Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-05-2003, 20:49
RSManiak
RSManiak is offline
Citaat:
Black Phantom schreef op 20-05-2003 @ 21:42:
ja jij zegt dat ie bij 0,9 in beslag word genomen maar das gewoon onzin.. want het is pas bij de 1,9-2,0
en een scootertje zonder begrenzers heeft geen 1,9 kw
Onbegrenst wel. Mij rs gaat in de 2 al dik over de 2 kw gaan en ik heb 6 versnellingen.

Me setup

-70cc polini W-poorter
-21 mm dellorto
-Yasuni racing uitlaat
- tandwielverhouding 15-43

Dat is een setup waar je u tegen zegt.
Oud 20-05-2003, 20:50
tsx
tsx is offline
Citaat:
Black Phantom schreef op 20-05-2003 @ 21:48:
is goed..
als je nou met een serieus blok aan kwam zetten..
met een hyosung pis je nog geen 65 km per uur voor uit
Neej hij kan maar 60 maar ik trek mijn eigen tsx eruit. Hij trekt echt snel op dat ding.
Oud 20-05-2003, 20:51
Black Phantom
Black Phantom is offline
Citaat:
RSManiak schreef op 20-05-2003 @ 21:49:
Onbegrenst wel. Mij rs gaat in de 2 al dik over de 2 kw gaan en ik heb 6 versnellingen.

Me setup

-70cc polini W-poorter
-21 mm dellorto
-Yasuni racing uitlaat

ja hehe
je hebt het nu over een am6 blok. 6 versnellingen..
ik had het over een scooterblok
Oud 20-05-2003, 20:51
Black Phantom
Black Phantom is offline
Citaat:
tsx schreef op 20-05-2003 @ 21:50:
Neej hij kan maar 60 maar ik trek mijn eigen tsx eruit. Hij trekt echt snel op dat ding.
doe je toch wat verkeerd
Oud 20-05-2003, 20:52
tsx
tsx is offline
Citaat:
Black Phantom schreef op 20-05-2003 @ 21:47:
welk blok heb je er onder hangen?
Weet ik veel ik heb ooit eens een TSX gekocht voor uhm 450 guldens( jaja vroeger) en daar hing geen blok onder. Heb ik gezocht en een kerel bood me een blok aan die hij in een TSX had zitten en die was goed heb er alleen vorige week 80cc in laten zetten.
Oud 20-05-2003, 20:54
tsx
tsx is offline
Citaat:
Black Phantom schreef op 20-05-2003 @ 21:51:
doe je toch wat verkeerd
Nee die dingen zijn standaard zo ze trekken echt supersnel op alleen die top.... maar ze zijn ook gemaakt voor binnen bebouwde kom.
Oud 20-05-2003, 20:54
Black Phantom
Black Phantom is offline
Citaat:
tsx schreef op 20-05-2003 @ 21:52:
Weet ik veel ik heb ooit eens een TSX gekocht voor uhm 450 guldens( jaja vroeger) en daar hing geen blok onder. Heb ik gezocht en een kerel bood me een blok aan die hij in een TSX had zitten en die was goed heb er alleen vorige week 80cc in laten zetten.
mja zal je ff uit de droom helpen..
dan heb je een 72 cc malossi
ronden ze voor de grap af tot 80cc
je moet nl een 125-80cc blok hebben wil er een echte 80cc op gaan passen..
Oud 20-05-2003, 20:55
Black Phantom
Black Phantom is offline
Citaat:
tsx schreef op 20-05-2003 @ 21:54:
Nee die dingen zijn standaard zo ze trekken echt supersnel op alleen die top.... maar ze zijn ook gemaakt voor binnen bebouwde kom.
malossi 70 en 21 mm.. die een rush erniet uit trekt...
tja
Oud 20-05-2003, 21:00
Black Phantom
Black Phantom is offline
Citaat:
RSManiak schreef op 20-05-2003 @ 21:49:

Me setup

-70cc polini W-poorter
-21 mm dellorto
-Yasuni racing uitlaat

kan er mee door ja
Oud 20-05-2003, 21:46
mR
mR is offline
Mijn setup:

SR WWW AC 50
Kleur: blauw zwart

Onbegrensd !

\o/
Met citaat reageren
Oud 20-05-2003, 23:10
Sithan
Sithan is offline
Citaat:
tsx schreef op 20-05-2003 @ 21:24:
ik vind praktijkexamen geen slecht idee alleen ik heb het niet (meer) nodig want ik rij nou al zo een.. 8 a 9 maand zonder 1 krasje te maken.
Dus? als je een keer goed wordt geramd ben je dood zonder 1 krasje gemaakt te hebben, nogmaals voor de laag-intellectuelen onder ons, tis allemaal een kwestie van op de verkeerde plaats zijn op het verkeerde moment en niet dat als je nog maar een jaar zonder schade rijdt dat dat betekent dat je veilig rijdt...
Oud 20-05-2003, 23:12
Sithan
Sithan is offline
Citaat:
RSManiak schreef op 20-05-2003 @ 20:29:
Hey lul de enige reden waarom ik me certificaat niet heb omdat ik nog geen 16 ben. Daar gaan al je klote theorien lullig he? Jah kan gebeuren risico van het vak.
Tis jammer van mn theorie want dat zou ik nog enigszins kunnen begrijpen...maar iemand van 15 die denkt dat de hele wereld van hem is en geen enkele rekening houdt met regels, mogen ze van mijn part opsluiten om de rest van de mensheid te behoeden voor een gevaarlijke gek die geen benul van socialiteit en veiligheid heeft...

En nou hou ik erover op, want ik erger me nu al kapot aan deze jeugdige zieke geestjes die anderen moedwillig in gevaar willen brengen omdat ze niet verder kunnen kijken dan hun eigen egootje...

Laatst gewijzigd op 20-05-2003 om 23:17.
Met citaat reageren
Oud 20-05-2003, 23:21
fimmes
fimmes is offline
ik heb lekker een 110cc malossi op me honda nsr, en een 28mm mikuni en het leuskte is nog dat ik er al 2,5 jaar mee rijdt en dat er nog nooit wat stuk is gegaan en dat ik nog nooit gepakt ben!!!!1 ik wilde het gewoon ff zeggen
Oud 21-05-2003, 00:18
CrazY G
CrazY G is offline
Citaat:
tsx schreef op 20-05-2003 @ 21:45:
Wou je wedden zoek op Hyosung Rush alle hyosungs hebben 1.9
haha een onbegrensde hyosung rush die 1.9 heeft?
Met citaat reageren
Oud 21-05-2003, 00:55
CrazY G
CrazY G is offline
Citaat:
Sithan schreef op 21-05-2003 @ 00:12:
Tis jammer van mn theorie want dat zou ik nog enigszins kunnen begrijpen...maar iemand van 15 die denkt dat de hele wereld van hem is en geen enkele rekening houdt met regels, mogen ze van mijn part opsluiten om de rest van de mensheid te behoeden voor een gevaarlijke gek die geen benul van socialiteit en veiligheid heeft...

hoezo?? omdat hij geen certificaat heeft? Nou ik kan je vertellen zo een certificaat maakt dus absoluut geen verschil. Of je nou een paar regeltjes uit een boekje heb geleerd of niet het veranderd niks aan het feit of je goed kan rijden. Dat leer je alleen door het te doen. Ik ken genoeg mensen die beter rijden zonder certificaat omdat ze ervaring hebben dan mensen die net een certificaatje hebben gehaald en voor het eerst een scooter opstappen. Alsof je nadat je de certificaat hebt gehaald alle regels uit nog uit je hoofd weet. Bij mij was het al weg toen ik het CBR gebouw uitstapte

En er komt ook een praktijkexamen voor brommerrijders. Ik meen zelfs dat het al ingevoerd was sinds begin dit jaar. Veel beter dan alleen dat theorie als je het mij vraagt.

En sithan jij komt echt over als een heilig boontje . Als je eens je ogen open doet en die heilige masker af, dan moet je eens opletten hoeveel mensen zich niet aan de regels houden in het verkeer.

Altijd weer dat gezeur van jij hebt een opgevoerde scooter dus jij bent stout.
Mijn scooter is ook opgevoerd en kan tot de 100. Betekend dat ik dan altijd 100 rij. Neen
Een ferrari kan ook 320km/u betekent dat ik dan altijd 320km/u rijd. Neen.

Waarom voer ik op?
Nou ten eerste omdat ik dan met het verkeer mee kan.
ten tweede omdat ik het kan. Wat heb je liever een scooter waar je veel geld aan uitgeeft die 30 tuft of die 100 kan?
Wat heb je liever een ferrari waar je veel geld aan uitgeeft die 120 tuft of die 320 kan?
Met citaat reageren
Oud 21-05-2003, 06:17
tsx
tsx is offline
Citaat:
Black Phantom schreef op 20-05-2003 @ 21:54:
mja zal je ff uit de droom helpen..
dan heb je een 72 cc malossi
ronden ze voor de grap af tot 80cc
je moet nl een 125-80cc blok hebben wil er een echte 80cc op gaan passen..
O genaaid dus na ja 125 is hard genoeg en kom een keer naar me huis en ik zal je laten zien hoe snel die rush optrekt.
Oud 21-05-2003, 11:21
Sithan
Sithan is offline
Citaat:
CrazY G schreef op 21-05-2003 @ 01:55:
hoezo?? omdat hij geen certificaat heeft? Nou ik kan je vertellen zo een certificaat maakt dus absoluut geen verschil. Of je nou een paar regeltjes uit een boekje heb geleerd of niet het veranderd niks aan het feit of je goed kan rijden. Dat leer je alleen door het te doen. Ik ken genoeg mensen die beter rijden zonder certificaat omdat ze ervaring hebben dan mensen die net een certificaatje hebben gehaald en voor het eerst een scooter opstappen. Alsof je nadat je de certificaat hebt gehaald alle regels uit nog uit je hoofd weet. Bij mij was het al weg toen ik het CBR gebouw uitstapte
Het gaat om het regels aan je laars lappen...niet om het nut van een certificaat

Citaat:
En sithan jij komt echt over als een heilig boontje . Als je eens je ogen open doet en die heilige masker af, dan moet je eens opletten hoeveel mensen zich niet aan de regels houden in het verkeer.

En daar is tie weer.... "Als anderen het doen, moet ik dat ook doen"...denk nou eens niet met de massa mee, maar gebruik je eigen verstand...

Laatst gewijzigd op 21-05-2003 om 11:27.
Met citaat reageren
Oud 21-05-2003, 12:32
RSManiak
RSManiak is offline
Citaat:

En er komt ook een praktijkexamen voor brommerrijders. Ik meen zelfs dat het al ingevoerd was sinds begin dit jaar. Veel beter dan alleen dat theorie als je het mij vraagt.

Altijd weer dat gezeur van jij hebt een opgevoerde scooter dus jij bent stout.
Mijn scooter is ook opgevoerd en kan tot de 100. Betekend dat ik dan altijd 100 rij. Neen
Een ferrari kan ook 320km/u betekent dat ik dan altijd 320km/u rijd. Neen.

Waarom voer ik op?
Nou ten eerste omdat ik dan met het verkeer mee kan.
ten tweede omdat ik het kan. Wat heb je liever een scooter waar je veel geld aan uitgeeft die 30 tuft of die 100 kan?
Wat heb je liever een ferrari waar je veel geld aan uitgeeft die 120 tuft of die 320 kan?
. Dat zeg ik al de hele tijd. Ik rij beter dan iemand die net zijn certificaat heeft. En van mij mogen ze een partijk examen invoeren, ik heb er toch geen moeite mee.
Oud 21-05-2003, 15:24
mR
mR is offline
Citaat:
Sithan schreef op 21-05-2003 @ 12:21:
...

En daar is tie weer.... "Als anderen het doen, moet ik dat ook doen"...denk nou eens niet met de massa mee, maar gebruik je eigen verstand...
Als je niet met de massa meedenkt kom je ook niet mee in het verkeer.

Het gaat niet om de theorie maar hoe het in de praktijk uitpakt.
Met citaat reageren
Oud 21-05-2003, 15:27
tsx
tsx is offline
Citaat:
mR schreef op 21-05-2003 @ 16:24:
Als je niet met de massa meedenkt kom je ook niet mee in het verkeer.

