Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
|
Ik ga werken voor scholieren.com als Developer als ik de Laravel tutorials heb gevolgd. Dus basically routing, web shit en dat soort meuk. Het fijne van Laraval (en composer of course) is dat je zelf al die files krijgt en dat je direct aan de slag kan gaan en dat er ook nog een template ingebouwd is.
Het is ongeveer hetzelfde als Express.js. Is ook een web application framework voor websites. Dan kan je ook routen en een template erop installeren. |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Helemaal met laptops. Daar is het zo snel onmogelijk om voor een vorige generatie correct functionerende drivers te vinden. |
![]() |
|
Ik had vanavond mn eerste aanvaring met de Deense ME die de lokale vrijhaven kwam ontdoen van alle hasj. Ik hoop dat dit ook direct de laatste keer is en ik had niet eens iets verkeerd gedaan.
Kunnen we gewoon niet overal van die fijne vriendelijke Nederlandse pliesie hebben?
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
Moet seizoen 3 nog kijken.
||
Citaat:
ik liep echt heel toevallig een zijstraatje in van Pusher street waar een vriendin woont toen ze daar naar binnen gemarcheerd kwamen. En toen bleef ik 3 seconden als bijna bevroren staan omdat t echt heel onverwacht en ook pikkedonker was en ik ook echt niet instant kon beslissen wat wijs was. Dat was net iets te lang, want toen ik besloot gewoon rustig door te lopen en ze bijna voorbij was begon iemand ‘kaaaaaas’ te roepen en teokken ze een lijn op waar ok echt precies nog tussendoor kon glippen maar niet zonder een flinke beuk op te vangen. Achter me ging het er vervolgens echt heel hard op.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|