Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-01-2017, 09:39
Verwijderd
Ik weet niet of het vergelijkbaar is omdat NfS natuurlijk al een tijd apart woonde, maar ik vond het moeilijkste na zo'n lange tijd om weer te wennen aan het alleen wonen, structuur aanbrengen in je eentje, en dingen zelf doen die je normaal samen deed of verdeeld had qua taken. En gewoon iemand om elke dag even je verhaal bij kwijt te kunnen. Qua heftige emoties viel het bij mij erg mee.
Advertentie
Oud 03-01-2017, 10:06
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik herken dat, kris, je moet je leven opnieuw inrichten vooral. Wat ook niet altijd eenvoudig is.
Oud 03-01-2017, 13:02
Verwijderd
Citaat:
Ik weet niet of het vergelijkbaar is omdat NfS natuurlijk al een tijd apart woonde, maar ik vond het moeilijkste na zo'n lange tijd om weer te wennen aan het alleen wonen, structuur aanbrengen in je eentje, en dingen zelf doen die je normaal samen deed of verdeeld had qua taken. En gewoon iemand om elke dag even je verhaal bij kwijt te kunnen. Qua heftige emoties viel het bij mij erg mee.
Dat ja en ik heb het vooral met dat laatste soms wel lastig
Oud 03-01-2017, 13:39
Tigerly
Tigerly is offline
Jemig NfS, dat lijkt me pittig. Sterkte!
Oud 03-01-2017, 14:12
Verwijderd
Citaat:
Heb je zo'n heftig leven dan?
Oud 03-01-2017, 14:15
Verwijderd
Citaat:
Heb je zo'n heftig leven dan?
Nou dat niet, maar dat betekent toch niet dat dit soort dingen niet lastig zijn?
Oud 03-01-2017, 14:19
Verwijderd
Citaat:
Nou dat niet, maar dat betekent toch niet dat dit soort dingen niet lastig zijn?
Dat is per individu verschillend natuurlijk, maar ik kan me best voorstellen dat het lastig/shit kan zijn, maar ik heb er alle vertrouwen in dat het met jou helemaal goed gaat komen. :*
Oud 03-01-2017, 15:24
Not for Sale
Not for Sale is offline
Ja bedankt allemaal

Citaat:
Was het de afstand?
Dat speelde wel een grote rol
Oud 05-01-2017, 18:52
Elin3
Elin3 is offline
Wanneer je vriend heel waarschijnlijk een bril moet, en jij mee wil het montuur uitzoeken, maar dat niet kan want lange-afstand-relatie en ik ga niet heel binnenkort naar hem toe.
Oud 05-01-2017, 18:54
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
In veel winkels kan je wel brillen mee op proef krijgen om thuis nog te kijken wat je het leukste vind. Of je laat de verkoper foto's maken en die app je dan naar elkaar!

Ik vind het trouwens fijner om een bril uit te zoeken met een verkoper, anders ben ik bang dat ik de bril koop die mijn vriend het leukste vind en niet die ik het leukste vind
Oud 05-01-2017, 19:06
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
In veel winkels kan je wel brillen mee op proef krijgen om thuis nog te kijken wat je het leukste vind. Of je laat de verkoper foto's maken en die app je dan naar elkaar!

Ik vind het trouwens fijner om een bril uit te zoeken met een verkoper, anders ben ik bang dat ik de bril koop die mijn vriend het leukste vind en niet die ik het leukste vind
Ik heb al tegen m'n vriend gezegd dat hij naar het advies van de verkoper moest luisteren, maar dat vond ie ongemakkelijk. Ik vind brillen uitzoeken met de verkoper (en m'n pa) best wel chill.
Oud 05-01-2017, 20:03
Dekaloog
Dekaloog is offline
Citaat:
Wanneer je vriend heel waarschijnlijk een bril moet, en jij mee wil het montuur uitzoeken, maar dat niet kan want lange-afstand-relatie en ik ga niet heel binnenkort naar hem toe.
Waarom bel je niet even met elkaar via Hangouts? Terwijl hij in de winkel staat?
Oud 05-01-2017, 20:04
Dekaloog
Dekaloog is offline
Videobellen, dan.
Oud 05-01-2017, 23:27
Lorelei
Lorelei is offline
Ik heb al 24 uur met m'n Beierse schoonfamilie doorgebracht. Het gaat best goed. Mijn Duits komt ook langzaam terug (beetje irritant dat ik nu al deze zinnen in m'n hoofd met een Duits accent uitspreek). Waarom kon ik niet gewoon een leuke Nederlandse jongeman strikken?
Oud 05-01-2017, 23:35
Lorelei
Lorelei is offline
Ik heb nog wel 36 uur te gaan...
Oud 05-01-2017, 23:40
Tigerly
Tigerly is offline
Trek gewoon je Oktoberfest-pakje aan en je zit gebakken!!
Oud 05-01-2017, 23:40
Tigerly
Tigerly is offline
Of is dat met schoonfamilie niet perse een aanrader?
Oud 05-01-2017, 23:55
ecnelis
ecnelis is offline
Citaat:
Ik heb al 24 uur met m'n Beierse schoonfamilie doorgebracht. Het gaat best goed. Mijn Duits komt ook langzaam terug (beetje irritant dat ik nu al deze zinnen in m'n hoofd met een Duits accent uitspreek). Waarom kon ik niet gewoon een leuke Nederlandse jongeman strikken?
Hahaha we zitten in hetzelfde schuitje vond het na de paar eerste bezoeken heel gaaf om te merken hoe het Duits terugkwam, maar was na een week Duits aanhoren ook wel echt tot op het bot moe.
Oud 06-01-2017, 17:11
Smaug
Smaug is offline
Oké. Hier komt even een lulverhaal. Ik heb dus nu al 4x met een jongen gedate (andere dan die van afgelopen maandag, oeps ) die we even voor de leuk Aron gaan noemen in dit verhaal (makkelijker zo).

Nou, Aron is dus 5 jaar ouder dan ik (net zoals mijn ex) en hij is zó ongelooflijk leuk en intelligent en knap . Het probleem is alleen een beetje dat ik geen hoogte van hem krijg want hij is niet zo'n open persoon.
Toch blijft hij me wel appjes sturen en vragen of we wat gaan doen, maar ik snap zeg maar niet wat zijn idee erachter is.
Oh en hij zit bij studievereniging waar ze 28 januari nog een kerstdiner van hebben (lekker op tijd ), en ik weet dat hij daar een date voor moet hebben. Dus ik ben stiekem aan het hopen dat hij mij vraagt, maar goed ik ga er ook weer niet naar vragen

Anyway, geen idee wat ik ermee moet, maar ik heb het wel altijd heel fijn met hem. Zal ik het gewoon zo laten lopen en kijken of ie dan wat meer open wordt tegenover me?
Oud 06-01-2017, 19:42
Yne
Yne is offline
Dat hangt af van jouw eigen idee erachter lijkt me.
Oud 06-01-2017, 19:45
Yne
Yne is offline
Met mijn 'dating'gedoe gaat het goed. Met twee jongens aan het semi-scharrelen, ik heb me nog nooit zo'n hosselaar gevoeld
Oud 06-01-2017, 20:20
Verwijderd
Citaat:
Met mijn 'dating'gedoe gaat het goed. Met twee jongens aan het semi-scharrelen, ik heb me nog nooit zo'n hosselaar gevoeld
Oud 06-01-2017, 20:33
zion_temp
zion_temp is offline
Citaat:
Oké. Hier komt even een lulverhaal. Ik heb dus nu al 4x met een jongen gedate (andere dan die van afgelopen maandag, oeps ) die we even voor de leuk Aron gaan noemen in dit verhaal (makkelijker zo).

Nou, Aron is dus 5 jaar ouder dan ik (net zoals mijn ex) en hij is zó ongelooflijk leuk en intelligent en knap . Het probleem is alleen een beetje dat ik geen hoogte van hem krijg want hij is niet zo'n open persoon.
Toch blijft hij me wel appjes sturen en vragen of we wat gaan doen, maar ik snap zeg maar niet wat zijn idee erachter is.
Oh en hij zit bij studievereniging waar ze 28 januari nog een kerstdiner van hebben (lekker op tijd ), en ik weet dat hij daar een date voor moet hebben. Dus ik ben stiekem aan het hopen dat hij mij vraagt, maar goed ik ga er ook weer niet naar vragen

