Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-01-2003, 19:11
Diddl'tje
Diddl'tje is offline
Citaat:
Eend schreef:
Diddl moet mee jah
hijs gaav
Dat vind ik nou ook, maar hij durft niet

- Duck
Oud 01-01-2003, 19:27
Eend
Eend is offline
Citaat:
MazeMouse schreef:
11,70

Ik denk dat ik mijn pappie en mammie even lief aan ga kijken voor donaties.....
kan jezelf toch ook wel betalen, dat doe ik ook altijd
Oud 01-01-2003, 19:28
Eend
Eend is offline
Citaat:
Diddl'tje schreef:
Dat vind ik nou ook, maar hij durft niet

- Duck
Maar ik ben ook eng hoor
Oud 01-01-2003, 19:29
Eend
Eend is offline
Citaat:
*luna* schreef:
je bent ook zo eng tuurlijk durf ik dat (ik is dapper )
Mhuwhahaha, wedden dat je gaat rennen
Oud 01-01-2003, 20:07
Aktai
Aktai is offline
zal ik ook komen dan?
tenminste als dat een beetje gewild is?
Oud 01-01-2003, 20:08
nogwatjuh
nogwatjuh is offline
tuurlijk is dat gewild
Oud 01-01-2003, 20:13
Verwijderd
Citaat:
Eend schreef:
dan krijg ie groepen
Als Ak meekomt krijg je ineens groepen en anders niet??? Dat is maar net hoe iedereen ermee om gaat en ik ben absoluut niet van plan om groepjes te gaan vormen of wat dan ook.. Ik vind het leuk van iedereen die komt, maar als Ak komt lijkt me gewoon leuk omdat ik toen die keer niet kon komen...

Als je het geen groepvorming laat worden wordt het dat ook niet
Oud 01-01-2003, 20:13
Verwijderd
Citaat:
Aktai schreef:
zal ik ook komen dan?
Door mij is dat ontzettend gewild
Oud 01-01-2003, 20:14
Verwijderd
Citaat:
dreen schreef:
is het zo leuk als ik kom dan...?
ja, vind ik wel..

waarom kom je niet?
Oud 01-01-2003, 20:22
Eend
Eend is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef:
Als Ak meekomt krijg je ineens groepen en anders niet??? Dat is maar net hoe iedereen ermee om gaat en ik ben absoluut niet van plan om groepjes te gaan vormen of wat dan ook.. Ik vind het leuk van iedereen die komt, maar als Ak komt lijkt me gewoon leuk omdat ik toen die keer niet kon komen...

Als je het geen groepvorming laat worden wordt het dat ook niet
neej neej zo bedoelde ik het niet, lama
Oud 01-01-2003, 20:23
Eend
Eend is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef:
Oud 01-01-2003, 20:25
Andora
Andora is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef:
me 2 *goh echt *

syl
Oud 01-01-2003, 20:39
Verwijderd
Citaat:
Eend schreef:
neej neej zo bedoelde ik het niet, lama
oh okee..

nou, hoe je het ook bedoelde dan, we zorgen gewoon dat het geen groepen worden maar 1 groep..
Oud 01-01-2003, 20:59
Miracle
Miracle is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef:
ja, vind ik wel..

waarom kom je niet?
t gaat thuis nu ff kut en als ik ga vragen of ik zoiets mag krijg ik weer gezeur... iets wat ik nu ff wil voorkomen....
Ook is het heel duur.... (€ 28,50)
En tja.. veel mensen kennen elkaar al... dat houdt me ook een beetje tegen....

Dus vandaar...
Oud 01-01-2003, 21:10
Eend
Eend is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef:
oh okee..

nou, hoe je het ook bedoelde dan, we zorgen gewoon dat het geen groepen worden maar 1 groep..
jeeeeeey
Oud 01-01-2003, 21:10
Verwijderd
Citaat:
dreen schreef:
t gaat thuis nu ff kut en als ik ga vragen of ik zoiets mag krijg ik weer gezeur... iets wat ik nu ff wil voorkomen....
Ook is het heel duur.... (€ 28,50)

Dus vandaar...
Ja, het is inderdaad duur... En als je ouders moeilijk doen over dergelijke dingen.

Maar over dat laatste hoef je je echt geen zorgen te maken hoor, alle mensjes die ik ken zijn superlieve mensen en die zullen ook echt wel contact leggen met jou! En er zijn alsnog mensen die elkaar niet kennen..
Oud 01-01-2003, 21:11
Eend
Eend is offline
Citaat:
dreen schreef:

Dus vandaar...
maar ik wil dat jij ook komt, net als iedereen!
Oud 01-01-2003, 21:23
Miracle
Miracle is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef:
Ja, het is inderdaad duur... En als je ouders moeilijk doen over dergelijke dingen.
Tja ik zou het kunnen proberen... maar daar heb ik op het moment niet zo'n behoefte aan... k had hier eerder wel es gevraagd naar tips enzo.. maar daar is ook neit echt iets uitgekomen...

Citaat:
Maar over dat laatste hoef je je echt geen zorgen te maken hoor, alle mensjes die ik ken zijn superlieve mensen en die zullen ook echt wel contact leggen met jou! En er zijn alsnog mensen die elkaar niet kennen..
ja snap ik wel.. maar doordat veel elkaar al kennen is het toch anders... Tja ik weet ook niet ... maar dat houdt me dan een beetje tegen

Verder bedankt dat je ff wilde reageren...
Oud 01-01-2003, 21:23
Miracle
Miracle is offline
Citaat:
Eend schreef:
maar ik wil dat jij ook komt, net als iedereen!
thnx
Oud 01-01-2003, 21:47
MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
dreen schreef:
Tja ik zou het kunnen proberen... maar daar heb ik op het moment niet zo'n behoefte aan... k had hier eerder wel es gevraagd naar tips enzo.. maar daar is ook neit echt iets uitgekomen...

ja snap ik wel.. maar doordat veel elkaar al kennen is het toch anders... Tja ik weet ook niet ... maar dat houdt me dan een beetje tegen

Verder bedankt dat je ff wilde reageren...
Tja, ouders zijn vreemde dingen. Ik wilde afgelopen zondag naar mijn beste vriendin. Maar ja, ik had geen geld. (tenminste, ik wist niet zeker of mijn studifinanciering op tijd zou zijn) En ik wilde de gok wagen. Toen kreeg ik pats boem genoeg van mijn ouders om te gaan als ik het later maar terug zou betalen (en de 10 euro van mijn ma die hoeft ze al niet meer terug dus nu alleen nog die 20 van mijn pa)
Oke, niet alle ouders zijn hetzelfde. Maar het zou zomaar kunnen dat ze ineens zoiets hebben van 'ga maar'.

En tja, ik ken je niet maar het is toch jammer als je niet komt. Omdat dit een meeting is van Psych is het toch anders als een meeting van Onzin of een meeting van een of andere clan of gameforum *niet op s.com*
Oud 01-01-2003, 21:53
Miracle
Miracle is offline
Citaat:
MazeMouse schreef:
*super lief verhaaltje*
Jeetje wat lief dat je dat zegt! echt... ik krijg het er gewoon warm van...
Mja ik ga hier later op in... nu ben ik moe... en dan zeg ik meestal niet veel zinnigs

Maar nogmaals... ontzettend lief van je!
Oud 01-01-2003, 22:07
Verwijderd
ok, er is eindelijk overleg tussen mun ouders, morgen weet ik of het van hun mag of neit. mijn vader begon al meteen weer te sputteren dattie liever wil dat ik met normale, gezonde mensen omga. dan zeg ik dat ik heb gezellig vind met jullie en dat ik nou eindelijk wel es wil weten wie die personen achter die pc's zijn en dan zegtie dat ik ook gezelligheid kan maken met mensen hier en dan begint ie weer te zeiken over dat ik veel te weinig doe in de dagbehandeling en begint ie weer te vragen of psychotherapie nix voor mij is enzo. blegh. ik haat dat mja. morgen komt het antwoord en dan zien jullie mij of heel kwaad, of opgelucht.
Oud 01-01-2003, 23:25
Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Citaat:
me blackrose schreef:
ok, er is eindelijk overleg tussen mun ouders, morgen weet ik of het van hun mag of neit. mijn vader begon al meteen weer te sputteren dattie liever wil dat ik met normale, gezonde mensen omga. dan zeg ik dat ik heb gezellig vind met jullie en dat ik nou eindelijk wel es wil weten wie die personen achter die pc's zijn en dan zegtie dat ik ook gezelligheid kan maken met mensen hier en dan begint ie weer te zeiken over dat ik veel te weinig doe in de dagbehandeling en begint ie weer te vragen of psychotherapie nix voor mij is enzo. blegh. ik haat dat mja. morgen komt het antwoord en dan zien jullie mij of heel kwaad, of opgelucht.
Lieve Mir, psychotherapie zou denk ik ook bes wat voor jou zijn hoor.... ik heb namelijk nu eindelijk de hulp gevonden die ik zocht..... en mjah omdat k toch wel aardig weet hoe je in mekaar steekt ensow... mjuh kweetniej.. wie ben ik he.. k heb gwoon zow t ideej dat je alleen maar minder goed gaat door die dagbehandeling de laatste tijd.........

*dikke knuffel*

Lau
Oud 02-01-2003, 10:00
Belle
Belle is offline
Citaat:
Aktai schreef:
zal ik ook komen dan?
I would love to see you.. maar dat moet je ondertussen toch wel weten..
Oud 02-01-2003, 11:25
*twinkle
*twinkle is offline
jess en sanne, ik heb besloten niet te gaan, sorry
Oud 02-01-2003, 14:09
Belle
Belle is offline
Citaat:
*twinkle schreef:
jess en sanne, ik heb besloten niet te gaan, sorry
*geeft schop* nouwouh!! *snif* *komt ontvoeren* ik wil je zien *kruipt in hoekje weg*
Oud 02-01-2003, 15:48
Verwijderd
ik kom! tenzij ik niet gewenst ben natuurlijk...
Oud 02-01-2003, 16:14
MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
me blackrose schreef:
Tuurlijk ben jij wel gewenst
Oud 02-01-2003, 16:41
Verwijderd
Citaat:
Aragnabite schreef:
Lieve Mir, psychotherapie zou denk ik ook bes wat voor jou zijn hoor.... ik heb namelijk nu eindelijk de hulp gevonden die ik zocht..... en mjah omdat k toch wel aardig weet hoe je in mekaar steekt ensow... mjuh kweetniej.. wie ben ik he.. k heb gwoon zow t ideej dat je alleen maar minder goed gaat door die dagbehandeling de laatste tijd.........

*dikke knuffel*

Lau
mjuh,ik weet niet, ik kan die drukke wereld niet aan, dan moet ik weer naar school ofzo ik weet het gewoon allemaal nie meer. of als ik weinig naar school ga hang ik thuis maar wat, of ik moet gaan werkenmaar dat zie ik ook niet echt zitten, is ook veel stress enzo.
het is idd zo dat ik af en toe helemaal gestresst raak van die domme mensen daar (emilie ) maar ik weet niet of ik zonder kan. ik ben bang, bang om de "boze" wereld weer in te gaan, bang om van mensen afscheid te nemen.
Oud 02-01-2003, 16:41
Andora
Andora is offline
Citaat:
me blackrose schreef:
ook jij bent gewenst hoor
Oud 02-01-2003, 16:43
Verwijderd
Citaat:
Blackdolfin schreef:
ook jij bent gewenst hoor
ok. mja, bij de vorige meeting was ik zo verlegen dat ik amper heb gepraat met mensen, dat ga ik deze meeting inhalen hoor! pas maar op
Oud 02-01-2003, 19:54
Eend
Eend is offline
Citaat:
me blackrose schreef:
ok. mja, bij de vorige meeting was ik zo verlegen dat ik amper heb gepraat met mensen, dat ga ik deze meeting inhalen hoor! pas maar op
wedden dat je niet wint van mij
Oud 02-01-2003, 20:01
Eend
Eend is offline
Citaat:
*luna* schreef:
hoe wil je mij aan het rennen krijgen dan dat lukt zelfs de gymleraar niet
Zal ik mijn ex-gymleraar erbij halen, wedden dat je dan rent
Oud 02-01-2003, 20:14
MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
Eend schreef:
Jij was toch zo'n stille?
Oud 02-01-2003, 20:40
Eend
Eend is offline
Citaat:
MazeMouse schreef:
Jij was toch zo'n stille?
wat bemoei jij er nou weer mee Je verraad de boel zo
Oud 02-01-2003, 21:00
Verwijderd
Citaat:
Eend schreef:
nou dat zullen we nog wel es zien dan!
(stiekumpjus hopend dat je liever een wedstrijd houdt wie het stilste is )
Oud 02-01-2003, 21:05
Eend
Eend is offline
Citaat:
me blackrose schreef:
nou dat zullen we nog wel es zien dan!
(stiekumpjus hopend dat je liever een wedstrijd houdt wie het stilste is )
bleeeeeeeeeeeeeeeeerrrrrrrrrrrrr

*begint met trainen*

bleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerrrrrrrrrrr
Oud 02-01-2003, 22:26
Aktai
Aktai is offline
ik zal een kijken dan of mijn drukke schema het toe laat te komen
Oud 03-01-2003, 11:37
Belle
Belle is offline
Citaat:
Aktai schreef:
please?
Oud 03-01-2003, 11:44
Verwijderd
Citaat:
Eend schreef:
bleeeeeeeeeeeeeeeeerrrrrrrrrrrrr

*begint met trainen*

bleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerrrrrrrrrrr
ow oeps.... *stelt meteen een trainingsschema op en begint* blablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablab lablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablabl ablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablabla blablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablab lablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablabl ablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablabla blablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablab lablablablablablablablablablablablablablablablabla
Oud 03-01-2003, 14:34
Miracle
Miracle is offline
okay ik zal nog ff een verklaring geven waarom ik dus nie kom... (ja, sorry nu al weer.. maar ik had ergens beloofd dat ik dat nog zou doen...) Thuis gaat het de laatste tijd niet helemaal geweldig.. ik heb ruzie om de kleinste dingen, vandaar dat ik nu dus probeer m'n ouders gewoon te ontwijken... Ook weten ze er niks van dat ik het soms niet meer zie zitten.. en ik zal dan moeten uitleggen waarom ik op dit forum kom.. en wat mijn nick dan is enzo... oftewel ik ben bang dat ze erachter komen....
Naja ik hoop dat jullie ut een beetje begrijpen... ik heb niet echt behoefte aan zoiets.. de meeting kan opzich wel leuk zijn.. maar tis zo'n gedoe....

En wat dat andere betreft... er komen veel mensen die elkaar al kennen en tja... dan begin ik toch te twijfelen... Naja ik weet nie ik hoop dat jullie dat begrijpen... k vind het gewoon super eng...

Naja okay ik kan het gewoon niet goed uitleggen... misschien dat ik ooit wel een keer naar een meeting ga... maar ik ben er nu niet aan toe...

Kuzz Dreen
Oud 03-01-2003, 14:52
Verwijderd
Citaat:
dreen schreef:
okay ik zal nog ff een verklaring geven waarom ik dus nie kom... (ja, sorry nu al weer.. maar ik had ergens beloofd dat ik dat nog zou doen...) Thuis gaat het de laatste tijd niet helemaal geweldig.. ik heb ruzie om de kleinste dingen, vandaar dat ik nu dus probeer m'n ouders gewoon te ontwijken... Ook weten ze er niks van dat ik het soms niet meer zie zitten.. en ik zal dan moeten uitleggen waarom ik op dit forum kom.. en wat mijn nick dan is enzo... oftewel ik ben bang dat ze erachter komen....
Naja ik hoop dat jullie ut een beetje begrijpen... ik heb niet echt behoefte aan zoiets.. de meeting kan opzich wel leuk zijn.. maar tis zo'n gedoe....

En wat dat andere betreft... er komen veel mensen die elkaar al kennen en tja... dan begin ik toch te twijfelen... Naja ik weet nie ik hoop dat jullie dat begrijpen... k vind het gewoon super eng...

Naja okay ik kan het gewoon niet goed uitleggen... misschien dat ik ooit wel een keer naar een meeting ga... maar ik ben er nu niet aan toe...

Kuzz Dreen
Nou dat kan, en dat mag
Als je je er van te voren niet lekker bij voelt dan is het maar de vraag of dat daar zal veranderen en je wil het toch gezellig hebben! Ik vind het heel jammer dat je niet komt, maar ik kan het me wel voorstellen. Iedereen kan nog zo hard zeggen dat je echt niet buitengesloten gaat worden of wat dan ook, maar als jij je er niet klaar voor voelt, dan is dat zo, punt.
Ik hoop dat je de volgende keer wel wil komen en ik wens je sterkte met de situatie thuis!
Oud 03-01-2003, 14:52
Verwijderd
Citaat:
Aktai schreef:
oh zeur, kom gewoon jij
Oud 03-01-2003, 15:03
Belle
Belle is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef:
oh zeur, kom gewoon jij
inderdaad kim, ik had het niet beter kunnen zeggen
Oud 03-01-2003, 15:15
Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Citaat:
Aktai schreef:
Als jij niet komt he, dan........ dan.....

*kijkt heel dreigend*

ja dannuh....
Oud 03-01-2003, 17:16
MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
dreen schreef:

Kuzz Dreen
Jammer
Oud 03-01-2003, 17:28
gothicje
gothicje is offline
heej heej
ik heb nou zeker te weten besloten dat ik niet kom...
ik denk niet dat het goed voor me is , al lijkt zo'n meeting me wel super cool...
maar ik ken toch niemand persoonlijk en jullie weten nou ook niet wie ik ben, dus boeie
en dan zal ik moeten liegen over waar ik naar toe ga en daar heb ik nou ook niet echt zin in, ik lieg al veels te veel
allemaal heel veel plezier bij de meeting
kussies
Oud 03-01-2003, 17:31
Verwijderd
Citaat:
gothicje schreef:
heej heej
ik heb nou zeker te weten besloten dat ik niet kom...
ik denk niet dat het goed voor me is , al lijkt zo'n meeting me wel super cool...
maar ik ken toch niemand persoonlijk en jullie weten nou ook niet wie ik ben, dus boeie
en dan zal ik moeten liegen over waar ik naar toe ga en daar heb ik nou ook niet echt zin in, ik lieg al veels te veel
allemaal heel veel plezier bij de meeting
kussies
Ja, dat liegen kan ik me voorstellen..

maar ik vind het echt zooo jammer dat mensen zich laten afschrikken door het feit dat een aantal elkaar al kennen. Ik kende hen eerst ook niet hoor, heb hen ook op een meeting leren kennen, en dat we jou niet kennen.. Dat is nu juist het hele idee van die meeting, jou Leren kennen!!!

Oud 03-01-2003, 17:35
Verwijderd
Citaat:
Dusjcrib schreef:
maar ik vind het echt zooo jammer dat mensen zich laten afschrikken door het feit dat een aantal elkaar al kennen. Ik kende hen eerst ook niet hoor, heb hen ook op een meeting leren kennen, en dat we jou niet kennen.. Dat is nu juist het hele idee van die meeting, jou Leren kennen!!!
Idd. En eens moet de eerste keer zijn, anders zul je nooit iemand leren kennen en dus ook nooit naar meetings kunnen komen.
Oud 03-01-2003, 18:14
Anne
Anne is offline
Ik geloof dat ik niemand ken van de mensen die zich hebben aangemeld. En ik kom toch!

Regels voor berichten