Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Mensen,
Ik ben op zoek naar een riem in regenboogkleuren. Nu zijn die riemen hier en daar wel te koop, maar hebben die een aparte sluiting (zo'n sluiting waarbij een stuk metaal op de riem klemt). Ik ben op zoek naar een riem met een 'normale' sluiting (gaatjes in de riem en een gesp). Iemand enig idee waar ik die zou kunnen kopen? Alvast bedankt! |
![]() |
|
Een wollen gebreide trui, ik heb ze tot nu toe alleen in het wit gezien, met iets erop(een motiefje) en een capuchon met een hele lange puntmuts eraan...en aan de touwtjes van die wollige bolletjes......waar?
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Nee, tis wel van Evisu, en tis in Amsterdam op best aardig wat plekken te koop.
In de Damstraat(of het verlengde ervan) en in de Leidsestraat, namen van de winkles weet ik niet...let ik nooit zo op....
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik heb laatst een shirt gekocht met het logo van Fujifilm, maar dan Evisu. Je hebt ook Philips, Suzuki, Evian, Chrystal (champagne), enz. |
![]() |
|
Waar vind ik een betaalbare en goede kapper in Utrecht of Zevenaar? (is naar de kapper geweest en totaal niet tevreden voor de 100ste ongeveer, dus driftig op zoek naar een nieuwe)
||
Citaat:
Op Evisu.com kun je nog niet bestellen, maar daar staat die van Evian ook niet op, die is van de vorige collectie. Je kunt misschien wel op kitmeout.com kijken, daar hebben ze ook redelijk veel. |
![]() |
||
Citaat:
Hier hebben ze die shirtjes niet meer bij de wonderwoman
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() maja.. Weet iemand btw nog waar Evisu-spijkerrokjes te koop zijn. Hier in Rotterdam zijn ze uitverkocht. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
voor zweetbandjes kun je ook naar men at work.. heb er daar 1 gehaald van g-sus die eigenlijk best wel ok is... |
![]() |
|
Goedkoop--> Afro/indian market, wagenstraat 64, Den Haag, 39 eurocent per dubbele dread
Mooi--> zelfde winkel, voor 70 eurocent per dubbele dread.. Alleen moet dan even bellen, want die gaan ze uit de handel halen geloof ik ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
En ik ben het bonnetje kwijt waar het adres op staat ![]() (tel. num. van Den Haag; 070-3645340.. zij weten het wel.. God wat een moeite voor dreads zeg ![]()
|
Verwijderd
|
een tijdje terug heb ik een klein gekleurd zakje gekocht met zorgenpoppetjes ui Guatamala...weten jullie of die nog ergens te koop zijn? Bij Fair Trade en Wereldwinkel zijn alleen van die grote zakjes of doosjes, ik wil graag nog zo'n kleine...(een cadeautje voor een heel speciaal persoon voor mij).
Het liefst ergens in Groningen, ik hoop dat jullie me kunnen helpen. Ik heb ze toen gekocht in een winkeltje aan de Vismarkt maar die is dicht... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() bedoel je niet de zijstraatjes van die lange straat waarin de zipper zit..?! (een zijstraatje daarvan zijn de wallen en zo heb je er nog meer) |
![]() |
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Waar vind ik....? III Gadje | 500 | 06-10-2005 18:03 | |
Lifestyle |
Waar vind ik bepaelde p00p - topic 2 Verwijderd | 500 | 04-05-2005 11:21 | |