|
|
Bekijk resultaten poll: Wanneer en waar zou jij naar de meeting kunnen komen? kruis meerdere antwoorden aan | |||
24 november |
![]() ![]() ![]() ![]() |
9 | 25.00% |
1 december |
7 | 19.44% |
8 december |
10 | 27.78% |
15 december |
21 | 58.33% |
andere datum, namelijk: (vul in je bericht in) |
5 | 13.89% |
Rotterdam |
14 | 38.89% |
Utrecht |
16 | 44.44% |
Amsterdam |
10 | 27.78% |
andere plaats, namelijk: (vul in je bericht in) |
10 | 27.78% |
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 36. Je mag niet stemmen in deze poll |
![]() |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Hmz, ik vind het erg moeilijk, ik denk dat ik voor paar uurtjes kom, of niet, damn... ik moet zo veel doen
![]() 50% dan ik kom
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Gewoon komen dus, want iedereen vind het leuk als je komt, dus wordt het vast wel gezellig! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik heb ook eigenlijk ontzettend veel te doen.. maar op deze meeting komen zoveel mensen die volgens mij niet geregeld op meetings zijn en waar ik wel erg nieuwschierig naar ben, dat ik toch maar ga! Bovendien vind ik het ook wel fijn dat het geen gigantische groep is enzow.. Nou ja, gewoon komen ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() OF je koopt gewoon voor 15 euro een KPN simkaart dan kan je alsnog dat toestel gebruiken! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Tis een bakbeest tho ![]() En jah Dark Voice je moet komen ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
*is pizzahut junky* Andere pizza's zijn ook goed... we kunnen best naar een pizzaria gaan ofzo! ![]() *heeft echt géén idee wat je met meetings moet doen* |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar euh, pizza is ook erg lekker!! Alleen.. kost wel geld ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar das niet erg, dan nemen we gewoon weer de halve tent in beslag ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() Ik heb gelezen dat we elkaar gaan meeten deze zaterdag om 14.00 uur maar waar, gewoon in de stationshal bij 't gele vlaggetje? (meeting point) greetz |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Je herkent het toch wel aan het zooitje ongeregeld ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|||
![]() |
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En ik ken Stairway ook niet, maar het is blijkbaar een cafe ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar als je er met een hele groep zit, boeit dat toch vrij weinig ![]() Het is de standaard plek voor een meeting in Utrecht, wanneer het koud is en je iets wil drinken, net zoals de McDonalds of de Burgerking |
![]() |
||
Citaat:
Ik ben iig tegen pizza, maar ik eet ook niet mee, dus maakt niet uit ![]()
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Wat zou je willen veranderen aan de forummer boven je? Numero zoveel. Swlabr | 301 | 15-07-2007 01:16 | |
Drugs & Alcohol |
Meeting 21 juli Tilburg Mephisto | 199 | 24-07-2006 23:42 | |
Verhalen & Gedichten |
[Meeting!!] Nieuwe meeting in de nazomer! Deel 2 WolterB | 500 | 20-10-2005 18:26 | |
De Kantine |
meeting.... Secreet | 29 | 10-08-2003 22:02 | |
Lifestyle |
De Nieuwe Meeting dreadlocks | 479 | 16-04-2003 13:27 | |
Liefde & Relatie |
Nieuwe meeting? Verwijderd | 244 | 05-02-2003 17:07 |