Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Ik zie ook wel veel leegstand. Niet in Amsterdam, maar in Zwolle is 't best erg en in de dorpen al helemaal. Deprimerend. |
![]() |
|
Shit, rode broek van mijn vriend heeft afgegeven op een roze/paars/wit geblokt bloesje. Alle tips die ik tegen kom zijn voor de witte was. Hebben jullie tips om het weer goed te krijgen? Extra spoelen hielp niet. Heb een vriendin gevraagd voor een vaatwastablet want daarmee heeft moeder ooit iets gefixt.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Collega van mij heeft een nieuwe bank gekocht en ze was heel.enthousiast aan het vertellen over dat de vorm en de kleur en het materiaal en weeikwat zo mooi bij al het andere paste. Ik vind dat altijd leuk om te horen want ons huis hangt aam elkaar van tweedehands en ikeashit. En altijd als ik dat zeg wordt er gereageerd met "zo zijn wij ook begonnen hoor!" en dan denk ik meestal "Ja maar wij eindigen waarschijnlijk ook zo"
![]() Even voor de duidelijkheid: en dat vind ik dikke prima ![]() |
![]() |
||
Ik kwam vroeger ook veel meer buiten dan nu. Ik probeer nu elke dag wel een uur buiten te zijn als het licht is, maar dat lukt veel te weinig en als het lukt, schemert het vaak al een dan helpt het nog niet
![]() Citaat:
![]()
|
|