Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Graspop was vet!
Lacuna Coil was het beste (had niet anders verwacht ![]() ![]() ![]() Opeth was ook zeer strak, maar de harde nummers wilde ze meer spelen, en daar zijn ze niet zo goed in. Alice COoper was vet,m Iron Maiden ook maar had toeb geen zin ergens vooraan te gaan staan.. Stratovarius was gee hol aan, lijkt veel op Rhapsodie en dat vind ik ook niks Murderdolls stelde zich ontzettend aan "I wanna see horns" flikker toch op man.. Within Temptartion, ja niks bijzonders met dat bandje op de achtergrond.. Ik heb nergens een foodfight gezien, dus dat heb ik gemist ofzo.. We waren trouwens met 3 tenten, ik had daartussen een oranje zeil gespannen, en de eerste nacht toen we wakker werden lag er ineens ene belg onder die geen tent had ![]() |
![]() |
|
Apocalyptica was geniaal, ik baal er nu van alle keren dat ik ze had kunnen zien maar iets had van "die zie ik toch nog wel es"
![]() Maiden, Alice, Hatebreed, Prong, Samael, Stratovarius waren allemaal erg cool. Opeth viel erg tegen, vond ze op dynamo een stuk beter. Atreyu gemist omdat die belgen geen bordje konden ophangen dat de 1e camping waar je langskwam de reserve camping was en daar dus een uur voor lucht staan wachten waardoor ook de rij bij de normale campings extreem lang was. Beetje jammer. Overblijfselen zijn rock in rio, something wicked this way comes, the dark saga, een dark genesis longsleeve, een hangertje wat wel schattig was en een behoorlijk geslonken bankrekening. Twas erg geslaagd ![]() ![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Weet niet eens op welke camping ik stond.. ![]() ![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() EN crowdsurfen is vet ![]() |
![]() |
||
Citaat:
lacuna coil was tof...wat ik er van gezien heb dan. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als je dat doet, moet je ook wel ff opletten waar je je voeten en handen laat.. |
![]() |
||
Citaat:
|
Graspop was erg heersch. Veel goeie bands en veeel bier en na de bands natuurlijk nog nabieren in de zuiptent.
de vrijdag: Masterplan - heersch Samael- mwah, kon beter Overkill- was weer heel gaaf Opeth - heerschte weer geniaal de pan uit. Apocaliptica - Maar heel even klein stukkie van gezien, was wel grappig Stratovarius- Was heel gaaf de zaterdag: Doro- wat blijft dat extreem heerschen Destroyer 666 - beetje jammer van dat kut geluid Arch Enemy - was weer gaaf Fintroll - Weer lekker de pan uit geheerscht die gasten Within Temptation - moesten we ook nog zien tijdens het eten, was slecht en ze zong in het begin zo vals!!! Alice Cooper - is god Verder nog twee palten van ALice Cooper gekocht en een patch van kiss en nog een Alice Cooper shirt. Iron Maiden - was de terechte headliner, heerscher de heersch gewoon.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Top 3 mooiste concerten waar je geweest bent HowLovely | 178 | 30-08-2004 17:20 | |
Muziek |
beste concert funkypunk | 83 | 08-12-2003 20:54 | |
Muziek |
wat vond jij het beste concert wat je ooit hebt gezien? baldadigheid | 101 | 11-11-2003 19:23 | |
Muziek |
Concertfototopic Jules | 42 | 22-09-2003 14:38 | |
Muziek |
foto's graspop online damnation | 4 | 28-07-2003 10:17 | |
Muziek |
Graspop 2003 chardros | 1 | 10-03-2003 04:42 |