Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Volgens mij hoeft 't ook niet superveel tijd in beslag te nemen. Mijn gastcollege seksuele voorlichting (en de rol van design/stereotypes daarin, gegeven aan kunststudenten) duurt twee uur en daar past al heel veel in. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Oh en 10 Cloverfield Lane was ook maar matig. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Timelapse, Aeon Flux, Jeune & Jolie, Oldboy. Okee het waren er vier. Maar allemaal in de categorie veelbelovend concept, niet erg indrukwekkende uitwerking? En van Oldboy had ik juist hoge verwachtingen ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Aeon flux was best prima! |
![]() |
|
Dekaloog, als je je druk maakt over slechte voorlichting op middelbare scholen, in mijn klas hebben ze überhaupt nooit een condoom laten zien, laat staan dat we die om een banaan mochten doen
![]() Andere voorbehoedsmiddelen werden ook niet echt behandeld, net als SOA's. Het bestaan, volgende onderwerp! Ik hoop dat het inmiddels beter is, maar ik gok van niet. Over grenzen aangeven hebben we (buiten seksuele context) wel weer veel les gehad. En wat ik ook wel tof vond is dat er in de bovenbouw aandacht besteed werd aan de emotionele kant van seksualiteit, maar die lesdag was ook van een externe organisatie.
|
|