Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Wat mij opviel is dat JesusLovesYou binnen 4 posts exact wist hoe je moest quoten, waar alle soorten topics zaten, en bovendien verdomd snel reageerd op alles.
Maar dat is slechts mijn mening. Ontopic: Lekker belangrijk. Fatsoen is bedacht door mensen die dat nodig vonden, er is geen maatstaf voor fatsoenlijk. En mensen die voor andere mensen bepalen wat wel en niet kan, zijn kortzichtig imho. |
![]() |
||
Citaat:
![]() (kbedoel, wat valt er nou aan te leren? het spreekt allemaal voor zich imo op dit forum)
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
@ jesuslovesyou, op veel afbeeldingen in mijn godsdienstboek zie ik jesus rondstuiteren in een wit lapje waar ook veel van zijn lichaam bloot bij is.
Dus dat verhaal dat god dat niet zou goedkeuren gaat niet op, zijn zoon liep er immers ook in. Kan je trouwens geen betere tijdsbesteding vinden, of was je je oude nickname gewoon zat? Blote kleding staat niet gelijk aan sletterige kleding, een classy jurk met decolaté en split is wat anders dan een wit syntetisch truitje wat praktisch alleen je tepels bedekt en een ienie mienie rokje. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Het is nog niet te laat? Waarvoor? Om je te bekeren? Dat kan ook nog wel op het punt dat ik dood ga hoor ![]() En kan een jongen normalitair niet dat soort taal uitslaan? Waar woon je? De veluwe? Grow up ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Saaivornin Lohman #1792 Verwijderd | 500 | 07-03-2013 22:58 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Klacht moslima omdat huisarts de toegang weigerde II arPos | 186 | 12-04-2010 20:55 | |
Lifestyle |
Old School Hydraul!C FunK | 296 | 07-05-2008 21:26 | |
De Kantine |
De langste man ooit. [foto's] Teun | 93 | 20-04-2004 15:11 | |
Lifestyle |
Bij welke winkel koop jij het meest je kleding? JesusLovesYou | 123 | 26-07-2003 11:00 | |
Liefde & Relatie |
uiterlijk jongen oordeel dames sprewell | 33 | 15-02-2003 17:43 |