Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-03-2017, 20:23
Verwijderd
Citaat:
Ze is helemaal niet zo'n bekende forumster. Gewoon eentje die hier meelas en af en toe wat postte. Had met niemand mot of echt iets.
Hoi Ooit had ik mot met Bas. Weet niet of ik dat nog steeds heb. Om jullie uit jullie raadspelletjes te verlossen: Ik ben Nardin. Aangenaam
Advertentie
df
df is offline
Lubach
Verwijderd
Oh jij?

Mooi. Eentje voor de ignorelist.
Verwijderd
Oh, Bas, als ik morgen weer niksend geld ga verdienen, ga ik je fb posts doorlezen.
Oud 12-03-2017, 20:24
Verwijderd
Hoi Nardin!
Verwijderd
Citaat:
Oh jij?

Verwijderd
Citaat:
Oh, Bas, als ik morgen weer niksend geld ga verdienen, ga ik je fb posts doorlezen.
Okidoki! Ben benieuwd wat je er van vindt.
Oud 12-03-2017, 20:25
Verwijderd
Citaat:
Hoi Nardin!
Hoi Caro! Hoe is het met jou? Je krullen? Je man? Je werk?
Oud 12-03-2017, 20:33
Abby.
Abby. is offline
Oh ja, die hadden we ook al even niet meer gezien.
Oud 12-03-2017, 20:36
Verwijderd
Citaat:
Okidoki! Ben benieuwd wat je er van vindt.
Ik ook. Wel interessante stof, ik ben een beetje een muts wat dat betreft en begrijpelijke info is dan tof

Citaat:
Hoi Caro! Hoe is het met jou? Je krullen? Je man? Je werk?
Hallo! Het gaat goed. Mijn kurllen zijn er nog (al heb ik een tijd geleden een stijltang gekocht en kreeg mijn moeder een hartverzakking). Mijn mannetje/hubbie/lovah/wederhelft is nog steeds bij me, dus hij is nog altijd even gestoord. Mijn werk is matig - cliëntgroep is mijnder uitdagend dan ik meestal tof vind, maar (op termijn) krijg ik waarschijnlijk mogelijkheden om me te ontwikkelen persoonlijk begeleider. Daarnaast is het team een grote puinhoop en zijn ze hard bezig met opbouwen, maar is er niemand die echt doorpakt. Dus dat ben ik samen met een heel toffe collega aan het doen. Dus. Dat.
Hoe is het met jou?
Oud 12-03-2017, 23:26
Tigerly
Tigerly is offline
Citaat:
Hoi Ooit had ik mot met Bas. Weet niet of ik dat nog steeds heb. Om jullie uit jullie raadspelletjes te verlossen: Ik ben Nardin. Aangenaam
Citaat:
Oh jij?

