![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() In 2 maanden ben ik 5 kilo afgevallen en die zullen er ook niet meer bijkomen alhoewel ik heel wat zondig.. *trots* Bij mij zit het in de beweging die ik krijg.. Ik kan zo een zak chips leegeten en dan kom ik geen grammetje aan, als ik maar genoeg beweeg.. Desalniettemin moet er nog 10 kilo af, dan zit ik op mijn ideale gewicht (volgens mijn diëtiste).. ![]() Maar ja, ik heb nog de tijd tot volgend jaar augustus hehe.. ![]() |
![]() |
|
![]() |
Hallooooo,
heeft iemand misschien ervaring met *moment even kijken* 'sundown afslank complex' , dit bevat a.o. chitosan en chroom? Een vriendin van mij gebruikt het. En omdat ik niet gelijk helemaal overdreven bezorgt wil doen (ik ben al helemaal eng van pillen enz.) wil ik vragen of iemand weet of dat schadelijk kan zijn (of bijwerkingen kan hebben), of werkt het gewoon goed? En o ja, er staat op de verpakking: 'per dag twee tabletten een half uur voor lunch en warme maaltijd innemen met een glas water'. Betekent dit nou in totaal twee pillen per dag (dus een voor de lunch en een voor de warme maaltijd) of vier pillen per dag (twee voor de lunch en twee voor de warme maaltijd) ![]() ![]() Thanks.... En succes!!! |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
chroom 6.. Zat in het water.. (Erin Brockovich oid ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() In ieder geval bedankt! ![]() |
![]() |
|
hmm t gaat niet zo lekker... heb al 2 dagen een stuk taart gegeten (ik was vrijdag jarig), vrijdag ook friet bij de mac en gisteravond 2 koekjes
![]() Ik ga vandaag en iig vanaf morgen weer goed bezig, ik was net zo blij dat het eindelijk goed ging en wil het nu echt volhouden. T probleem is alleen dat ik nu ongesteld ben en dan kost het me gewoon veeeeel meer moeite om me in te houden! Maar ik wil geen smoezen gebruiken om even niet op te hoeven letten want dan begin ik nooit (heb nu ook tentamens --> stress, maar ik moet juist leren om niet onder stress te gaan eten).
|
Op je eten letten is altijd gezond, calorieën en vetten afwegen gaat nog... Maar denk eens aan deze theorie :
Wat zou een logische rectie zijn bij minder inname van vetten? a. alle vetten in je lichaam snel opbranden b. het vet dat binnenkomt opslaan om een goede reserve te hebben in deze tijd van vetschaarste ... Ik gok op antwoord b. Ik ben afgevallen, 9 kilo ofzo over 6 maand tijd, en wel door te sporten... En kan je zeggen dat je je daarbij veel beter voelt dan door minder voedinsstoffen in te nemen, maaltijden over te slaan en rommel te slikken. Ik kan nu eten wat ik ervoor at, en door m'n verbeterde stofwisseling wordt het geen vet. Ik voel me energiek... En als het dan toch niet lukt, koop dan zo'n elektroshock - ding adt je spieren voor jou aanspant. |
![]() |
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
|
Hmm t gaat niet zo goed
![]() Sinds vorige week vrijdag heb ik toch weer ongeveer elke dag gesnoept enzo, wel opgelet... maar t ging niet zo goed als eerst, ik heb ook wel weer de verleiding. Maar heb ook tentamenweek gehad/ben ongesteld geweest en dat werkt toch wel een beetje tegen. Dus mijn voornemen; vanaf maandag ga ik weer echt goed bezig! Er wordt hier niet zo veel gereageerd op t moment, dat vind ik jammer want vind t altijd leuk om te lezen hoe t bij andere mensen gaat ![]()
|
![]() |
hallo, ik ben nu bezig om mezelf aan te leren gewoon normaal te blijven eten.
Dit lukte mij eerst nooit omdat ik steeds weer de neiging had te snoepen en savonds nog iets lekkers te gaan halen bij de frittur of zo. Nu ik me al sinds maandag niet meer gewogen heb gaat het super goed. Ik eet nu drie keer per dag gewoon normaal en drink daarbij heel veel water. en ik heb geen honger. Maandag kijk ik pas weer of ik afgevallen ben. Ik hoop van wel. Deze maandag woog ik nog 66,8 dus effe bijhouden nu ![]() |
![]() |
|
Ok, ff alle mensjes die lijnen succes wensen,
want om nou allemaal te quoten en niks nuttigs te zeggen schiet ook niet op ![]() Naja.. Ben zelf een btje aan het twijfelen :\ Aan de ene kant wil ik wel lijnen, dunner worden, mooi zijn. Mja, aan de andere kant, kwil geen honger ed hebben, telkens opletten met wat ik eet, zien dat ik toch niet afval. Nu weeg ik weer 48 kg, heb geen overgewicht, maar toch.. Mja, blaat, btje vaag ook wel ![]()
|
![]() |
Met mij ging het afgelopen week eigenlijk wel goed. Ik heb me gewoon aan mijn ´dieet` gehouden (paar pagina´s terug). Ik heb het gevoel dat ik ook wel een beetje ben afgevallen (ik kijk liever niet steeds op de weegschaal). Alleen vanmiddag heb ik wel wat te veel gesnoept.... Maar ik heb mezelf maar even voorgenomen dat ik dat op vrijdagmiddag mag... Morgen kom ik alleen wel in de mac, ik ben de hele dag weg, en ik neem gewoon geen snoep mee, dus dan mag het wel, vind ik
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
Die dingen helpen gewoon niet . . . ook al klinkt het zo mooi
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() soms heb ik ook wel dat idee, dat de weegschaal niet helemaal klopt met hoe dik je echt bent..soms lijkt t net alsof dat extra gewicht op de weegschaal later te zien is dan op je eigen lichaam ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ik heb ook tentamenweek gehad, en ben ook ongesteld geweest, heb ook elke dag gesnoept... Dus maandag ga ik ook weer beginnen ![]() Jij ook succes ![]() ![]() |
![]() |
|
Ik weet dat het waarschijnlijk al vaak is geweest, maar heb ff geen zin om al die Grote lijntopics door te zoeken, want heb ze eigenlijk nooit gevolgd, dus hier mijn vraag.
Ik ben binnenkort op het gewicht waar ik zeker niet onder mag komen, wat betekent dat ik langzaam aan weer een normaal eetpatroon moet proberen te kweken ( ja, ik heb een eetstoornis, maar ben op een goede weg een " betere periode " te krijgen, tenminste, beter dan ooit ), daarom wil ik graag weten welke voedsel heel goed en licht verteerbaar is. Het hoeft niet caloriearm zijn, als het maar licht verteerdbaar is. Please ?
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Want volgens mij zijn er ook soorten fruit die best zwaar vallen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Laatst gewijzigd op 10-11-2002 om 10:42. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik ben nu ook een beetje verliefderig dus heb niet zo'n erge neiging om te snoepen, m'n buik zit al vol met vlinders ![]() Heb gisteren niet gesnoept, vandaag nog niet, ik ben blij. Maar vanaf morgen ga ik weer "officieel" goed bezig zijn. Succes ![]()
||
Citaat:
( in ieder geval is mij altijd gezegd )
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
Ik vind het overigens wel heel goed dat je probeert om je eetpatroon weer op te pakken. ik weet zelf hoe moeilijk het is (3 jaar anorexia)
||
Citaat:
![]() ![]() [ / Offline ]
|
Dat wilde ik ook nog vragen ... weet iemand hoe ik mezelf kan leren WATER te drinken ? Ik drink nu al een hele lange tijd alleen vruchtensappen of frisdrank, en die wil ik liever door water vervangen ( voor de afwisseling omdat het niet zo gezond is en NIET omdat het zo zoet is, heb zowiezo mijn twijfels dat IK van water drinken af zou vallen ), maar het lukt me niet ... vind water gewoon zo GOOR !
Iemand met dezelfde probleem, en kan ik het op een of andere manier verhelpen ? Behalve doorbijten en gewoon doen, want dat heb ik een keer gedaan en eindigde na twee slokken bij kokhalzen en overgeven ![]()
||
Citaat:
![]() Kijk.. ik zou eerst 1 of 2 glazen proberen per dag. (Ik moest ook eerst zowat kotsen en zat na 3 glazen al vol.) Wat ik nu nog steeds vaak doe: na het tandenpoetsen 1 of 2 glazen om de tandpastasmaak weg te krijgen. Klinkt ranzig, maar alleen de eerste twee slokken zijn niet echt smakelijk. Als dit lukt, kun je steeds een glas meer proberen. En denk er niet elk moment van de dag aan! Als je 2 dagen geen/weinig water hebt gedronken is dat helemaal niet erg, je hebt nog genoeg tijd en het zal lukken ![]() Oja, mijn ultratip ![]() Nou, succes! En geloof me, het lukt uiteindelijk!!! Ik geloofde er eerst niks van, ik kon geen slok water meer door mn keel krijgen... Maar... het lukt zeker weten ![]() |
![]() |
||||
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
ontstaan ![]() ![]()
Laatst gewijzigd op 14-11-2002 om 16:22. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Hallo mensen!!
Ik ben een tijd lang nie meer geweest maar heb wel gelezen. Had geen zin om te posten ![]() ![]()
|
![]() |
Hier nog een tipje voor mensen die moeilijk van suiker af kunnen blijven: kauwgum (zonder suiker of course)
Als je trek krijgt in iets lekkers en het lukt je niet om te onderdrukken neem dan een kauwgumpje, neem er desnoods twee of drie. Als je daar een tijdje op kauwt neemt de zin in iets lekkers af. Omdat kauwgum aspartaam bevat en niet echt supergezond is, moet je het afbouwen. Dat gaat vanzelf omdat je steeds minder zin in zoet krijgt. Ik begon met 6 of 7 kauwgumpjes ![]()
|
Hmm ik ben eigenlijk niet zo goed bezig geweest de laatste weken maar ik wil vanaf morgen weer echt goed gaan beginnen.
Nog 1 tip: positief denken helpt bij mij echt. Ik kom heel snel in een soort spiraal; gaat t goed dan geloof ik ook dat het me lukt en dan blijft het goed gaan. Maar gaat t even slecht dan ben ik ook echt iemand die meteen weer de verkeerde kant opgaat. Ik moet dus proberen om invloed op die gedachtegang te hebben en positief te blijven. Allemaal succes!
|
Ja, morgen is het maandag, een geweldige dag om te beginnen ... ik stop vanaf morgen dus met al die zoete (fris)drankjes en ga op water, maar wilde nog ff vragen ... krijg je dezelfde resultaat als je in plaats van water thee zonder suiker zou drinken ?
Lijkt me wel, want dat is eigenlijk alleen water met smaakje, zonder suiker of zoetstoffen ... zou voor mij veel makkelijker zijn om dit te drinken dan echt puur water.
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Het Grote Voeding en Gezondheids-topic #48 Mara | 500 | 30-04-2005 16:11 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het Grote Voeding en Gezondheids-topic #41 Verwijderd | 500 | 01-04-2005 08:17 | |
Lichaam & Gezondheid |
hoeveel calorieen nodig? Buskruitje | 23 | 28-01-2005 18:23 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het grote lijntopic #7! Snufje | 237 | 19-01-2003 19:41 | |
Lichaam & Gezondheid |
afvallen marla | 6 | 24-10-2002 10:11 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het grote lijntopic #6! D-sire | 1 | 23-09-2002 23:50 |