Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
hehe......zo spreekt de muziek-leek...zou je me een plezier willen doen... ga eerst eens nu-metal luisteren, en daarna death-metal... vandaar dus die verschillende namen... en dan nog iets... metal is tenminste muziek...om dat te kunnen maken moet je MUZIKAAL (waar zou dat woord toch vandaan komen hea?) zijn, terwijl je voor jouw muziekstyl alleen maar een ritmegevoel nodig hebt, en goed om te kunnen gaan met computers... dus.
Succes. groetjes, Nicolette ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
nu ga ik even trui zijn: [trui] alle mensen die in dit topic roze hebben getypt moeten op de brandstapel [/trui] |
![]() |
||
Citaat:
Jij bent hard uit een boom gevallen, was ie hoog?... Ik maak er gebruik van, omdat ik me dit zelf aangeleerd heb...gewoon om het voor andere goed leesbaar te maken ja ![]() Maar om intellectuelerer over te komen? Dat doe ik ook echt op internet... ![]() ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Waar moest jij vandaag om lachen? #9 fizzle-fluffy | 500 | 26-03-2014 19:14 | |
Muziek |
Goeie metal? Ymir | 271 | 01-07-2004 10:51 | |
Muziek |
[DD]Gezocht...... Dark^666 | 120 | 24-04-2004 16:49 | |
Muziek |
Nu metal != Metal Verwijderd | 163 | 14-08-2003 22:51 | |
Muziek |
Ik wil nieuwe muziekstijlen leren kennen (DnB, Lounge, Trance, Metal...) Methuselah | 93 | 09-08-2003 12:00 | |
Lifestyle |
stelling: Mensen afzeiken hoort bij Trance Levensstijl... Verwijderd | 95 | 08-07-2003 19:38 |