Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Oh ja, die 'vriendin' van me sloot haar mail af met 'Heb je wel eens aan vitamine b12 gedacht? Hier is een website!' ![]() Als dit alles door een jarenlang vitaminegebrek komt, vreet ik m'n hele schoenencollectie op.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Nu met b12-injecties (aan tabletten heb je niks met een opnameprobleem) sinds een paar maanden gaat het echt beter, ook psychisch. Zeker iets om te laten checken dus! Net zoals bv vitamine D, bleek bij mij ook te laag. |
![]() |
|
Ik heb helaas geen geld voor een psych, dus ik loop bij een maatschappelijk werker. Maar omdat ik daar geen klik mee heb, ben ik al maanden niet geweest en ik weet niet zo goed hoe ik haar moet vertellen dat ik iemand anders wil
![]() ![]()
|
Ik had wel een hele lieve maatschappelijk werkster en ze was echt prima om tegen aan te praten over de dingen die op dat moment stress veroorzaakte, maar ik merk toch echt wel dat ik bij een psycholoog veel beter zit.
||
Citaat:
![]() En hoe wordt de maatschappelijk werkster dan betaald? Volledig vanuit je gemeente zonder eigen bijdrage...? |
![]() |
||
Citaat:
Ik heb geen stoornissen, laat staan ernstig, dus dat kan ik ook niet faken ![]()
||
Citaat:
Ik ben geen psycholoog, maar iets is al snel een stoornis hoor ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Mijn psycholoog-ervaringen zijn eigenlijk allemaal negatief. Het zal voor een deel ook aan mezelf liggen hoor. Dat ik er gewoon niet vatbaar voor ben ofzo. Heb er een aantal 'versleten', maarja, spoor nog steeds niet.
![]() Heb eigenlijk daardoor echt weinig vertrouwen gekregen in de geestelijke gezondheidszorg, en heb het er eigenlijk een beetje mee opgegeven. Word er altijd een beetje moedeloos van als mensen zeggen 'ooh, het heeft me zoveel geholpen met dit en dat', want dan vraag ik me af waar het bij mij telkens misgaat. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ja, dat is zo, maar ik ben alleen maar een beetje labiel soms. Ik wil er ook niet te diep op ingaan zo openbaar, maar het zijn volgens mij geen diepliggende trauma's, meer onopgeloste/onuitgesproken gevoelens ![]()
|
Ik ging net naar DH om een verjaardagscadeautje voor m'n nichtje te scoren, maar als 'therapie' heb ik zelf voor zo'n 80 euro aan teringzooi gekocht.
![]() De lush ligt naast de primark, dus nu heb ik dingen gekocht die ik helemaal niet nodig heb (nóg een ruitjes-bloes, natuurlijk!) en die ik niet pas (omgwtf, hoe kunnen de BH's met de grootste omtrek en 2 cupmaten groter dan vorig jaar niet passen?! Ik wil weer gewoon 85B tetten!!! ![]() Oh, en ik stond in de trein terug en dacht 'eww, wie ruikt er naar hamburgers?!', maar dat bleek ik zelf te zijn. ![]()
|
Ik wil eigenlijk ook weer eens naar de Primark, maar het enige wat ik nodig heb is longsleeves. En anders ben ik bang dat ik weer teveel ga kopen, want ik ben een sucker voor fijne vesten en die hebben ze altijd zoveel.
|
Verwijderd
|
Ik slaag echt nooit bij de Primark, wat een zooi. Maarja, eigenlijk slaag ik bij geen enkele winkel, dus zal wel weer aan mij liggen.
![]() Ik stap een (kleding)winkel binnen, en waar andere vrouwen dan iets hebben van 'yes, buy all the things!!11', raak ik altijd een beetje in paniek. Het lukt me gewoon totaal niet. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Ik neem mezelf al jarenlang voor dat ik 'deze winter écht al m'n leuke jurkjes ga dragen met een maillot en leuke laarzen', en elke winter loop ik weer gewoon in spijkerbroek en onelegante schoenen.
Ik moet mezelf er maar eens bij neer gaan leggen dat het qua kleding nooit meer iets met me gaat worden :') |
![]() |
|
Mjuh, als ik moet werken moet ik m'n 'uniform' aan, dus dan valt er weinig te kiezen, en als ik niet werk ben ik meestal thuis, dus waarom zou ik dan moeite doen?
Als ik dan es een keer ergens heen ga, kies ik nu ook sneller voor een spijkerbroek+shirt/trui. Ik pas dan wel eerst alle andere dingen, maar daar voel ik me dan toch ineens niet helemaal prettig in. Of ik denk 'ugh, iedereen heeft me al in dit ene jurkje gezien'. #wijf
||
Verwijderd
|
Citaat:
Op school had ik dat vroegah ook echt chill gevonden (als enige van de hele school waarschijnlijk), een schooluniform. Nooit nadenken over wat je aanmoet, je houdt veel geld over. Heerlijk. Want thuis heb ik meestal ook onooglijke dingen aan, of mijn pyjamabroek. |
![]() |
||
Mss dat ik morgen m'n pixelhartjes-legging aan doe. Ookal is 'ie wel erg opvallend.
![]() Pas stond ik in m'n standaardkloffie te wachten op een vriendin van me en haar vriend. Ik zag dat ze kwamen aangelopen vanaf het eind van de straat. Die vriend herkende me niet, want hij dacht dat ik een man was. Ik ken 'm al 8 jaar. ![]() Citaat:
En op school was ik een kutalto en had ik een uniform echt vreselijk gevonden. Ik had toen al belachelijk veel kleren. Nu dus nog meer, want ik weet wel wat leuk is en wat staat, maar dan vind ik 't vaak te zonde om 't aan te doen. Sociaal leven, waar beeeen je?
|||
Citaat:
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Spoiler
En tsja, story of my life. Ik weet nog dat ik als net-puber over straat liep in het dorp van m'n ouders en toen hoorde ik een volwassen man zeggen 'Nou, 't is dat 't lang haar heb, anders zou ik denken dat 't een jongen was'. ![]()
||
Citaat:
Spoiler
|
![]() |
|
|