Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-06-2003, 10:43
Bruut
Bruut is offline
k zit vast bij die kut missie met die bom in die auto!!

en dat kut helicoptermissietje heb ik 'overgeslagen'
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-06-2003, 10:46
Purgatori
Purgatori is offline
Citaat:
Bruut schreef op 07-06-2003 @ 11:43:

Leg et ff beter uit waar je precies bent, is misschien makkelijker adviezeren..
Met citaat reageren
Oud 07-06-2003, 10:49
perfectme
perfectme is offline
Is er ergens een bloodpatch?

Want ik heb geen bloed in mijn spel en heb echt wel de Engelse versie gekocht. Bij GTA3 had ik dit ook al, maar daar hielp een reinstall, ben nu echt nie tvan plan te reinstallen dus iemand help.

O ja, krijg ook geen geld nadat ik iemand dood (bedoel die $biljetten op de grond ...)
Met citaat reageren
Oud 07-06-2003, 12:20
Purgatori
Purgatori is offline
Citaat:
perfectme_007 schreef op 07-06-2003 @ 11:49:
Is er ergens een bloodpatch?

Want ik heb geen bloed in mijn spel en heb echt wel de Engelse versie gekocht. Bij GTA3 had ik dit ook al, maar daar hielp een reinstall, ben nu echt nie tvan plan te reinstallen dus iemand help.

O ja, krijg ook geen geld nadat ik iemand dood (bedoel die $biljetten op de grond ...)
Kzou toch x reinstalle dan, want volgesmij is der geen patch voor.. En je save games zijn save, dus die heb je derna nog altyd.. En niet bij iedereen komt er geld bij te ligge, das af en toe.. Da hoort zo..
Met citaat reageren
Oud 07-06-2003, 12:35
CrazY G
CrazY G is offline
probeer je windows taalinstelling en andere instellingen allemaal op NL te zetten. Ik had gehoord dat als deze op engels/australisch staat er geen blood is.
Met citaat reageren
Oud 07-06-2003, 12:37
miro
miro is offline
Citaat:
Purgatori schreef op 07-06-2003 @ 13:20:
Kzou toch x reinstalle dan, want volgesmij is der geen patch voor.. En je save games zijn save, dus die heb je derna nog altyd.. En niet bij iedereen komt er geld bij te ligge, das af en toe.. Da hoort zo..
Jawel dr is wel een patch, laatst nog gezien. Maarre ik zal ns kijken waar.
Met citaat reageren
Oud 07-06-2003, 13:05
miro
miro is offline
Citaat:
miro schreef op 07-06-2003 @ 13:37:
Jawel dr is wel een patch, laatst nog gezien. Maarre ik zal ns kijken waar.
Als je even op google op "bloodpatch" zoekt dan vind je al een hele hoop.
Met citaat reageren
Oud 07-06-2003, 13:39
flanger
flanger is offline
Citaat:
Bruut schreef op 07-06-2003 @ 11:43:

als je bedoelt die "Speed"-missie bij lovefist:

Je hoeft niet vol plank gas te geven als je met de limo rijdt. Probeer de grens te zoeken waar je nog snel genoeg gaat zodat de meter zich niet opvult.

Persoonlijk vond ik die lange baan langs de rivier best wel makkelijk om te rijden (je kon er tussen twee rijstroken rijden in het midden). Als je vertrekt met de limo, draai je op het einde links, dan bij een verkeerspunt rechts en dan kom je wel bij die baan. Probeer geen 180° te draaien, zal toch niet lukken meestal

Vond ik trouwens wel een grappige missie
Oud 07-06-2003, 15:22
Yeah_Right
Yeah_Right is offline
Bij de 99 kreeg ik al zo'n 'bounce-jump-geval' voor de taxis en daar was ik zo blij mee dat ik gelijk 4x achter elkaar zat te jumpen, waardoor mn taxi 'opeens' () over de kop en in brand vloog...dusse, mijn vraag: kun je bij de 100 een hogere jump krijgen of maakt dit nix uit?

btw. weet iemand hier toevallig tot hoeveel 'levels' die ambulance-missions gaan voordat je (net als bij de taxi en dat pizzascootertje) iets krijgt?

alvast thnx
Met citaat reageren
Oud 07-06-2003, 15:37
Purgatori
Purgatori is offline
Citaat:
flanger schreef op 07-06-2003 @ 14:39:
als je bedoelt die "Speed"-missie bij lovefist:

Je hoeft niet vol plank gas te geven als je met de limo rijdt. Probeer de grens te zoeken waar je nog snel genoeg gaat zodat de meter zich niet opvult.

Persoonlijk vond ik die lange baan langs de rivier best wel makkelijk om te rijden (je kon er tussen twee rijstroken rijden in het midden). Als je vertrekt met de limo, draai je op het einde links, dan bij een verkeerspunt rechts en dan kom je wel bij die baan. Probeer geen 180° te draaien, zal toch niet lukken meestal

Vond ik trouwens wel een grappige missie
Indeed, die lange weg van 2 bane ist makkelijkst te neme.. Dan kun je opt eind doorrijde eventueel tot die have die je kan kope.. Daar kun je ook wel redelijk doorrijde, maar je kun ook gewoon omdraaie bij de splitsing opt einde (bij die grote boot)
Met citaat reageren
Oud 07-06-2003, 15:54
flanger
flanger is offline
Citaat:
Yeah_Right schreef op 07-06-2003 @ 16:22:
Bij de 99 kreeg ik al zo'n 'bounce-jump-geval' voor de taxis en daar was ik zo blij mee dat ik gelijk 4x achter elkaar zat te jumpen, waardoor mn taxi 'opeens' () over de kop en in brand vloog...dusse, mijn vraag: kun je bij de 100 een hogere jump krijgen of maakt dit nix uit?

btw. weet iemand hier toevallig tot hoeveel 'levels' die ambulance-missions gaan voordat je (net als bij de taxi en dat pizzascootertje) iets krijgt?

alvast thnx
Voor een complete tutorial, ga naar:

http://db.gamefaqs.com/console/ps2/f..._vice_city.txt

daar staat zowat alles uitgelegd dat je dient te weten
Oud 07-06-2003, 18:25
Pay Per View
Pay Per View is offline
Mijn savegames vind je hier: voor als jullie eens lekker willen voelen hoe het is om het spel uitgespeeld te hebben... en voor jullie heb ik nog speciaal wat wapens erbij gecheat...

:avegames::
Oud 07-06-2003, 18:37
Purgatori
Purgatori is offline
Citaat:
Pay Per View schreef op 07-06-2003 @ 19:25:
Mijn savegames vind je hier: voor als jullie eens lekker willen voelen hoe het is om het spel uitgespeeld te hebben... en voor jullie heb ik nog speciaal wat wapens erbij gecheat...

:avegames::
Toch leuk dak em allang zelf heb uitgespeelt..
Met citaat reageren
Oud 07-06-2003, 22:14
Freshh~
Freshh~ is offline
*sorry hoor, maar ik had even een vraagje [heb het spel net...] maar dat KL*TE helicoptertje daar heb ik echt moeite mee ... waar schijnlijk omdat ik er niet GOED mee kan vliegen;
kan iemand mij uitleggen hoe je precies goed kan vliegen.. zodat je er snel heen kunt? *
Met citaat reageren
Oud 07-06-2003, 22:32
miro
miro is offline
Citaat:
Vleermuisje schreef op 07-06-2003 @ 23:14:
*sorry hoor, maar ik had even een vraagje [heb het spel net...] maar dat KL*TE helicoptertje daar heb ik echt moeite mee ... waar schijnlijk omdat ik er niet GOED mee kan vliegen;
kan iemand mij uitleggen hoe je precies goed kan vliegen.. zodat je er snel heen kunt? *
Moet je even terugzoeken in deze topic, ik heb ergens precies uitgelegd hoe het moet.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2003, 09:34
Freshh~
Freshh~ is offline
Citaat:
miro schreef op 07-06-2003 @ 23:32:
Moet je even terugzoeken in deze topic, ik heb ergens precies uitgelegd hoe het moet.
bedankt
Met citaat reageren
Oud 08-06-2003, 10:38
RayMania
RayMania is offline
Kan iemand mij vertellen waar ik de Landstalker vind.
Volgens mij is het zo'n autootje zoals die golfkar of bagage-karretje want ik kan hem nergens als auto vinden ..
Oud 08-06-2003, 10:49
Yeah_Right
Yeah_Right is offline
Citaat:
RayMania schreef op 08-06-2003 @ 11:38:
Kan iemand mij vertellen waar ik de Landstalker vind.
Volgens mij is het zo'n autootje zoals die golfkar of bagage-karretje want ik kan hem nergens als auto vinden ..
dat is zo'n dikke auto, grote wielen en nogal breed. Ik zie ze vaak bij dat malibu-tentje rondrijden

Met citaat reageren
Oud 08-06-2003, 11:33
Rollie
Rollie is offline
Ik heb een probleem bij als ik vice city wil installeren, iedere keer als hij dan ongeveer op de helft zit krijg ik een blauw scherm en moet ik windows opnieuw opstarten, ik heb al verschillende dingen geprobeerd zoals defragmenteren maar het help niets! Weet iemand misschien wat ik hier aan moet doen??
Oud 08-06-2003, 11:42
.Mpje Dual
.Mpje Dual is offline
Die Landstalker is uit GTA III en vice city ziet hij er wat anders uit, een wat ouder model zeg maar
Oud 08-06-2003, 12:20
RayMania
RayMania is offline
Citaat:
Yeah_Right schreef op 08-06-2003 @ 11:49:
dat is zo'n dikke auto, grote wielen en nogal breed. Ik zie ze vaak bij dat malibu-tentje rondrijden

[afbeelding]
Thnx, hij reed langs de Malibu Club .
Hij lijkt niet zo op het plaatje want hij had zo'n wiel achterop.

Nu weer nieuwe auto's vinden:
Sabre, Virgo, Stretch en Washington.

Oud 08-06-2003, 14:36
Roytjuh
Roytjuh is offline
Citaat:
CrazY G schreef op 27-05-2003 @ 19:51:
haha die heb ik net af. Ik had daar ook moeite mee. Ik heb het gewoon gedaan met een uzi. Moet je constant op politie autos schieten tot ze ontploffen, gaat het snelst.
daarna moet je een motor terug stelen maar ik kan hem nergens vinden
Weet iemand waar die motor staat?
Met citaat reageren
Oud 08-06-2003, 14:56
Yeah_Right
Yeah_Right is offline
Citaat:
Roytjuh schreef op 08-06-2003 @ 15:36:
daarna moet je een motor terug stelen maar ik kan hem nergens vinden
Weet iemand waar die motor staat?
Je moet eerst met een snelle brommer dat trappetje oprijden tegenover 'Ammu-nations' en als je 't goed doet kom je op dat dak terecht. Ga met de trap omlaag en als 't goed is staat ie daar ergens op je te w88

Laatst gewijzigd op 08-06-2003 om 14:59.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2003, 12:08
ice-dive
ice-dive is offline
Citaat:
Yeah_Right schreef op 08-06-2003 @ 15:56:
Je moet eerst met een snelle brommer dat trappetje oprijden tegenover 'Ammu-nations' en als je 't goed doet kom je op dat dak terecht. Ga met de trap omlaag en als 't goed is staat ie daar ergens op je te w88
Ja, met snelle motor die lange trap op racen. Dan staan er allemaal ventjes (echt heel veel) en het gaat sneller als je ze gewoon 'voorbij loopt' en dan naar de motor (staat onder afdakje). Als je hem hebt, moet je aan de linkerkant weer over een trap rijden, en dan 'vlieg' je over een muur heen.
Oud 09-06-2003, 13:22
miro
miro is offline
Citaat:
ice-dive schreef op 09-06-2003 @ 13:08:
Als je hem hebt, moet je aan de linkerkant weer over een trap rijden, en dan 'vlieg' je over een muur heen.
rechterkant
Met citaat reageren
Oud 09-06-2003, 13:23
Roytjuh
Roytjuh is offline
Citaat:
Yeah_Right schreef op 08-06-2003 @ 15:56:
Oke bedankt
Met citaat reageren
Oud 09-06-2003, 16:15
CrazY G
CrazY G is offline
ik heb het einde nu ook gehaald. Weet iemand of je na het einde nog missies krijgt, want ik zit pas op 60% completion en ik heb geen zin om alleen nog maar te spelen voor packages/rampages/vigilante etc.....
Met citaat reageren
Oud 09-06-2003, 21:52
ice-dive
ice-dive is offline
Citaat:
miro schreef op 09-06-2003 @ 14:22:
rechterkant
is maar vanaf welke kant je hebt bekijkt (ik zie het vanaf die 1ste trap waar je overheen raced)
Oud 09-06-2003, 21:56
miro
miro is offline
Citaat:
ice-dive schreef op 09-06-2003 @ 22:52:
is maar vanaf welke kant je hebt bekijkt (ik zie het vanaf die 1ste trap waar je overheen raced)
Oh *dom* sorry

Citaat:
CrazY G schreef op 09-06-2003 @ 17:15:
ik heb het einde nu ook gehaald. Weet iemand of je na het einde nog missies krijgt, want ik zit pas op 60% completion en ik heb geen zin om alleen nog maar te spelen voor packages/rampages/vigilante etc.....
Nee je krijgt geen missies meer, tenzij je nog missies open hebt staan van dingen die je gekocht hebt (filmstudie,malibu enz.) Voor de rest is het alleen nog wat je zegt, packages,rampages,vigilante,pizza,ambulance, stunts enz.
Met citaat reageren
Oud 10-06-2003, 13:11
Shade
Shade is offline
of er klopt iets niet of GTA vice is enorm groot spel
Ik heb naar mijn gevoel al heel veel missies gedaan
maar mijn stats zeggen dat ik op 3% ben!

ik ben nu dat je bij dat dikke wijf komt die je met 3 RC vliegtuigjes laat vliegen om 3 boten te bomben

enne komt er nog meer land en autos beschikbaar of is de kaart alles dat er is?
Oud 11-06-2003, 18:44
Anal Avenger
Anal Avenger is offline
effe nog een vraagje over die rc-helicopter missie, hoe bestuur je dat ding nou precies? waarom gaat dat ding niet gewoon naar voren? moet ik die missie nou uitspelen door steeds om mn as te draaien en vervolgens opzij te vliegen? want ik ben na het planten van de eerste bom na 3 minuten (van de 7 die je hebt) pas weer terug bij de overige 3 bommen.
Oud 11-06-2003, 19:47
miro
miro is offline
Citaat:
Anal Avenger schreef op 11-06-2003 @ 19:44:
effe nog een vraagje over die rc-helicopter missie, hoe bestuur je dat ding nou precies? waarom gaat dat ding niet gewoon naar voren? moet ik die missie nou uitspelen door steeds om mn as te draaien en vervolgens opzij te vliegen? want ik ben na het planten van de eerste bom na 3 minuten (van de 7 die je hebt) pas weer terug bij de overige 3 bommen.
Je kunt de besturing veranderen om het makkelijker te maken. Maar je gaat naaar voren met num9 en je stuurt en gaat vooruit met wasd. Het is iig makkelijker als je de toetsen zo handig mogelijke veranderd. O ja en denk eraan dat je beter eerst de mannetjes kunt dood maken voordat je bommen gaat leggen.
Met citaat reageren
Oud 11-06-2003, 19:52
Anal Avenger
Anal Avenger is offline
Citaat:
miro schreef op 11-06-2003 @ 20:47:
Je kunt de besturing veranderen om het makkelijker te maken. Maar je gaat naaar voren met num9 en je stuurt en gaat vooruit met wasd. Het is iig makkelijker als je de toetsen zo handig mogelijke veranderd. O ja en denk eraan dat je beter eerst de mannetjes kunt dood maken voordat je bommen gaat leggen.
haha dankje, ja ik speel op een leptop, en heb dus geen een num9, ik al die tijd denken dat de heli's in gta niet naar voren kunnen, effe configureren
Oud 12-06-2003, 14:28
Manus J. van Alles
Manus J. van Alles is offline
Die missie met die minihelicopter is idd irritant, qua tijd had ik toen het me de 4e keer lukte net iets van 6 seconden over, maar m'n heli gaat best snel stuk

Overigens vind ik het moeilijk om een (gewone) helicopter te vliegen, met W stijg je alleen en als je NUM 9 ingedrukt houdt crash je na een tijdje in de grond...:-/
Oud 12-06-2003, 15:09
miro
miro is offline
Citaat:
Manus J. van Alles schreef op 12-06-2003 @ 15:28:
Die missie met die minihelicopter is idd irritant, qua tijd had ik toen het me de 4e keer lukte net iets van 6 seconden over, maar m'n heli gaat best snel stuk

Overigens vind ik het moeilijk om een (gewone) helicopter te vliegen, met W stijg je alleen en als je NUM 9 ingedrukt houdt crash je na een tijdje in de grond...:-/
Je moet ook voor dat je een bommetje pakt eerst die mannetjes in t gebouw doden. Dus als je missie al wel begonnen is maar je tijd nog niet is ingegaan...

Enne je moet num 9 ook niet de hele tijd ingedrukt houden
Met citaat reageren
Oud 13-06-2003, 06:13
Anal Avenger
Anal Avenger is offline
Citaat:
Manus J. van Alles schreef op 12-06-2003 @ 15:28:

is een kwestie van de feeling krijgen, ik heb die mini helicopter missie met gemak gedaan, nu ik weet dat je naar voren kan vliegen.
Oud 13-06-2003, 10:17
Manus J. van Alles
Manus J. van Alles is offline
Citaat:
miro schreef op 12-06-2003 @ 16:09:
Je moet ook voor dat je een bommetje pakt eerst die mannetjes in t gebouw doden. Dus als je missie al wel begonnen is maar je tijd nog niet is ingegaan...

Enne je moet num 9 ook niet de hele tijd ingedrukt houden
Nee, maar dan blijf ik in de lucht stil hangen zonder vooruit te komen of ga alleen recht omhoog met W :-/
Oud 13-06-2003, 10:26
tommiegun
tommiegun is offline
Citaat:
miro schreef op 03-06-2003 @ 20:33:
Effe een leuk plaatje..
Mijn lieverd heeft leuke autotjes in het spel gezet

[afbeelding]

vlnr: BMW M3, Audi A8, Ford Streetka
chill waar kan je die dwnloden
Oud 13-06-2003, 17:19
p-chez
p-chez is offline
Citaat:
Manus J. van Alles schreef op 13-06-2003 @ 11:17:
Nee, maar dan blijf ik in de lucht stil hangen zonder vooruit te komen of ga alleen recht omhoog met W :-/
Duh, dan laat je 9 weer los, en dan druk je m weer in, en weer los, en weer in, etc.
Oud 13-06-2003, 17:20
p-chez
p-chez is offline
Citaat:
x2_Shade schreef op 10-06-2003 @ 14:11:
of er klopt iets niet of GTA vice is enorm groot spel
Ik heb naar mijn gevoel al heel veel missies gedaan
maar mijn stats zeggen dat ik op 3% ben!

ik ben nu dat je bij dat dikke wijf komt die je met 3 RC vliegtuigjes laat vliegen om 3 boten te bomben

enne komt er nog meer land en autos beschikbaar of is de kaart alles dat er is?
Dan kán 3% wel kloppen.
Af en toe kun je naar een ander gedeelte. Alhoewel je 't meeste denk ik al discovered hebt als je voor die Haitans werkt.
Oud 13-06-2003, 17:53
ice-dive
ice-dive is offline
Mijn zelf-erin-gezette-auto's (alleen de kleur van de bmw zit fout )

ferrari f355, Dodge Viper, Toyota Supra, Bmw m3

Oud 13-06-2003, 23:40
miro
miro is offline
Citaat:
tommiegun schreef op 13-06-2003 @ 11:26:
chill waar kan je die dwnloden
http://www.gta3mods.com
http://www.gta3mods.de
http://www.gta3.net

En hoe t moet: zie pagina 4
Met citaat reageren
Oud 14-06-2003, 01:07
Shade
Shade is offline
Citaat:
miro schreef op 14-06-2003 @ 00:40:
http://www.gta3mods.com
http://www.gta3mods.de
http://www.gta3.net

En hoe t moet: zie pagina 4
cool thx
Oud 14-06-2003, 01:37
Shade
Shade is offline
ik heb net dat progje van een duitse site gedownload en geprobeert gta3.img to openen en dan zegt ie dat het niet lukt....

Cannot open file....

Kan je een download url geven mischien? Want die ik heb gedled was maar 286 kb ofzo....weenie of het de goeie was...
Oud 14-06-2003, 09:24
ice-dive
ice-dive is offline
Citaat:
x2_Shade schreef op 14-06-2003 @ 02:37:
ik heb net dat progje van een duitse site gedownload en geprobeert gta3.img to openen en dan zegt ie dat het niet lukt....

Cannot open file....

Kan je een download url geven mischien? Want die ik heb gedled was maar 286 kb ofzo....weenie of het de goeie was...
op die file, rechtermuisknop --> eigenschappen --> (bij kenmerken) Alleen lezen, uitvinken.

Dat moet je bij alle file's doen die je gebruikt.
Oud 14-06-2003, 10:03
Vini-Vidi-Vici
Vini-Vidi-Vici is offline
kheb t al

Laatst gewijzigd op 14-06-2003 om 10:28.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2003, 13:47
Martjin
Martjin is offline
waar moet je die save game inzetten?
Met citaat reageren
Oud 14-06-2003, 14:33
the 6th gate
the 6th gate is offline
bah ik zit op 97%. geen idee wat k nog kan doen
Oud 14-06-2003, 14:34
Shade
Shade is offline
Ik heb gedaan wat er stond
nu als ik het spel opstart en New game OF load game doe en hij gaat laden stopt ie op de helft en loopt het spel vast.....
Ik heb gta3.img weer op alleen lezen gezet na de edit...
verder heb ik precies gedaan wat er stond

weet iemand hoe dit kan?

Laatst gewijzigd op 14-06-2003 om 15:04.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2003, 22:33
Vini-Vidi-Vici
Vini-Vidi-Vici is offline
die missie met de tank vind ik maar verdomde irritant, ik ben nog niet ver nee! worden de missies nog echt heeeel veel moeilijker? en t stadion wanneer kun je daar naartoe?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten