Advertentie | |
|
![]() |
||
Naam: Klinkt mooi.
![]() Avatar: Baby in een graancirkel? Groter zou hij denk ik duidelijker zijn. Sig: Citaat:
![]()
|
naam: dminor...klinkt leuk, weet niet wat je er mee bedoeld
avatar: cool ![]() sig: Wie zwijgt heeft mooi praten. (L)Me=Annika-lover(L) Annika dus, dat is A-N-N-I-K-A. Hoe zou het met Saddam Hoessein? -=Knutselsmurfie=- wie zwijgt heeft mooi praten---->blijft leuk ![]() me=Annika-lover, Annika dus, dat is A-N-N-I-K-A---->duidelijk hoe zou het zijn met Saddam Hoessein?---> je hoort deze veel nu-=Knutselsmurfie=- ----> what can I say? |
![]() |
|
Verwijderd
|
cHa0s: naam heeft iets duisters. Ik heb ff gekeken en nu zie ik dat het een 0(nul) is en geen O(hoofdletter o)
Avatar: kan ff niet op de band komen. Owhja, misfits. Is wel een plaatje wat je vaak ziet. Sig: ik vraag me al een hele tijd af wat de Pooptroop is ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
maar echt duister is 't niet... je kan 't op meerdere manieren opvatten en zien; ![]() ![]() Citaat:
![]() (het is Stevill, eXo, a new Nose, und ik... maar 't staat eigenlijk nergens voor, beetje insider joke oid. ![]() ------- Naam: Morridin (klinkt bekend... waarsch. de naam van de transformer in je avatar.. gezien het verband tussen je avatar en sig ![]() Avatar: Transformers! dope. (jeugdsentiment.) Sig: ook vd Transformers. zie avatar ![]()
Laatst gewijzigd op 06-04-2003 om 21:20. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Zer0: *denkt verweg aan The Mask* (from zero, to hero...)
avatar: geile, euh, kat, beetje mystiek lijkt me, btje oosters... sig:I oughta move somewhere, where PERVERTS are welcome *livejournal.com/~dreadkraaltje*: te beginnen onderaan, je website, en dat bovenste stukje zien we graag bij vrouwen(welkom hier btw), maar je bent een btje kinky dunkt me ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
|
azaziël
vage naam, moet om een vage reden aan Diablo II denken sig 't zelfde verhaal... alleen die is ook nog echt van toepassing :> en ze avatar is wat minder... DBZ... :/
||
Citaat:
![]() Avater: Uhm ![]() Signature: Beetje ehm flauw
||
![]() |
Citaat:
sig=ja, dat is duidelijk
||
![]() |
Citaat:
*mij nu even overslaan graag*
||
![]() |
Citaat:
Je naam is wel mooi geen idee wat het betekent zal wel zon elfending zijn ofzo avatar is wel ![]() en de sig vind ik dope |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
Avatar: Idem. Sig: Ik niet snap.
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
avatar: Robot! Sig: zal wel uit een tekenfilm serie komen |
![]() |
||
Citaat:
kydnav: Ik vraag me af waar die naam vandaan komt? Je sig zit een spelfout in en je avatar is wel oké, maar bewegend. Wel leuke kleurtjes.
|
Verwijderd
|
Uhm dat speel het dus Ed Hunter. Daarbij zat ook een soort best of cd door de fans samengesteld.
Volgens mij moet ik nodig mijn sarcasme verbeteren. Anywaz, op zich wel een geinig spelletje, maar dan zou ik hem uit de bieb halen en niet kopen. Het spel is bij voorbaat al geflopt omdat hij bij cd-winkels en niet gameshops zat en bij combi winkels zat ie ook in de cd gedeelte. En wie kijkt er nu bij zoiets als Metal? Het spel is trouwens erg simpel, behalve de grote eindbaas. Die is weer verdomd moeilijk. Ed hunter is trouwens niet zijn naam. Zijn echte naam is Edward The head. Staat op zijn grafsteen. Zoek het frontje van live After death maar. Maar daar zie je alleen Edward T. H.... op staan omdat ediie het H-woord bedekt. Maar die naam heeft met zijn afkomst te maken(hij was vroegah alleen maar een hoofd ![]() Brr, dit was meer iets voor Onzin eigelijk. nee, sla mij maar over. Laatst gewijzigd op 07-04-2003 om 19:41. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
[gouwe ouwe deel zoveel] Wat vind je van de naam, avatar en signature... Anne | 15 | 25-08-2003 11:31 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] Wat vind je van de naam, avatar en signature van de persoon boven je? II Dminor | 494 | 31-05-2003 16:30 |