Advertentie | |
|
![]() |
|
ik noem dit de top van de auto's: de edonis met 720 pk. maar ik weet niet hoe ik hier plaatjes neer moet zetten op het andere bord waar ik normaal zit die het nu niet doet is het heel makkelijk maar hier heb ik er geen flauw idee van maar ik ga wel ff wat proberen
![]() owkee dit moet het zijn
||
Citaat:
|
![]() |
es kijken of ik dat voor mekaar kan krijgen met die plaatjes..
![]() GRINZ, daar tuf ik momenteel best wel vaak in rond, brengt me bijjna overal, maar is van mijn paps (die um praktisch nie gebruikt overigens), kunnen een boel mensen in maar het rijdt ZO BEROERD (lees: 0-100 in een halve dag en top ligt op 120 km/h oid (moet je nagaan hoever je van huis af bent als je dat rijdt ![]() ![]() later (ooit, als ik nog es volwassen ben geworden en een heleboel centjes verdient heb enzo ![]() ![]() ![]() WAT EEN BAK IS DAT TOCH OOK HE ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
1. Een zwarte BMW M5 met geblindeerde ruiten
![]() 2. Alfa Romeo 156 3. Alfa Romeo 147 4. Trabantje ![]() ![]() 5. Deze: http://www.autoweek.nl/download/wall...romeobrera.jpg ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Chevrolet Corvette Stingray uit 1974.
Das echt muh droomwagen. Khad um eerst alleen nog maar op fotowz gezien maar vorige week zag ik um bij mij in de straat staan, in het rood. Oehh damn zown mooi waguh, kheb honderd rondjuhs erom heen gelopen, kon maar niet ophouden met geilen op die wagen. (en nee ik overdrijf niet) ![]() ![]() ![]() ![]() Das toch un mooi wagen. Behalve de kleuren dan. Ik wil um in het zwart met een rood/zilver interieur, zal daar ff een fotow van zoeken |
![]() |
|
een subaru wrx hele mooie auto
[wij hebben er 1 maar me pa liep een beetje te driften op het sneew, en toen met de achterkant tegen een lantarenpaal aangenalt, het wiel was van de as gebroken, spoiler eraf en carosserie zwaar verneukt. maar maakte volgens hem niet uit - leas bak :/ ]
|
Verwijderd
|
ohw kheb um gevonden
![]() Alleen de voorkant is bij deze niet origineel ![]() ![]() Kijk eens.. ![]() Nou dit is ut interieur... ik wil dan ook zoiets ongeveer maar dan wat mooier.. moderne ![]() ![]() Alleen jammer dat ie de banden letters niet wit heeft gemaakt Juh hebt deze ook in een cabrio uitvoering. Zoals in de film 'Rush Hour 1' , die donkere vent Chris tukker, of hoe ie nou ook alweer, reed daar mee rond in de film. Nou die is ook heeeel erg mooi |
![]() |
|
Verwijderd
|
![]() Duh 5 generaties corvettes op un rij. Van links naar rechts = van oud naar nieuwste model De middelste rode is die uit 1974 En helemaal rechts.. de rode.. das het nieuwste model van dit jaar. Ook ergggg geil ![]() ![]() ![]() De binnekant van de nieuwste corvette. *zucht* ![]() Hehe this nu wel duidelijk, Corvettes uit 1974 en de nieuwste corvettes van nu zijn mijn favoriete auto`s. Oooooooit zal ik er ook in rijden... hoop ik ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik vind het erg leuk om te lezen dat er naast die vele mensen die geilen op erkende status en klasse ook nog jongelui zijn die zich niet laten verleiden door futuristische super-de-luxe, verschrikkelijk dure en daardoor vaak onbereikbare automobielen, maar pleiten bij het sentiment dat zelfs in de meest verwaarloosde roestbak te vinden is.
Men kan wel plaatjes van duur patserig blik bekijken, maar wat is er nou leuker dan écht te kunnen cruisen in je favoriete auto? Persoonlijk zweer ik bij de Citroen BX (big up fo Crypic Winterstorm, Qimm, Morris, Citrofreak.. –red.) Het doet me verdriet te zien dat deze karakteristieke, comfortabele wagen vaak zo respectloos behandeld en bekritiseert wordt. Als ik soms vol trots mijn 86er BX SPORT aan mensen laat zien kijken ze me vaak verbouwereerd aan. Oke, er zitten plekken op de lak en hij stinkt nou eenmaal naar benzine en met iets meer geld had ik waarschijnlijk een degelijkere (lees: saaiere) occasion kunnen kopen, maar ik ben nou eenmaal verliefd op deze wagen! Ik rijd BX en ik ben er trots op! ![]() ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]()
||
Citaat:
Ik betaal 615,18 Euro per jaar voor mijn verzekering (jaja het goedkoopste der goedkoopste, maar het volstaat) Voor de wegenbelasing zit je ook aardig goed, hij weegt 921 kg. Dus je zit nog net in de lagere klasse. heb geen flauw idee hoe veel dat is trouwens ![]() ![]() ![]() Verder moet ik alles zelf betalen hoor, school, kleren enzo, dus ik ben niet enorm verwend, beetje wel ![]()
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verkeer & Vervoer |
Wat is jouw favoriete vervoer? hoihoi5 | 13 | 09-09-2011 10:00 | |
De Kantine |
Stel een vraag aan de forummer onder je #veel+4 Verwijderd | 500 | 15-05-2011 01:05 | |
De Kantine |
Wat wil jij weten van de forummer onder je? Bongalientje | 500 | 01-08-2007 22:34 | |
Verkeer & Vervoer |
Wat is jouw auto #2 Verwijderd | 50 | 10-10-2006 15:09 | |
Verkeer & Vervoer |
Wat is nou JOUW auto.. Verwijderd | 500 | 27-09-2006 11:25 | |
Lifestyle |
sneakers..... Fossilsurf | 27 | 10-11-2005 16:07 |