Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Ik hep 2 "piercings" bovenin mn oor, maar sinds ik die 2e heb, doet mn oor egt heeeel pijn, en hijs egt heeel gevoelig ensow
![]() weet iemand hoe dat kan? en ik wil een lip en neuspiercing, maar me ouders vinden het niej goed, iemand tips om ze over te halen? (ben er heeeel zeker van dak het wil, wil het al sown 4 jaar...) ![]()
|
Hmm, ik heb nu sinds enige tijd een kinpiercing, en daarbij is echt niks fout gegaan. De pijn was na 15 min al weg en kwam niet meer terug, ik had geen probleem met ontstekingen, desinfecteren, wondvocht en het bewegen vd piercing oid. Niks.
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
En het schijnt ook pijnlijker te zijn, schieten, piercen is sneller en beter gebeurd gewoon, dus je kan t voortaan beter laten piercen. |
![]() |
||
Citaat:
*is ontzettend verward de laatste tijd*
||
Citaat:
|
![]() |
ik heb nog een vraagje...
ik hou mijn navelpiercing schoon met unicura. alleen dit irriteert bij mij heel erg. mn huid laat ervan los en het is wat rood (nadat mn huid dus is losgelaten). mijn piercing is verder niet ontstoken, maar zo ziet het er nu dus wel uit. waarmee zou ik unicura kunnen vervangen? |
![]() |
|
Mijn tante heeft een navelpiercing laten zetten pas en die zat uitgebreidt te flashen vandaag.. Hoezo midlife-crisis
![]() Maar goed; piercings op "latere" (zo rond je 40ste) leeftijd ![]() ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Hoe heten die ringen in je oren waar je doorheen kan kijken?
![]() mjah, ik ben een leek =)
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() Vind zo'n ding trouwens walgelijk ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik heb de vorige week zelf mijn piercing verwisseld voor een staafje van nep goud. Vandaag was het ineens rood en voelde onstoken aan. Ik ben in bad gaan liggen en heb hem met unicura zeep gewassen. Hierna heb ik zeezout in gekookt water oplossing erop gehouden. En de piercing er effe uitgehaald en gewassen met unicura zeep en de wond effe onder de kraan gehouden. Erna heb ik het staafje weer teruggestopt. Denk je dat dit helpt? Of moet ik naar een piercer toe?
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik vind navelpiercings op oude leeftijd eig not done. Heb er geen duidelijke redenen voor, maar het is gewoon not done, vind ik. Ik denk zowieso, dat ik later wel mijn piercing eruit ga halen. Ik zie mezelf niet met labretje lopen als ik 60 ben. ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Ik ben vandaag al naar de piercingshop geweest en die zeiden dat er niks aan de hand was als ik de piercing elke dag twee keer met zeezout spoel. Dan zou de ontsteking overgaan.
Ik heb me voor de zekerheid toch een nieuwe gekocht, een gouden staafje met heel lichtblauwe diamantje erin. Deze hebben ze voor me ontsmet en ik ga hem er zo zelf in doen. Bedankt voor jullie tips nog. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
ik heb een lippiercing (een ringetje)
geen pijn gehad.. ook niet bij het zetten. ja de week erna wel irritaties maar niet erge. Ondertussen issie 1 keer beetje geirriteerd geweest,toen moest ik een staafje in.. NOOIT WEER! je zag de achterkant van het staafje, ik beet erop met het eten en omdat ik kauwgom aan het eten was beet ik op de achterkant en KLINK een stukje van me tant eraf ... auw! Nu zag ik dus laats ook zo'n meisje met een wenkbrauwpiercing in haar lip.. daar zit ik dus ook aan te denken, want ik heb nu al meer dan een jaar hetzelfde ringetje hehe.. hoezo geen afwisseling ![]() maaruh... ja daar ga ik even naar opzoek.. zijn er nog tips over zo'n krom staafje? moet het een wenkbrauwpiercing zijn of niet? |
![]() |
|
fuck, ik baal zo ontzettend van mezelf
ik was ervan overtuigd dat ik een lippiercing zou laten zetten maar nu weet ik het niet meer ik weet niet hij mooi bij mn gezicht zal staan, ik weet hiet niet... je ziet af en toe mensen met zo'n ding rondlopen en dan denk je echt van "nee, hij staat je niet". Ik wil niet dat dat bij mij ook zo zal zijn ![]() en nu heb ik hem niet laten zetten... had iemand ook deze gedachten voordat ze hem lieten zetten? en hoe weet je van tevoren of hij je echt mooi zal zijn...
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Kosten van een piercing k1m | 2 | 21-10-2003 18:15 | |
Lifestyle |
Piercing topic Verwijderd | 470 | 29-09-2003 08:37 | |