Het gaat niet om de theorie maar hoe het in de praktijk uitpakt.
Jep en dus als je zonder certifcaat gaat oefenen gaat het in 1x goed en niet dat als je net bij het cbr wegrijd meteen ervanaf flikkert omdat je niet wist dat je met je lichaam moest sturen.
Oud 21-05-2003, 15:27
Koen
Koen is offline
Citaat:
RSManiak schreef op 21-05-2003 @ 13:32:
. Dat zeg ik al de hele tijd. Ik rij beter dan iemand die net zijn certificaat heeft. En van mij mogen ze een partijk examen invoeren, ik heb er toch geen moeite mee.
Je kan nog zo goed rijden; als je brokken maakt ben je toch de sjaak. En ik zeg niet dat dat jou schuld moet zijn, maar een 15 jarige op een scooter is gewoon illegaal. Rij je iemand invalide dan kan je je leven lang dokken. Dát is wat ik zo link vind aan mensen die gaan rijden voor ze hun certificaat hebben, laat staan voor ze 16 zijn.
Met citaat reageren
Oud 21-05-2003, 15:30
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
Koen schreef op 21-05-2003 @ 16:27:
Je kan nog zo goed rijden; als je brokken maakt ben je toch de sjaak. En ik zeg niet dat dat jou schuld moet zijn, maar een 15 jarige op een scooter is gewoon illegaal. Rij je iemand invalide dan kan je je leven lang dokken. Dát is wat ik zo link vind aan mensen die gaan rijden voor ze hun certificaat hebben, laat staan voor ze 16 zijn.

Én met een opgevoerde (owke, onbegrensde) brommer...
Oud 21-05-2003, 15:50
tsx
tsx is offline
Citaat:
Koen schreef op 21-05-2003 @ 16:27:
Tsja het is dom maar toch niet jou probleem of wel?
Oud 21-05-2003, 16:00
mR
mR is offline
Citaat:
tsx schreef op 21-05-2003 @ 16:50:
Daar gaat deze discussie tog niet om ... :\
Met citaat reageren
Oud 21-05-2003, 16:32
Sithan
Sithan is offline
Citaat:
Nee maar wel het probleem van de onschuldige die aangereden wordt, want die kan zn leven lang wachten op genoegdoening omdat degene die m aanreed zo onnozel was om zich niet aan de regels te houden...

Sjezus zeg, ik vraag mij oprecht af of jullie nou gewoon onwetend zijn of dat je je wil afzetten tegen bestaande regels om maar niet te hoeven fietsen

Laatst gewijzigd op 21-05-2003 om 16:39.
Met citaat reageren
Oud 22-05-2003, 06:18
Verwijderd
Eergisteren is er nog een dode gevallen door een scooterongelijk, z'n vriend is zwaargewond. Ze reden over de 100 en hadden geen helm op.
Met citaat reageren
Oud 22-05-2003, 08:31
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Citaat:
Morgan C. Hoax schreef op 22-05-2003 @ 07:18:
Eergisteren is er nog een dode gevallen door een scooterongelijk, z'n vriend is zwaargewond. Ze reden over de 100 en hadden geen helm op.
Gelukkig!

Weer 1 (of 2) van die gekken van de weg.

Ik begrijp dat er geen onschuldige slachtoffers zijn?

Dan is het helemaal perfect, van mij mogen al die asociale idioten zo eindigen. Om een paal gevouwen, verzopen in een sloot, onthoofd door een graafmachine, tegen een bus opgeknald...
Zoiets...
Met citaat reageren
Oud 22-05-2003, 10:22
Black Phantom
Black Phantom is offline
Citaat:
tsx schreef op 21-05-2003 @ 07:17:
O genaaid dus na ja 125 is hard genoeg en kom een keer naar me huis en ik zal je laten zien hoe snel die rush optrekt.
tsxen gaan geen 125
110 malossi wel
ooit een keer op een honda mb 110 gesjeesd.. gruwelijk
offtopic: welke uitlaat heb je eronder?

Laatst gewijzigd op 22-05-2003 om 10:25.
Met citaat reageren
Oud 22-05-2003, 10:29
Black Phantom
Black Phantom is offline
Citaat:
mR schreef op 20-05-2003 @ 22:46:
Mijn setup:

SR WWW AC 50
Kleur: blauw zwart

Onbegrensd !

\o/
zal ff mijn setupjes neergooien
Yamaha Aerox:
- Metal
- malossi vario geval
- delta clutch

MT
- 70cc airsal
- 20 mm mikuni
- techno uitlaatje met malossi demperjet

MB
-70cc eurokit (same as airsal)
- 21 DO
- technopijpje

Amico
- 70cc Airsal T6
- 21 DO
- Bidalot S2
Kartfilter
Oud 22-05-2003, 17:19
RSManiak
RSManiak is offline
Citaat:
Morgan C. Hoax schreef op 22-05-2003 @ 07:18:

Is dat misschien in Hoogekerk gebeurt? Want er was ook een ongeluk in Hoogekerk gebeurt met 2 scooterneukers. De bestuurder was op slag dood en zijn vriend die achterop zat is zwaar gewond.

Maar jah zonder helm en 100 tsja dat gaat 1 keer mis. Ik heb zelf een moterhelm omdat een scooter/brommer helm niks helpt als ik op me bek met de snelheden die me rsje kan halen.
Oud 22-05-2003, 17:25
tsx
tsx is offline
Citaat:
Black Phantom schreef op 22-05-2003 @ 11:22:
tsxen gaan geen 125
110 malossi wel
ooit een keer op een honda mb 110 gesjeesd.. gruwelijk
offtopic: welke uitlaat heb je eronder?
Wedden dat ie 125 gaat?? standaard met een import cilinder loopt een TSX 100 dus hou je bek maar en die rush heeft standaard 1.9 kw kijk maar eens in de bruna daar ligt zo een boekje daar staat dat in. En die heeft de vorige eigenaar zelf gemaakt
Oud 22-05-2003, 17:26
tsx
tsx is offline
Citaat:
Black Phantom schreef op 22-05-2003 @ 11:29:

MT
- 70cc airsal
- 20 mm mikuni
- techno uitlaatje met malossi demperjet

Hoe hard loopt ie?
Oud 23-05-2003, 09:03
Black Phantom
Black Phantom is offline
Citaat:
tsx schreef op 22-05-2003 @ 18:25:
Wedden dat ie 125 gaat?? standaard met een import cilinder loopt een TSX 100 dus hou je bek maar en die rush heeft standaard 1.9 kw kijk maar eens in de bruna daar ligt zo een boekje daar staat dat in. En die heeft de vorige eigenaar zelf gemaakt
zucht.. gaan we weer de eindeloze discussie krijgen?
nouja keep on dreaming.. hij gaat 125
mn mt ging 90 digi
Oud 23-05-2003, 09:35
Koen
Koen is offline
Citaat:
Oh jawel, want reken maar dat jij de schade die ik oploop als jij mij levenslang invalide rijdt niet kan betalen.

Bovendien heb jij nooit bewezen dat jij de verkeersregels kent. Misschien ken je ze wel, misschien ook niet. Dan maak jij ergens een fout en rij je mij dood. Dan wordt het feit dat jij geen zin had om je certificaat te halen of dat je er gewoon te jong voor was, ineens wél mijn probleem.
Met citaat reageren
Oud 23-05-2003, 09:40
Upke
Upke is offline
Lieve mensen na al die tijd heb ik nog steeds geen boete gekregen dus ik denk dat scooters die worden geflitst geluk hebben waaronder ik dus.
Met citaat reageren
Oud 23-05-2003, 13:18
CrazY G
CrazY G is offline
Citaat:
Rawsteel schreef op 23-05-2003 @ 10:40:
Lieve mensen na al die tijd heb ik nog steeds geen boete gekregen dus ik denk dat scooters die worden geflitst geluk hebben waaronder ik dus.
scooter worden soms wel geflits. Alleen hebben ze niks aan de foto, want scooters hebben geen kenteken. Dus kunnen ze de eigenaar nooit achterhalen. Als de verzekering op jouw naam staat kunnen ze je wel achterhalen via je verzekerings plaatje, maar ze moeten de bestuurder bekeuren en niet de verzekerde. Dus kan je gewoon bezwaar maken dat jij nooit langs die flitspaal hebt gereden, mocht toch oppeens een boete op de deurmat vallen.
Met citaat reageren
Oud 23-05-2003, 13:55
Koen
Koen is offline
Lijkt me slap gelul, als een automobilist een boete krijgt omdat ie geflitst is zegt ie toch zeker ook niet 'maar ik reed niet'. Dan mag ie dat gaan verhalen op degene die wel reed. Net als bij een scooter. De verzekerde is aansprakelijk.
Met citaat reageren
Oud 23-05-2003, 16:16
Shock
Shock is offline
Een bromfiets kan evengoed geflitst worden, het komt er alleen vaak op neer dat ze bij de politie geen zin hebben om de foto uit te vergroten (verzekeringsplaatjes zijn aanzienlijk kleiner dan kentekenplaten) en de verzekeringsmaatschappijen te bellen om je plaatje te achterhalen.. je zult als bromfietser misschien minder snel een acceptgiro van het cjib krijgen, maar het het kan dus wel degelijk
Oud 23-05-2003, 16:19
RSManiak
RSManiak is offline
Citaat:
Koen schreef op 23-05-2003 @ 14:55:
Lijkt me slap gelul, als een automobilist een boete krijgt omdat ie geflitst is zegt ie toch zeker ook niet 'maar ik reed niet'. Dan mag ie dat gaan verhalen op degene die wel reed. Net als bij een scooter. De verzekerde is aansprakelijk.

Jongen je kan niet geflits worden! Ik heb hierover nog een topic geopend een tijdje geleden. Ik heb ook nooit een boete gekrijgen.

Maar ze willen een echt kenteken invoeren voor scooters/brommers zodat ze wel de boete krijgen dat word in 2004 ingevoerd als het goed is.

Dus jongens gewoon langs die palen voorbij racen en als je er echt leuk op wil staan moet je gewoon je reet laten zien
Oud 23-05-2003, 16:22
Shock
Shock is offline
Citaat:
RSManiak schreef op 23-05-2003 @ 17:19:
Jongen je kan niet geflits worden! Ik heb hierover nog een topic geopend een tijdje geleden. Ik heb ook nooit een boete gekrijgen.
je merkt het nog wel... ik heb ook eens 11 maanden op een bekeuring moeten wachten
Oud 23-05-2003, 16:23
RSManiak
RSManiak is offline
Citaat:
Shock85 schreef op 23-05-2003 @ 17:16:
Een bromfiets kan evengoed geflitst worden, het komt er alleen vaak op neer dat ze bij de politie geen zin hebben om de foto uit te vergroten (verzekeringsplaatjes zijn aanzienlijk kleiner dan kentekenplaten) en de verzekeringsmaatschappijen te bellen om je plaatje te achterhalen.. je zult als bromfietser misschien minder snel een acceptgiro van het cjib krijgen, maar het het kan dus wel degelijk
Jah dat is hetzelfde die wouten zijn echt lui. . Ze kunnen meestal die verzekerings plaatjes niet eens goed flitsen en aangezien die gasten het te druk hebben om burenruzies om te lossen gaan ze echt geen moeite doen om dat uit te zoeken.
Oud 23-05-2003, 16:25
Shock
Shock is offline
Citaat:
RSManiak schreef op 23-05-2003 @ 17:23:
Jah dat is hetzelfde die wouten zijn echt lui. . Ze kunnen meestal die verzekerings plaatjes niet eens goed flitsen en aangezien die gasten het te druk hebben om burenruzies om te lossen gaan ze echt geen moeite doen om dat uit te zoeken.
Reken maar dat ze er duidelijk opstaan, daar is geen misverstand over, in het feit dat ze er vaak niet aan toekomen moet ik je wel gelijk geven. maar goed, als ze je toevallig wel natrekken ben je goed de lul
Oud 23-05-2003, 16:30
mauritsius
mauritsius is offline
Jullie zijn allemaal lelijk en rijden langzaam!
stelletje kneuzen!
mijn nrg .. trekt jullie allem stront

je scooter wordt zelden of nooit in beslag genomen..

alleen bij extreem hoge snelheden.. soms !
extreem is vanaf 115 kmh

en ik rij 135 naar beneden afgerond

en nee ik wil niet op een paal knallen.. en ik vind het niet aardig dat sommige mensen mij dood wensen ! :@!

ps jullie zijn lelijk
Met citaat reageren
Oud 23-05-2003, 16:35
mR
mR is offline
Citaat:
Fleet Admiral schreef op 22-05-2003 @ 09:31:
Gelukkig!

Weer 1 (of 2) van die gekken van de weg.

Ik begrijp dat er geen onschuldige slachtoffers zijn?

Dan is het helemaal perfect, van mij mogen al die asociale idioten zo eindigen. Om een paal gevouwen, verzopen in een sloot, onthoofd door een graafmachine, tegen een bus opgeknald...
Zoiets...
Ik mag jou ook niet, wens ik jou nou de dood toe ?

Nee.

