Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik vind ze allebei wel prettig om naar te kijken. Wel allebei op een andere manier!
Aah, heerlijk. Trein naar huis. Hopelijk slaap ik vannacht eindelijk weer een beetje, want afgelopen nachten heb ik echt heel slecht geslapen en daar heb ik overdag vrij veel last van ![]()
|
Hij is ontzettend matig in die laatste batman van superman film. Maar goed, enige wat die film de moeite waard maakt is Ben Affleck, dat zegt meer over de film dan over Eisenberg :v
||
Citaat:
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() Verder voelde ik me ook een beetje vies want ik ging ook shoppen bij de Primark en lunchen bij de IKEA en toen ook nog een milkshake halen bij de Mac ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik ga morgen wel eens een rondje maken langs de winkels, denk ik. Ik heb wel sandalen en hele gare afgetrapte sandalen die ik dus gebruik als slippers, maar die zijn aan vervanging toe. Ik kon daar de hele dag op lopen maar dat word steeds minder. Nu wil ik dus gewoon ene paar fatsoenlijke slippers maar blijkbaar is dat niet heel makkelijk.
|
![]() |
|
De enige teenslippers die bij mij lekker zitten zijn m'n o'neill slippers (die ooit wit waren, maar nu...goor), en die 2 euro dingen van de hema. De breken wel wat gauwer af tho.
Havaiana's heb ik ook ergens, maar die zijn echt fucking lelijk. Een vriend van me had een hele stapel meegenomen uit Brazilie en de enigen in mijn maat waren knalblauwe met een aap erop. ![]() Btw, Teva's met sokken zijn een trendy ding. Damn.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|