Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ah, daar komt ze toch, want ze heeft honger. "En wie denk jij dat er vanmiddag helemaal naar de dierenarts is gefietst voor jou brokjes, mevrouw? Ja, een beetje dankbaarheid mag ook wel eens!!1! ![]()
||
Citaat:
|
Wat dat betreft ben ik wel blij met mijn verduisterende gordijnen in de slaapkamer. Hier morgen om 6 uur wekker want vanaf half 9 een examen van 4 uur
![]()
||
Citaat:
![]() Binnenkort maar weer eens wat proberen te werken.
|
Verwijderd
|
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Wij hebben er nu nog maar 1. Soms twijfelen we wel eens over een 2e. We hebben die van Wolter hier wel eens gehad en dat ging echt heel goed, maar hij vind lang niet alle andere katten leuk. Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() We hebben twee Noorse Boskatten. Jos is allergisch voor huis- tuin- en keukenkatten en ik had ergens gelezen dat dit een ras is waar mensen met een allergie niet of nauwelijks op reageren. Bij de fokker hadden ze destijds dertien (!) katten en daar zaten we de hele avond zonder dat hij ergens last van had. Twee weken later hadden we Ayla gekocht. Wat hebben jullie voor een kat? Zou een kitten dan wel goed gaan? Die zijn vaak niet zo bedreigend als een volwassen kat, begrijp ik. Pffff, ik kan me voorstellen dat het weer even wennen is, maar je zult er ook zo wel weer in zitten. 2,5 maand is best lang ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Wij hebben een rode kater van ruim 6 kg. Niet te dik, gewoon groot. Ze zijn ooit met z'n 2en gekomen (met een schildpad poes) via vrienden van mijn broertje. Al wat ouder dus. De kleine is binnen een aantal maanden al overleden, vermoedelijk aan iets longkanker achtig iets. Was niet heel duidelijk. Hij is een mietje en vind andere katten meestal niks. Maar met die van Wolter ging het tot onze verbazing heel goed. Sinds de kleine er niet meer is is hij heel gezellig en knuffelig geworden. Daarvoor was zij de knuffel en hij afstandelijk. We hebben het dus nooit aangedurfd er nog een te nemen, maar we twijfelen nu wel. Zeker wel een poosje. Maar in die tijd ook 2 keer geopereerd en mocht na de 2e 6 weken bijna niks. Dan gaat de tijd enorm snel. Het zal wel even wennen zijn, maar ach. Komt vanzelf weer.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() En ja, het zijn heel duidelijk twee verschillende karakters en dat is wel leuk om te zien. Er zitten ook wel overeenkomsten in die ik dan maar toe schrijf aan het ras. Sociaal, niet gauw onder de indruk van drukte, makkelijk in de omgang, duidelijk. Hopelijk valt het mee om er terug in te komen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Zoiets zitten we te denken. Zeker geen dominante idd, eigenlijk gewoon een 2e mietje ![]() Wel fijne karakter eigenschappen. ![]() Moet vooral nadenken. Ik kom zelf nog niet helemaal hoog met mijn arm dus bepaald onderzoek van met name schouder zal moeilijk zijn. Verder moet ik ook niet te zwaar tillen, dus mensen moeten zichzelf overeind helpen. Verder moet ik het maar even zien.
|||
Citaat:
![]() Citaat:
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|