Anyway, geen idee wat ik ermee moet, maar ik heb het wel altijd heel fijn met hem. Zal ik het gewoon zo laten lopen en kijken of ie dan wat meer open wordt tegenover me?
Doe niet zo moeilijk en zeg hem gewoon wat je wilt en voelt.
Oud 07-01-2017, 12:55
Tigerly
Tigerly is offline
Morgen afgesproken met m'n ex-vriendje. Hij wil praten. Ben benieuwd.
Oud 07-01-2017, 12:58
Holland Oates
Holland Oates is offline
Uh-oh. Spannend.
Oud 07-01-2017, 13:03
Tigerly
Tigerly is offline
Nou, op zich niet. Het is goed dat het uit is. En ja, het wordt vast janken met de pet op. Maar ik ben eigenlijk wel benieuwd naar zijn conclusie nu we een paar weken verder zijn.
Oud 07-01-2017, 14:30
Holland Oates
Holland Oates is offline
Ik bedoelde ook 'uh-oh' in de zin van janken en 'spannend' als in 'benieuwd naar de conclusie', dus we snappen elkaar.

ot: Ik weet het nog steeds allemaal niet. Ik kan heel snel denken 'oh je appt me niet, whatevs, dan niet joh', maar als ik dan wel een berichtje krijg vergeet ik dat weer.
Woensdag zie ik 'm wrs weer, dus mss moeten we dan maar es echt praten.
Oud 07-01-2017, 14:59
Tigerly
Tigerly is offline
Citaat:
Ik bedoelde ook 'uh-oh' in de zin van janken en 'spannend' als in 'benieuwd naar de conclusie', dus we snappen elkaar.

ot: Ik weet het nog steeds allemaal niet. Ik kan heel snel denken 'oh je appt me niet, whatevs, dan niet joh', maar als ik dan wel een berichtje krijg vergeet ik dat weer.
Woensdag zie ik 'm wrs weer, dus mss moeten we dan maar es echt praten.
Doe maar, dan weet je tenminste waar je aantoe bent!
Oud 07-01-2017, 15:02
Tigerly
Tigerly is offline
Ik krijg net een berichtje van een vriendinnetje, of ik zin heb in een blind date. Gaat ze die jongen helemaal aanprijzen, dingen over hem vertellen, blijkt ze me te willen koppelen aan m'n vaste scharrel waarvan zij geen idee had dat we elkaar überhaupt kenden hahahahaha!
Oud 07-01-2017, 17:57
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Hahaha we zitten in hetzelfde schuitje vond het na de paar eerste bezoeken heel gaaf om te merken hoe het Duits terugkwam, maar was na een week Duits aanhoren ook wel echt tot op het bot moe.
Ja, precies. Binnen een paar dagen werd het makkelijker om zinnen te formuleren maar ik was aan het eind van de dag steeds kapot.

Waar komt de jouwe vandaan?
Oud 07-01-2017, 18:54
Verwijderd
Citaat:
Ik krijg net een berichtje van een vriendinnetje, of ik zin heb in een blind date. Gaat ze die jongen helemaal aanprijzen, dingen over hem vertellen, blijkt ze me te willen koppelen aan m'n vaste scharrel waarvan zij geen idee had dat we elkaar überhaupt kenden hahahahaha!
Aaaaaaahahahahahahaahahahaha Dit vind ik een goed verhaal <3
Oud 07-01-2017, 19:16
Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Citaat:
Oud 07-01-2017, 21:23
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ze kan goed matchmaken dan!
Oud 07-01-2017, 22:34
Tigerly
Tigerly is offline
Ja behalve dan dat ze nu helemaal door het dollen is! Dat ik "als volgende move" hem mee moet vragen op een weekendje weg, bijvoorbeeld. Terwijl: er zijn helemaal geen moves te maken! Een scharrel is toch niet voor niets een scharrel?? We zijn op een bepaalde manier heel dol op elkaar en kunnen goed praten etc, maar daar zitten voor de rest geen romantische gevoelens bij. Drop it already, you freak!
Oud 07-01-2017, 22:35
Verwijderd
Hahahhahahaaa
Oud 07-01-2017, 22:37
Ieke
Ieke is offline
Wie weet kan ze dan nog wel iemand anders bedenken, ergens heeft ze wel op goede punten uitgezocht dan.
Oud 07-01-2017, 22:38
Tigerly
Tigerly is offline
Hahaha, ze mag haar best doen!
Oud 08-01-2017, 23:31
Tigerly
Tigerly is offline
Kris! Hoe was je date??
Oud 08-01-2017, 23:32
Tigerly
Tigerly is offline
Gesprek met m'n ex-lief was een heel goed idee. Toch goed om wat onbeantwoorde vragen aan elkaar te stellen en te voelen dat we veel om elkaar geven.
Oud 08-01-2017, 23:34
Verwijderd
Ik heb ook een date nodig
Oud 08-01-2017, 23:36
Tigerly
Tigerly is offline
Citaat:
Ik heb ook een date nodig
Waarvoor precies? Liefde, om niet alleen te zijn, of lust?
Oud 09-01-2017, 05:48
Verwijderd
Of voor zijn kerstdiner in januari
Oud 09-01-2017, 07:55
Tigerly
Tigerly is offline
Citaat:
Of voor zijn kerstdiner in januari
Nee, hij móet kiezen!
Oud 09-01-2017, 12:27
Fleming
Ik haat Tinder ..

Gisteren opende ik Tinder en toen zag ik foto van een kerel waar ik een paar jaar geleden een hele dikke crush op had. We zaten altijd aan hetzelfde eiland in de UB te studeren, maar we hebben elkaar nooit gesproken Voordat ik kon swipen was de foto weg en ik weet zijn naam niet meer... Gisteren als een idioot lopen swipen in de hoop hem nog een keer tegen te komen.

Oud 09-01-2017, 12:31
Verwijderd
Awww
Oud 09-01-2017, 13:02
Verwijderd
Citaat:
Ik haat Tinder ..

Gisteren opende ik Tinder en toen zag ik foto van een kerel waar ik een paar jaar geleden een hele dikke crush op had. We zaten altijd aan hetzelfde eiland in de UB te studeren, maar we hebben elkaar nooit gesproken Voordat ik kon swipen was de foto weg en ik weet zijn naam niet meer... Gisteren als een idioot lopen swipen in de hoop hem nog een keer tegen te komen.

Als de app vastloopt of je wijzigt je instellingen qua kms of zo komen soms dezelfde weer langs bij mij, misschien dat doen?
Oud 09-01-2017, 18:59
Verwijderd
Citaat:
Ik haat Tinder ..

aaaahww ik duim voor je!
Oud 09-01-2017, 19:16
Tigerly
Tigerly is offline
Als de kosmos het wil....!!!
Oud 09-01-2017, 20:26
Verwijderd
Citaat:
Als de kosmos het wil....!!!
Dat natuurlijk ook!!
Oud 10-01-2017, 21:29
otacilio
otacilio is offline
Citaat:
Ik vind daten zo intens blegh. Ik geloof ook niet dat ik een relatie wil. Ik word daar veel te gestrest en onzeker van. Af en toe verlang ik wel eens naar iemand bij wie ik 's avonds op de bank in de armen kan kruipen en de dag door kan nemen en gewoon gezelligheid en fijnheid, maar de weg om daar te komen vind ik veel te ingewikkeld. Ik ben ook helemaal niet gezellig in relaties. Misschien ben ik dan de 'ware' nog niet tegengekomen, of ik ben gewoon niet gemaakt voor relaties, I don't know. Maar over het algemeen vind ik het wel prima om alleen te zijn
Dit ja. De laatste 'relatie' die ik had werd gekenmerkt door mijn behoefte om slechts soms met iemand te zijn. Met iemand die gezellig genoeg is. Dat is dan het criterium. Die sporadische momenten van onverdraaglijke eenzaamheid wil ik kunnen overbruggen en verder wil ik regelmatig alleen zijn. Als je gaat daten wil de ander vrijwel altijd een monopolie op je vrije tijd hebben. Tijd die je nodig hebt om samen met je gedachten samen te zijn, die willen zij van je afpakken. En dat terwijl zij/hij je zo leuk vindt. Het krijgt je zover dat je je schuldig voelt om jezelf te zijn.

Je bent zelf de ware, dus zorg dat je iemand vindt die je met jezelf laat zijn en begrijpt wat jouw behoefte is

Regels voor berichten