Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
a new nose | Rutger: doop doop doop
Hukkie | Marije: ja, die was aardig, kende ik niet zo goed van het forum Mad Athlete | Hidde: aardig, succes met de arm ~(S-|-)2v!lL~ | Steve: peeps from way back Athell | Roy: fijn om op te zitten tijdens foto's ![]() Black Rainbow | Bram: bereden politie Sooz | Marijke: bij emmeloord, blauwe dreads, cool weezzz | Alies: bij utrecht, blonde dreads, cool neotrinity | Tarona: kon goed luisteren naar mijn verhalen ![]() eXo: gaat verbouwen. die moet ik vaker meeten Freakjuh | Manon: heb ik niet mee gepraat geloof ik, leek me wel aardig Firefly | Manon: raalte, roze dreads, cool, die moet me irritant gevonden hebben, kan niet anders Pharmacon | Wilbert: die gast spoort niet, schreeuwt terwijl hij een lagwagon shirt aanheeft ![]() Ieme | Ieme: heeft een ikea avatar en is nog aardig ook. wat wil je nog meer? Silveria | Marlou: heb ik volgens mij niet mee gepraat Expl. Boy | Olga: d'r naam komt van the cure, niet van alkaline trio, hah! AvA AdoRe | aida: heb ik hallo tegen gezegd geloof ik Dying Bride | Kelly: leek me wel aardig, niet zo veel mee gepraat AePiE | Bart: was wel aardig geloof ik, ik weet niet meer wie dat was Shah of Blah | Lester: kan ik me niet herinneren Ssjpan | Jolanda: kan ik me niet herinneren Darkstar | Danny: kan ik me niet herinneren Avelon | Britt: die is arrogant OriginalMisfit | Darcy: kan ik me niet herinneren Muizzz | Iris: die vond me irritant, wat logisch is. ik ben irritant Substantial | Johan: kan ik me niet herinneren Harrie84| Willem: DIE HOND WAS ER NIET EPD | Kaps: is zoals ik had verwacht, cool dus Ufke | Roel: PIJPEN?! wat een irritant figuur was dat zeg Black Reina | Yvet: leek me wel aardig, niet echt mee gepraat Freakinaround | Annelijn: leek me ook wel aardig, kut voor d'r dat d'r discman verdwenen is Servatia | Kim: aardige limburgse Kate: kan ik me niet herinneren GRRR | Daniel: kan ik me niet herinneren SounD: legolas ten voete uit, aardige gast Paranoide | Masj.: kan ik me niet herinneren Adrenaline | Marge: heb ik wel mee gepraat geloof ik cHa0s | Mark: veel mee gelachen ![]() *MiNDLeZz* | Tamara: milkshakes "Beltaine" | Helen: kan ik me niet herinneren SisterOfMercy | Terry: kan ik me niet herinneren terror koe | Eline: jammer dat ze niet zoveel zei bertbart | bart: kan ik me niet herinneren Effeks | Cesar: OLLERRRRAAAAAST!!! OMROP FRISLÂN!!! Nebuchadnezzar | Gilles: kan ik me niet herinneren Meem | Meem: kan ik me niet herinneren 86dagreed | Friso: wat een sukkel met z'n borrelnoten ![]() Dusjcrib | Kim: kan ik me niet herinneren AntarticA | Lara: heel kort mee gepraat, leek me wel aardig biep: PIJPEN zo, genoeg geslijmt Laatst gewijzigd op 11-05-2003 om 18:34. |
![]() |
|
@Sooz SounD zegt in het echt gelukkig niet steeds: "SounD..vraagt zich af blablabla"
vind je dat zo vervelend dan? Het is een soort tik die komt doordat ik op een mailinglist zit. Zo worden de posts vaak afgesloten daar. @Firefly Jaaahh echte elf, he. Echte elven zien zulk soort dingen je haar was superkoel en je ecotribe-tekening op je hoofd ik weet waarom je niet werd genoemd, je was eerder weg Ik ontdek steeds meer van mijn gaven ![]() Thnx.. Ik had een feest die avond.. de avond ervoor ook al.. heb alles moeten combineren. @aepie @ Exo: wie hebben er eigenlijk allemaal foto's van ons euh..." onderonsje"? uhm.. welk onderonsje *kijkt onschuldig de andere kant op* @Ieme Waren er linzenballetjes??! Yup.. die had ik gemaakt.. Vrijdag waren ze goud bruin, knapperig en heerlijk.. op de meeting waren ze een stuk grijziger, zachter en minder heerlijk... Erg jammer en ik heb het dus maar niet van de daken geschreeuwt dat ik heerlijke linzenballetjes had.. Zo ff wat reacties op verschillende dingen bij elkaar gegooit..
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Wie heeft de "wachten-op-de-bus-naast-een-drol" foto's genomen eigenlijk, was dat Ieme?
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() @ SounD: ja Ieme heeft de Kaps-Drol-en-Marijke-zitten-op-de-bus-foto gemaakt.. En ook de Manon-hijst-de-broek-van-Marijke-op-terwijl-Kasper-Drol-likt-foto ![]()
||
Citaat:
m.a.w: lijkt me niet! muizz: schattigggg 86dagreed: ja jij wist niet wie ik was ![]() en hier gaat me reputatie van lief meisje ![]() harhar gefeli bibi+steve +die jongen met het blauwe lokrakje was met may meegekomen. dat was jesper. jaaj
||
Citaat:
Ze hunten je down en blasten je out of je crib! EN roel: Mag ik misschien wat meer fucking credits dan mijn borrelnotologie? Wah Wah Wah.
|
Omdat ik ook een poging doe om hip te zijn . . . een lijstje
![]() Rutger | blijft lief ende schattig en vooral de g doet het m Marije | lieffff . . . en al helemaal schattig ben plakkend aanhangsel ![]() Roy | Is stiekem toch niet dat kleine irr ventje van Manowar ![]() Bram | = Bram en = heel ok en hij + Marge zijn supper schattig, lief etc Marijke | Mijn enige echte zusje *grote knuff voor mijn zusje* Alies | Is hip Tarona | Is heel lief, en kan nog liever tegen je aan liggen in de trein eXo | Heeft meer dan kwijl haar Manon Freakjuh | was veel te snel weg, maar is wel heel lief en heel schattig verlegen Manon |Firefly | Manon is vrolijkheid, en Manon atletiekt theoretisch ook ![]() Wilbert | één woord KWIJL Ieme | Forumpapa, en ik wil nooit meer een andere papa Jolanda | Is nog verlegener dan Freakjuh maar volgens mij wel erg lief Britt | Is geweldig Iris | Is lief en leuk, ook al ging ze te vroeg weg Kaps | Eis ik nog een draaimolen ritje van ![]() Roel: Zou pijpen eigenlijk moeten veranderen in . . . "Weet je wat helpt?" . . . "PIJPEN" Kim: Is lief . . . maar eigenwijs want wilt zonodig zelf ontdekken dat ik niet spoor Marge | Liefff en leuk en gewoon Marge = Marge Mark | Ik was dit keer geen vieze stinksnothc ![]() ![]() Cesar | Frieslân über alles en heel aardig Lara | Schattig
|
ik wilde even zeggen dat ik Roy wel chill vond op een of andere manier. Had best met m willen praten maar wist niet zo goed wat ik moest zeggen dus bood maar een sigaret aan
![]()
|
omdat 't erg hip is, 'n lijstje:
Steve | cheat! gewoon cheaten @ toiletquest ![]() Roel | "zullen we achter friso aanlopen en dan roepen, laat me toch met rust man?" "doen we" veel mee gelachen idd. Roy | kon niet draaien ![]() Friso | Compleet maffe verhalen, geniaal. ![]() Tarona | Heel gezellig, en met briljante ideeën (KFC) ![]() Rutger | ubercorny pickup line bij die amerikaanse chicks man hehe. Wouter | Dope nieuw haar, en nu ook spraakzamer dan die keer bij mij in R'dam. erg gezellig. Biep | Ook gezellig, en koel hoe klein de wereld kan zijn (je broertje ![]() Marije | Lief en gezellig meisje. Marius (toch?) | "Je bent 2 jaar ouder dan m'n oudste dochter, en jij komt mij vertellen hoe 't moet??? fokk it menn! fokk it!" ![]() Hidde | Dope kerel. klote van je arm. En idd, je was nu geen snottic ![]() Ssjpan | Stil, maar aardig. (en ik ben 'r een heleboel vergeten, maar die waren ook dope...) oh wacht: Heroinejunk | Waarom mocht ik niet met je op de foto?
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() +(barman?)
||
Verwijderd
|
Citaat:
http://members.lycos.nl/ufke/forum/rutgerusa2.jpg Laatst gewijzigd op 12-05-2003 om 14:21. |
![]() |
|||||||||||||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ik denk dat ik maar een lijstje overneem en er zelf dingen bij schrijf.
|
[list=1][*]a new nose | Rutger had volgens mij toch echt bijna die amerikaanse chicks gescoort.[*]Hukkie | Marije nog steeds niet echt gesproken maar wel een toffe dame.[*]Mad Athlete | Hidde is nu een valium addict
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
Laatst gewijzigd op 12-05-2003 om 09:04. |
![]() |
|
a new nose |
hoest met de Dryathon jongen? ![]() ![]() Athell | schattig mannetje neotrinity | Toffe meid! ![]() ![]() eXo | Wat een SCHATJE ![]() en zwart met rooie haren zijn gewoon Tha Bombe! Firefly, Sooz, Weez| tja... dreads! ![]() Pharmacon | Mijn Held! zonder jou had ik niet durven komen! ![]() Ieme | Ie Is het mooi daarboven ![]() AePiE | "ow Bart" *kijkt heel vies* ![]() Avelon | die had veeeeeeeel vlees op haar bordje! Muizzz | Knap ![]() Expl. Boy mooie ogen!! ![]() Substantial | tja waar was jij? EPD | toffe hare! Ufke | wel grappige jongen, verder, tja eh.... PIJPEN?! cHa0s |*MiNDLeZz* | Jullie zijn tof ![]() ![]() enne Jellies zijn lekker! hey Tamara?! ![]() Dusjcrib |. schattig meisje AntarticA | & die andere fluffly chick zagen dr wel tof uit, niet echt gesproken. Biep | durfde eerst niet te komen maar heeft achteraf geen spijt dat ze toch maar gekomen is ![]() Jos.. een roze slutty de luxe. ~(S-|-)2v!lL~ | ![]() ![]() en z'n piercings en dreads zijn tof!
Laatst gewijzigd op 12-05-2003 om 11:02. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
hmmm nee? www.bloemschikken.tv |
![]() |
|
Zo even mijn lijstje ook al heb ik met veel niet gepraat
![]() [*]a new nose | Rutger is veel kleiner in het echt en heb ik maar effe gesproken maar hij klinkt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() [*]AePiE | Bart bart ging bloot oeeehh '[*]Avelon | Britt geeft me zomaar rokjes en was tegen mij heel lief maar soms beetje gemeeen tegen anderen maar dat is ![]() [*]Muizzz | Iris mooi maar sti [*]EPD | Kapsook al had ie de verkeerde shag mee hij was nog steeds ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
[list=1][*]a new nose | Rutger ligt volgens mij uit de dry-athon hoor
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
[list=1][*]Hukkie | Marije is leuk[*]Mad Athlete | Hidde mag zijn mitella NIET afdoen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd op 12-05-2003 om 10:57. |
![]() |
|
Ok,
Ik maak ook een zo compleet mogelijk lijstje[list=1][*]a new nose | Rutger zag er echt helemaal het zelfde uit als de foto's die ik van hem gezien had.[*]Hukkie | Marije amper gesproken, haar lippen waren druk bezig met andere dingen ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() [/list=1] Ik hoop dat ik nu niemand vergeten ben, sorry als dat wel zo is..
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
After-meeting-topic deel 2 (met foto's) Verwijderd | 54 | 21-06-2004 10:35 | |
Lifestyle |
Fototopic: Meeting 10/5 - MET BESCHRIJVING Verwijderd | 177 | 19-05-2003 18:42 | |
Lifestyle |
Evaluatie-topic rodina | 496 | 14-04-2003 15:29 | |
Lifestyle |
After-after-meeting-topic Ieme | 127 | 27-12-2002 15:22 | |
Verhalen & Gedichten |
After DoP Meeting topic Gothic | 40 | 17-11-2002 14:51 | |
Lifestyle |
After Meeting topic! Black Sugar | 102 | 26-06-2002 10:23 |