Advertentie | |
|
![]() |
|
slaperig
ziekig beetje blauw trots-na-doen-van-profielwerkstukpresentatie-was-erg-goed-voor-mijn-zelfrespect (dit is echt een woord hoor... ![]() 'gevangen in mezelf' diepzinnig filosofisch nadenkend alles er zat zijn stiekum toch blauwer dan een beetje Laatst gewijzigd op 04-03-2003 om 21:15. |
![]() |
|
*zingt*
No matter what I do, all I think about is you.. Even when I'm with my Boo, Boy you know I'm crazy over you.. Sorry, dit moest er gewoon uit.. ![]() ![]() Hij belde! Hij belde! *schreeuwt* Hij belde! - druk, druk, druk.. - kriebelig - vervelend (id zin van; irritant voor mn omgeving.) ![]() ![]()
|
![]() |
-blij
-vroeg op, moe!!! (moest om 7 uur beginnen, half 7 naar mijn werk gereden, zucht) -autolichtjes verkeerd afgesteld, verwarming ook al kapot, weeeeeeeeeer naar de garage dus en dat is een beetje duur meestal ![]() -lekker gewerkt -studieboek uitgeleend -vrolijk -morgen naar Maastricht met mijn vriendinnen van school (zin in!) -begonnen met de uitwerking van mijn eerste stagezwemles sinds een paar jaar (ben een beetje inspiratieloos wat zwemlessen betreft nu) -1250 meter gezwommen, postief gevoel over mezelf ![]() -energie teveel -rondspringerig ![]()
Laatst gewijzigd op 05-03-2003 om 17:54. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Beleidszaken |
Merkwaardig - luistertopics 86dagreed | 74 | 20-10-2003 17:40 |