Grow up, peuter.
Met citaat reageren
Oud 23-05-2003, 16:56
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
mauritsius schreef op 23-05-2003 @ 17:30:

ps jullie zijn lelijk
Dat klopt, maar ik zie nog niet echt de connectie tussen "je aan de regels halen" en "lelijk".. Of sterker; "te hard rijden" en "knap zijn"...
Oud 23-05-2003, 17:03
Thomas
Thomas is offline
mauritsius, ik leef met je mee. Nee, echt.
Met citaat reageren
Oud 23-05-2003, 17:21
I'm LIzARd
I'm LIzARd is offline
Hmmm weet niet maar als brommer/scooter freaks hebben jullie vast van kreidler gehoord

ik heb:

Kreidler florett grand prix 4 (4 versnelling bak)
49CC (bing blok eronder)
10 millimeter carbarateur
Deze komt uit duitsland en is origineel en rijdt net over de 100, ik heb de duitse invoerpapieren en ze kunnen me dus niks maken hahahahaha, en met al die landweggetjes hier rijd ik vaak 90 ofo, is niks alleen weilanden.. dus iets wat de weg opkomt zie je..
Ohw ja mijn brommer is dus van staal en weegt 250 Kilo (dit red je bij lange na niet met zo'n plastic scooter) dit is dus zwaarder dan sommige motoren, deze heeft ook een veel betere wegligging dan de meeste (bijna alle) scooters... er is ook mee geracet (professioneel) em je kan er dus veilig hard mee rijden.. maar normaal rijd ik 80 ofzo en met iemand achterop ga ik niet harder dan 50 want ik ben wel verantwoordelijk voor diegene (ohw ja ook voor andere in het verkeer maar als ik fiets wordt ik vaak bijna overhoop gereden door auto's dus als ik kan meerijden in het verkeer doe ik dat)

ik heb ook nog een ouwe kreidler waar ik een 125CC blok onder heb zitten die is dus niet origineel meer en hier kunnen ze me wel mee naaien, deze heb ik nooit top bereikt en harder dan 110 ben ik er niet meegegaan... misschien is en keer bij een handelaar op rollerbank zetten en dan kijken.... maar deze gebruik ik om op afgelegen terreinen het te winnen (en ook wel verliezen) van honda dt's die veel vrienden van mij hebben.

Ohw ja ff zeggen dat ik van politiebronnen weet dat het uit onderzoek is gebleken dat het veel gevaarlijker is geworden met de brommers/scooters op de weg die langzamer rijden, veel automobilisten ergeren zich eraan en gaan snijden of inhalen als dat dus eigenlijk net wel/of niet mogelijk is, dus mijn advies ga snorren op het fietspad met 30km/h of ga lekker met 50 in de bebouwde kom en daarbuiten harder...
Oud 23-05-2003, 18:02
CrazY G
CrazY G is offline
Citaat:
Koen schreef op 23-05-2003 @ 14:55:
bij een auto niet, omdat die een kenteken heeft en een kenteken staat op naam van de eigenaar. Een verzekeringsplaatje niet. Mijn brommer is verzekerd op mijn vaders naam. Dus dan zou hij dus alle boetes ontvangen als ik geflits wordt
Een boete voor brommer moet worden uitgeschreven aan de bestuurder. Dus als ze je niet persoonlijk hebben aangehouden kunnen ze niks doen. Mocht je toch een boete ontvangen gewoon stellig verklaren dat jij niet reed in je bezwaarschrift en de beschikking wordt vernietigd.

Wegens dit probleem willen ze ook kentekens voor bromfietsen invoeren in 2004-2005.
Met citaat reageren
Oud 23-05-2003, 22:04
mR
mR is offline
Citaat:
I'm LIzARd schreef op 23-05-2003 @ 18:21:
...
Bla bla bla verhaal
...
Netjes, die Kreidler dingen zijn echt vet
Met citaat reageren
Oud 23-05-2003, 22:18
Upke
Upke is offline
Citaat:
CrazY G schreef op 23-05-2003 @ 14:18:
scooter worden soms wel geflits. Alleen hebben ze niks aan de foto, want scooters hebben geen kenteken. Dus kunnen ze de eigenaar nooit achterhalen. Als de verzekering op jouw naam staat kunnen ze je wel achterhalen via je verzekerings plaatje, maar ze moeten de bestuurder bekeuren en niet de verzekerde. Dus kan je gewoon bezwaar maken dat jij nooit langs die flitspaal hebt gereden, mocht toch oppeens een boete op de deurmat vallen.
???? Lees mijn eerste post maar es goed door voordat je weer es reageert...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten