Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-09-2015, 18:56
ecnelis
ecnelis is offline
Iets anders, ik heb gisterochtend een pakketje op de bus gedaan en het pakketje gaat maar niet naar het sorteercentrum

ik begrijp het niet, betekent dat dat de brievenbus niet geleegd is? Hoe kan een pakketje niet eens het sorteercentrum bereiken? Het is heel zuur want er zat een tekening in.
Advertentie
Oud 15-09-2015, 18:58
ecnelis
ecnelis is offline
Wie kijkt er ook heel holland bakt? Jaap heeft een beetje dezelfde stem als Micha Wertheijm!
Oud 15-09-2015, 19:14
Miekje*
Miekje* is offline
Ik geef pakketjes om die reden altijd gewoon af bij een postkantoor
Oud 15-09-2015, 19:14
Miekje*
Miekje* is offline
Ik heb verder geen online abonnementen, om even in te gaan op de Vraag van Vandaag.
Oud 15-09-2015, 19:16
ecnelis
ecnelis is offline
Citaat:
Ik geef pakketjes om die reden altijd gewoon af bij een postkantoor
Dat heb ik ook gedaan?
Oud 15-09-2015, 19:22
Miekje*
Miekje* is offline
Oh, ik had geïnterpreteerd dat je je pakketje in een random straatbrievenbus had gemikt. In zo'n brievenbusdoosje.

Dan weet ik het ook niet
Oud 15-09-2015, 19:22
Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
mijn zoon en huisgenoot hebben een pahté pas.
Ik heb rtl xl waar ik voor betaal, maar dat doe ik samen met m'n huisgenoot en haar zus en zwager, dus dat is maar een eurootje per maand.
Ik heb netflix via m'n zusje, zou ik zelf te gierig voor zijn.
Voor muziek heb ik Deezer. M'n huisgenoot heeft dat bij d'r t-mobile abo genomen en ik gebruik haar account.
Oh een eurootje voor slechte TV is idd wel prima.
Ik heb ook gejatte Netflix van m'n zus, maar ik gebruik 't vrijwel nooit, want m'n laptop is erg langzaam en streams blijven steeds hangen. Als ik iets wil zien download ik 't wel.

Citaat:
Ik heb hier echt net over nagedacht! Ik heb spotify premium sinds een paar uurtjes omdat ik muziek luister tijdens het werken en de verleiding als freelancer is te groot om met spotify op mijn laptop de hele tijd te surfen dus nu kan het op mijn telefoon. Verder heb ik een abbo op een twitchkanaal. Twitch is een website met allemaal livestreams met mensen die gamen en ik heb een abbo op een stream daar. Ik ga mooi niet zeggen welke want het is mijn guilty pleasure.
Oh ik heb 1 keer es iets op Twitch gekeken, omdat een komiek ging mario-karten met andere komieken, maar verder snap ik het kijken naar mensen die spelletjes spelen niet zo. [/oudwijf]

Ik luister thuis eigenlijk bijna altijd muziek op m'n telefoon, want met oordopjes is het geluid gewoon beter, en ik kan dan lekker rondlopen. Normaal had ik gewoon 32 gb aan muziek op m'n foon staan, maar daar raakte ik op uitgekeken.
Ik vind het fijn dat ik nu alle albums kan opslaan die vanwege ruimtegebrek niet op m'n foon pasten, en dat ik makkelijk nieuwe dingen kan ontdekken. Die wekelijkse persoonlijke playlist is echt wel heel chill.
Oh en er staan heel veel (stand-up) comedy albums op, dat is ook wel heel erg mijn ding.
Oud 15-09-2015, 19:24
ecnelis
ecnelis is offline
Citaat:
Oh, ik had geïnterpreteerd dat je je pakketje in een random straatbrievenbus had gemikt. In zo'n brievenbusdoosje.

Dan weet ik het ook niet
Nou, ik moest het vervolgens in de brievenbus gooien die naast de voordeur van het postkantoor stond, maar ja. Als het daaruit verdwenen is word ik echt gek. Het was een verjaardagscadeau voor iemand. Een lange brief, tekening en een boek. Pffksofj;aslkdfjlaksdf.

Dat is officieel de laatste keer dan dat ik postnl gebruik.
Oud 15-09-2015, 19:27
Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Wie kijkt er ook heel holland bakt? Jaap heeft een beetje dezelfde stem als Micha Wertheijm!
Ik heb 't dit weekend voor het eerst gezien. Wat een arrogante engerd is die Jaap. Ik zei tegen m'n vader 'Oh kijk 'm dan met z'n linksdraaiende biogarde trui!' en de voice-over liet ons meteen weten dat Jaap erg houdt van yoga. :')
Micha hoorde ik er niet in, alhoewel dat natuurlijk ook wel een arrogant engerdje is. Micha vind ik wel een behoorlijke baas, though. Ik zat nog met 'm in 't vliegtuig vanuit Edinburgh.

Citaat:
Iets anders, ik heb gisterochtend een pakketje op de bus gedaan en het pakketje gaat maar niet naar het sorteercentrum

ik begrijp het niet, betekent dat dat de brievenbus niet geleegd is? Hoe kan een pakketje niet eens het sorteercentrum bereiken? Het is heel zuur want er zat een tekening in.
Hmm...Sommige postkantoors zijn erg sloom, of hebben zeer incompetente medewerkers. Er is er hier ook één postkantoor dat echt duidelijk langzamer is dan de rest. Heb je wel een bonnetje gehad?
Oud 15-09-2015, 19:37
ecnelis
ecnelis is offline
Citaat:
Ik heb 't dit weekend voor het eerst gezien. Wat een arrogante engerd is die Jaap. Ik zei tegen m'n vader 'Oh kijk 'm dan met z'n linksdraaiende biogarde trui!' en de voice-over liet ons meteen weten dat Jaap erg houdt van yoga. :')
Micha hoorde ik er niet in, alhoewel dat natuurlijk ook wel een arrogant engerdje is. Micha vind ik wel een behoorlijke baas, though. Ik zat nog met 'm in 't vliegtuig vanuit Edinburgh.

Hmm...Sommige postkantoors zijn erg sloom, of hebben zeer incompetente medewerkers. Er is er hier ook één postkantoor dat echt duidelijk langzamer is dan de rest. Heb je wel een bonnetje gehad?
Oh ik vind Jaap echt een lieverd

Ik heb een bonnetje, met het bonnetje controleer ik steeds waar het pakketje is, maar het is dus eigenlijk niet echt ergens. Oh wat is dat zuur zeg, ik was zo blij dat het op de verjaardag precies aan zou komen.
Oud 15-09-2015, 20:34
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Nou, ik moest het vervolgens in de brievenbus gooien die naast de voordeur van het postkantoor stond, maar ja. Als het daaruit verdwenen is word ik echt gek. Het was een verjaardagscadeau voor iemand. Een lange brief, tekening en een boek. Pffksofj;aslkdfjlaksdf.

Dat is officieel de laatste keer dan dat ik postnl gebruik.
Oh, dat is echt kut *aai*
Oud 15-09-2015, 21:07
Holland Oates
Holland Oates is offline
Fingers crossed dat het nog goed komt. Soms staat het niet goed op de website. Wel jammer als het niet op de verjaardag aankomt.
Oud 15-09-2015, 21:09
ecnelis
ecnelis is offline
Ach ik ben er alweer overheen! Postpech!
Oud 15-09-2015, 21:49
Elin3
Elin3 is offline
Ik heb geen abonnementen op mediadiensten, mijn vriend betaalt wel voor Spotify maar daar maak ik alleen gebruik van als ik achter zijn pc zit. En dan nog niet naar volle tevredenheid, want lang niet alles wat ik wil horen staat er op.

Vanavond had ik overigens afgesproken met een goede vriend/ ex van jaren terug. Was onwijs gezellig alleen z'n vriendin was de hele tijd aan het appen dat ze zo in de stress zat. Uhm, iets met elkaar vertrouwen? Ik bespring 'm niet ofzo
Oud 15-09-2015, 22:09
Miekje*
Miekje* is offline
Oh, jeetje. Stel je toch eens voor
Oud 15-09-2015, 22:30
ecnelis
ecnelis is offline
Citaat:
Ik heb geen abonnementen op mediadiensten, mijn vriend betaalt wel voor Spotify maar daar maak ik alleen gebruik van als ik achter zijn pc zit. En dan nog niet naar volle tevredenheid, want lang niet alles wat ik wil horen staat er op.

Vanavond had ik overigens afgesproken met een goede vriend/ ex van jaren terug. Was onwijs gezellig alleen z'n vriendin was de hele tijd aan het appen dat ze zo in de stress zat. Uhm, iets met elkaar vertrouwen? Ik bespring 'm niet ofzo
Wat luister je dan dat niet spotify staat?
Oud 15-09-2015, 23:11
Holland Oates
Holland Oates is offline
Ik kon ook een aantal dingen niet vinden hoor. Er waren niet zo veel artiesten die er helemaal niet op staan, maar er waren er wel een paar waarvan mijn favoriete (oudere) albums er niet opstonden. En b-kantjes/demo's enzo staan er ook niet op.

edit: Van mijn Noorse schatjes Kaizers Orchestra staan deel 1 en 3 van hun Violeta trilogie er niet op.
Oud 16-09-2015, 06:14
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik heb Netflix voor een tientje per maand (maar deze maand is nog gratis), zat anderhalf jaar op het account van iemand anders en ik gebruik het heel veel via mijn xbox.
En ik heb xbox gold, een membership via xbox waarmee je korting krijgt op games enzo.
En kan op rtlxl van mijn zus, daar zou ík dan weer te gierig voor zijn want ik kijk eigenlijk alleen gtst.

Dat was het volgens mij wel
Oud 16-09-2015, 06:15
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik heb pijn in mijn bek, maar dat is helemaal gratis
Oud 16-09-2015, 06:31
Verwijderd
Citaat:
Ik heb pijn in mijn bek, maar dat is helemaal gratis
Heb je daar een abonnement op?
Oud 16-09-2015, 06:33
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Heb je daar een abonnement op?
Het begint erop te lijken ja.
Oud 16-09-2015, 07:30
Verwijderd
Nee, ik ben overal te gierig voor.
Oud 16-09-2015, 07:33
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Wat luister je dan dat niet spotify staat?
Bepaalde artiesten/ albums. Volgens mij o.a. een kerstalbum van The Fray wat ik heel mooi vind.
Oud 16-09-2015, 08:26
Verwijderd
Citaat:
Ik heb Netflix voor een tientje per maand (maar deze maand is nog gratis), zat anderhalf jaar op het account van iemand anders en ik gebruik het heel veel via mijn xbox.
En ik heb xbox gold, een membership via xbox waarmee je korting krijgt op games enzo.
En kan op rtlxl van mijn zus, daar zou ík dan weer te gierig voor zijn want ik kijk eigenlijk alleen gtst.

Dat was het volgens mij wel
wtf ik wist niet dat jij een xbox had joh
Oud 16-09-2015, 09:39
Verwijderd
Oke, eerste college gemist doordat fucking NS niet volgens dienstregeling rijdt . Fantastisch.

En dan zetten ze een bus in en die ging de verkeerde kant op
Oud 16-09-2015, 10:10
Axel11
Axel11 is offline
Ga op kamers
Oud 16-09-2015, 10:11
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ga op kamers
Wally krijgt geen basisbeurs meer, toch?
Oud 16-09-2015, 10:36
Verwijderd
Ik heb alleen Netflix!
Oud 16-09-2015, 10:39
Verwijderd
En Ziggo kabeltv maar dat heb ik niet meer gekeken sinds ik Netflix heb. Als je dat opzegt kun je dan Nederland 1 2 en 3 nog kijken? Dat zijn de enige zenders die ik nodig heb. Voor bij rampen en het Eurovisie songfestival (voorzetje).
Oud 16-09-2015, 10:41
Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Geen idee, maar dan nog. Ik ben geen voorstander van de afschaffing van de basisbeurs, maar gegeven dit feit vind ik de leenangst van studenten ook niet helemaal gegrond
Oud 16-09-2015, 10:44
Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
En Ziggo kabeltv maar dat heb ik niet meer gekeken sinds ik Netflix heb. Als je dat opzegt kun je dan Nederland 1 2 en 3 nog kijken? Dat zijn de enige zenders die ik nodig heb. Voor bij rampen en het Eurovisie songfestival (voorzetje).
Waarschijnlijk zal Ziggo je tv-aansluiting binnen korte termijn helemaal afsluiten (dat deden ze bij mij in ieder geval wel de 2x dat ik het heb meegemaakt). Maar Nederland 1, 2 en 3 kun je wel gewoon live online kijken op www.npo.nl/live.
Oud 16-09-2015, 11:22
Verwijderd
Citaat:
Citaat:
Geen idee, maar dan nog. Ik ben geen voorstander van de afschaffing van de basisbeurs, maar gegeven dit feit vind ik de leenangst van studenten ook niet helemaal gegrond
Uhu, helaas geen basisbeurs! En ik hoef in principe 'maar' driekwartier met de trein. Met daarbij nog een kwartier fietsen ben ik in totaal een uur onderweg. Dat is prima te doen.

Hoewel wel op de planning staat dat ik op kamers ga hoor; maar dan wil ik eerst zeker weten dat het met de studie goed gaat komen.
Oud 16-09-2015, 11:31
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Citaat:
Waarschijnlijk zal Ziggo je tv-aansluiting binnen korte termijn helemaal afsluiten (dat deden ze bij mij in ieder geval wel de 2x dat ik het heb meegemaakt). Maar Nederland 1, 2 en 3 kun je wel gewoon live online kijken op www.npo.nl/live.
In niet al te beste kwaliteit.
Oud 16-09-2015, 11:43
Verwijderd
Hmm ja voor rampen is slechte kwaliteit niet zo erg en het songfestival kan ik ook bij iemand anders kijken natuurlijk
Oud 16-09-2015, 11:50
Verwijderd
Ziggo internet helemaal zonder tv kan trouwens niet. Zelfs als je alleen een internetabonnement neemt zit er stiekem toch tv bij. Scheelt 7 euro per maand met wat we nu hebben. Hm, best het overwegen waard.
Oud 16-09-2015, 11:56
Verwijderd
Ik moet een nieuwe winterjas, maar er zijn echt alleen lelijke.
Oud 16-09-2015, 12:08
Axel11
Axel11 is offline
Gewoon Uitzending Gemist-kwaliteit inderdaad.
Oud 16-09-2015, 12:33
Dekaloog
Dekaloog is offline
3,5 uur reistijd voor 1,5 uur les.

Blijft een bittere pil.
Oud 16-09-2015, 13:06
Verwijderd
Citaat:
Wat voor iets zoek je? Benetton heeft vaak mooie jassen maar wel durig
Oud 16-09-2015, 13:22
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Citaat:
Gewoon Uitzending Gemist-kwaliteit inderdaad.
En die is in vergelijking met dergelijke diensten in andere landen dramatisch laag.
Oud 16-09-2015, 13:29
Carn
Carn is offline
Citaat:
Yep, maar dan wel analoog geloof ik. Maar zoals al gepost; TV is het hoofdproduct bij Ziggo (het zou me niet verbazen dat dat geldt voor veel providers die via kabel uitleveren); dus als je alleen internet wil dan moet je op zoek naar een andere aanbieder.
Oud 16-09-2015, 13:42
Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Yep, maar dan wel analoog geloof ik.
Niet via de kabel: voor zenders (ook de publieke) analoog via de kabel moet je ook gewoon betalen. Het kan wel met een ontvanger gratis digitaal via de ether (DVB-T). Of online dus.
Oud 16-09-2015, 13:56
Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Waar heb je gekeken? En watvoor ietd zoek je?
Ik koop vrijwel alles online. Scroll effe langs de wehkamp en zalando. En anders Asos of forever21 ofzo.
Oud 16-09-2015, 14:03
Verwijderd
Hoe doe je het dan als je een verkeerde maat bestelt? Ja, terugsturen, maar dat is toch vervelend en veel werk?
Oud 16-09-2015, 14:08
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Hoe doe je het dan als je een verkeerde maat bestelt? Ja, terugsturen, maar dat is toch vervelend en veel werk?
Zalando terugsturen is echt heel makkelijk.
Oud 16-09-2015, 14:10
Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Ja, gewoon terugsturen. Je geeft gewoon het pakketje weer af op het postkantoor, en dat is dat. Op een gegeven moment weet je wel hoe de maten vallen en reviews lezen wil ook wel helpen.
Maar ik heb liever dat ik iets moet terugsturen dan dat ik m'n huis uitmoet en winkels af moet struinen. Op het internet kan je makkelijker zien wat er is in je maat, kan je aanvinken watvoor iets je zoekt en kan je sneller selecteren op prijs. Oh en buitenlandse web-winkels hebben gewoon meer/andere dingen dan wat ze hier gewoon in de winkel hebben hangen. Als je een dikke reet hebt, zoals ik, moet je je grote maten shit wel ergens anders zoeken.
Oud 16-09-2015, 14:18
Verwijderd
hmmm ja oke daar zit wel wat in
Oud 16-09-2015, 14:30
Verwijderd
Citaat:
Waar heb je gekeken? En watvoor ietd zoek je?
Ik koop vrijwel alles online. Scroll effe langs de wehkamp en zalando. En anders Asos of forever21 ofzo.
Ik heb online gekeken, V&D, WE, Sting, H&M, en nog meer winkels, maar wtf echt.

En ik ben totaal niet van het online bestellen, want ik wil echt heel graag eerst dingen passen, en terugsturen lijkt me echt MOEITE.
Oud 16-09-2015, 14:32
Verwijderd
Citaat:
Wat voor iets zoek je? Benetton heeft vaak mooie jassen maar wel durig
De enige die ik acceptabel vond was inderdaad toevallig van Benetton.

Tja, wat zoek ik. Een normale warreme jas. Niet al die achterlijke jassen die er nu blijkbaar in zijn, en uiteraard ook iets zonder bontkraag.
Oud 16-09-2015, 14:33
Verwijderd
Oh en mensen, ik had net 16!! euro korting bij de Kruidvat, en niks kan mijn Hollandse/'Zeeuwse' hartje zo blij maken als dat
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten