Advertentie | |
|
![]() |
|
Nog over die basisschool die sexy kleding weert - het haakt ook zo lekker in op het seksistische idee van 'alle mannen die met kinderen werken zijn pedofiel'. Aan beide kanten prijs
![]() |
![]() |
|
Maar je mag ook wel deze.
Weet eigenlijk niet waarom ik naar De Telegraaf link. Omdat het 't eerste artikel was dat ik erover tegenkwam, denk ik. |
![]() |
|
hier nog een uitstekende column van Asha ten Broeke, Klaver en Deka: http://www.volkskrant.nl/opinie/slet...9192a6ad6250d5
||
Citaat:
![]() Misschien heb ik gewoon geluk ![]()
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]()
||||
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
|
Verwijderd
|
Lijkt me wel leuk om mee te eten want dan zie ik de kinderen en die vind ik tegenwoordig best leuk
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Met mijn nichtje gaat het fantastisch. Ze wordt dinsdag over een week alweer 13 maanden. Ze lult je de oren van de kop en ze is het zo gek met me maar vooral met opa. En opa wordt zelf ook nog eens geestelijk de helft jonger als hij met haar aan het spelen is. Ik wist niet dat een man van 64 die geestelijk 8 is nog kinderlijker kon worden ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
|