Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-06-2016, 20:31
Verwijderd
Citaat:
Met of zonder tanden?
Met!
Advertentie
Oud 21-06-2016, 20:32
Verwijderd
ik ben wel een beetje een crazycatlady en zie dan meteen voor me dat ze dood gaat. Maar ach, dat moet ook slijten. Het is al minder dan een jaar geleden.
Oud 21-06-2016, 20:34
Verwijderd
Citaat:
Met!
Bij de dementerenden waar ik stage liep, woonde een vrouw die biefstuk e.d. zonder tanden at.
Oud 21-06-2016, 20:39
Verwijderd
Sorry ik zal het niet meer doen.
Oud 21-06-2016, 20:40
Elin3
Elin3 is offline
Volgens mij vindt hare majesteit mijn muziek niet mooi. Ik zit op haar kamer bij de platenspeler, zij zit beledigd op de gang
Oud 21-06-2016, 20:41
Verwijderd
Citaat:
Sorry ik zal het niet meer doen.
Dat is je geraden. Eten met tanden is voor pussy's.
Oud 21-06-2016, 20:42
Verwijderd
Citaat:
Volgens mij vindt hare majesteit mijn muziek niet mooi. Ik zit op haar kamer bij de platenspeler, zij zit beledigd op de gang
Misschien is ze aan het puberen. "Maaahaaaaaaam! Dat is mijn kamer!"
Oud 21-06-2016, 20:43
bloodyb
bloodyb is offline
Citaat:
Misschien is ze geen HvV of PF fan.
Oud 21-06-2016, 20:45
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Misschien is ze aan het puberen. "Maaahaaaaaaam! Dat is mijn kamer!"

Als het jouw kamer is, mag je hem ook zelf schoonhouden, dame!

Citaat:
Misschien is ze geen HvV of PF fan.
Ik heb wel meer dan twee LP's/ twee artiesten op LP hoor!
Oud 21-06-2016, 20:50
Verwijderd
Citaat:

Als het jouw kamer is, mag je hem ook zelf schoonhouden, dame!
Zolang je onder mijn dak woont....
Oud 21-06-2016, 20:53
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Zolang je onder mijn dak woont....
Crazycatlady clubje oprichten

Ah, daar komt ze toch, want ze heeft honger. "En wie denk jij dat er vanmiddag helemaal naar de dierenarts is gefietst voor jou brokjes, mevrouw? Ja, een beetje dankbaarheid mag ook wel eens!!1! "
Oud 21-06-2016, 21:39
Miekje*
Miekje* is offline
Ik ben zo moe Ik zou geloof ik wel de hele zomer kunnen slapen.
Oud 21-06-2016, 21:45
Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Ik ben zo moe Ik zou geloof ik wel de hele zomer kunnen slapen.
Niet doen joh, das zonde.
Kan je morgen een beetje uitslapen of moet je weer vroeg op?
Oud 21-06-2016, 21:49
Holland Oates
Holland Oates is offline
Mijn wekker gaat om half 6, maar het is nog niet eens donker buiten, dus dan kan ik toch niet gaan slapen?!
Oud 21-06-2016, 21:49
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Mijn wekker gaat om half 6, maar het is nog niet eens donker buiten, dus dan kan ik toch niet gaan slapen?!
Gordijnen dicht, dekens over je hoofd?
Oud 21-06-2016, 22:02
WolterB
WolterB is offline
Wat dat betreft ben ik wel blij met mijn verduisterende gordijnen in de slaapkamer. Hier morgen om 6 uur wekker want vanaf half 9 een examen van 4 uur
Oud 21-06-2016, 22:07
Verwijderd
Wij hebben geen verduisterende gordijnen, maar ik slaap ook gewoon midden overdag Ik heb daar echt geen last van.
Oud 21-06-2016, 22:13
Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Gordijnen dicht, dekens over je hoofd?
Joh, ik heb jarenlang geslapen in een kamer zonder gordijnen, dus ik kan prima slapen als het licht is, maar het gaat me om het principe.
Oud 21-06-2016, 22:24
Ieke
Ieke is offline
Citaat:
Jinx kwijlt bijna niet meer. Alleen blaast Ayla nu ontzettend naar haar schijtbeesten, altijd wat
Gelukkig dat het beter gaat
Oud 21-06-2016, 22:38
Verwijderd
Het is wel zielig nu. Jinx mist heel duidelijk haar zus en jankt hartverscheurend, en Ayla begint te blazen en te grommen zodra Jinx dichterbij dan twee meter komt. Beetje sneu
Oud 21-06-2016, 22:41
Ieke
Ieke is offline
Ruikt misschien naar dierenarts ofzo. Hopelijk trekt het snel weg, dit is idd wel een beetje zielig. Maar iig fijn dat het beter gaat.
Oud 21-06-2016, 22:43
Verwijderd
Ligt inderdaad aan de geur Komt vanzelf wel weer goed. En ja! Fijne dierenarts ook
Oud 21-06-2016, 22:46
Verwijderd
Hoe is het met jou dan?
Oud 21-06-2016, 22:48
Ieke
Ieke is offline
Wel leuk dat je 2 zusjes hebt. Uit hetzelfde nestje?
Wel goed dat die even gekeken heeft.
Oud 21-06-2016, 22:53
Ieke
Ieke is offline
Citaat:
Hoe is het met jou dan?
Gaat echt de goede kant op vandaag op controle geweest bij de plastisch chirurg en was redelijk tevreden (alleen wat kleine dingen die vooral tijd kosten)
Binnenkort maar weer eens wat proberen te werken.
Verwijderd
Eerste hadden we alleen Ayla, maar ééntje alleen vonden we zo zielig dat we na een week haar zusje er bij hebben gehaald. Nog een geluk dat zij nog niet verkocht was. Het was echt de bedoeling dat het bij één zou blijven, maar het is echt zo goed dat Jinx erbij is gekomen. Ze zijn echt heel gek met elkaar (behalve als er één naar de dierenarts is geweest en de ander niet), en zoeken elkaar ook echt wel op. Daarnaast zijn we met enige regelmaat een of twee nachtjes van huis en dan is het voor die beesten zelf wel heel erg fijn dat ze elkaar nog hebben.
Verwijderd
Citaat:
Gaat echt de goede kant op vandaag op controle geweest bij de plastisch chirurg en was redelijk tevreden (alleen wat kleine dingen die vooral tijd kosten)
Binnenkort maar weer eens wat proberen te werken.
Wat fijn! Hoe lang ben je er dan uit geweest?
Oud 21-06-2016, 23:09
Ieke
Ieke is offline
Citaat:
Eerste hadden we alleen Ayla, maar ééntje alleen vonden we zo zielig dat we na een week haar zusje er bij hebben gehaald. Nog een geluk dat zij nog niet verkocht was. Het was echt de bedoeling dat het bij één zou blijven, maar het is echt zo goed dat Jinx erbij is gekomen. Ze zijn echt heel gek met elkaar (behalve als er één naar de dierenarts is geweest en de ander niet), en zoeken elkaar ook echt wel op. Daarnaast zijn we met enige regelmaat een of twee nachtjes van huis en dan is het voor die beesten zelf wel heel erg fijn dat ze elkaar nog hebben.
Dat is wel echt een voordeel van er 2 hebben en dat het zo goed samen gaat. Zijn ze met jullie ook nog knuffelig? Zijn ze van een specifiek ras?
Wij hebben er nu nog maar 1. Soms twijfelen we wel eens over een 2e. We hebben die van Wolter hier wel eens gehad en dat ging echt heel goed, maar hij vind lang niet alle andere katten leuk.

Citaat:
Wat fijn! Hoe lang ben je er dan uit geweest?
Zeker. 2,5 maand helemaal. Daarvoor al wel wat minder gewerkt. Zal wel even wennen zijn weer, maar anderzijds zal het ook wel weer zo gaan. Alleen even zien hoe de conditie gaat.
Oud 21-06-2016, 23:29
Verwijderd
Citaat:
Dat is wel echt een voordeel van er 2 hebben en dat het zo goed samen gaat. Zijn ze met jullie ook nog knuffelig? Zijn ze van een specifiek ras?
Wij hebben er nu nog maar 1. Soms twijfelen we wel eens over een 2e. We hebben die van Wolter hier wel eens gehad en dat ging echt heel goed, maar hij vind lang niet alle andere katten leuk.

Zeker. 2,5 maand helemaal. Daarvoor al wel wat minder gewerkt. Zal wel even wennen zijn weer, maar anderzijds zal het ook wel weer zo gaan. Alleen even zien hoe de conditie gaat.
Ayla heeft haar rituelen. 's Ochtends als Jos zijn schoenen aan gaat trekken komt ze aandaht vragen, als ik net in bed lig. Op hele vaste momenten. Jinx besluit dat ze NU aandacht wil en duwt zichzelf dan gewoon in je gezicht. Ayla is over het algemeen wel wat meer aanhalig dan Jinx, zij vrijt ook met iedereen. het maakt haar werkelijk geen reet uit. Als je langer dan twintig minuten op de bank stil zit, komt Ayla met je vrijen. Jinx doet dat eigeniljk alleen bij mij. Ze ligt ook zelden bij Jos en al helemaal niet bij vreemden. Ze is niet eenkennig, maar echt knuffelen doet ze alleen bij mij
We hebben twee Noorse Boskatten. Jos is allergisch voor huis- tuin- en keukenkatten en ik had ergens gelezen dat dit een ras is waar mensen met een allergie niet of nauwelijks op reageren. Bij de fokker hadden ze destijds dertien (!) katten en daar zaten we de hele avond zonder dat hij ergens last van had. Twee weken later hadden we Ayla gekocht. Wat hebben jullie voor een kat? Zou een kitten dan wel goed gaan? Die zijn vaak niet zo bedreigend als een volwassen kat, begrijp ik.

Pffff, ik kan me voorstellen dat het weer even wennen is, maar je zult er ook zo wel weer in zitten. 2,5 maand is best lang Hopelijk gaat het goed
Oud 21-06-2016, 23:44
Ieke
Ieke is offline
Citaat:
Ayla heeft haar rituelen. 's Ochtends als Jos zijn schoenen aan gaat trekken komt ze aandaht vragen, als ik net in bed lig. Op hele vaste momenten. Jinx besluit dat ze NU aandacht wil en duwt zichzelf dan gewoon in je gezicht. Ayla is over het algemeen wel wat meer aanhalig dan Jinx, zij vrijt ook met iedereen. het maakt haar werkelijk geen reet uit. Als je langer dan twintig minuten op de bank stil zit, komt Ayla met je vrijen. Jinx doet dat eigeniljk alleen bij mij. Ze ligt ook zelden bij Jos en al helemaal niet bij vreemden. Ze is niet eenkennig, maar echt knuffelen doet ze alleen bij mij
We hebben twee Noorse Boskatten. Jos is allergisch voor huis- tuin- en keukenkatten en ik had ergens gelezen dat dit een ras is waar mensen met een allergie niet of nauwelijks op reageren. Bij de fokker hadden ze destijds dertien (!) katten en daar zaten we de hele avond zonder dat hij ergens last van had. Twee weken later hadden we Ayla gekocht. Wat hebben jullie voor een kat? Zou een kitten dan wel goed gaan? Die zijn vaak niet zo bedreigend als een volwassen kat, begrijp ik.

Pffff, ik kan me voorstellen dat het weer even wennen is, maar je zult er ook zo wel weer in zitten. 2,5 maand is best lang Hopelijk gaat het goed
Ahhhh echt 2 karakters dus. Mooie katten ook en ideaal dat Jos er niet op reageert. Wel leuk dat ze ook echt komen knuffelen, soms is dat met 2 ook minder.
Wij hebben een rode kater van ruim 6 kg. Niet te dik, gewoon groot. Ze zijn ooit met z'n 2en gekomen (met een schildpad poes) via vrienden van mijn broertje. Al wat ouder dus. De kleine is binnen een aantal maanden al overleden, vermoedelijk aan iets longkanker achtig iets. Was niet heel duidelijk.
Hij is een mietje en vind andere katten meestal niks. Maar met die van Wolter ging het tot onze verbazing heel goed.
Sinds de kleine er niet meer is is hij heel gezellig en knuffelig geworden. Daarvoor was zij de knuffel en hij afstandelijk. We hebben het dus nooit aangedurfd er nog een te nemen, maar we twijfelen nu wel.

Zeker wel een poosje. Maar in die tijd ook 2 keer geopereerd en mocht na de 2e 6 weken bijna niks. Dan gaat de tijd enorm snel.
Het zal wel even wennen zijn, maar ach. Komt vanzelf weer.
Oud 22-06-2016, 00:03
Verwijderd
Citaat:
Ahhhh echt 2 karakters dus. Mooie katten ook en ideaal dat Jos er niet op reageert. Wel leuk dat ze ook echt komen knuffelen, soms is dat met 2 ook minder.
Wij hebben een rode kater van ruim 6 kg. Niet te dik, gewoon groot. Ze zijn ooit met z'n 2en gekomen (met een schildpad poes) via vrienden van mijn broertje. Al wat ouder dus. De kleine is binnen een aantal maanden al overleden, vermoedelijk aan iets longkanker achtig iets. Was niet heel duidelijk.
Hij is een mietje en vind andere katten meestal niks. Maar met die van Wolter ging het tot onze verbazing heel goed.
Sinds de kleine er niet meer is is hij heel gezellig en knuffelig geworden. Daarvoor was zij de knuffel en hij afstandelijk. We hebben het dus nooit aangedurfd er nog een te nemen, maar we twijfelen nu wel.

Zeker wel een poosje. Maar in die tijd ook 2 keer geopereerd en mocht na de 2e 6 weken bijna niks. Dan gaat de tijd enorm snel.
Het zal wel even wennen zijn, maar ach. Komt vanzelf weer.
rode katers later als ik groot ben, wil ik ook een rode. Als ik jullie was, zou ik een kitten bij nemen, eentje die niet heel dominant is. Geloof dat ik dat zou doen
En ja, het zijn heel duidelijk twee verschillende karakters en dat is wel leuk om te zien. Er zitten ook wel overeenkomsten in die ik dan maar toe schrijf aan het ras. Sociaal, niet gauw onder de indruk van drukte, makkelijk in de omgang, duidelijk.

Hopelijk valt het mee om er terug in te komen zijn er dingen die je nog niet mag doen op je werk?
Oud 22-06-2016, 05:19
Ieke
Ieke is offline
Citaat:
rode katers later als ik groot ben, wil ik ook een rode. Als ik jullie was, zou ik een kitten bij nemen, eentje die niet heel dominant is. Geloof dat ik dat zou doen
En ja, het zijn heel duidelijk twee verschillende karakters en dat is wel leuk om te zien. Er zitten ook wel overeenkomsten in die ik dan maar toe schrijf aan het ras. Sociaal, niet gauw onder de indruk van drukte, makkelijk in de omgang, duidelijk.

Hopelijk valt het mee om er terug in te komen zijn er dingen die je nog niet mag doen op je werk?
Rode katers zijn echt fantastisch. Mooi en ook wel types. Alleen schijnen ze qua allergie meestal aan de slechtere kant te zitten.
Zoiets zitten we te denken. Zeker geen dominante idd, eigenlijk gewoon een 2e mietje
Wel fijne karakter eigenschappen. ook wel fijn dat het met z'n 2en zo goed gaat.

Moet vooral nadenken. Ik kom zelf nog niet helemaal hoog met mijn arm dus bepaald onderzoek van met name schouder zal moeilijk zijn. Verder moet ik ook niet te zwaar tillen, dus mensen moeten zichzelf overeind helpen. Verder moet ik het maar even zien.
Oud 22-06-2016, 11:20
Elin3
Elin3 is offline
Hallo allemaal, wat zijn jullie aan het doen?
Oud 22-06-2016, 11:40
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Werken! Lunchpauze is net voorbij.
Oud 22-06-2016, 11:44
Yne
Yne is offline
Ik zit op een stoel voor me uit te kijken. Ik had gisteren een bedankborrel met gratis binnenlands gedestilleerd en daar ondervind ik nu de gevolgen van voorlopig even geen drank meer
Oud 22-06-2016, 12:03
Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Ik heb net gewerkt en zit nu in de wachtkamer vd psych. Hierna nog wat festivalinkopen doen.
Oud 22-06-2016, 12:34
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Niet doen joh, das zonde.
Kan je morgen een beetje uitslapen of moet je weer vroeg op?
Mijn wekker ging om half 7
Citaat:
Ik heb de toetschaos overleefd en heb nu duisent toetsen na te kijken. En daar komt dinsdag nog een stapel bij. Maar nu ben ik onderweg naar mijn zus en dat is chill.
Oud 22-06-2016, 12:43
WolterB
WolterB is offline
Zo een-na-laatste examendag ook overleefd. Volgende week woensdag nog en dan klaar
Oud 22-06-2016, 13:05
Verwijderd
De mieren in mijn tuin zijn een dooie pier aan het vervoeren.
Oud 22-06-2016, 13:09
Koekje
Koekje is offline
Ik las dat ze een dode pier aan het voeren waren
Oud 22-06-2016, 13:40
bloodyb
bloodyb is offline
Ik vermoed dat ze hem zelf opvreten.
Oud 22-06-2016, 14:11
WolterB
WolterB is offline
Uitslagen van vanochtend nu al terug, een 9,8 en een 8,8
Oud 22-06-2016, 14:13
Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Uitslagen van vanochtend nu al terug, een 9,8 en een 8,8
Dang! Lekker bezig, gozert.
Oud 22-06-2016, 14:17
bloodyb
bloodyb is offline
Oud 22-06-2016, 15:08
WolterB
WolterB is offline
Nu de laatste aflevering van Person of Interest
Oud 22-06-2016, 15:39
Elin3
Elin3 is offline
De jongen tegenover me in de trein eet nootjes en nu heb ik ook honger
Oud 22-06-2016, 15:40
Verwijderd
Citaat:
De jongen tegenover me in de trein eet nootjes en nu heb ik ook honger
'Mag ik wat van je nootjes?'
Oud 22-06-2016, 15:43
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
'Mag ik wat van je nootjes?'
Dat zou ik wel een beetje ongemakkelijk vinden tegenover een onbekende.
Verwijderd
Geen sensueel gezicht bij opzetten anders kan het nog weleens verkeerd uitpakken.
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Geen sensueel gezicht bij opzetten anders kan het nog weleens verkeerd uitpakken.
Wat heb jij een dirty mind voor zo'n keurig jong meisje

Regels voor berichten