![]() |
|
Jävlar!
Met elkaar naar bed gaan is nog netjes gezegd (dus hier wordt niet gelijk neuken bedoelt) dus dat betekent volgens mij dan ,dat je elkaar streelt, bemindt, kust, etc?! En dan neuken ntrlk erbij ![]() ![]() ![]() Daarom zeggen mannen Nej ![]()
||
Citaat:
*kijkt naar jouw nickname* *heeft enige kennis van scandinavische talen maar zegt nix* ![]() [/offtopic]
||
![]() |
Citaat:
mijn antwoord: nee, niet omdat het me vies lijkt oid, maar gewoon omdat de lijnen van meisjes aantrekkelijker zijn en ik me niet tot de logge vormen van een man aangetrokken voel... edit #2: 16, mannelijk ![]() Laatst gewijzigd op 11-09-2002 om 21:38. |
![]() |
|
nou jah opzich vind ik meisjes knapper als jongens...ik val absoluut op jongens hoor..maar meisjes hebben wel mooie ronde vormen enzow
![]() maar toch zou ik t nooit doen ![]() ![]() Ik zou t dus nie echt durven..en ik zou t een beetje apart vinden, na een jongen gewend te zijn..maar verder ach waarom niet he ![]() sorry beetje vage uitleg
|
Ik vind het geweldig als de betreffende persoon er helemaal voor gaat en helemaal gefixeerd is op het 'sex hebben' met mij.
ook vind ik het geweldig als ik helemaal op de ander gefixeerd ben en er alles aan doe om de ander te bevredigen. En dan maakt het heeeeelemaal niet uit of der wel of geen piemel of borsten aan zitten... dank u voor uw aandacht
||
Citaat:
![]() gotcha
||
Citaat:
![]() ben een mannetje
||
![]() |
Citaat:
Zo word het in deze wereld zeker bekeken. raar eigenlijk..
||
Citaat:
Ik heb ook een relatie met een meisje dus ja ik zou het ook doen. Ikke ga al 2 jaar met haar ![]() Groetjes MOI
||
![]() |
Citaat:
heb nou zo'n 8 mannden wat met d'r, maar heb daarnaast ook nog een vriend...die vind et best zolang hij voor mij maar # 1 blijft, en dat zal ook altijd zo zijn! |
![]() |
||
Citaat:
|
Mjah.. mocht blijken dat ik ooit opeens verliefd wordt op een vent, en daar een relatie mee heb.. misschien.. maar anders niet.
Ik sta er wel open voor, maar voor dat geldt hetzelfde als voor sex met 't andere geslacht: eerst een goede relatie hebben. En tot nu toe ben ik alleen nog verliefd geworden op meiden dussuh..
||
Citaat:
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Nou, aan de ene kant ben ik wel benieuwd naar hoe het is voor een meisje om een gozer te pijpen. Dus in principe...
Aan de andere kant vind ik een mannenlichaam gewoon niet mooi, sterker nog ik word er zelfs bijzonder 'afgewonden' van ![]() Kortom, de enige man waar ik het mee zou willen doen is mezelf ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Je hebt een redelijk kortzichtig beeld van seks in het algemeen, lijkt me. Dat is iig wel wat je in deze post laat zien.
||
Citaat:
||
Citaat:
Nu ja, sommige mensen komen misschien niet verder dan dat...
||
Citaat:
![]() *'I'he Prophet, die een rage aant bespeuren is bij een paar mensen die em niet bepaald zint....*
||
Citaat:
|||
Citaat:
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] De zwarte roos Evil creature | 3 | 31-05-2005 13:14 | |
Psychologie |
Borderline (BL) MisterDJ | 10 | 11-05-2005 06:11 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Het evangelie van Judas Verwijderd | 24 | 02-05-2005 19:55 | |
Verhalen & Gedichten |
Dreamland, deel 1 Verwijderd | 28 | 23-05-2004 18:35 | |
Seksualiteit |
Had samen masturberen met seksegenoot 'gay tintje'? Winner | 40 | 02-05-2004 17:47 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] ik zie, ik zie... wat jullie niet wíllen zien Verwijderd | 2 | 01-08-2003 18:39 |