Advertentie | |
|
![]() |
|
WTF? Wayne was met gemak één van de besten. Versterkt slechts mijn vermoedens dat ze op het eind met een K-otic-kloon blijven zitten.
Die gast met die gele broek die docu's maakte en z'n eigen muziek schreef was echt kansloos. Kreeg koppijn bij dat mens met die stropdas (die deed No Doubt?)....
|
![]() |
Het toppunt was echt dat 'spontane meisje'
![]() ![]() En die jongen met die gele broek was vreselijk irritant ![]() En die jongen met die handdoek ![]() Ow en dat maffe wijf die alleen maar over haar zwangerschap zat te lullen ![]() ![]() Ben benieuwd naar je, Miss C16 ![]() Wat heb je aan enzo? En hoe heet je liedje? |
![]() |
|
Hey mensen
Ik zit nu bij de laatste 35 mensen van Idosl dat houdt in dat er 30 door zijn en ik op de reserve lijst sta!! Ik ken alle mensen over wie jullie nu praten en kan jullie vertellen dat WAYNE! NIET DOOR IS NAAR DE VOLGENDE RONDE!! en JIM WEL!! en nog een paar maar weet niet of jullie die kenne... Als jullie vragen hebben kom maar op... Bye |
![]() |
||
Citaat:
Bedankt voor het alvast vertellen, nu is de lol eraf ![]() ![]() Ik vond het trouwens vorige keer niet echt geweldig. hopelijk is het morgen weer wat |
![]() |
||
Citaat:
|
Sunny vind ik ook echt ontzettend irritant!
Heeft iemand misschien een idee hoe die jongen die in de uitzendig van vandaag een groenig shirt aanhad, en een nogal lage stem heeft, heet, en of hij door is? Ik vind het echt een schatje om te zien! Verder vind ik het echt een supergaaf programma!
||
Citaat:
![]() En dat 15-jarige jochie (met dat groene shirt dus) is zooo lief. ![]() Marieke en Wayne beiden niet door, agoossss ![]()
|
Als ik het goed heb, is Marieke van Ginneken trouwens het erg knappe zusje van Aukje van Ginneken, Charlie uit GTST.
Tenminste; Aukje had een zus Marieke die net als zij aan zingen deed en ze hebben nogal dezelfde stem. Marieke is wel een stukje knapper btw. Die Wayne begint me echt te irriteren, wat een eikel is ie zeg. Met zijn albums. Pff. Denkend dat hij zo koel is; hij kon geen ritme en toonhoogte houden [misschien door de zenuwen] Marieke heeft ook wel sterallures en ze zullen haar dan binnenkort ook wel in GTST ofzo stoppen. ![]() |
![]() |
|
Jah god een (homo-)vriend van mij was ook al bezig over de groene-tshirt-jongen.. maar ik kan me hem totaal niet herinneren! Ik vind Wayne idd ook een lichtelijke sukkel
![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
Idd, Wayne's eerste auditie (in 1e afl. toch?) was echt supergoed. En gister bij de theaterronde zo arro... (en ja, hij is 25, volgens Idols)
Sunny... blergh, daar kan toch niemand 'fan' van worden?! (Ik iig niet.. ![]() Wie ik wel tof vind zijn David (met die gekleurde streepjes trui), een donkere jongen die zn eigen liedje had geschreven, Hind (met dat blauwe 'gewaad' ofzo), Jim (of heet ie niet zo? iig die jonge gast met een goede/mooie stem) en verder weet ik even niemand meer. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik vond Wayne ook erg minder zingen dan in de eerste ronde.. en ziet er toch echt wel heeel veel jonger uit dan 25.. en die jongen met het groene shirt kan ik me ook niet meer herinneren.. |
![]() |
|
kamer 3 is denk ik wel door, en kamer 1 niet
want in kamer 3 zitten Wayne en dat gastje met dat baardje en die waren echt wel goed hoor.. Sunny (of hoe..) zit in kamer 1, is ook wel goed maar volgens mij zat ze wel met slechten... Evito, Marieke is dat meisje met dat korte zwarte haar dat steeds met Wayne was volgens mij. En zij is stom.
||
Verwijderd
|
Maar ik had ergens in dit topic (geloof ik) gelezen dat Wayne niet bij de laatste dertig zat.. en hij zat in kamer 3..
Dit dus: Citaat:
Laatst gewijzigd op 30-11-2002 om 17:09. |
![]() |
|
Pardon, maar,
ook dat hele mooie meisje [donker, bruin krullend haar, ik geloof uit het eerste of tweede voorrondeprogramma, gisteren verkouden] zat toch in kamer 3? Er moet gezegd worden dat ten tijde van het posten van Moonboy de dertig mensen alweer gehalveerd waren tot 15! Heb ik Henk-Jan Smit zelf horen zeggen, anderhalve week geleden. Misschien bedoelt hij dat? |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Het grote Kelly Clarkson-topic PakaPeaceTjing | 24 | 30-01-2006 10:01 | |
De Kantine |
Het Grote "KLAAGPAAL" Topic Maradinus | 137 | 10-12-2003 20:01 | |
Films, TV & Radio |
Idols [3] Evito | 507 | 01-03-2003 22:41 | |