Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
Ook is het heel duur.... ( 28,50) En tja.. veel mensen kennen elkaar al... dat houdt me ook een beetje tegen.... ![]() Dus vandaar...
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar over dat laatste hoef je je echt geen zorgen te maken hoor, alle mensjes die ik ken zijn superlieve mensen en die zullen ook echt wel contact leggen met jou! En er zijn alsnog mensen die elkaar niet kennen.. |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
Verder bedankt dat je ff wilde reageren...
||
Citaat:
Oke, niet alle ouders zijn hetzelfde. Maar het zou zomaar kunnen dat ze ineens zoiets hebben van 'ga maar'. En tja, ik ken je niet maar het is toch jammer als je niet komt. Omdat dit een meeting is van Psych is het toch anders als een meeting van Onzin of een meeting van een of andere clan of gameforum *niet op s.com*
|
Verwijderd
|
ok, er is eindelijk overleg tussen mun ouders, morgen weet ik of het van hun mag of neit. mijn vader begon al meteen weer te sputteren dattie liever wil dat ik met normale, gezonde mensen omga. dan zeg ik dat ik heb gezellig vind met jullie en dat ik nou eindelijk wel es wil weten wie die personen achter die pc's zijn en dan zegtie dat ik ook gezelligheid kan maken met mensen hier en dan begint ie weer te zeiken over dat ik veel te weinig doe in de dagbehandeling en begint ie weer te vragen of psychotherapie nix voor mij is enzo. blegh. ik haat dat mja. morgen komt het antwoord en dan zien jullie mij of heel kwaad, of opgelucht.
|
![]() |
||
Citaat:
*dikke knuffel* Lau
||
Verwijderd
|
Citaat:
het is idd zo dat ik af en toe helemaal gestresst raak van die domme mensen daar (emilie ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() *begint met trainen ![]() bleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerrrrrrrrrrr ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
okay ik zal nog ff een verklaring geven waarom ik dus nie kom... (ja, sorry nu al weer.. maar ik had ergens beloofd dat ik dat nog zou doen...) Thuis gaat het de laatste tijd niet helemaal geweldig.. ik heb ruzie om de kleinste dingen, vandaar dat ik nu dus probeer m'n ouders gewoon te ontwijken... Ook weten ze er niks van dat ik het soms niet meer zie zitten.. en ik zal dan moeten uitleggen waarom ik op dit forum kom.. en wat mijn nick dan is enzo... oftewel ik ben bang dat ze erachter komen....
![]() Naja ik hoop dat jullie ut een beetje begrijpen... ik heb niet echt behoefte aan zoiets.. de meeting kan opzich wel leuk zijn.. maar tis zo'n gedoe.... ![]() En wat dat andere betreft... er komen veel mensen die elkaar al kennen en tja... dan begin ik toch te twijfelen... Naja ik weet nie ik hoop dat jullie dat begrijpen... k vind het gewoon super eng... Naja okay ik kan het gewoon niet goed uitleggen... misschien dat ik ooit wel een keer naar een meeting ga... maar ik ben er nu niet aan toe... ![]() Kuzz Dreen
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Als je je er van te voren niet lekker bij voelt dan is het maar de vraag of dat daar zal veranderen en je wil het toch gezellig hebben! Ik vind het heel jammer dat je niet komt, maar ik kan het me wel voorstellen. Iedereen kan nog zo hard zeggen dat je echt niet buitengesloten gaat worden of wat dan ook, maar als jij je er niet klaar voor voelt, dan is dat zo, punt. Ik hoop dat je de volgende keer wel wil komen en ik wens je sterkte met de situatie thuis! |
![]() |
||
Citaat:
*kijkt heel dreigend* ja dannuh.... ![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
heej heej
ik heb nou zeker te weten besloten dat ik niet kom... ik denk niet dat het goed voor me is ![]() maar ik ken toch niemand persoonlijk en jullie weten nou ook niet wie ik ben, dus boeie ![]() en dan zal ik moeten liegen over waar ik naar toe ga en daar heb ik nou ook niet echt zin in, ik lieg al veels te veel allemaal heel veel plezier bij de meeting ![]() kussies
||
Verwijderd
|
Citaat:
maar ik vind het echt zooo jammer dat mensen zich laten afschrikken door het feit dat een aantal elkaar al kennen. Ik kende hen eerst ook niet hoor, heb hen ook op een meeting leren kennen, en dat we jou niet kennen.. Dat is nu juist het hele idee van die meeting, jou Leren kennen!!! ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
[meeting] Ruudje | 55 | 24-05-2005 17:15 | |
Beleidszaken |
Het beleid op psychologie. Gothic | 164 | 29-12-2004 20:09 | |
Psychologie |
Psychmeeting: WANNEER gaan we daar naar toe? Verwijderd | 500 | 30-05-2004 21:36 | |
Psychologie |
Een meeting? Verwijderd | 141 | 27-06-2002 10:02 | |
Verhalen & Gedichten |
Meeting misspretty | 236 | 11-01-2002 21:30 | |
Psychologie |
Psychologie meeting Anne | 121 | 24-12-2001 20:37 |