Advertentie | |
|
![]() |
|
- blij
- ik had het nog zo gezegd - blij, blij blij Zie sig ![]() De Jong for Premier, slechter dan dit, kan niet... 8 jaar paars slecht? Rechts heeft laten zien dat het nog veel slechter kan ![]() demissionair kabinet, die mogen alleen lopende zaken afronden enzo, maar er liep nog niets, alleen ruzie ![]() Ik voel me heerlijk ![]()
||
Citaat:
ontopic: vette shit -lekker uit strax -zin in feest -totaal niet depri op moment -eigenlijk alleen depri door puber tijd af en toe -wil meisje die ik liefheb en mij liefheeft -bel nou is want wil uit -als ze niet bellen strax voel ik me kut -dan ga ik wel zuipen -morgen bellen -zal ze wel ja zeggen als ik der op 2nd date vraag -waarom maak ik het me af en toe moeilijk -kut school -kut opleiding kiezen -waarom moet psychologie nou weer zo kut zijn om te studeren, qua opleiding na 4 jaar nog erbij -waarom verdien je de niet veel mee in het begin -waarom snijden meisjes hun pols door om mij -waarom heb ik dan nog het gevoel dat meisjes niet verliefd op me worden -wat doe ik hier op dit forum -waarom vind nare man pim fortuyn een lul -waarom vin ik pim top en nare man een koewle gast -vanwaar deze contasten -waarom kom ik der nu pas achter dat dit vragen zijn en geen steekwoorden -waarom ben ik nog on op msn, vergeten ofline te zetten -waarom ga ik nu toch msnen
|
Verwijderd
|
Verdomd raar.
Gevoelsmatig wil ik iemand niet kwijt en rationeel gezien zou ik haar los moeten laten. En het gekke is, hoe meer ik mij rationeel van haar distantieer, des te dichter ze bij me komt gevoelsmatig (ze leert me iets te goed kennen, vrees ik voor haar ![]() Damn, het lukt me niet haar echt uit mijn systeem te krijgen. Als ik haar met andere meisjes vergelijk, krijg ik het idee dat ik iets moois en waardevols laat gaan wat ik zo snel niet meer zal vinden :/ |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ...wat het ook mag beteken ![]() Man, spreek normaal ![]() |
![]() |
|
![]() |
-waarom
-dornken -hmm siggaret -gister weer met haar gepraat -waarom was ze er gister niet -ben ik nog wel de moeite waard -eenzaam -wat daar bij hoort etc. -levendig -voorzover mogelijk -waarom -geen zin -rijles -liefde -meisje -lekker ding -geen -he bah wat jammer ![]() -komt nog wel -no worries mate -broer -australie -leest iemand dit uberhaubt wel -zo ja waarom. -hmm owkay -kus -knuffel -goed -dronken -verdoofd -voel me knie niet meer -Spain. -zo eerst maar even
|
![]() |
moe
dom lelijk moet poepen kutzooi bloemen vrolijk Probleem vriendje vriend van vriendje lesbisch niet moeder kanker gehandicapt zijn kater hebben ook een poes beetje vreemd maar wel lekker heel vaag..
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Winnaar verhalenwedstrijd: Lieveling Reynaert | 56 | 19-04-2004 11:54 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Lieveling Ieke | 0 | 20-02-2004 09:10 | |
Psychologie |
Vertel in steekwoorden hoe je je nu voelt #2 Verwijderd | 489 | 18-02-2003 22:50 | |
Psychologie |
IQ-Test Snakeboy | 82 | 12-02-2003 18:12 |