Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-06-2003, 19:19
Kadaver
Kadaver is offline
Citaat:
WoDkABiTcH schreef op 01-06-2003 @ 09:39:
Eg nie. Ik neem nooir=t met blankuh jongus. Ze sijn vet ovolwassen enzo, terwijl donkere jongfens altijjd respect geven, en telefoons..Fet Lief!
Het is evolutionair onverantwoord als dit soort types zich gaan voortplanten... wat een idioot dom schaap zeg
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-06-2003, 20:50
Pletterprater
Pletterprater is offline
Citaat:
Embraced Pale Death schreef op 02-06-2003 @ 20:00:
Eeahst pakkuh se onsuh baanuh af en doarna onsuh tsjikkies!

Voortaan eerst nuchter worden, dan pas typen, key?

Of eerst typen dan pas zuipen... is ook een mogelijkheid
Oud 03-06-2003, 13:45
thugz-angel
thugz-angel is offline
Citaat:
Zoetje01 schreef op 25-05-2003 @ 19:35at de vrouw in de islam ondergeschikt is, geen mening heeft, uitgehuwelijkt wordt, MOET bloeden in de huwelijksnacht en ook nog eens mishandeld wordt dat is geen leugen.
Citaat:
Miss_Maroc schreef op 29-05-2003 @ 11:37:
Dat is wèl een leugen.
idd, want ik heb wel een mening, wordt niet onderdrukt, hoef ook niet te bloeden en word helemaal niet mishandeld en ik ben ook moslim dus ik weet niet waar jij t over hebt met dat bevooroordeelde gelul van je
Oud 03-06-2003, 16:26
Verwijderd
Ik zit er totaal niet mee. Ik heb zelfs een lichte voorkeur voor donkere jongens. (Hiermee sluit ik niet uit dat ik iets met een 'blanke' krijg, want ik zei een LICHTE voorkeur).

Ik dacht dat we het tijdperk van verschillende rassen die niet met elkaar mogen gaan toch wel een beetje voorbij waren. Ik vind het even normaal als 2 blanken of weet ik veel wat.
Met citaat reageren
Oud 03-06-2003, 20:20
Pletterprater
Pletterprater is offline
Citaat:
Myself! schreef op 03-06-2003 @ 17:26:
Ik heb zelfs een lichte voorkeur voor donkere jongens.
Is een lichte voorkeur voor donkere jongens hetzelfde als een donkere voorkeur voor lichte jongens?

Euhm... sorry... ben beetje melig
Oud 04-06-2003, 08:08
woefie
woefie is offline
je moet het helemaal zelf weten het gaat toch om het karakter??
Met citaat reageren
Oud 04-06-2003, 21:22
Tha#1ChiLL
Tha#1ChiLL is offline
Citaat:
Another Way schreef op 26-05-2003 @ 17:56:
Ik behandel ze niet anders als iedereen hoor, ik vertrouw ze alleen niet 100%
ik vertrouw blanke christenen ook niet 100% waarom zou ik? eerst leren kennen dan vertrouwen, en ordelen

ik merk dat veel mensen wat meer moeten nadenken voor ze hier iets zetten, dan zeggen ze iets en 3 posts later, nee dat bedoelde ik niet, nee dat ja dit bla bla

niet ALLE moslims zijn slecht

en ik heb 'neger' kleren draag (alles een beetje wijd) en hiphop ben, ben ik dan ook een Ghetto nigger thug figuur, en als ik wel normaal nederlands spreek, werk, geen tuig ben en goed men best doe op school?

want ik heb ook een hekel aan dat soort figuren, maar ik heb meer een hekel aan figuren die mij aanzien voor dat soort figuren omdat ze niet de tijd nemen om verder te kijken dan die figuren

'David wat kan jij goed nederlands....'

ja waarom zou ik dat niet kunnen? nu slapen hooiii
Oud 04-06-2003, 22:41
dewie
dewie is offline
hmm ik vind het juist mooi als ik een mix-stelletje zie lopen (denk dan ook gelijk mooooooie babies ), ken er ook veel, maar t is idd wel vaak zo dat ze nagekeken worden door vooral mensen van hun eigen huidkleur van tssh wat moet zij met een nederlandse jongen of omgekeerd natuurlijk.
maar ja ik ben zelf donker en ,of t is toevallig, of er komen vaak blanke jongens/mannen naar me toe,eigenlijk zelden donkere jongens ? ik ken best wel veelblanke jongens in mn omgeving die op donkere meisjes vallen .ja ok kan ook toeval zijn. tja ze zeggen : opposites attracts like magnets
(of hoe je het ook schrijft) .
Oud 04-06-2003, 23:53
Zero-Zero
Zero-Zero is offline
kvind het vaak echt mooi staan.. kweet niet waarom.. tvormt een btje een contrast en dat vind ik coel!
mooie babys idd ook!
en waarom zou het raar zijn?? je gaat toch ook niet moeilijk doen als een stelletje andere haarkleur heeft? dat vind ik hetzelfde....
Oud 05-06-2003, 00:13
Felicia
Felicia is offline
Ja ik ben ook donker meisje ja, en ik heb 1 keer een donkere jongen gehad als vriend ik vond het eigelijk heel leuk want mn andere vriendjes waren blank en ik zat echt zo onze arme naast elkaar te houde van hee dat is de zelfde kleur ...was wel grappig maar nu heb ik een blanke vriend en ja ben het wel gewend eigelijk, vind het niet echt anders ofzow het is wel eens appart als je heel licht meisje met neger ziet lopen maar verder niet erg ofzow. Oow ja en ik denk ook dat ik later hele mooie kindjes zal krijgen
Met citaat reageren
Oud 05-06-2003, 01:31
Eurydice
Eurydice is offline
Mensen die om die reden het gevoel hebben nagestaard te worden hebben gewoon last van achtervolgingswaanzin... Dat dit soort topics nog bestaan, jeejjj, ik ben zowaar onder de indruk...
Oud 05-06-2003, 14:19
DaBoY
DaBoY is offline
Citaat:
Eurydice schreef op 05-06-2003 @ 02:31:
Mensen die om die reden het gevoel hebben nagestaard te worden hebben gewoon last van achtervolgingswaanzin... Dat dit soort topics nog bestaan, jeejjj, ik ben zowaar onder de indruk...
o
Met citaat reageren
Oud 06-06-2003, 11:14
thugz-angel
thugz-angel is offline
Citaat:
Myself! schreef op 03-06-2003 @ 17:26:

Ik dacht dat we het tijdperk van verschillende rassen die niet met elkaar mogen gaan toch wel een beetje voorbij waren. Ik vind het even normaal als 2 blanken of weet ik veel wat.

ja dat dacht ik ook, t is ook wel zo, maar er blijven altijd mensen die er anders over denken, echt jammer is dat, wij zijn toch allemaal mensen??
Reageren

Regels voor berichten