Advertentie | |
|
![]() |
|
Weet hij ook waarom de personages niet volledig uitgewerkt zijn? nee? Want als dat wel gedaan zou worden mag je daar wel een film aan wijden! dat is zooo veel om iedereen uit te diepen. De karakters zijn (bijna) allemaal heel diepgaand
||
Citaat:
![]() Serieus, waarom 4x? Wordt 'ie dan écht niet saai? Ik vind alles na 3x hoogstens saai worden hoor.... Maarja, good for you, I guess. Altijd iets te doen ![]()
||
Citaat:
Haha nah tis 'al' een maand geleden dat ik hem voor het laatst heb gezien.. daarvoor heb ik hem elke keer 1 keer per week gezien ongeveer.. duz ik vond het wel weer eens tijd worden hahaa... en hij wordt echt niet saai gewoon! Trust me! ![]()
|
(ik heb verder niet echt veel antwoorden gelezen, 5 pag. is idd een beetje te veel)
ik vond het heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel stom dat dat elfenleger eraan kwam, en dat ze er maar een verhaaltje omheen hadden verzonnen, dat ze de mensen een laatste eer bewijzen ofzo? en dat grapje over gimli kwam te vaak terug |
Advertentie |
|
![]() |
|
|