Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Werd net weer herinnerd aan de bruiloft die ik soort van moet regelen en dat de tijd dringt en één van mn beste vriendinnen is pissig omdat zij de hele vrijgezellendinges alleen heeft geregeld en de andere 2 mensen komen niet met ideeen en laten niks horen, ookal zijn zij degenen die het meest Volwassen(tm) zijn en een auto hebben en dus makkelijk shit kunnen regelen. Die vriendin en ik moeten met het OV naar de bruiloft, en dan hebben we dus de taak om de kerk in te richten en ik moet de bloemen ophalen. JA HOE DAN?! ![]()
||
Citaat:
Domweg is het niet meer dan een groot dynamisch bereik als het op kleurweergave aan komt. Zwart zo zwart mogelijk, met name. Desalniettemin is voorkeur persoonsgebonden dus ga vooral kijken bij een zaak waarbij het bronmateriaal van de demomodellen goed georganiseerd is.
|
daar heb je de komende jaren nog weinig aan, idem voor zaken als 4K; er is nog niet heel veel aanbod beschikbaar. En er zijn bar weinig games die het ondersteunen.
Maar als je future proof wil zijn kan je het overwegen natuurlijk.
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat: