Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
je hebt het nu over een am6 blok. 6 versnellingen.. ik had het over een scooterblok
||
Citaat:
||
Citaat:
dan heb je een 72 cc malossi ronden ze voor de grap af tot 80cc je moet nl een 125-80cc blok hebben wil er een echte 80cc op gaan passen..
||
Citaat:
tja
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
En nou hou ik erover op, want ik erger me nu al kapot aan deze jeugdige zieke geestjes die anderen moedwillig in gevaar willen brengen omdat ze niet verder kunnen kijken dan hun eigen egootje...
Laatst gewijzigd op 20-05-2003 om 23:17. |
![]() |
||
Citaat:
![]() En er komt ook een praktijkexamen voor brommerrijders. Ik meen zelfs dat het al ingevoerd was sinds begin dit jaar. Veel beter dan alleen dat theorie als je het mij vraagt. En sithan jij komt echt over als een heilig boontje ![]() Altijd weer dat gezeur van jij hebt een opgevoerde scooter dus jij bent stout. Mijn scooter is ook opgevoerd en kan tot de 100. Betekend dat ik dan altijd 100 rij. Neen Een ferrari kan ook 320km/u betekent dat ik dan altijd 320km/u rijd. Neen. Waarom voer ik op? Nou ten eerste omdat ik dan met het verkeer mee kan. ten tweede omdat ik het kan. Wat heb je liever een scooter waar je veel geld aan uitgeeft die 30 tuft of die 100 kan? Wat heb je liever een ferrari waar je veel geld aan uitgeeft die 120 tuft of die 320 kan? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|||
![]() |
Citaat:
![]() Citaat:
En daar is tie weer.... ![]()
Laatst gewijzigd op 21-05-2003 om 11:27. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
Het gaat niet om de theorie maar hoe het in de praktijk uitpakt. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Én met een opgevoerde (owke, onbegrensde) brommer...
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Sjezus zeg, ik vraag mij oprecht af of jullie nou gewoon onwetend zijn of dat je je wil afzetten tegen bestaande regels om maar niet te hoeven fietsen ![]()
Laatst gewijzigd op 21-05-2003 om 16:39. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Weer 1 (of 2) van die gekken van de weg. Ik begrijp dat er geen onschuldige slachtoffers zijn? Dan is het helemaal perfect, van mij mogen al die asociale idioten zo eindigen. Om een paal gevouwen, verzopen in een sloot, onthoofd door een graafmachine, tegen een bus opgeknald... Zoiets... ![]() |
![]() |
||
Citaat:
110 malossi wel ![]() ooit een keer op een honda mb 110 gesjeesd.. gruwelijk offtopic: welke uitlaat heb je eronder?
Laatst gewijzigd op 22-05-2003 om 10:25. |
![]() |
||
Citaat:
Yamaha Aerox: - Metal - malossi vario geval - delta clutch MT - 70cc airsal - 20 mm mikuni - techno uitlaatje met malossi demperjet MB -70cc eurokit (same as airsal) - 21 DO - technopijpje Amico - 70cc Airsal T6 - 21 DO - Bidalot S2 Kartfilter
||
Citaat:
Is dat misschien in Hoogekerk gebeurt? Want er was ook een ongeluk in Hoogekerk gebeurt met 2 scooterneukers. De bestuurder was op slag dood en zijn vriend die achterop zat is zwaar gewond. Maar jah zonder helm en 100 tsja dat gaat 1 keer mis. Ik heb zelf een moterhelm omdat een scooter/brommer helm niks helpt als ik op me bek met de snelheden die me rsje kan halen.
||
Citaat:
||
Citaat:
nouja keep on dreaming.. hij gaat 125 mn mt ging 90 digi
||
Citaat:
Bovendien heb jij nooit bewezen dat jij de verkeersregels kent. Misschien ken je ze wel, misschien ook niet. Dan maak jij ergens een fout en rij je mij dood. Dan wordt het feit dat jij geen zin had om je certificaat te halen of dat je er gewoon te jong voor was, ineens wél mijn probleem. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Een bromfiets kan evengoed geflitst worden, het komt er alleen vaak op neer dat ze bij de politie geen zin hebben om de foto uit te vergroten (verzekeringsplaatjes zijn aanzienlijk kleiner dan kentekenplaten) en de verzekeringsmaatschappijen te bellen om je plaatje te achterhalen.. je zult als bromfietser misschien minder snel een acceptgiro van het cjib krijgen, maar het het kan dus wel degelijk
||
Citaat:
Jongen je kan niet geflits worden! Ik heb hierover nog een topic geopend een tijdje geleden. Ik heb ook nooit een boete gekrijgen. Maar ze willen een echt kenteken invoeren voor scooters/brommers zodat ze wel de boete krijgen dat word in 2004 ingevoerd als het goed is. Dus jongens gewoon langs die palen voorbij racen en als je er echt leuk op wil staan moet je gewoon je reet laten zien ![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
Jullie zijn allemaal lelijk en rijden langzaam!
stelletje kneuzen! mijn nrg .. trekt jullie allem stront je scooter wordt zelden of nooit in beslag genomen.. alleen bij extreem hoge snelheden.. soms ! extreem is vanaf 115 kmh en ik rij 135 naar beneden afgerond ![]() en nee ik wil niet op een paal knallen.. en ik vind het niet aardig dat sommige mensen mij dood wensen ! :@! ps jullie zijn lelijk |
![]() |
||
Citaat:
Nee. Grow up, peuter. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Hmmm weet niet maar als brommer/scooter freaks hebben jullie vast van kreidler gehoord
![]() ik heb: Kreidler florett grand prix 4 (4 versnelling bak) 49CC (bing blok eronder) 10 millimeter carbarateur Deze komt uit duitsland en is origineel en rijdt net over de 100, ik heb de duitse invoerpapieren en ze kunnen me dus niks maken hahahahaha, en met al die landweggetjes hier rijd ik vaak 90 ofo, is niks alleen weilanden.. dus iets wat de weg opkomt zie je.. Ohw ja mijn brommer is dus van staal en weegt 250 Kilo (dit red je bij lange na niet met zo'n plastic scooter) dit is dus zwaarder dan sommige motoren, deze heeft ook een veel betere wegligging dan de meeste (bijna alle) scooters... er is ook mee geracet (professioneel) em je kan er dus veilig hard mee rijden.. maar normaal rijd ik 80 ofzo en met iemand achterop ga ik niet harder dan 50 want ik ben wel verantwoordelijk voor diegene (ohw ja ook voor andere in het verkeer maar als ik fiets wordt ik vaak bijna overhoop gereden door auto's dus als ik kan meerijden in het verkeer doe ik dat) ik heb ook nog een ouwe kreidler waar ik een 125CC blok onder heb zitten die is dus niet origineel meer en hier kunnen ze me wel mee naaien, deze heb ik nooit top bereikt en harder dan 110 ben ik er niet meegegaan... misschien is en keer bij een handelaar op rollerbank zetten en dan kijken.... maar deze gebruik ik om op afgelegen terreinen het te winnen (en ook wel verliezen) van honda dt's die veel vrienden van mij hebben. Ohw ja ff zeggen dat ik van politiebronnen weet dat het uit onderzoek is gebleken dat het veel gevaarlijker is geworden met de brommers/scooters op de weg die langzamer rijden, veel automobilisten ergeren zich eraan en gaan snijden of inhalen als dat dus eigenlijk net wel/of niet mogelijk is, dus mijn advies ga snorren op het fietspad met 30km/h of ga lekker met 50 in de bebouwde kom en daarbuiten harder...
||
Citaat:
![]() Een boete voor brommer moet worden uitgeschreven aan de bestuurder. Dus als ze je niet persoonlijk hebben aangehouden kunnen ze niks doen. Mocht je toch een boete ontvangen gewoon stellig verklaren dat jij niet reed in je bezwaarschrift en de beschikking wordt vernietigd. Wegens dit probleem willen ze ook kentekens voor bromfietsen invoeren in 2004-2005. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verkeer & Vervoer |
Scooters op de weg... Verwijderd | 157 | 17-11-2005 20:55 | |
Werk, Geld & Recht |
Met het oog op die scooter wet.... WillKillForSex | 41 | 08-11-2004 15:51 | |
De Kantine |
Het Kleine ''zeg wat je van de persoon die boven je staat vindt'' Verwijderd | 500 | 24-07-2004 13:25 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
scooters, de regering moet nie zo zeiken LinkinFre@k | 317 | 29-10-2003 08:45 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
scooter opvoeren illegaal, waarom? alwaysgood | 73 | 15-08-2002 05:22 | |
De Kantine |
Zijn scooters fout? de | 27 | 27-04-2002 18:44 |