Advertentie | |
|
![]() |
|
Piccolo = Kermit de kikker
Krillin = Bart de Graaf Kami = Wik Jongsma ChiChi = Katja Schuurmans Zarbon = Gordon Goku = Jeroen Post Gohan = Ciske De Rat Guru = Bram van der Vlugt Dodoria = Sugar Lee Hooper Master Roshi = Rijk De Gooijer Mrs Briefs = Joke Bruijs Frieza = Manuela Kemp Cell = Freek De Jonge Nappa = Jaap Stam Android#18 = Tatjana Simic Maron = Georgina Verbaan Bulma = Cindy Pielstroom King Kai = Andre Hazes King Cold = Gert jan Droge Ox King = Theo van Gogh Mr Popo = Def Rhymz Dr Gero = John Kraaijkamp Sr Yamcha = Eddy Zoey Tien = Rob Kamphues Trunks = Winston Gerschtanowitz Videl = Jennifer de Jong Vegeta = Joost Prinsen -------------------------------- Ik heb naar jullie geluistert ![]() [Dit bericht is aangepast door niceman1984 (17-12-2001).] |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
![]()
|
![]() |
zoek op plaatjes bij http://www.google.com
||
Citaat:
![]() dan moet Vegeta op een gegeven moment door Piccolo naar het gevecht worden gesleept ![]()
|
idd, Picollo dist Vegeta in film 8, maar ik vind nr. 12 en 13 de coolste, door resp. Gogeta en de Dragonfist attack (van Goku)
Ik moet trouwens alleen film 5 nog (allemaal van Kazaa gehaald en allemaal japans met leesbare engelse ondertiteling) en Niceman, degene die jij bedoelde was movie 13 [Dit bericht is aangepast door Baron Sengir (23-12-2001).]
||
Citaat:
Ja dan kan wel kloppen ja zie je zo Goku met de Dragonfist ofzo verandert ie in een soort gele draak en gaat dwars door de grote monster heen die in de stad alles vernietigd k vond Trunks er zo grappig in meespelen ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ik weet effe niet meer welke film het is, maar die ene als Brolly naar de Aarde komt, die vind ik ook wel kewl ![]()
|
Das niet Bio Brolly, movie 11, maar das movie 10... dan gaat Brolly naar de aarde in zo'n saiyan space pod en dan gaan Videl, Goten en Trunks op zoek naar dragonballs en stuiten ze per ongeluk op Brolly, die denkt dat Goten Goku is. Uiteindelijk komt Gohan er ook nog bij, maar ze worden allemaal lamgeslagen...
het einde zeg ik niet....
||
Citaat:
Vegeta noemt Brolly wel de Legendary Super Saiyan, maar ik denk er persoonlijk anders over, volgens mij was de Legendary Super Saiyan de gozer waar Vegeta in de Frieza-saga over sprak, die zichzelf vernietigde toen z'n kracht tot uitbrasting kwam ![]()
|
![]() |
Piccolo = Kermit de kikker
Krillin = Bart de Graaf Kami = Wik Jongsma ChiChi = Katja Schuurmans Zarbon = Gordon Goku = Jeroen Post Gohan = Ciske De Rat Guru = Bram van der Vlugt Dodoria = Sugar Lee Hooper Master Roshi = Rijk De Gooijer Mrs Briefs = Joke Bruijs Frieza = Manuela Kemp Cell = Freek De Jonge Nappa = Jaap Stam Android#18 = Tatjana Simic Maron = Georgina Verbaan Bulma = Cindy Pielstroom King Kai = Andre Hazes King Cold = Gert jan Droge Ox King = Theo van Gogh Mr Popo = Def Rhymz Dr Gero = John Kraaijkamp Sr Yamcha = Eddy Zoey Tien = Rob Kamphues Trunks = Winston Gerschtanowitz Videl = Jennifer de Jong Vegeta = Joost Prinsen ![]() ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Enquête voor Nederlands Nyltje | 8 | 24-04-2014 17:22 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Nederland belastingparadijs? Love & Peace | 15 | 08-05-2009 11:50 | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk en Danny #2 Little Phoebe | 264 | 23-07-2006 14:40 | |
Software & Hardware |
Betaalde Hosting Flexx | 39 | 16-02-2003 21:17 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Minder of geen geld voor niet-commerciele zenders? LostProphetX | 7 | 30-09-2002 09:07 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
betoog nederlands Moonlightje | 2 | 08-01-2002 15:18 |