Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-04-2003, 14:51
Verwijderd
Citaat:
meelman schreef op 12-04-2003 @ 15:47:
hahaha, problemen die door de linkse kerk weggemoffeld worden als we maar doen alsof ze er niet zijn, dan zijn ze er ook niet.
Noem eens een aantal problemen die mij, linkse optimist, direct geraakt hebben? En die door de linkse kerk is weggemoffeld. Ik heb al tientallen Fortuynisten gesproken die mij totaal geen problemen konden noemen. Hiermee suggereer ik overigens niet dat jij dat bent
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-04-2003, 15:04
Fortuynist
Fortuynist is offline
Citaat:
halve banaan schreef op 12-04-2003 @ 15:51:
Noem eens een aantal problemen die mij, linkse optimist, direct geraakt hebben? En die door de linkse kerk is weggemoffeld. Ik heb al tientallen Fortuynisten gesproken die mij totaal geen problemen konden noemen. Hiermee suggereer ik overigens niet dat jij dat bent
Nou, het is algemeen bekend dat niet mocht worden gezegd van Links dat Nederland vol was, terwijl dat echt wel het geval is. Het werd als discrimintatie gezien. Ook toen Bolkestein destijds hier over begon, vroeg de gevestigde Linkse orde zich af of er een steekje lost zat bij die man.
Oud 12-04-2003, 15:05
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 10-04-2003 @ 22:43:
Pim had fans: mensen die hem alleen maar tof vonden vanwege zijn uiterlijk voorkomen en manier van doen.
Over generaliseren gesproken! Jezus Nare Man, je blijft in aanzien dalen en dalen.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2003, 15:11
Verwijderd
Citaat:
Fortuynist schreef op 12-04-2003 @ 16:04:
Nou, het is algemeen bekend dat niet mocht worden gezegd van Links dat Nederland vol was, terwijl dat echt wel het geval is. Het werd als discrimintatie gezien. Ook toen Bolkestein destijds hier over begon, vroeg de gevestigde Linkse orde zich af of er een steekje lost zat bij die man.
Nee, nu je alles over allochtonen mag zeggen hebben we feest. De kloof tussen autochtoon en allochtoon is schrikbarend groot geworden sinds iedere boerenlul mag zeggen dat ie z'n Marokkaanse buurman een schapenneuker vindt en de zoons van de buurman kut-Marokkaantjes zijn die ze terug moeten sturen naar Marokko.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2003, 17:08
Fortuynist
Fortuynist is offline
Citaat:
Che Guevara schreef op 12-04-2003 @ 16:11:
Nee, nu je alles over allochtonen mag zeggen hebben we feest. De kloof tussen autochtoon en allochtoon is schrikbarend groot geworden sinds iedere boerenlul mag zeggen dat ie z'n Marokkaanse buurman een schapenneuker vindt en de zoons van de buurman kut-Marokkaantjes zijn die ze terug moeten sturen naar Marokko.
Maar dat dat gebeurd is niet de schuld van Pim Fortuyn. Fortuyn kan immers geen problemen benoemen die er niet zijn of gevoelens boven water laten komen die niet bestaan.
Met andere woorden: die kloof was er al en was al groot, alleen werd deze onderkend.
Oud 12-04-2003, 17:13
Verwijderd
Citaat:
Fortuynist schreef op 12-04-2003 @ 18:08:
Maar dat dat gebeurd is niet de schuld van Pim Fortuyn. Fortuyn kan immers geen problemen benoemen die er niet zijn of gevoelens boven water laten komen die niet bestaan.
Met andere woorden: die kloof was er al en was al groot, alleen werd deze onderkend.
Nee, vroeger had je van die mensen die zeiden ''je mag het eigenlijk niet zeggen maar het was een Marokkaanse dief'', nu is het ''het is weer zo'n kut-Marokkaan, terugschoppen naar Marokko die handel''. Het is te ver doorgeslagen. Tuurlijk, er zijn allochtonen die problemen veroorzaken en daar mag over gepraat worden, maar niet op deze manier. En al helemaal niet generaliserend praten over en handelen m.b.t allochtonen, en dat gebeurt nu wel, veel erger dan voor de opkomst van Pim Fortuyn.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2003, 17:22
Fortuynist
Fortuynist is offline
Citaat:
Che Guevara schreef op 12-04-2003 @ 18:13:
Nee, vroeger had je van die mensen die zeiden ''je mag het eigenlijk niet zeggen maar het was een Marokkaanse dief'', nu is het ''het is weer zo'n kut-Marokkaan, terugschoppen naar Marokko die handel''. Het is te ver doorgeslagen. Tuurlijk, er zijn allochtonen die problemen veroorzaken en daar mag over gepraat worden, maar niet op deze manier. En al helemaal niet generaliserend praten over en handelen m.b.t allochtonen, en dat gebeurt nu wel, veel erger dan voor de opkomst van Pim Fortuyn.
Ik begrijp wat je bedoelt. Laatst op m'n sportclub was ik me om aan het omkleden en toen kwam er een bruine man binnen, was z'n fles water vergeten. Er zaten ook twee blanke mannen. Toen de man vertrokken was, spraken de twee mannen van: "Zouden asielzoekers hier gratis mogen trainen... Ik weet het niet, maar van mij mogen ze gratis weer opdonderen." Daar schrok ik eigenlijk wel een beetje van.
Mensen die zich dankzij Pim Fortuyn gelegitimeerd voelen om zonder na te denken zomaar van alles over buitenlanders te zeggen, hebben niks van Pim Fortuyn begrepen.
Oud 12-04-2003, 18:01
Anne
Anne is offline
Citaat:
meelman schreef op 12-04-2003 @ 15:47:
hahaha, problemen die door de linkse kerk weggemoffeld worden als we maar doen alsof ze er niet zijn, dan zijn ze er ook niet.
Citaat:
halve banaan schreef:
Ik heb al tientallen Fortuynisten gesproken die mij totaal geen problemen konden noemen.
Oud 12-04-2003, 18:33
Verwijderd
Citaat:
Fortuynist schreef op 12-04-2003 @ 18:22:
Mensen die zich dankzij Pim Fortuyn gelegitimeerd voelen om zonder na te denken zomaar van alles over buitenlanders te zeggen, hebben niks van Pim Fortuyn begrepen.
Nou... ik meen me te herinneren dat Pim Fortuyn gezegd heeft dat de islam een achterlijke cultuur is. Daaruit zou je als een beetje minder ontwikkelde burger kunnen afleiden dat je nu inderdaad alles over met name islamitische allochtonen kunt zeggen. Maar het is veel te ver doorgeschoten, zoals ik al zei.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2003, 18:37
Fortuynist
Fortuynist is offline
Citaat:
Anneee schreef op 12-04-2003 @ 19:01:
Ach ja Annee, mijn argumenten quote je er maar niet bij!
Oud 12-04-2003, 18:39
Fortuynist
Fortuynist is offline
Citaat:
Che Guevara schreef op 12-04-2003 @ 19:33:
Nou... ik meen me te herinneren dat Pim Fortuyn gezegd heeft dat de islam een achterlijke cultuur is. Daaruit zou je als een beetje minder ontwikkelde burger kunnen afleiden dat je nu inderdaad alles over met name islamitische allochtonen kunt zeggen. Maar het is veel te ver doorgeschoten, zoals ik al zei.
Mee eens.
Oud 12-04-2003, 18:42
Anne
Anne is offline
Citaat:
Fortuynist schreef op 12-04-2003 @ 19:37:
Ach ja Annee, mijn argumenten quote je er maar niet bij!
Nee, dat komt omdat ik niet het hele topic gelezen heb.

Citaat:
Fortuynist schreef:
Nou, het is algemeen bekend dat niet mocht worden gezegd van Links dat Nederland vol was, terwijl dat echt wel het geval is. Het werd als discrimintatie gezien.
Klopt inderdaad. Ik, als links persoon, zie ook wel dat Nederland steeds voller wordt. Maar op basis daarvan vind ik niet dat je vluchtelingen toegang mag weigeren. Dat zie ik inderdaad als een soort van discriminatie.

Ik vind je signature wel een beetje zielig voor Melkert trouwens.
Oud 12-04-2003, 18:42
dystopia
dystopia is offline
Citaat:
Nou, het is algemeen bekend dat niet mocht worden gezegd van Links dat Nederland vol was
Oeps, foutje! De SP had het hier in de jaren 70/80 al over, in andere, meer genuanceerde bewoordingen. Prachtig, geschiedenis. Ik ken nog een leuke mop: die geweldige Fortuyn van jullie was in z'n jonge jaren een linkse knakker
Oud 12-04-2003, 18:44
Fortuynist
Fortuynist is offline
Citaat:
Anneee schreef op 12-04-2003 @ 19:42:
Nee, dat komt omdat ik niet het hele topic gelezen heb.

Klopt inderdaad. Ik, als links persoon, zie ook wel dat Nederland steeds voller wordt. Maar op basis daarvan vind ik niet dat je vluchtelingen toegang mag weigeren. Dat zie ik inderdaad als een soort van discriminatie.

Ik vind je signature wel een beetje zielig voor Melkert trouwens.
Waarom dan? Mensen worden toch niet beoordeeld op wat ze zijn, of doen, maar er is gewoon geen plek meer.
Oud 12-04-2003, 18:46
Fortuynist
Fortuynist is offline
Citaat:
dystopia schreef op 12-04-2003 @ 19:42:
Oeps, foutje! De SP had het hier in de jaren 70/80 al over, in andere, meer genuanceerde bewoordingen. Prachtig, geschiedenis. Ik ken nog een leuke mop: die geweldige Fortuyn van jullie was in z'n jonge jaren een linkse knakker
Ja, weet ik. Jarenlang actief in de PVDA. Maar ja, daar accepteren ze geen mensen zoals Fortuyn hè!
Oud 12-04-2003, 18:47
Anne
Anne is offline
Citaat:
Fortuynist schreef op 12-04-2003 @ 19:44:
Waarom dan? Mensen worden toch niet beoordeeld op wat ze zijn, of doen, maar er is gewoon geen plek meer.
Maar wat wil je dan met die mensen doen? Je kunt ze toch niet zomaar laten stikken? Stel je voor dat jij moest vluchten en al geweigerd werd aan de grens.. hoe zou jij je voelen?
Oud 12-04-2003, 18:47
Verwijderd
Citaat:
dystopia schreef op 12-04-2003 @ 19:42:
Ik ken nog een leuke mop: die geweldige Fortuyn van jullie was in z'n jonge jaren een linkse knakker
Ja, hij gaf zelfs marxistische theorie aan de universiteit van Groningen. Dat waren nog eens tijden.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2003, 18:50
Fortuynist
Fortuynist is offline
Ik citeer Annee: "Ik vind je signature wel een beetje zielig voor Melkert trouwens."

Nou, dat valt toch wel mee? Melkert vond het vertrek van de LPF een zegen voor het land. Ik vind ZIJN vertrek een zegen voor het land! (Maar wel sneu voor de Amerikanen...)
Oud 12-04-2003, 18:53
Anne
Anne is offline
Citaat:
Fortuynist schreef op 12-04-2003 @ 19:50:
Ik citeer Annee: "Ik vind je signature wel een beetje zielig voor Melkert trouwens."

Nou, dat valt toch wel mee? Melkert vond het vertrek van de LPF een zegen voor het land. Ik vind ZIJN vertrek een zegen voor het land! (Maar wel sneu voor de Amerikanen...)
Als je me citeert, moet je wel mijn naam goed citeren.

Ach, we hebben gewoon een verschillende persoonlijke mening. En ik begrijp jouw, LPF-aanhanger, mening ook best hoor.
Oud 12-04-2003, 18:54
Fortuynist
Fortuynist is offline
Citaat:
Anneee schreef op 12-04-2003 @ 19:47:
Maar wat wil je dan met die mensen doen? Je kunt ze toch niet zomaar laten stikken? Stel je voor dat jij moest vluchten en al geweigerd werd aan de grens.. hoe zou jij je voelen?
Die mensen kunnen beter opgevangen worden in de regio. Als je een echte vluchteling bent, ben je wel blij met een dak boven je hoofd, wat te eten en hoef je niet perse naar het land van melk en honing.
Of we moeten zeggen: de economische vluchtelingen het land uit en de echte vluchtelingen erin. Maar ja, wanneer is iemand een economische vluchteling en wanneer echt?
Oud 12-04-2003, 20:08
naam onbekend
naam onbekend is offline
Citaat:
Nou, het is algemeen bekend dat niet mocht worden gezegd van Links dat Nederland vol was, terwijl dat echt wel het geval is.
Zucht...daar heb je weer iemand die echt denkt dat Nederland vol is...

Als iedereen die denkt dat Nederland vol is nou eens een paar maanden in Singapore, Tokyo, New York of Hongkong gaat wonen (hoewel..... Hongkong is niet zo'n goed idee op dit moment), en dan vervolgens een paar maanden in Noordoost-Groningen, dan zul je eens zien hoe vol Nederland werkelijk is! Nederland is gewoon absoluut niet vol, alleen de Randstad is plaatselijk vrij druk. Maar ja, je kiest er zelf voor om in die regio's te gaan wonen, dan moet je ook niet gaan lopen zeiken dat het hier 'vol' is.

Wat al helemaal erg is, is dat sommige mensen niet alleeen roepen dat Nederland vol is, maar daar dan ook nog eens de consequentie aan verbinden dat de grenzen volledig dicht moeten. Dat soort mensen zouden ze verplicht een tijdje moeten laten wonen in een derdewereldland. Staan ze binnen no time te springen om Nederland weer binnen te mogen! En op zo'n moment moet je dan tegen ze zeggen dat ze er niet in mogen, omdat ze economische vluchtelingen zijn. Misschien dat ze dan begrip krijgen voor vluchtelingen, zowel economische als politieke.
Oud 12-04-2003, 20:14
Verwijderd
Citaat:
naam onbekend schreef op 12-04-2003 @ 21:08:

Als iedereen die denkt dat Nederland vol is nou eens een paar maanden in Singapore, Tokyo, New York of Hongkong gaat wonen (hoewel..... Hongkong is niet zo'n goed idee op dit moment), en dan vervolgens een paar maanden in Noordoost-Groningen, dan zul je eens zien hoe vol Nederland werkelijk is! Nederland is gewoon absoluut niet vol, alleen de Randstad is plaatselijk vrij druk. Maar ja, je kiest er zelf voor om in die regio's te gaan wonen, dan moet je ook niet gaan lopen zeiken dat het hier 'vol' is.

Wat al helemaal erg is, is dat sommige mensen niet alleeen roepen dat Nederland vol is, maar daar dan ook nog eens de consequentie aan verbinden dat de grenzen volledig dicht moeten. Dat soort mensen zouden ze verplicht een tijdje moeten laten wonen in een derdewereldland. Staan ze binnen no time te springen om Nederland weer binnen te mogen! En op zo'n moment moet je dan tegen ze zeggen dat ze er niet in mogen, omdat ze economische vluchtelingen zijn. Misschien dat ze dan begrip krijgen voor vluchtelingen, zowel economische als politieke.
Ik zou het zelf niet beter kunnen zeggen.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2003, 20:17
thugz-angel
thugz-angel is offline
Citaat:
Che Guevara schreef op 12-04-2003 @ 21:14:
Ik zou het zelf niet beter kunnen zeggen.
ik ook niet

xdelal
Oud 12-04-2003, 20:20
dystopia
dystopia is offline
Citaat:
Fortuynist schreef op 12-04-2003 @ 19:46:
Maar ja, daar accepteren ze geen mensen zoals Fortuyn hè!
wat is 'm nou weer voor onrecht aangedaan?
Oud 12-04-2003, 20:53
Fortuynist
Fortuynist is offline
Citaat:

Dus moeten we er maar op zitten wachten tot het hier net zo erg is als in die andere landen en dan pas het probleem aankaarten? Lijkt me niet!
Oud 12-04-2003, 20:54
Fortuynist
Fortuynist is offline
Citaat:
dystopia schreef op 12-04-2003 @ 21:20:
wat is 'm nou weer voor onrecht aangedaan?
Was maar 'n grapje.
Oud 13-04-2003, 10:14
geen punt.
geen punt. is offline
Citaat:
halve banaan schreef op 12-04-2003 @ 15:51:
Ben geen Fortuynist, maar vind wel dat hij goede ideeen had. De problemen:

- de onderdrukking van vrouwen onder Moslims
- de bureaucratie in ons land
- de onveiligheid (begon bij Rotterdam)
- de wanorde in de zorg
- de slechte integratie van allochtonen
- het kleinere klassen vraagstuk

Dat Nederland vol is heb ik dan niet eens genoemd, vind ik een beetje cliché. Ik heb linkse figuren over dit rijtje nooit gehoord. Ja, alleen heb ik Marijnissen gehoord over het feit dat Nederland vol is. "Nee, Nederland is niet vol. Politieke vluchtelingen laten we binnen.", terwijl broeder Herben zei "Ja, Nederland is vol. Alleen politieke vluchtelingen laten we binnen".
Oud 13-04-2003, 13:02
BARON
BARON is offline
Citaat:

Nederland is het dichtsbevolkte land ter wereld, dus dat lijkt me wel vol. Dat kan en mag je natuurlijk niet vergelijken met één of andere metropool, maar moet je vergelijken met landen van gelijke grootte als Denemarken, Zwitserland of België. Conclusie die je dan kan trekken: Nederland is overvol.
Met citaat reageren
Oud 13-04-2003, 13:06
BARON
BARON is offline
Citaat:
Tweety2k schreef op 11-04-2003 @ 23:46:
De ware aard is dat het hele vriendelijke mensen zijn.
Je moet eerst eens met ze omgaan voordat je blindelings zulke dingen roept.
Het blijkt keer op keer dat het geen vriendelijke mensen zijn, dus waar heb je het over! Hun geloof en cultuur zit gigantisch in de weg en zorgt ervoor dat ze ons minachten.
Met citaat reageren
Oud 13-04-2003, 13:15
Kubstudent
Kubstudent is offline
Overigens mag ik u allen wijzen op een stuk tekst in de Elsevier over deze vlag??

Persoonlijk ben ik het daar helemaal mee eens... lees het maar...
Oud 13-04-2003, 13:27
Yab-Yum
Yab-Yum is offline
He bah, wat een stelletje idioten, Pim is dood en het is allemaal heel erg, dat weten we nou wel. Zo kunnen we voor alles wel een vlag maken!
Pimmetje heeft maanden aandacht gehad van de media en van half de wereld, bergen bloemen gehad enz enz, nou is t wel weer genoeg geweest zeg.

Jezus
Met citaat reageren
Oud 13-04-2003, 13:28
Yab-Yum
Yab-Yum is offline
Citaat:
Roos schreef op 08-04-2003 @ 20:54:
Sjongejongejonge. Er komt ook al een standbeeld van die knakker op het Hofplein. Een belediging voor het land.

Zullen we op 6 mei overal Volkertvlaggen hangen
Hahaha jaaa Volkertvlaggen!
Met citaat reageren
Oud 13-04-2003, 13:30
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
BARON schreef op 13-04-2003 @ 14:02:
Nederland is het dichtsbevolkte land ter wereld, dus dat lijkt me wel vol. Dat kan en mag je natuurlijk niet vergelijken met één of andere metropool, maar moet je vergelijken met landen van gelijke grootte als Denemarken, Zwitserland of België. Conclusie die je dan kan trekken: Nederland is overvol.

Nee, Istanbul is veel voller.

De grond is kleiner dan NL en er wonen 16,5 miljoen mensen.
(+ ongeregistreerden en dat zijn er heel wat)

Btw: als t t dichtsbevolkte land ter wereld is, wil dat echt NIET AUTOMATISCH zeggen dat het land dan maar vol is.

Als je vindt dat t zo vol is, dan komt dat eigenlijk niet eens door de asielzoekers ofzo.
Met citaat reageren
Oud 13-04-2003, 13:31
Fortuynist
Fortuynist is offline
Citaat:
kaasstaafje schreef op 13-04-2003 @ 14:28:
Hahaha jaaa Volkertvlaggen!
Lachen hoor... Echt humor.
Oud 13-04-2003, 13:33
Verwijderd
Eigenlijk is alles op maar één ding terug te voeren: xenofobie.
Met citaat reageren
Oud 13-04-2003, 13:40
Fortuynist
Fortuynist is offline
Citaat:
nare man schreef op 13-04-2003 @ 14:33:
Eigenlijk is alles op maar één ding terug te voeren: xenofobie.
En eigenlijk is deze conclusie ook maar op één ding terug te voeren: onzin.
Oud 13-04-2003, 13:44
Kubstudent
Kubstudent is offline
Citaat:
Fortuynist schreef op 13-04-2003 @ 14:40:
En eigenlijk is het complete onzin die vlag... het is alleen maar bedoeld als persoonsverheerlijking van die illustere leider Pim.

Als je echt voor democratie enzovoort bent, dan ben je 4 mei stil en vier je 5 mei de bevrijding. Dat zijn pas uitingen voor de bescherming van de democratie. Daar hoeft 6 mei, nationale Pim verheerlijkings-dag, echt niet bij hoor...
Oud 13-04-2003, 13:47
naam onbekend
naam onbekend is offline
Citaat:
BARON schreef op 13-04-2003 @ 14:02:
Nederland is het dichtsbevolkte land ter wereld, dus dat lijkt me wel vol. Dat kan en mag je natuurlijk niet vergelijken met één of andere metropool,Hoezo niet? maar moet je vergelijken met landen van gelijke grootte als Denemarken, Zwitserland of België. Conclusie die je dan kan trekken: Nederland is overvol.
Singapore is een zelfstandige staat hoor, en Hongkong tot 6 jaar geleden ook.

Maar wat ik al zei: ga eens kijken in Noordoost-Groningen, Friesland, Drente, Flevoland of de Achterhoek. Als je daar roept: 'waar is iedereen?', dan krijg je dat tien keer in echo terug! Daar ga je bijna denken dat Nederland leeg is. De bevolking in Nederland is gewoon erg onregelmatig gespreid, en dat is niet hetzelfde als 'vol'.

En dan over dat 'dichtstbevolkte land ter wereld'-argument: ik citeer uit de Grote Bosatlas, 51e druk. Nederland heeft gemiddeld 373 inwoners per vierkante kilometer. De volgende landen overtreffen dat ruimschoots:

Malta: 1158 inwoners per km2
Bahrein: 813 inwoners per km2
Bangladesh: 836 inwoners per km2
Singapore: 4608 inwoners per km2
Taiwan: 587 inwoners per km2
Zuid-Korea: 453 inwoners per km2

Nederland vol? Laat me niet lachen!

Maar jij mag best vinden dat Nederland vol is hoor. Als je daar maar niet als consequentie aan verbindt dat de toestroom van vluchtelingen verder moet worden ingeperkt, of zelfs volledig gestopt.

Laatst gewijzigd op 13-04-2003 om 13:55.
Met citaat reageren
Oud 13-04-2003, 13:56
Synonym
Synonym is offline
Citaat:
BARON schreef op 08-04-2003 @ 21:00:
Als jij dat doet zorg ik er persoonlijk voor dat het hoofdkwartier van de SP een keertje afbrand, liefst met Jan erin.
En dat slaat op........?
Oud 13-04-2003, 14:09
Verwijderd
Citaat:
Fortuynist schreef op 13-04-2003 @ 14:40:
Nee.
Met citaat reageren
Oud 13-04-2003, 14:26
Fortuynist
Fortuynist is offline
Citaat:
nare man schreef op 13-04-2003 @ 15:09:
Nee.
Oh, ok. Je hebt me overtuigd.
Oud 13-04-2003, 16:31
Verwijderd
Citaat:
Fortuynist schreef op 13-04-2003 @ 15:26:
Oh, ok. Je hebt me overtuigd.
Mooi.
Met citaat reageren
Oud 13-04-2003, 16:41
geen punt.
geen punt. is offline
Citaat:

halve banaan tegen Fortuynist:
Ach man lul toch niet zo slap. Hij stelde problemen niet aan de orde, hij maakte problemen van zaken die totaal geen problemen waren.
--------------------------------------------------------------------------------

Meelman zei:

Halve Banaan zei:
--------------------------------------------------------------------------------

Fortuynist zei:
Wat een akelige discussie. Ik had het op een gegeven moment over problemen die door de linkse partijen weggemoffeld worden en door Pim aan het daglicht gesteld werden (heb ik later een rijtje van gegeven, moet de WAO nog wel bij) en daar wordt één reactie op gegeven door een of andere fortuynist dat Nederland vol is. Meteen begint iedereen daar op af te dingen en welles, nietes te spelen... Hebben we daar al geen 500 threads over? Daar probeerde ik niet op aan te sturen...
Oud 13-04-2003, 17:34
Yab-Yum
Yab-Yum is offline
Citaat:
Fortuynist schreef op 13-04-2003 @ 14:31:
Lachen hoor... Echt humor.
Ja vind ik wel
Met citaat reageren
Oud 13-04-2003, 18:11
dystopia
dystopia is offline
Citaat:
meelman schreef op 13-04-2003 @ 17:41:
Daar probeerde ik niet op aan te sturen...
You have failed me for the last time
Oud 13-04-2003, 18:14
geen punt.
geen punt. is offline
Citaat:
dystopia schreef op 13-04-2003 @ 19:11:
You have failed me for the last time
nog eens? Jezus, maak de discussie nog wat boeiender!

*edit* Ik had het in dit geval over de vraag die halve banaan mij stelde, naar aanleiding van dat 'wegmoffelen'...
Oud 13-04-2003, 19:13
Fortuynist
Fortuynist is offline
Citaat:
kaasstaafje schreef op 13-04-2003 @ 18:34:
Ja vind ik wel
Als een persoon iemand zou vermoorden die jij graag mag en ik zou een vlag van die moordenaar buiten hangen... Ben benieuwd hoe hard jij daar om kan lachen.
Oud 13-04-2003, 19:15
Manus J. van Alles
Manus J. van Alles is offline
Een hoop landen die gemiddeld minder vol zijn dan Nederland (inwoners/km2) zijn dat alleen maar omdat onherbergzame gebieden waar niemand kan wonen ook meegerekend worden en ze het gemiddelde omlaag halen.
Oud 13-04-2003, 20:20
Yab-Yum
Yab-Yum is offline
Citaat:
Fortuynist schreef op 13-04-2003 @ 20:13:
Als een persoon iemand zou vermoorden die jij graag mag en ik zou een vlag van die moordenaar buiten hangen... Ben benieuwd hoe hard jij daar om kan lachen.
Mjah, dat bedoel ik niet echt he, ik lachte er meer om om het idee om overal maar vlaggen van op te gaan hangen. Zo van jij een Pim-vlag, wij als tegenaanval een Volkert-vlag.
Nahjah lamaar je snapt t denk ik toch niet.
Met citaat reageren
Oud 13-04-2003, 20:25
Kubstudent
Kubstudent is offline
Citaat:
kaasstaafje schreef op 13-04-2003 @ 21:20:
Mjah, dat bedoel ik niet echt he, ik lachte er meer om om het idee om overal maar vlaggen van op te gaan hangen. Zo van jij een Pim-vlag, wij als tegenaanval een Volkert-vlag.
Nahjah lamaar je snapt t denk ik toch niet.
Dan hang ik mijn Lee Harvey Oswald vlag buiten hangen...
Reageren

Regels voor berichten