Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Vanmorgen zijn mijn handen drie keer afgevroren en weer tot leven gekomen...ik werd misselijk van de pijn ![]() Mijn laatste aanwinst: rood/roze haarelastiekjes bij de Hennes.
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
- nieuwe winterjas
![]() - zwart vest met lange mouwen en drie er naast elkaar op genaaide zwarte 'strepen' aan de linkerkant - zwart grofgebreid vest met een soort van ingebouwde armwarmers - turquase beenwarmers en paarse beenwarmers - zilver-zwart gestreepte panty, witte panty met uberkitcherige roze roosjes, donkerpaarse panty - net zwart parachutestofachtig bloesje met 3/4 mouwen - simpel zwart spagettitopje - alle-kleuren-van-de-regenboog hippieachtig truitje - stuk chocoladetaart - ice tea winkelen op je moeders kosten ![]() het leukste is dat deze kleren het evenwicht tussen zwart en kleurig in mijn kast zodanig verstoren waardoor ik, helaas helaas, zeer binnenkort weer moet gaan winkelen. |
![]() |
||
(ro)
Citaat:
![]() Die schoenen zijn best vet ja ![]() |
![]() |
|
oewh, ik heb vandaag een mooje iets gekocht voor op de rok diej ik aan ga doen naar t kerstbal van school...tis een tuniek-achtige iets (kindermaatje 152 van laughing vampire, ben beetje te smal om in de 'gewone' maten te passen
![]() ![]() dees, maar dan nachtblauw ![]()
|
![]() |
bijna hele mooie witte satijnen handschoenen, tot over mn elleboog, zonder vingers, tot de pols zegmaar, en aan de bovenkant een punt tot de middelvinger met een ringetje om de middelvinger. echt supermooi. maar wel 14 euro
![]() bijna een strakke broek, blauw-witte streepjes verticaal, vanaf de knie vrij uitlopend. zo geweldig ![]()
|
Hmm middagje Rotterdam:
DVDspeler Pioneer Portofoonset, inclusief oortjes Longsleeve RL rood/donkerblauw 2 kaartjes Mr. Deeds Mega bak popcorn en 2x Fanta Verdere etenswaren (pistoletje en jus op station & 's avonds pizzaria) 2 paar dikkere Burlingtons (verslaafd ![]() 2 DVD's Sigaartjes |
![]() |
|
|