Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Dat is officieel de laatste keer dan dat ik postnl gebruik. |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Micha hoorde ik er niet in, alhoewel dat natuurlijk ook wel een arrogant engerdje is. Micha vind ik wel een behoorlijke baas, though. Ik zat nog met 'm in 't vliegtuig vanuit Edinburgh. ![]() Citaat:
||
Citaat:
![]() Ik heb een bonnetje, met het bonnetje controleer ik steeds waar het pakketje is, maar het is dus eigenlijk niet echt ergens. Oh wat is dat zuur zeg, ik was zo blij dat het op de verjaardag precies aan zou komen. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Ik heb geen abonnementen op mediadiensten, mijn vriend betaalt wel voor Spotify maar daar maak ik alleen gebruik van als ik achter zijn pc zit. En dan nog niet naar volle tevredenheid, want lang niet alles wat ik wil horen staat er op.
Vanavond had ik overigens afgesproken met een goede vriend/ ex van jaren terug. Was onwijs gezellig alleen z'n vriendin was de hele tijd aan het appen dat ze zo in de stress zat. Uhm, iets met elkaar vertrouwen? Ik bespring 'm niet ofzo ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
Ik kon ook een aantal dingen niet vinden hoor. Er waren niet zo veel artiesten die er helemaal niet op staan, maar er waren er wel een paar waarvan mijn favoriete (oudere) albums er niet opstonden. En b-kantjes/demo's enzo staan er ook niet op.
edit: Van mijn Noorse schatjes Kaizers Orchestra staan deel 1 en 3 van hun Violeta trilogie er niet op. ![]()
|
Ik heb Netflix voor een tientje per maand (maar deze maand is nog gratis), zat anderhalf jaar op het account van iemand anders en ik gebruik het heel veel via mijn xbox.
En ik heb xbox gold, een membership via xbox waarmee je korting krijgt op games enzo. En kan op rtlxl van mijn zus, daar zou ík dan weer te gierig voor zijn ![]() Dat was het volgens mij wel ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Hoewel wel op de planning staat dat ik op kamers ga hoor; maar dan wil ik eerst zeker weten dat het met de studie goed gaat komen. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
Maar ik heb liever dat ik iets moet terugsturen dan dat ik m'n huis uitmoet en winkels af moet struinen. Op het internet kan je makkelijker zien wat er is in je maat, kan je aanvinken watvoor iets je zoekt en kan je sneller selecteren op prijs. Oh en buitenlandse web-winkels hebben gewoon meer/andere dingen dan wat ze hier gewoon in de winkel hebben hangen. Als je een dikke reet hebt, zoals ik, moet je je grote maten shit wel ergens anders zoeken.
||
Verwijderd
|
Citaat:
En ik ben totaal niet van het online bestellen, want ik wil echt heel graag eerst dingen passen, en terugsturen lijkt me echt MOEITE. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Tja, wat zoek ik. Een normale warreme jas. ![]() |
![]() |
|
|