Advertentie | |
|
![]() |
|
Een gezinsbroek waar men met ongeveer 4 man in zal passen van Overzeas, grungeblauw.
Marineblauw shirt met daarop in het gifgroen de medische notatie van Cafeïne (C8H10N4O2) Link naar plaatje van shirt
|
Verwijderd
|
- Evisu Tokio Osaka Genes vest (lichtbruin)
- Witte Replay Jeans shirt eronder, figure hugging - Dirtywashed Diesel broek - Zwarte Boss schoenen Luchtje: Armani Mania Morgen: - Bruine DKNY crossknitted coltrui - Donkerblauw met geel geschreven DKNY t-shirt - Donkerblauwe DKNY spijkerbroek, casual, niets dirty washed of wat dan ook - Zwarte boss schoenen - Eventueel donkerblauwe DKNY spijkerjas eroverheen Luchtje: Boss bottled Laatst gewijzigd op 10-10-2002 om 18:48. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Waar heb je die vandaan? ![]() Ontopic: - Paarse ribbroek - Zwart-met-groen-en-blauw shirtje met een boeddha op de voorkant - Daaronder: Zwart spagetti-bandjes topje - Zwarte kniekousen - Zwart-witte pantoffels - Zwart-witte haarband - Haar in twee staartjes |
![]() |
|
- Donkerblauwe broek Japan Blues Evisu Osaka Nippon.
- Wit T-Shirt Nike. - daarover Lichtblauwe longsleeve Evisu Seagull. - Felblauwe Puma Sparco's. - Zwarte Tas van Diesel. - Horloge DKNY - Armband Josh. Morgen: - Zwarte broek Donna Karan. - Wit T-Shirt Nike (ander hoor ![]() - Donkerblauwe longsleeve Marithé + François Girbaud. - Grijzige spijkerjas Hilfiger. - 2 Buttons Converse All Star op spijkerjas ![]() - Schoenen Puma Mostro. - Zwarte das Diesel. - Tas DEPT met nestels in de schouderband (net gedaan) en 3 All Star-buttons boven elkaar erop gedaan. Eventueel Nemo als luchtje ![]() En natuurlijk horloge DKNY, armband Josh. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
dan naar "stuff you wear" -> "T-shirts" en daar zal hij vast wel ergens bijstaan. ![]() Ow, mijn haar zit trouwens ALTIJD in een "Kapsel? Welk kapsel?! Ik heb geen kapsel, ik heb haar!"-kapsel ![]()
||
Citaat:
Kom net uit de stad en dus uit de kou, heeeerlijk pyamaatje aan ![]()
||
Citaat:
wat ben k toch blij dat k geen sk meer heb als k dat zie :\ ontopic; nog steeds zwarte slobsokken, boxer en 2 truien ![]() en heb maar even een rokje aangetrokken (rib, net over de knie, zwart en kant aan de onderkant) *tara gaat voor de sloeberlook* ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Eehm... C = Koolstof H = Waterstof N = Stikstof O = Zuurstof toch? |
![]() |
|
![]() |
Nu nog in pyjama en de nodige accesoires om mijn lijfje warm te houden, lees: handschoenen en beenwarmers
![]() - zwart ondergoed (Hema) - zwarte beenwarmers (Scapino) - zwarte broek (Only) - zwarte longsleeve (Kruidvat) - met daarover heen rode longsleeve die ik gedeeltelijk open heb gescheurd ![]() - donkergrijze jas (H&M) Ik ga naar het strand :/. En omdat dat allemaal een beetje kleurloos draag ik hierbij een mooie felgroene muts van Ernie en feloranje handschoenen van Teigetje ![]()
|
-beige lange baggybroek
-daaronder lichtblauw beenwarmers omdat het anders te koud is ![]() -Rok in de kleuren eehm *kijkt* rood geel paars en zo'n groen/blauw kleurtje waarvan ik de naam vergeet -zwarte Vans -lichtblauw topje -vest rood/grijs (combi grijs en beige broek staat echt eeenig ![]() -mn fietskettinggg jeeej! en voor de rest ben k nog wel moe enzo ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Toch? Toch? ![]()
|
zwarte broek die aan onderkant wijd is met daarover een zwarte gekreukelde lange rok met aan de zijkant splitten tot boven knieeen.
Wit hemdje met spaghettibandjes met daarover een zwarte longsleeve en daarover een zwart gehaakt vest met capuchon ![]() Grijze DVS schoentjes en zwarte beenwarmers en m'n lange zwarte jas en zwart/rood gestreepte shawl. En 2 verschillende sokken ![]() en rooie BH + zwarte slip En een grote zwarte must op me kop met m'n dreads erin gedouwd. En rooie handschoenen met afgeknipte vingers t' Is nog neit eens echt winter en ik bevries nu al ![]() |
![]() |
|
wit t-shirtje H&M
babyroze ONWIJZE kriebel-coltrui (mohair) Guess? Ik weet nu weer waarom ik die ook alweer niet meer droeg :/ lichte spijkerbroek Armani Jeans koeienvlekriem (zit veel bruin in) bruine leren puntlaarsjes met kleine stillettohakjes] haar in staartje roze hangdiamantjes in oren, horloge Guess?, armband Esprit
|
Verwijderd
|
- paars ribrokje
- paars spagetti-topje-ding met pink panther er op - daar overheen: zwart net (als in: netjes) truitje met 3/4 mouwen - zwarte simpele panty - paarse kniekousen met zilveren sterretjes - haar los, paarse en roze lintjes in m'n haar die ik er zo meteen uit ga halen - kistjes Nu waar ik eigenlijk voor op het beantwoorden-knopje heb geklikt: MIRL! Ik mag niet meer op msn, en ook niet online, dus dus dus ik kon je niet meer spreken voor vandaag.. Maar jullie gaan dus niet meer naar utrecht en zantvoort enzo? *kijkt zielig* Ik vind dat je een keer naar amsterdam komt. En plien ook, zo. *stopt met zielig kijken en huppelt weg naar roel* Laatst gewijzigd op 11-10-2002 om 15:41. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Ik heb aan:
Zwarte schoenen, hoog, net maar wel redelijk casual zegmaar Zwarte spijkerbroek Blauw Italië-sweatshirt in het model van het shirt van het Italiaanse elftal (ownz) *checkt* oh ja, een wit t-shirt ![]() zwarte sokken heuh een boxer-short waarvan ik niet meer weet welke het is i cum quo enne, Masj, helemaal niet meer? of alleen doordeweeks niet? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Maar nee, kwilde je dus nog een keer bellen, maar we werden gebeld door iemand van school dat we moesten flyeren op de Studiebeurs.. ![]() ![]() |
![]() |
|
Ik heb aan:
1 paar zwarte leren Adidas SL=2 schoenen. 1 paar zwarte sportsokken met een of ander onbekend merkje erop. 1 zwarte D6 (noname dus) spijkerbroek. 1 zwarte Tom Taylor(sp? Wehkamp dus) boxershort. 1 zwart geribd Cool Cat shirtje zonder mouwen. 1 zwarte Lonsdale polo. 1 oud zwart Cavello jasje eroverheen.. En dit alles om alvast in de stemming te komen voor morgenavond. ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Ikgajemailen ![]()
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Wat voor kleertjez heb jij aan vandaag? TopDrop | 293 | 15-06-2007 17:12 | |
Lifestyle |
Wat heb je NIET aan? S | 16 | 12-09-2004 10:40 | |
Lifestyle |
Ey sma, welke jeans zitten om je bootie, en wat voor slutty topje heb je aan? Verwijderd | 499 | 29-05-2004 13:37 | |
Lifestyle |
Wat heb je aan? - Fototopic Verwijderd | 497 | 07-01-2004 13:39 | |
Lifestyle |
Wat heb je aan? rodina | 496 | 05-07-2003 21:28 | |
Lifestyle |
Wat heb je aan? Black Sugar | 461 | 08-11-2002 19:31 |