Oud 13-03-2017, 05:32
Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Goeiesmergens
Oud 13-03-2017, 06:09
Elin3
Elin3 is offline
Gisteren zat ik in korte broek op het balkon en nu is mijn balkon wit van de kou!
Oud 13-03-2017, 06:28
Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Ik liep vandaag anders nog met korte broek de deurb uit!
Oud 13-03-2017, 06:47
Verwijderd
Ik zit met een vest aan en een sjaal om in een vrij slecht geïsoleerde slaapkamer, hier is het nog best fris. Ik heb mijn boek bijna uit. Hard werken zo hoor.
Oud 13-03-2017, 06:56
Verwijderd
Ik heb vandaag nog een korte broek in mijn kast zien liggen!
Oud 13-03-2017, 06:57
Verwijderd
Ik heb geen korte broeken!
Oud 13-03-2017, 07:06
Dekaloog
Dekaloog is offline
Citaat:
Heb je al een waterkoker? En een pan? En een afwasteiltje? Waardigheid?
<3
Oud 13-03-2017, 10:05
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Nu niet. Ik moet het toch zelf uitzoeken, maar van teveel tillen krijg ik buikpijn.
Hebben vandaag ook wat nieuwe meubels gehaald en daar moet ook nog wat van naar boven. Broertje maar even strikken ofzo.
Studieboeken gaan wel naar beneden, die gaan door naar de praktijk als de verbouwing klaar is (en dat is sowieso voor ons huis)
Anders wil ik ook wel komen helpen hoor
Oud 13-03-2017, 11:37
Ieke
Ieke is offline
Citaat:
Anders wil ik ook wel komen helpen hoor
Wat fijn
Oud 13-03-2017, 16:41
Verwijderd
Ik heb vanmiddag gewandeld zonder jas. Was goed te doen
Oud 13-03-2017, 17:00
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Het is goed weer inderdaad.
Oud 13-03-2017, 20:02
Carn
Carn is offline
Lol, die bioresonantie toestand bij Radar. Geloven mensen dit echt?
Oud 13-03-2017, 20:03
Macrador
Macrador is offline
linkje?
Oud 13-03-2017, 20:09
Carn
Carn is offline
http://radar.avrotros.nl/uitzendinge...bioresonantie/
Oud 13-03-2017, 20:35
Elin3
Elin3 is offline
Volgens mij hebben mijn ouders me als kind wel eens naar zo iemand meegenomen, i.v.m. moeilijke allegieren en niet willen eten
Oud 13-03-2017, 20:37
Verwijderd
Allegieren?
Oud 13-03-2017, 20:38
Verwijderd
Allegieren
Oud 13-03-2017, 20:40
Elin3
Elin3 is offline
Allergieën
Oud 13-03-2017, 21:01
Not for Sale
Not for Sale is offline
Allegieren zijn grote aasetende roofvogels die alleen glutenvrij aas eten, van dieren die geen pinda's, melk, pollen, tomaat of komkommer hebben geconsumeerd.
Oud 13-03-2017, 21:10
Verwijderd
Ja als je allegieren hebt die moeilijke eters zijn zoals NfS zegt... Dan snap ik dat je ouders alles willen proberen.
Oud 13-03-2017, 21:15
Carn
Carn is offline
Citaat:
Volgens mij hebben mijn ouders me als kind wel eens naar zo iemand meegenomen, i.v.m. moeilijke allegieren en niet willen eten
Nou, ben maar blij dat je geen hersentumor had oid, anders was je nu dood
Oud 13-03-2017, 21:30
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ja als je allegieren hebt die moeilijke eters zijn zoals NfS zegt... Dan snap ik dat je ouders alles willen proberen.
Toen ik twee was was ik bijna dood, en mama ook want die had pfeiffer (en vooral veel stress - besef ik me nu).

Citaat:
Nou, ben maar blij dat je geen hersentumor had oid, anders was je nu dood
Ik heb geen idee of het geholpen heeft, maar ik ben wel oprecht blij dat ik geen maagsonde heb. Dat was de geniale oplossing van de medische wetenschap in het ziekenhuis. Met speciale doppen voor op mijn fles wilde ik trouwens wel drinken, maar van de artsen mocht ik het ziekenhuis niet verlaten tot ik uit een gewone fles kon drinken. Ik snap dat je als ouders dan voor alle alternatieven openstaan, want je wilt je kindje gewoon zonder maagsonde thuis laten opgroeien.
Oud 13-03-2017, 21:59
Carn
Carn is offline
Dat was niet mijn punt. In het item van Radar ging het over iemand die dus wél een hersentumor had en door van die kwakzalvers aan het lijntje werd gehouden totdat het bijna te laat was. Wat mij betreft enkeltje richting de bajes voor dat soort 'alternatieve geneesheren'.
Oud 13-03-2017, 22:00
Verwijderd
Yep. Zeker weten. Ik ben ook overtuigd van recht op eigen domheid en vind het daarom geen moord, maar dood door schuld zeker.
Oud 13-03-2017, 22:00
Verwijderd
Met ook inbeslagname van alle eigendommen.
Oud 13-03-2017, 22:05
Carn
Carn is offline
ja, je kan als 'vrijblijvend medisch advies' dan even goed voorstellen om met 140 op de snelweg je ogen dicht te doen en het stuur een ruk naar rechts te geven, want de adrenaline die dan vrij komt heelt mogelijk allerlei kwaaltjes.
Oud 13-03-2017, 22:07
Verwijderd
Citaat:
ja, je kan als 'vrijblijvend medisch advies' dan even goed voorstellen om met 140 op de snelweg je ogen dicht te doen en het stuur een ruk naar rechts te geven, want de adrenaline die dan vrij komt heelt mogelijk allerlei kwaaltjes.
Ja precies, maar dan moet je het in zo'n situatie ook nog doen, en daarom is het redelijk zeldzaam. Net als die gloei-achterlijke GPS-ongelukken. Sla nu af naar rechts BAM de trap af echt wtf is er godverdomme mis met je?
Oud 13-03-2017, 22:17
Verwijderd
WAAROMMMM zou je ook nadenken als dat voor je gedaan wordt?
Oud 14-03-2017, 00:35
Not for Sale
Not for Sale is offline
Fijne 450e verjaardag van het begin van de Tachtigjarige oorlog nog trouwens.
Oud 14-03-2017, 09:27
Verwijderd
Die bioresonantie shit
Oud 14-03-2017, 10:29
Carn
Carn is offline
Ja ik verlies altijd weer wat hoop in de mensheid als ik dat soort onzin voorbij zie komen; het is een van de weinige dingen waar ik echt boos om kan worden.
Oud 14-03-2017, 11:47
Verwijderd
Citaat:
Fijne 450e verjaardag van het begin van de Tachtigjarige oorlog nog trouwens.
Jij gaat uit van de Slag van Oosterweel als startpunt? Traditioneel worden we toch geleerd dat het pas in 1568 begon al is dat soort stellingen nogal arbitrair natuurlijk. De gemiddelde Nederlander zal - voor zover hij/zij er iets over durft te zeggen - beweren dat de Tweede Wereldoorlog begon op 10 mei 1940 en eindigde op 5 mei 1945

Maar enfin, door de tachtigjarige oorlog horen we niet meer bij Spanje, zijn we dus nog nooit wereldkampioen voetbal geworden, is het hier minder zonnig en staan er om vijf uur gekookte piepers op tafel. Thanks Obama!
Oud 14-03-2017, 12:00
Verwijderd
Citaat:
Ja ik verlies altijd weer wat hoop in de mensheid als ik dat soort onzin voorbij zie komen; het is een van de weinige dingen waar ik echt boos om kan worden.
Waar word je dan het meest boos om, mensen die datgeloven of de uitvoerders die vertellen dat je van alles mankeert?
Oud 14-03-2017, 12:38
Carn
Carn is offline
Citaat:
Waar word je dan het meest boos om, mensen die datgeloven of de uitvoerders die vertellen dat je van alles mankeert?
- Dat men medisch 'advies' geeft maar daar niet voor gekwalificeerd is en via een simpel 'smoesje' zich hier ook van vrijwaart (bewust geen verantwoordelijkheid nemen voor hun daden)
- Dat men klaarblijkelijk onjuist, levensgevaarlijk advies geeft (men speelt met mensenlevens, zoals bijvoorbeeld de meneer met de hersentumor)
- Bovenstaande samen: dat het dus oplichters zijn (bedrog, en ze vragen er ook nog eens een flinke smak geld voor)

Kijk, dat er mensen zijn die om wat voor reden dan ook geloven in varia kwakzalverij omdat men hier gevoelig voor is, of om religieuze redenen; en men is blij met een placeboeffect, prima. Maar als mensen moeten betalen hiervoor en mogelijk ook nog eens hierdoor met hun leven spelen dan vind ik dat genoeg redenen om de boel per direct een verbod op te leggen om hier ook nog maar een minuut langer mee door te gaan. Ga dan maar lekker jezelf klemzuipen aan homeopathische drankjes; gezien de niet bestaande werking daarvan ga je hoogstens wat vaker naar de WC.
Oud 14-03-2017, 13:23
Dekaloog
Dekaloog is offline
Citaat:
Hoe rijmden ze dat dan met hun geloof? Het gaat bij dit soort dingen toch vaak over 'energie' of 'straling', waardoor ze in christelijke kringen vaak vinden dat niet-christenen die zich ermee bezighouden doen aan afgoderij of zwarte magie?
Oud 14-03-2017, 16:09
Verwijderd
Citaat:
- Dat men medisch 'advies' geeft maar daar niet voor gekwalificeerd is en via een simpel 'smoesje' zich hier ook van vrijwaart (bewust geen verantwoordelijkheid nemen voor hun daden)
- Dat men klaarblijkelijk onjuist, levensgevaarlijk advies geeft (men speelt met mensenlevens, zoals bijvoorbeeld de meneer met de hersentumor)
- Bovenstaande samen: dat het dus oplichters zijn (bedrog, en ze vragen er ook nog eens een flinke smak geld voor)

Kijk, dat er mensen zijn die om wat voor reden dan ook geloven in varia kwakzalverij omdat men hier gevoelig voor is, of om religieuze redenen; en men is blij met een placeboeffect, prima. Maar als mensen moeten betalen hiervoor en mogelijk ook nog eens hierdoor met hun leven spelen dan vind ik dat genoeg redenen om de boel per direct een verbod op te leggen om hier ook nog maar een minuut langer mee door te gaan. Ga dan maar lekker jezelf klemzuipen aan homeopathische drankjes; gezien de niet bestaande werking daarvan ga je hoogstens wat vaker naar de WC.
Ik vond de kosten ook echt bizar hoog. 200nogwateuro voor een flesje ingestraald water
Citaat:
Hoe rijmden ze dat dan met hun geloof? Het gaat bij dit soort dingen toch vaak over 'energie' of 'straling', waardoor ze in christelijke kringen vaak vinden dat niet-christenen die zich ermee bezighouden doen aan afgoderij of zwarte magie?
Dit vraag ik me ook wel af!
Oud 14-03-2017, 16:29
Verwijderd
Ik zit op het werk met mijn laptop en het internet is ZO FUCKING LANGZAAM.
Oud 14-03-2017, 17:36
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Mijn pa gelooft sowieso niet, mijn moeder geloofde wel maar die was op dat moment denk ik vooral wanhopig. Die had trouwens ook wat vriendinnen die iets deden (werk) met alternatieve geneeswijzen, dus dan kijk je er denk ik ook al weer heel anders tegenaan. Later zijn we er overigens nooit meer naar toe geweest.

Wat Christelijke kringen vinden vind ik altijd maar een beetje vermoeiend, want die zijn het overigens ook heel vaak niet met elkaar eens.
Oud 14-03-2017, 17:57
Not for Sale
Not for Sale is offline
Citaat:
Jij gaat uit van de Slag van Oosterweel als startpunt?
Dat was inderdaad het idee!

Citaat:
De gemiddelde Nederlander zal - voor zover hij/zij er iets over durft te zeggen - beweren dat de Tweede Wereldoorlog begon op 10 mei 1940 en eindigde op 5 mei 1945
Lijkt me erg optimistisch over de gemiddelde Nederlander dat ze 10 mei zouden weten eigenlijk

Citaat:
Maar enfin, door de tachtigjarige oorlog horen we niet meer bij Spanje, zijn we dus nog nooit wereldkampioen voetbal geworden, is het hier minder zonnig en staan er om vijf uur gekookte piepers op tafel. Thanks Obama!
Geen speld tussen te krijgen! Behalve dan dat we uiteindeiljk waarschijnlijk net als de Belgen naar Oostenrijk waren gegaan, en dat zou onze voetbaltrofeeënkast niet echt hebben verbeterd.

Regels voor berichten