Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-02-2003, 15:15
sndr
sndr is offline
'k Heb de andere antwoorden niet gelezen (5 pagina's is een beetje veel), maar ik vond de films gewoon heel goed. Ze hebben alle effecten zó goed gemaakt en zo sfeervol, dat ik vergeet te letten op piepschuimen rotsblokken enzo. Maar ik kan me voorstellen dat dat je na een paar keer kijken op gaat vallen.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-02-2003, 15:22
*Liesje*
*Liesje* is offline
Citaat:
legatus schreef:Ik heb het ook over de film en niet het boek. Ik hoef het boek echt niet te lezen om in te zien dat de film niet bijzonder is.
[QUOTE]legatus schreef:LOTR zit dus vol niet goed uitgewerkte karakters. Dat is mijn punt. En de karakters die erin rondhuppelen zijn nogal cliche. Dan wil ik best nog wel even vergeten dat het boek al redelijk oud is en vele malen gebruikt als inspiratie. Maar van Jackson had ik meer verwacht. [QUOTE]

Citaat:
Morgan schreef:
Hij kon moeilijk anders dan die personages aanhouden, wat had hij dan moeten doen, Aragorn een gefrustreerde homosexueel maken en legolas een monster, Gimli helemaal kwijtraken en de hobbits aangerand laten worden? Dat kun je niet doen met een film die gebaseerd is op een boek. Lotr is nou eenmaal het prototype van fanfiction, die cliche's kun je verwachten.

En daarom zou legatus dus het boek wel eerst moeten lezen voordat hij wat zegt....hoe kan je nou zeggen dat de personages zwak zijn uitgewerkt als je niet eens weet hoe ze in het boek zijn...dus waar de film op gebaseerd is?? (Dat vraag ik serieus)
Oud 07-02-2003, 17:41
Qimm
Qimm is offline
Weet hij ook waarom de personages niet volledig uitgewerkt zijn? nee? Want als dat wel gedaan zou worden mag je daar wel een film aan wijden! dat is zooo veel om iedereen uit te diepen. De karakters zijn (bijna) allemaal heel diepgaand
Oud 07-02-2003, 17:57
Uice
Uice is offline
*zucht* in het boek ja. er zijn hier te veel mensen die boeken voor films aanzien en andersom.
Oud 07-02-2003, 21:30
Nate
Nate is offline
Citaat:
bloem schreef:

*gaat mogen lekker voor de 4e keer nara TTT! Wieieie!*
Oh my god. Ik ben te min voor je. Zie me niet langer aan!

Serieus, waarom 4x? Wordt 'ie dan écht niet saai? Ik vind alles na 3x hoogstens saai worden hoor.... Maarja, good for you, I guess. Altijd iets te doen
Oud 08-02-2003, 10:47
Aurora
Aurora is offline
Citaat:
Nate schreef:
Oh my god. Ik ben te min voor je. Zie me niet langer aan!

Serieus, waarom 4x? Wordt 'ie dan écht niet saai? Ik vind alles na 3x hoogstens saai worden hoor.... Maarja, good for you, I guess. Altijd iets te doen

Haha nah tis 'al' een maand geleden dat ik hem voor het laatst heb gezien.. daarvoor heb ik hem elke keer 1 keer per week gezien ongeveer.. duz ik vond het wel weer eens tijd worden hahaa... en hij wordt echt niet saai gewoon! Trust me!
Oud 24-02-2003, 17:13
Martijn
Martijn is offline
Oh ja nog iets...niet echt een teleurstelling maar ik snap ff iets neit..
Hoe kan het dat Sauron op het begin de ring draagt zonder onzichtbaar te worde???
Met citaat reageren
Oud 24-02-2003, 17:36
kiek
kiek is offline
(ik heb verder niet echt veel antwoorden gelezen, 5 pag. is idd een beetje te veel)

ik vond het heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel stom dat dat elfenleger eraan kwam, en dat ze er maar een verhaaltje omheen hadden verzonnen, dat ze de mensen een laatste eer bewijzen ofzo? en dat grapje over gimli kwam te vaak terug
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten