![]() |
|
Heey mensen,
t gaat wel goed met mij. Ben in twee weken een klio afgevallen, niet zo heel erg veel maar dat geeft niet. Alleen werd mijn geliefde ckv-leraartje vandaag 24 en deelde ie ijsjes uit ![]() Doegies Kus Dreamz
|
ik ga hier voorlopig niet meer komen
![]() ik ben erachter dat ik heel erg dicht tegen een eetprobleem aan lig, of het nou een week of een dag duurt, na een lijn periode krijg ik ongelooflijk last van eetbuien, en kots vervolgesn alles uit. ik doe dit nu al zo'n 3 maanden, en ga ermee STOPPEN, nu ik het (hopelijk) zelf nog kan ![]() Ik vind het jammer dat ik niet meer 65 weeg, maar dat was gewoon te licht voor mij. Ik woog alleen 65 als ik heel mager eette en veel sportte, en dat is toch geen leven? ik was er constant mee bezig. nu lukt dat geen eens meer, dus ik stop ermee. ik ga weer beleg op m'n brood doen. ik mag als ik uit school kom een koekje eten. ik ga na het eten een bakje yoghurt met honig eten ![]() Natuurlijk blijf ikw el sporten, dat is altijd goed. als ik zo weer een normaal eetpatroon ontwikkel, en ik al 2 maanden geen eetbuien meer heb gehad, kan ik lijnen weer gaan overwegen... vaarwel ![]() succes iedereen. en de gene die net als tegen mij tegen een eetprobleem aan zitten, zoek de oorzaak, en probeer er nog tegen te vechten nu het nog kan! veel liefs, miep
|
Hallowwwwww
Vandaag niets gesnoept../me proud..ik had nog wel 3 (!) tussenuren.. Ik ben van mening dat ik teveel (volkoren) brood eet..Zou ik hiermee ook moeten minderen om af te vallen.. Miep..Jammer dat je gaat..Maar ja, je zegt het zelf al..Je wilt er niet meer constant aan denken en zeker niet tijdens het forummen..(je ziet dan toch elke keer dit topic en dan denk je: oohww.....(o.i.d.) ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() TJAKKKKKAAAAAA
||
Citaat:
Ja ik zei wel dat ik hier niet meer zou komen, maar dat is niet helemaal waar, ik ben natuurlijk nieuwsgierig hoe het met jullie gaat ![]() ![]() Als het me echt niet lukt, ga ik inderdaad hulp zoeken, maar ik denk (en hoop) dat ik het alleen kan, dat lijkt me wel zo handig, zo hoeft m'n omgeving er ook niet van af te weten.
||
Citaat:
![]() Ga jij er ook aan proberen te werken? Hoe lang heb je er al last van? Ik moet zeggen dat het behoorlijk zwaar is, ik heb voor mezelf ook een tijd-schema gemaakt, omdat ik weet dat het me anders helemaal niet lukt, bij.v van mezelf mag ik als ik uit school kom een koekje, maar als ik dan (zoals vandaag) net zo'n bui heb van "maar ik wil afvallen, en het is niet dat ik dood ga als ik dat koekje niet neem" dan is het wel moeilijk om dat koekje toch te nemen, tuurlijk ik heb er wel trek in, maar die stem laat me voelen alsof ik er geen trek in heb. Nu zul je zeggen;"he, dus je moét dat koekje ookal heb je geen trek?" nou, eigenlijk wel ja, want anders heb ik er een paar uur later wel weer trek in.. En als ik me dan heel kut voel wil ik wel 1000 koekjes opeten, en voorheen, als ik de gelegenheid had, deed ik dat ook.. ![]() nouja beetje vaag misschien, misschien klinkt het ook wel onlogisch, maar ik zelf denk dat het me wel zal helpen. (me the psychologist ![]() Dit geldt niet alleen voor mij, en voor parapluutje, ook voor de rest, you too bubbeltjes, zoals nu heb je je helemaal vol gegeten, en dan om jezelf te straffen, of omdat je denkt dat je het kunt, mag je weer een hele tijd niet "zondigen" maar als je nou gewoon 1 koekje per dag mag, kan je daar ook een beetje op uit kijken enzo zeg maar...(misschien mag je al wel een koekje per dag of iets, sorry dat ik dan loop te zeuren ![]() Nouja ik ben nog maar een paar dagen zo bezig dus ik zal m'n mond wel weer houden, laat jullie wel weten of deze methode serieus resultaat opleverd.. Good luck everyone! miep
Laatst gewijzigd op 12-04-2002 om 00:03. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() En Miep, je hebt helemaal gelijk. Ik heb al eens eerder gezegd dat het niet mijn doel is NIX meer te snoepen want dat werkt niet, maar dat ik gewoon mate wil kunnen houden. Af en toe wat lekkers is echt geen ramp, dat weet ik ook alleen omdat ik nu zoveel gegeten heb de laatste dagen blijf ik er liever helemaal af. Maar goed, ik weet wel dat dat niet op schiet. |
![]() |
|
![]() |
Hiep hiep hoera!
![]() Eindelijk 7 kilo afgevallen tot mijn streefgewicht! Ik weeg zelfs 59,5 goed he ![]() Ik ben op zich best tevreden, maar aangezien het me nu lukt wil ik toch nog een paar kilootjes eraf proberen te krijgen. Ik heb nog steeds kleren (vooral broeken) die te klein zijn, en ik weet wel dat die al heel oud zijn en dat het normaal is dat je groeit, maar het geeft gewoon een kick als je er toch nog in past! succes dan maar weer, holadijeeeee het eten heeft ons niet in de hand, wij zijn de baas ![]() |
![]() |
|
En Dreamz is verdrietig...
![]() ![]() ![]() Maja keertje zondigen is niet zo erg, toch??
||
Citaat:
![]() Ik ben van de 82 kilo naar de 78,5 gegaan... ![]() Ik vindt op het moment sport erg belangrijk... ik merk dat alles strakker wordt en een gladdere huid.... Ik drink ook veel water, alleen het nadeel daarvan is dat ik telkens moet plassen ![]() Succes iedereen, met het weekend door komen... ![]() ![]() PS: wat eten jullie voor beleg op brood? en volkoren brood of gewoon tarwe?
|
Verwijderd
|
Okay, ik ga weer beginnen. Ik weeg op dit moment.. Ehmz.. 59 kilo geloof ik, ben 1.68. Ik houd het sinds gisteren trouwens ook allemaal bij op www.overgewicht.nl dat is ook erg handig. Hoewel ik gisteren al meteen over m'n limiet zat.
![]() Ff een site zoeken van dat BMI.. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Hoe kan dit gvd, ik weeg 59,5 bij 1.78 en nog is mijn buik niet helemaal plat. Het is zo frustrerend, ik ben 7,5 kilo afgevallen maar het is gewoon niet zoals ik het me had voorgesteld.
Ik zie wel dat ik dunner ben geworden, maar niet zo mooi slank als ik had gehoopt. En dan ook nog dit weekend doorkomen met allemaal lekkere dingen die ik niet mag eten. NIET NIET NIET NIET zo ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Nogmaals, ik vraag niet om aandacht oid, want ik merk dat er veel reacties zijn als "waarom afvallen als je niet echt overgewicht hebt enz enz" en dat veel mensen geergerd zijn.... ik baal gewoon echt van m'n lijf en ben het zat in wijde kleren te moeten lopen omdat ik me zo schaam! Daarom ben ik aan het afvallen....en dat is geen gezeik, dat is gewoon zo. Lekker duidelijke reactie maar ok ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() en aquafemme, hoe lang ben jij? want ik zag een foto van je op 't fotoboek, wat een knap meisje, en je zag er heeeeeeeelemaal niet dik uit! nog iets voor lora: ik vind je niet aanstellen hoor, als het zo goed gaat, lekker door gaan, maar als je maar wel gezond blijft doen, want het is gewoone een feit dat je ook te licht kunt gaan wegen ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik ben het wel met je eens dat anderen hier al aardig de verkeerde kant opgaan. Wat ik bedoel is, iedereen heeft toch het recht om af te vallen? Mag ik dat niet omdat er anderen zijn die meer wegen? Kom nou toch. Niet persoonlijk bedoeld trouwens ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Ik ga morgen maar weer eens beginnen...*zucht*
wat volgens mij wel een goed idee is -ga ik zelf ook doen-, om alles (maar ook echt alles, niet smokkelen) op te schrijven wat je eet en drinkt. Nou ja, ik laat wel weten hoe t gaat. ALLEMAAL HEEL VEEL SUCCES!!
|
stout! :
Wat heeft het voor een nut om alles op te schrijven wat je drinkt en eet..Dat betekent dus dat je er 24-uur per dag aan moet denken..Is dat wat je wilt?? ****** Ik doe appelstroop/pindakaas/kaas/worst/hagelslag op mijn brood..(< vaak Allison, soms wit..)..Ik ben al een kilo afgevallen..Yeah..Komt misschien door al het water wat ik drink..Eigenlijk best lekker...Ik heb al die frisdranken niet eens nodig..Water is lekker en vult ook en je word er niet dik van..Ja dit gaat goed zo.. ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik weeg ineens zomeer 52,5 kg en ik heb niet eens bewust gelijnt ofzo, zomaar 1,5 kg eraf
![]() Ik heb gisteren een bikini gekocht terwijl ik normaal altijd een badpak droeg omdat ik me niet lekker voelde in 'n bikini. Ik heb de laatste 3 maanden veel meer zelfvertrouwen gekregen dan eerst ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik eet zelf tarwe brood met halva Jam/gebraden kipfilet/spread of appelstroop... ![]() -x-
|
![]() |
Oke ben nu nieuw op deze topic, maar denk dat ik wel veel steun zal krijgen hier. Ben ongeveer 1.80 lang en weeg 76,5. Ik vind dat een beetje veel. Ik heb een vrij dikke kont en bovenbenen en mijn buik is ook vrij stevig. Daar doe ik ook oefeningen voor (zie die topic van een strakker buikje, met die mooie tekeningen
![]() Ik haat trouwens mijn weegschaal. Ik stond er vandaag op, en hij gaf 72,5 aan (ik heb zo'n elektrische). haha ik helemaal blij, ga ik er nog een keer op staan...78 (ik had net gegeten ![]() Ik zou trouwens graag willen weten waar jullie allemaal wonen..misschien kunnen we met z'n allen gaan fitnessen ofzo haha. Nouja..ik hoor het wel! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Net als ik en al de andere mede-lijners (dat woord alleen al ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En: ik ben het over het algemeen met je eens, als ik naar bepaalde mensen kijk hier! Of wil je op de vuist gaan ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Een platte buik is niet natuurlijk, tenzij je of helemaal afgemagerd bent (zoals mij ![]() Maak niet de fout door te gaan met lijnen, totdat je buik 'vanzelf' plat is, want dan weeg je gegarandeerd te weinig.. |
![]() |
|
Verwijderd
|
idd, een platte buik is niet natuurlijk, iedereen heeft van zichzelf een beetje een ronding..ik vind het ook vaak wel mooier als een meisje een beetje een buikje heeft (geen grote buik ofzo maar een beetje vlees) beter als zo'n superplatte buik..ik persoonlijk vind dat niet eens zo mooi..keek laatst naar de tmf awards en al die vj's zo met een extreem platte buik...kvond het niet echt mooi staan, zo onnatuurlijk.
ik vind het gewoon mooi als je een beetje een taille hebt, dus een figuurtje, maar mn buik hoeft niet eens zo plat te zijn.. |
![]() |
||
Citaat:
*bloos* Goede vraag Lora... Ik doe het puur voor mezelf... Ik afgunst mijn lichaam niet, maar ik weeg gewoon te zwaar, en ik voel me op het moment fitter dan ooit.. ik sport nu regelmatig en eet gewoon gezond... (kom net bij de mcDonalds vandaan ![]() Ik wil gewoon wat kilo's eraf, en door met jullie te praten en jullie ervaringen, gaat het beter.. Ik ben 2 jaar geleden eens naar de dietist geweest, en daardoor ben ik ook afgevallen, en ik weet ongeveer wel wat ik mag eten en wat niet..... maar echt, ik lijn niet echt meer.... ik verander mijn eetgewoonte, wat makkelijker gezegd is dan gedaan.... Ik stort me nu op sport, en het bevalt me prima.... ![]() Succes allemaal weeer ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Het Grote Voedings- en Gezondheidstopic #53 Mara | 501 | 22-05-2005 10:16 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het grote voeding en gezondheids topic # 52 Verwijderd | 500 | 16-05-2005 20:23 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het grote voeding en gezondheids topic # 51 Daantje_0705 | 500 | 11-05-2005 18:45 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het Grote Voeding en Gezondheids-topic #50 Mara | 500 | 06-05-2005 21:23 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het Grote Voeding en Gezondheids-topic #49 Verwijderd | 498 | 03-05-2005 10:23 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het Grote Voeding en Gezondheids-topic #48 Mara | 500 | 30-04-2005 16:11 |