Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
verdomme liefde haat 3 dagen shit moe school goed slecht mooi lelijk verliefd missen jah, echt verliefd koud warm stil
|
![]() |
Allereerst:
Betamethason: Probeer te vertrouwen op je keuze (laat je weten waar je voor gekozen hebt?) + zie mail dreen: Heel veel succes morgen/vandaag!!! En, je kunt niet meer dan je best doen! take care meisjes *moe *p**p stage *saaaaaaai *zomer komt er aan ![]() *t-shirt, overhemd, kort.... ![]() *nee, nee, en nog eens nee! Ik wil niets van je, en ik móét niets van je, begrijp dat verdomme nou eens! *15, 16, 17, 18 ![]() ![]() *auto, verkeer, wegen, borden, hard, zacht, klein, groot, sterk, slap *laat 't goed zijn... *juni of september? *hier of ergens anders? *daar of elders? *STEEK-woorT *mensen en hun namen
|
"U hebt het even helemaal gehad"
Verteld de horoscoop in de Metro alsof het de normaalste zaak van de wereld is... En ja, jesus, dat is best waar...'k heb het ook even helemaal gehad! Maar, das ok...'t gebeurd vaker. *staat op, valt neer, staat op, valt neer, staat op* zou er een tijd zijn dat je niet meer hoeft op te staan, of dat je niet meer hoeft te vallen? Welke gedachte is redelijker om je bij neer te leggen?
||
Citaat:
3 keer gescoord (ik niet hoor maar mijn vriend ![]() geen school spijbelen zon met Iris verbergen verbrand? wanneer bruin warm vrijdag lekker vrij zin in Joël missen niet zien Gina lief maandag Breda? verleden praten hou van je ![]() wil je nooit meer kwijt
||
Citaat:
![]() Niet zo zeer over het al dan wel of niet verliefd zijn ![]() Stak gisteren: *Hoop (mooie) handen geschud *Wat wil je nu? *Met open armen ontvangen maar toch aan de kant gezet *Lief kijken maar zo arrogant als wat. [als wat?] *Je was aardig *Ik wil je beter leren kennen *Heb je het echt niet gezien? En jij, en jij, en jij? Allemaal niet... *Wat ben je mooi geworden *'k begrijp de argumenten nog steeds niet, leg mij ze alsjeblieft nog eens uit *Wil je dat ik meega? *Wil je liever zo ver mogelijk uit me buurt? *Verarrend als de pest [was dat verwarrend?] Steekt vandaag: *Met Georgina Verbaan op de foto ![]() *Georgina Verbaan hand gegeven ![]() *Georgina Verbaan gezien ![]() *Hmz, zo mooi is ze nu ook weer niet
||
Citaat:
![]() vrolijk, vreemd, vaag, moe, hoofdpijn, trots
||
Citaat:
te laat verdomme warm waar troost waarheid verleden lachen he verdomme ![]() 'k mis je
|
|