Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Bekijk resultaten poll: Wanneer en waar zou jij naar de meeting kunnen komen? kruis meerdere antwoorden aan
24 november 9 25.00%
1 december 7 19.44%
8 december 10 27.78%
15 december 21 58.33%
andere datum, namelijk: (vul in je bericht in) 5 13.89%
Rotterdam 14 38.89%
Utrecht 16 44.44%
Amsterdam 10 27.78%
andere plaats, namelijk: (vul in je bericht in) 10 27.78%
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 36. Je mag niet stemmen in deze poll

Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-12-2002, 21:03
Verwijderd
Mijn mobiele is gejat Helaas, helaas. Heb geen nieuwe.
Advertentie
Oud 10-12-2002, 21:31
luckyleo
luckyleo is offline
Citaat:
Morgan schreef:
op de meeting krijg je hem weer terug van mij, ok?
Oud 10-12-2002, 22:04
Verwijderd
Citaat:
luckyleo schreef:
op de meeting krijg je hem weer terug van mij, ok?
Daar hou ik je aan
Oud 10-12-2002, 22:13
moenbase
moenbase is offline
Citaat:
luckyleo schreef:
1) als ze van zaterdag op zondag bij je slaapt kan je zondagmiddag mooi naar de meeting, mits ze je niet teveel vermoeid heeft
2) Als ze van zondag op maandag bij je slaapt kan je zondag ook naar die meeting, misschien alleen een beetje eerder naar huis.
1) ja, nee, maar dan was het ook wel de bedoeling dat we die zondag ook iets 'leuks' [samen] gingen doen he

2) ze zou van zaterdag op zondag kome.

Maar, ze komt niet, door wat persoonlijke problemen.
Dat betekend dat de kans weer veel groter is dat ik ook kom.
Oud 11-12-2002, 11:48
Verwijderd
Citaat:
moenbase schreef:
1) ja, nee, maar dan was het ook wel de bedoeling dat we die zondag ook iets 'leuks' [samen] gingen doen he

2) ze zou van zaterdag op zondag kome.

Maar, ze komt niet, door wat persoonlijke problemen.
Dat betekend dat de kans weer veel groter is dat ik ook kom.
Gewoon komen jij!
Oud 11-12-2002, 12:08
Unexplained
Unexplained is offline
95% kans dat ik aanwezig ben.
Oud 11-12-2002, 12:18
Verwijderd
Hoei
Oud 11-12-2002, 14:04
Orion16
Orion16 is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef:
eigenlijk hebben we het daar nog niet over gehad. Er is nu een fototopic waar iedereen even foto plaatst enzow.. Ikzelf spreek met 1 iemand van te voren af zodat we samen dwalen en ms dat meerderen in tweetallen komen.

Er is nog niet eens een definitieve tijd vastgesteld (ben uitgegaan van 14:00, wat wordt het nu mensen?) en ook geen plaats waar we elkaar ontmoeten.. wordt ms es tijd

maar cool dat je komt!
Nah, echt goede foto's van mezelf heb ik eigenlijk niet zijn allemaal veels te vaag Ik kom trouwens in me up ik ken verder niemand IRL, wel klote als iedereen met zijn tweetjes komt en ik in mijn eentje, als dat echt zo is meld ik mezelf af
Oud 11-12-2002, 14:08
Verwijderd
Citaat:
Orion16 schreef:
Nah, echt goede foto's van mezelf heb ik eigenlijk niet zijn allemaal veels te vaag Ik kom trouwens in me up ik ken verder niemand IRL, wel klote als iedereen met zijn tweetjes komt en ik in mijn eentje, als dat echt zo is meld ik mezelf af
Niks!! Ik kom misschien in m'n eentje (misschien komt er een vriendin mee die hier ook komt) en dan ga ik ook wel Dusjcrib spreekt alleen af in de trein ff te kijken of dinges er al in zit. Er komen er vast ook wel wat alleen. En dan nog, je gaat echt niet de hele tijd alleen met z'n tweeën zitten te... zitten ofzo... dan kun je net zo goed niet gaan meeten, toch?
Oud 11-12-2002, 14:08
Verwijderd
Citaat:
Orion16 schreef:
Ik kom trouwens in me up ik ken verder niemand IRL, wel klote als iedereen met zijn tweetjes komt en ik in mijn eentje, als dat echt zo is meld ik mezelf af
Joh gewoon gaan. Je ziet vanzelf wel hoe het loopt.
Oud 11-12-2002, 14:28
luckyleo
luckyleo is offline
Citaat:
Orion16 schreef:
he gozer, ik ken ook niemand IRL, volgens mij is dat bij de rest ook zowat allemaal zo, dus das echt niet erg hoor. Kom gewoon ook!
Oud 11-12-2002, 15:37
Gothic
Gothic is offline
Hmz, ik vind het erg moeilijk, ik denk dat ik voor paar uurtjes kom, of niet, damn... ik moet zo veel doen , ze kondigen het altijd zo leuk op het laatste moment aan...

50% dan ik kom
Oud 11-12-2002, 20:15
Orion16
Orion16 is offline
Citaat:
Morgan schreef:
Niks!! Ik kom misschien in m'n eentje (misschien komt er een vriendin mee die hier ook komt) en dan ga ik ook wel Dusjcrib spreekt alleen af in de trein ff te kijken of dinges er al in zit. Er komen er vast ook wel wat alleen. En dan nog, je gaat echt niet de hele tijd alleen met z'n tweeën zitten te... zitten ofzo... dan kun je net zo goed niet gaan meeten, toch?
Ja dat is waar, bedankt Ik heb in ieder geval, in tegenoverstelling tot de meeste van jullie (??? zonder weekend - OV ???) geen reiskosten. Bovendien is het maar 20 minuutjes met de bus Ik meld mezelf niet af maar hoop wel dat het gezellig wordt, kijk, als er maar 7 mensen komen die elkaar allemaal min of meer kennen, en ik niet, dan zou het er nie echt leuker op worden omdat ik gewoon in mijn up ben gekomen.
Oud 11-12-2002, 20:20
Orion16
Orion16 is offline
Citaat:
Morgan schreef:
Moet ik een dikke ouwe Swing voor je meenemen van mn vader die hij niet meer gebruikt?
-Alleen als je KPN hebt-
Oud 11-12-2002, 21:10
Verwijderd
Citaat:
Orion16 schreef:
Ja dat is waar, bedankt Ik heb in ieder geval, in tegenoverstelling tot de meeste van jullie (??? zonder weekend - OV ???) geen reiskosten. Bovendien is het maar 20 minuutjes met de bus Ik meld mezelf niet af maar hoop wel dat het gezellig wordt, kijk, als er maar 7 mensen komen die elkaar allemaal min of meer kennen, en ik niet, dan zou het er nie echt leuker op worden omdat ik gewoon in mijn up ben gekomen.
Nou ja.. iedereen kent elkaar min of meer van het forum natuurlijk.. ik heb alleen Unexplained een keer gemeet, maar dat betekent niet dat ik met hem samen ga clannen ofzow.. Verder kom ik wel samen met Luckyleo aan ws, maar dat is omdat we met dezelfde trein komen..

Gewoon komen dus, want iedereen vind het leuk als je komt, dus wordt het vast wel gezellig!
Oud 11-12-2002, 21:12
Verwijderd
Citaat:
Gothic schreef:
Hmz, ik vind het erg moeilijk, ik denk dat ik voor paar uurtjes kom, of niet, damn... ik moet zo veel doen , ze kondigen het altijd zo leuk op het laatste moment aan...

50% dan ik kom
Ik ken het probleem!!
Ik heb ook eigenlijk ontzettend veel te doen.. maar op deze meeting komen zoveel mensen die volgens mij niet geregeld op meetings zijn en waar ik wel erg nieuwschierig naar ben, dat ik toch maar ga! Bovendien vind ik het ook wel fijn dat het geen gigantische groep is enzow.. Nou ja, gewoon komen
Oud 12-12-2002, 12:06
Verwijderd
Zou iemand er nog mee kunnen zitten of ik kom of niet?
Oud 12-12-2002, 12:58
Verwijderd
Citaat:
~Dark Voice~ schreef:
Euh, niet als je wel komt, vast wel als je niet komt
Oud 12-12-2002, 14:07
Verwijderd
Citaat:
Orion16 schreef:
Moet ik een dikke ouwe Swing voor je meenemen van mn vader die hij niet meer gebruikt?
-Alleen als je KPN hebt-
Dit er een simkaart in en mag ik hem houden? Dan mag je hem meenemen Anders heb ik er niks aan XP
Oud 12-12-2002, 14:08
Verwijderd
Citaat:
~Dark Voice~ schreef:
Ik zit er mee als je niet komt
Oud 12-12-2002, 14:41
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef:
Ik zit er mee als je niet komt
Dan ben ik eigenlijk wel verplicht om te komen he
Oud 12-12-2002, 14:54
Orion16
Orion16 is offline
Citaat:
Morgan schreef:
Dit er een simkaart in en mag ik hem houden? Dan mag je hem meenemen Anders heb ik er niks aan XP
Zit geen simkaart in.... Ik heb er wel eentje voor je alleen is-ie geblokeerd puk-codes heb ik niet. Trouwens ik heb mn oude foon MET simkaart laatst verkocht voor 55 euro, had je eerder moeten zijn schat

OF je koopt gewoon voor 15 euro een KPN simkaart dan kan je alsnog dat toestel gebruiken!
Oud 12-12-2002, 14:55
Orion16
Orion16 is offline
Citaat:
~Dark Voice~ schreef:
Dan ben ik eigenlijk wel verplicht om te komen he
Ja
Oud 12-12-2002, 15:01
Verwijderd
Citaat:
Orion16 schreef:
Ja
Ken ik jou?
Oud 12-12-2002, 15:26
moenbase
moenbase is offline
Citaat:
Gothic schreef:

50% dan ik kom
geldt ok voor mij
Oud 12-12-2002, 15:27
Verwijderd
Citaat:
Orion16 schreef:
Zit geen simkaart in.... Ik heb er wel eentje voor je alleen is-ie geblokeerd puk-codes heb ik niet. Trouwens ik heb mn oude foon MET simkaart laatst verkocht voor 55 euro, had je eerder moeten zijn schat

OF je koopt gewoon voor 15 euro een KPN simkaart dan kan je alsnog dat toestel gebruiken!
Ach, njah, als het goed is kan ik het ouwe toestel van een vriendin kopen voor 20 euro (met 13 euro beltegoed er nog op ) dus laat maar hangen... weet alleen niet of ik die zondag al heb, dus misschien heb ik er voor de meeting nog niks aan...
Tis een bakbeest tho

En jah Dark Voice je moet komen
Oud 12-12-2002, 15:37
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef:

Mee eens!

En hetzelfde geldt stiekum ook voor moenbase en gothic en vampiria en leonoor en al die andere mensjes die twijfelen!
Oud 12-12-2002, 15:41
Verwijderd
Citaat:
Dusjcrib schreef:
Mee eens!

En hetzelfde geldt stiekum ook voor moenbase en gothic en vampiria en leonoor en al die andere mensjes die twijfelen!
Idd!

Moenbase en Vampiria moeten zekerweten komen!! En de rest natuurlijk ook!
Oud 12-12-2002, 15:42
Verwijderd
Wat gaan we trouwens doen, behalve pizza eten bij de pizzahut?
Oud 12-12-2002, 15:44
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef:
Wat gaan we trouwens doen, behalve pizza eten bij de pizzahut?
oh, gaan we pizza eten bij de pizzahut?

ik heb geeeen idee, tot hoe laat is het eigenlijk zo'n beetje meestal enzow?
Oud 12-12-2002, 15:51
Verwijderd
Citaat:
Dusjcrib schreef:
oh, gaan we pizza eten bij de pizzahut?

ik heb geeeen idee, tot hoe laat is het eigenlijk zo'n beetje meestal enzow?
Dat heb ik maar even besloten, als ik in Utrecht ben moet ik toch wel een pizzapunt hebben hoor!!

*is pizzahut junky*

Andere pizza's zijn ook goed... we kunnen best naar een pizzaria gaan ofzo!

*heeft echt géén idee wat je met meetings moet doen*
Oud 12-12-2002, 15:57
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef:
Dat heb ik maar even besloten, als ik in Utrecht ben moet ik toch wel een pizzapunt hebben hoor!!

*is pizzahut junky*

Andere pizza's zijn ook goed... we kunnen best naar een pizzaria gaan ofzo!

*heeft echt géén idee wat je met meetings moet doen*
Hmz, de meetings waar ik ben geweest (ander forum), zijn we rondvaart gaan maken Mja, beetje koud..

Maar euh, pizza is ook erg lekker!! Alleen.. kost wel geld
Oud 12-12-2002, 15:58
Verwijderd
Oh, ik moet wel nog iets doen.. kmoet wat spullen afgeven bij wat mensjes, vlak bij het station.. Mja, kijk wel of ik dat achteraf kan doen of als we dr toevallig langslopen, kmoet het alleen ff afgeven nl.

Verder gok ik dat we in de stairway terecht komen
Oud 12-12-2002, 16:19
Verwijderd
Citaat:
Dusjcrib schreef:
Oh, ik moet wel nog iets doen.. kmoet wat spullen afgeven bij wat mensjes, vlak bij het station.. Mja, kijk wel of ik dat achteraf kan doen of als we dr toevallig langslopen, kmoet het alleen ff afgeven nl.

Daar gok ik ook op, as usual
Maar das niet erg, dan nemen we gewoon weer de halve tent in beslag
Oud 12-12-2002, 16:28
Verwijderd
Citaat:
~Dark Voice~ schreef:
Daar gok ik ook op, as usual
Maar das niet erg, dan nemen we gewoon weer de halve tent in beslag
Oh ik ook niet, kben dr namelijk nog nooit geweest! utrecht meetings komen echter gewoon altijd daar terecht zo ongeveer
Oud 12-12-2002, 16:44
DEChengst
DEChengst is offline
Ik raad toch Kafe Belgie aan
Oud 12-12-2002, 17:31
Verwijderd
Citaat:
Desecrator schreef:
Ik raad toch Kafe Belgie aan
Dat ken ik niet, maar als jij nou gewoon komt dan kun je de weg wijzen
Oud 12-12-2002, 17:53
Orion16
Orion16 is offline
Citaat:
Morgan schreef:
Ach, njah, als het goed is kan ik het ouwe toestel van een vriendin kopen voor 20 euro (met 13 euro beltegoed er nog op ) dus laat maar hangen... weet alleen niet of ik die zondag al heb, dus misschien heb ik er voor de meeting nog niks aan...
Tis een bakbeest tho

Moet je dat doen, dan heb je in feite een telefoon van 7 euro En die Swing is niet veel meer hoor. Echt geloof me Morgan daar WIL je niet mee bellen en gebeld worden (is-duur-klein-telefoontje-met-kleurenscherm-bezitter) de accu van die swing was ook nog slecht dus het is beter om die van je vriendin te kopen

Ik heb gelezen dat we elkaar gaan meeten deze zaterdag om 14.00 uur maar waar, gewoon in de stationshal bij 't gele vlaggetje? (meeting point)

greetz
Oud 12-12-2002, 17:55
Orion16
Orion16 is offline
Nog een vraagje wel van belang denk ik, je hebt dan wel 'n fototopic maarreuh tjsa dat is toch anders als je elkaar gewoon voor de eerste keer ziet? Is het misschien niet slim als iedereen die komt hier neer zet wat-ie aandoet of is dat stom
Oud 12-12-2002, 18:17
Verwijderd
Citaat:
Orion16 schreef:
Nog een vraagje wel van belang denk ik, je hebt dan wel 'n fototopic maarreuh tjsa dat is toch anders als je elkaar gewoon voor de eerste keer ziet? Is het misschien niet slim als iedereen die komt hier neer zet wat-ie aandoet of is dat stom
Je moet niet zo moeilijk doen Op centraal is een meetingpoint. Het blauwe vlaggetje, tegenover het reistijdenbord. Dat kun je echt niet missen. En waarschijnlijk is Pim er toch wel op tijd, en iedereen herkent Pin (Unex). En je moet niet zo verlegen zijn, dus als je het niet zeker weet vraag je gewoon aan een groepje of ze voor de meeting zijn gekomen.
Je herkent het toch wel aan het zooitje ongeregeld
Oud 12-12-2002, 18:24
Isobel
Isobel is offline
Hmm. Ooit kom ik ook wel eens. Of niet. Met iemand die ik al ontmoet heb. Ofzo.

Meeting, collectief, zijn eng.
Oud 12-12-2002, 18:25
DEChengst
DEChengst is offline
Citaat:
~Dark Voice~ schreef:
dus als je het niet zeker weet vraag je gewoon aan een groepje of ze voor de meeting zijn gekomen.
Je herkent het toch wel aan het zooitje ongeregeld
En dan als groepje heel sadistisch ontkennen
Oud 12-12-2002, 19:10
Verwijderd
Citaat:
Isobel schreef:
Hmm. Ooit kom ik ook wel eens. Of niet. Met iemand die ik al ontmoet heb. Ofzo.

Meeting, collectief, zijn eng.
Thhhh dat vind ik ook, en ik kom toch ook?
Oud 12-12-2002, 19:36
luckyleo
luckyleo is offline
Citaat:
Morgan schreef:

*is pizzahut junky*

lijkt me ook wel ok naar de pizzahut, alhoewel ik dat nog nooit gedaan heb, omdat ik het niet echt mag doen vanwege me sport, maar wil toch wel eens weten hoe het daar is

Citaat:
Wat is eigenlijk Stairway? (of is dat een domme vraag)
Oud 12-12-2002, 19:41
Verwijderd
Citaat:
luckyleo schreef:
lijkt me ook wel ok naar de pizzahut, alhoewel ik dat nog nooit gedaan heb, omdat ik het niet echt mag doen vanwege me sport, maar wil toch wel eens weten hoe het daar is
De enige pizzahut in Utrecht die ik ken is een afhaalpizzahut...

En ik ken Stairway ook niet, maar het is blijkbaar een cafe
Oud 12-12-2002, 20:18
Verwijderd
Citaat:
luckyleo schreef:

Stairway is inderdaad een café. Hard-rock-café als ik het goed had begrepen. Allemaal gitaren langs de muren enzow, alleen best wel zonde dat ze er dan toch nog muziek van Britney Spears draaien
Maar als je er met een hele groep zit, boeit dat toch vrij weinig
Het is de standaard plek voor een meeting in Utrecht, wanneer het koud is en je iets wil drinken, net zoals de McDonalds of de Burgerking
Oud 12-12-2002, 20:29
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
luckyleo schreef:

soort 'rock' cafee

Ik ben iig tegen pizza, maar ik eet ook niet mee, dus maakt niet uit
Oud 12-12-2002, 20:34
Verwijderd
Citaat:
Gothic schreef:
soort 'rock' cafee

Ik ben iig tegen pizza, maar ik eet ook niet mee, dus maakt niet uit
Blasfemie!!

Hoe kun je nou tegen pizza zijn??
Oud 12-12-2002, 20:46
DEChengst
DEChengst is offline
Citaat:
Morgan schreef:
Blasfemie!!

Hoe kun je nou tegen pizza zijn??
Ik vind het ook niks. Na een pizza heb ik het gevoel niet gegeten te hebben. Zit mij namelijk te weinig voedingsstoffen in.
Oud 13-12-2002, 08:42
Verwijderd
14:12 komt mijn trein aan En die van jullie? (er gaat overigens geen eerdere trein...)

En heeft iemand er problemen mee als een andere online vriendin van mij meekomt? (nou ja... ook komt, want ze komt van Amsterdam) Ze is heel cool, hoor
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten