Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-07-2003, 13:22
Verwijderd
Citaat:
marc24 schreef op 10-07-2003 @ 13:25:
Emerton definitief naar Blackburn Rovers.

Mooi dat hij nu nog weg gaat, nu vangt Feyenoord er nog wat geld voor, volgend jaar zou hij transfervrij zijn geweest.
Toch zullen we hem wel missen, want heel de rechterflank is verkocht.

Door deze transfer komt er wel geld vrij om vd Berg naar Rotterdam te halen.
ik heb liever bosschaart
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-07-2003, 13:25
marc24
marc24 is offline
Citaat:
Bosdwerg schreef op 10-07-2003 @ 14:22:
ik heb liever bosschaart
Ik ook maar volgens de berichten van Feyenoord komt van der Berg.
Met citaat reageren
Oud 10-07-2003, 15:57
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 10-07-2003 @ 13:38:
Wordt zeker ook niet zo gewaardeerd als ie nu weer trug gaat ofwel
dat hij weg blijft.....
Oud 10-07-2003, 16:13
marc24
marc24 is offline
Feyenoord heeft donderdag de transfer van Danko Lazovic definitief afgerond. De Rotterdammers hebben met zijn club Partizan Belgrado overeenstemming bereikt over zijn overgang.

De 20-jarige aanvaller was zelf al akkoord met Feyenoord over een contract voor vijf seizoenen. Hij werd vorige week in De Kuip gekeurd. Lazovic moet in zijn geboorteland nog wachten op een Machtiging Voorlopig Verblijf. Hij gaat wel met Feyenoord op trainingskamp naar Oostenrijk.
Met citaat reageren
Oud 10-07-2003, 17:56
ThE MaSTeR 2oo3
ThE MaSTeR 2oo3 is offline
Frank De Boer naar Galatasaray.
Met citaat reageren
Oud 10-07-2003, 18:55
marc24
marc24 is offline
Citaat:
ThE MaSTeR 2oo3 schreef op 10-07-2003 @ 18:56:
Frank De Boer naar Galatasaray.
Is dat een gerucht of is het contract al ondertekend?
Met citaat reageren
Oud 10-07-2003, 19:00
Verwijderd
Citaat:
marc24 schreef op 10-07-2003 @ 19:55:
Is dat een gerucht of is het contract al ondertekend?
'Frank de Boer kiest voor geld van Galatasaray'

10/7/2003 13:50

Frank de Boer speelt de komende twee jaar voor Galatasaray, zo meldt althans de website van de Turkse club. Voorzitter Özhan Canaydýn vertelt 'verheugd te zijn dat de aanvoerder van Barcelona de geel-rode selectie komt versterken'.
Donderdagmorgen elf uur bereikte Galatasaray in Amsterdam naar eigen zeggen een overeenkomst met De Boer, die gisteren voor het eerst sprak met de club.

De Boer vertelde via zijn zaakwaarnemer Rob Cohen dat hij bereid is over te stappen naar Galatasaray, maar dat er nog geen aanbeiding is gedaan. De Turkse club is volgens de Nederlandse delegatie daarom voorbarig met z'n berichtgeving.

Woensdag vertelde De Boer nog dat hij Ajax een 'interessantie optie vond' en dat hij bij Galatasaray 'heel veel geld kon gaan verdienen'. De 33-jarige centrale verdediger kan in Istanbul bovendien een contract voor twee jaar aangaan terwijl Ajax hem een eenjarige verbintenis wilde voorleggen.

De Boer kan ook aan de slag in Qatar. De verdediger wacht echter op Ajax. De Boer had woensdagavond een gesprek met trainer Ronald Koeman. Dat verliep positief, maar hij heeft van de Amsterdamse club nog geen aanbieding gehad. De international neemt in het weekeinde een beslissing.

Galatasary haalde eerder al Hakan Sükür terug en is ook in gesprek met Feyenoord-spits Pierre van Hooijdonk. De club eindigde afgelopen seizoen op de tweede plaats in de Turkse competitie en plaatste zich daarmee voor de voorronde van de Champions League.

Bron: http://www.vi.nl
Met citaat reageren
Oud 11-07-2003, 11:05
ThE MaSTeR 2oo3
Karl Malone naar Lakers
Met citaat reageren
Oud 11-07-2003, 12:33
Verwijderd
Feyenoord hoopt vandaag te kunnen melden dat Peter van den Berg definitief naar De Kuip komt. De Rotterdamse club is op enkele details na akkoord met Van den Bergs huidige club RKC Waalwijk én met de centrale verdediger zelf.

toch van den Berg
Met citaat reageren
Oud 11-07-2003, 13:22
~Love Angel~
~Love Angel~ is offline
Peter van den berg misschien naar Feyenoord
Jochem Janssen misschien naar portugal
en marc van Hintum maby naar RKC Waalwijk
Oud 11-07-2003, 18:25
Freddy Krueger
Freddy Krueger is offline
Frank de Boer -->> Galatasaray
v. Hooijdonck -->> Fenerbace
Oud 11-07-2003, 21:12
ThE MaSTeR 2oo3
Citaat:
Freddy Krueger schreef op 11-07-2003 @ 19:25:
Frank de Boer -->> Galatasaray
v. Hooijdonck -->> Fenerbace
oud nieuws
Met citaat reageren
Oud 11-07-2003, 21:22
marc24
marc24 is offline
www.vi.nl :

Mark van Hintum speelt zoals verwacht het komende seizoen voor RKC Waalwijk. De oud-speler van de club zette vrijdag zijn handtekening onder een eenjarig contract.
Voormalig international Van Hintum ging afgelopen zomer van Vitesse naar Hannover 96, dat net was gepromoveerd naar de Bundesliga. Bij die club werd hem voor hij op vakantie ging een contractverlenging van een jaar beloofd, maar bij terugkomst wachtte hem een nare verrassing, waarop hij de club boos de rug toekeerde.

Mark van Hintum speelde al eerder (van 1988 tot 1992) voor de club uit Waalwijk. Als de 36-jarige linkerverdediger niet met RKC tot overeenstemming had kunnen komen, was hij waarschijnlijk naar De Graafschap gegaan.
Oud 11-07-2003, 22:03
Ketjing
Ketjing is offline
Kewell defenitief een Red
Oud 11-07-2003, 22:15
ThE MaSTeR 2oo3
Paar tranfers.....

Kalou naar Auxerre
Filippo Masolini van Triestina naar Torino
Diego Fuser van Roma naar Torino
Loris Del Nevo van Triestina naar Cagliari
Massimo Brambilla van Siena naar Cagliari
Paolo Zanetti van Vicenza naar Empoli
Paolo Tramezzani vanPiacenza naar Empoli
Luca Bucci van Torino naar Empoli
Roberto Baronio van Lazio Chievo naar Verona
Luca Cavallo van Siena naar Genoa
Andrea Ardito van Como naar Siena
Andrés D'Alessandro van River Plate naar Wolfsburg
Sorele Ndjitap Fotso Geremi van Real Madrid naar Chelsea
da Silva Muniz Liedson van Corinthians naar Dinamo Kiev
Demis Nikolaidis van AEK naar Atletico de Madrid
Lilian Nalis Chievo van Verona naar Leicester
Francois Modesto van Cagliari naar Modena
James O'Connor van Stoke City naar West Bromwich Albion
Rob Hulse van Crewe Alex. naar West Bromwich Albion
Andres D'Alessandro van River Plate naar Wolfsburg
Kamil Kosowski van Wisla Krakow naar Kaiserslautern
Olivier Dacourt van Leeds United naar Roma
Met citaat reageren
Oud 13-07-2003, 10:13
marc24
marc24 is offline
Verdediger Peter van den Berg komt de komende twee seizoenen uit voor Feyenoord.

De Rotterdamse club bereikte zaterdag met RKC overeenstemming over een spelersruil. Said Boutahar en Steve Olfers die afgelopen seizoen nog voor Excelsior uitkwamen, gaan naar Waalwijk. Daarnaast krijgt RKC Waalwijk ook nog geld van Feyenoord, omdat Patrick Mtiliga niets ziet in een overgang.

Bron www.feyenoordnet.nl

Wat een sukkels hebben we in het bestuur zitten zeg, twee van de grootste talentenvan het land ruilen voor een bejaarde voetballer. OK van de Berg kan aardig ballen maar om daar dan die Boutahar en Olfers voor te ruilen is echt achterlijk.

Nu krijg je over een paar jaar, als Bosvelt stopt weer een soort Boschaart verhaal.
Die heeft ook heel de Jeugd bij Feyenoord doorlopen maar uiteindelij hebben ze hem toch weggedaan. En nu willen ze hem weer terug, maar kost ie wel 5 miljoen.
Wedden dat ze over een paar jaar Boutahar weer terug willen omdat hij toch best wel aardig kan voetballen.

Om OLfers uit te lenen is dan wel weer slim, dat hadden ze ook met Boutahar moeten doen, dan kan hij een beetje rijpen en beter worden en volgend jaar de verdediging versterken. Maar ik kan er nog steeds niet bij dat ze Boutahar weggedaan hebben.
Oud 13-07-2003, 15:03
Krugdinho
Krugdinho is offline
ik vind het slim aangezien Boutahar voor een jaar weg is en ze kunnen allebei rijpen onder jol,volgend jaar is Boutahar transfervrij en keert ie weer terug in de kuip
Oud 13-07-2003, 16:57
marc24
marc24 is offline
Citaat:
Zaagmanz schreef op 13-07-2003 @ 16:03:
ik vind het slim aangezien Boutahar voor een jaar weg is en ze kunnen allebei rijpen onder jol,volgend jaar is Boutahar transfervrij en keert ie weer terug in de kuip
Het is niet zeker dat hij terug keert naar de Kuip natuurlijk, hij is in ieder geval geen "eigendom" meer van Feyenoord en dat vind ik dom van ze.
Oud 13-07-2003, 19:12
Ketjing
Ketjing is offline
Tim Howard gaat naar Manchester United, de keeper was eerder op proef bij Feyenoord, maar die lieten hem gaan omdat een werkvergunning moeilijk te regelen was.
Oud 14-07-2003, 21:08
Verwijderd
abdelloui naar de superboer'n
Met citaat reageren
Oud 15-07-2003, 13:55
Krugdinho
Krugdinho is offline
Citaat:
marc24 schreef op 13-07-2003 @ 17:57:
Het is niet zeker dat hij terug keert naar de Kuip natuurlijk, hij is in ieder geval geen "eigendom" meer van Feyenoord en dat vind ik dom van ze.
niet als ie het slecht doet nee.
Oud 15-07-2003, 13:55
Krugdinho
Krugdinho is offline
Feyenoord heeft zich versterkt met Linksback Jean.
Oud 15-07-2003, 18:09
marc24
marc24 is offline
Citaat:
Zaagmanz schreef op 15-07-2003 @ 14:55:
Feyenoord heeft zich versterkt met Linksback Jean.
Werd ook wel eens tijd, een linksback. Ik hoop dat hij het wat beter doet dan Rasza en Paauwe.

Lazovic lijkt me wel een goede aankoop na wat ik gister van hem had gezien.
Oud 17-07-2003, 14:05
Kez
Kez is offline
Akkoord met Stade Rennes: Escudé is Ajacied

17/7/2003 14:12

Ajax heeft de opvolger van Cristian Chivu binnen. Na het persoonlijke akkoord met Julien Escudé is Ajax het ook eens geworden met Stade Rennes. De 23-jarige Franse verdediger tekent voor vier jaar bij de Amsterdammers.
De transfer zat er al een tijdje aan te komen. Toch was een persoonlijk bezoek van algemeen directeur Arie van Eijden aan Frankrijk nodig om ook zijn werkgever over te halen. Het eerste bod dat Ajax een week geleden deed, werd afgedaan als 'ronduit onvoldoende'. Nu slaagde Ajax er wel in de juiste transfersom te bieden.

Escudé speelde vier seizoenen voor Rennes, waar hij in de Franse eredivisie tot 111 duels kwam. De linksbenige verdediger, die zowel back als centrale verdediger kan spelen, scoorde één keer. Bij Jong Frankrijk kwam hij tot 21 interlands waarin hij eveneens één keer scoorde.

Vorig seizoen liep de jongere broer van de tennisser Nicolas Escudé nog een overgang naar Manchester United mis. Toen de deal zo goed als rond was, liep Escudé een knieblessure op toen hij een blokje om ging met de hond. ManU zag vervolgens af van de transfer.

Met de komst van Escudé heeft Ajax de selectie voor komend seizoen nog niet rond. Trainer Ronald Koeman heeft aangegeven nog een vervanger te willen van de naar Internazionale vertrokken Andy van der Meyde én nog een extra verdediger.

Voor de positie van vleugelspits is Kalu Uche in beeld. De 20-jarige Nigeriaan speelt voor het Poolse Wisla Kraków en scoorde dinsdag nog in het oefenduel met AS Monaco. Zdenek Grygera (Sparta Praag) zou een optie zijn voor de Amsterdamse defensie. Maar ook Juventus heeft een oogje op de Tsjechische international

Vi.nl

Nu maar afwachten hoe ie het gaat doen...Ik ken hem niet,maar als ik de verhalen mag geloven is het wel een hele goeie...
Oud 17-07-2003, 14:08
Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Hopenlijk blijft dat hondje van m in Frankrijk...
Oud 17-07-2003, 14:10
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
heb ik ook gehoord nou nog afwachten
Oud 17-07-2003, 14:24
Kez
Kez is offline
Citaat:
Brain-Damage schreef op 17-07-2003 @ 15:08:
Hopenlijk blijft dat hondje van m in Frankrijk...
welk hondje?? heb ik wat gemist??

Lijkt Ajax het toch niet slecht te hebben gedaan op de transfermarkt, vraag me af wat beter is, de rust bij PSV of de vernieuwing bij Ajax, denk dan toch dat PSV het beter heeft gedaan door de toppers nog een jaar te kunnen behouden.
Oud 17-07-2003, 14:31
Boogie
Boogie is offline
Citaat:
Kez schreef op 17-07-2003 @ 15:24:
welk hondje?? heb ik wat gemist??
Citaat:
Kez schreef op 17-07-2003 @ 15:05:
Vorig seizoen liep de jongere broer van de tennisser Nicolas Escudé nog een overgang naar Manchester United mis. Toen de deal zo goed als rond was, liep Escudé een knieblessure op toen hij een blokje om ging met de hond. ManU zag vervolgens af van de transfer.

Staat in je eigen verhaaltje

Een nieuwe Chivu/De Boer dus? Linksbenig, zowel back als centraal. Hopelijk kan hij zich aanpassen in Nederland, want er zijn niet veel Fransen doorgebroken in ons land.
Oud 17-07-2003, 15:13
Kez
Kez is offline
Citaat:
Boogie schreef op 17-07-2003 @ 15:31:
Staat in je eigen verhaaltje

Een nieuwe Chivu/De Boer dus? Linksbenig, zowel back als centraal. Hopelijk kan hij zich aanpassen in Nederland, want er zijn niet veel Fransen doorgebroken in ons land.
ohhhh zo, ik dacht dat ie misschien iets had met een raar hondje ofzo, dat ie altijd een klein keffertje meenam naar trainingen ofzo

Er zijn idd niet veel Fransen doorgebroken, maar volgens mij hebben er ook nog maar weinig in NL gespeeld, Martel, Kenneth Perez(???) en verder kom ik even niet...was die linksbuiten die Groningen in het begin van het seizoen had Frans?
Oud 17-07-2003, 15:44
Ketjing
Ketjing is offline
Waarom worden voor alle transfers van de traditionele top3 nieuwe topics geopend? Dit kan toch ook allemaal in het transfer topic
Oud 17-07-2003, 16:19
squat
squat is offline
Escude is het talent van Frankrijk wordt gezegd.
Met citaat reageren
Oud 17-07-2003, 16:37
Kez
Kez is offline
Citaat:
Ketjing schreef op 17-07-2003 @ 16:44:
Waarom worden voor alle transfers van de traditionele top3 nieuwe topics geopend? Dit kan toch ook allemaal in het transfer topic
Omdat van 99% van de transfers in het transfer-topic alleen melding wordt gemaakt, en bij zo'n transfer wordt er wel wat meer over gediscussierd...

Citaat:
Hee Kay schreef op 17-07-2003 @ 17:19:
Escude is het talent van Frankrijk wordt gezegd.
Dat zeggen ze ook over Djibril Cisse En dan nog, zoiets zegt niks, het komt zo vaak voor dat HET talent nooit echt doorbreekt
Oud 17-07-2003, 16:38
Boogie
Boogie is offline
Citaat:
Kez schreef op 17-07-2003 @ 16:13:
Er zijn idd niet veel Fransen doorgebroken, maar volgens mij hebben er ook nog maar weinig in NL gespeeld, Martel, Kenneth Perez(???) en verder kom ik even niet...was die linksbuiten die Groningen in het begin van het seizoen had Frans?
Martel heeft alleen bij Utrecht goed gespeeld, bij Vitesse was het niks meer. Verder had je nog Emeran, rechtsback van Fortuna. Bij Groningen heeft bij mijn weten geen Fransman gezeten. Perez is een Deen.
Oud 17-07-2003, 16:52
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
De Fransman die bij Groningen heeft gespeeld was Pedro Kamata maar die is na een paar weken al terug gegaan omdat hij heimwee had.(zeggen ze)
Erg jammer want het was 1 van de beste talenten van Auxere.
Oud 17-07-2003, 16:54
Verwijderd
achja weer een miskoop
Met citaat reageren
Oud 17-07-2003, 16:55
DeGexxte
DeGexxte is offline
Een NEDERLANDER is er voor de verandering niet meer bij!

In Europese wedstrijden speelde Ajax met evenveel Roemenen als Nederlanders.

Lobont en Chivu, v.d. Vaart en v.d. Meijde
Oud 17-07-2003, 17:00
Muhfuk R.
Muhfuk R. is offline
Citaat:
Pibbo schreef op 17-07-2003 @ 17:54:
achja weer een miskoop
Je bent gewoon jaloers dan Feyenoord niks fatsoenlijks kan betalen.
Met citaat reageren
Oud 17-07-2003, 17:19
superpoepdoosje
superpoepdoosje is offline
Citaat:
DeGexxte schreef op 17-07-2003 @ 17:55:
[B]Een NEDERLANDER is er voor de verandering niet meer bij!

In Europese wedstrijden speelde Ajax met evenveel Roemenen als Nederlanders.

Lobont en Chivu, v.d. Vaart en v.d. Meijde
v.d. Meijde de gexxte!
Oud 17-07-2003, 17:40
Kez
Kez is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 17-07-2003 @ 17:52:
De Fransman die bij Groningen heeft gespeeld was Pedro Kamata maar die is na een paar weken al terug gegaan omdat hij heimwee had.(zeggen ze)
Erg jammer want het was 1 van de beste talenten van Auxere.
ja dat was em, liet hele goeie dingen zien toch voor ie terugging???
Oud 17-07-2003, 18:04
Ketjing
Ketjing is offline
nog een Franse miskoop: Matthieu Antolini, 2x geflopt bij de Graafschap
Oud 17-07-2003, 18:07
Kez
Kez is offline
Citaat:
Ketjing schreef op 17-07-2003 @ 19:04:
nog een Franse miskoop: Matthieu Antolini, 2x geflopt bij de Graafschap
nooit van gehoord(zegt genoeg )
Oud 17-07-2003, 18:07
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Kez schreef op 17-07-2003 @ 18:40:
ja dat was em, liet hele goeie dingen zien toch voor ie terugging???

Hij heeft 2/3 wedstrijden (weet niet zeker hoeveel maar niet veel iig) gespeeld en liet toen idd zien dat ie toch echt wel goed kon voetballen en zeker voor een 19jarige jongen die hier net een paar weken in Nederland was.
Maar denk nou niet dat het seizoen voor FC Groningen anders was geweest als hij was gebleven
Oud 17-07-2003, 18:08
Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
Kez schreef op 17-07-2003 @ 19:07:
nooit van gehoord(zegt genoeg )
ja inderdaad
Oud 17-07-2003, 20:25
Some
Some is offline
en wie is die zdenka gruyera?? Die heeft ajax ook BIJNA. Nog een verdediger kan ook op rechts spelen, een tsjech. Ben benieuwd maar van Sonck verw8 ik het meest
Met citaat reageren
Oud 17-07-2003, 21:02
Defenderzzz
Defenderzzz is offline
Ik heb alweer weer zin in volgend seizoen
Oud 17-07-2003, 21:05
Verwijderd
Citaat:
Some schreef op 17-07-2003 @ 21:25:
en wie is die zdenka gruyera?? Die heeft ajax ook BIJNA. Nog een verdediger kan ook op rechts spelen, een tsjech. Ben benieuwd maar van Sonck verw8 ik het meest
Ajax schijnt al akkoord te zijn met Grygera, als ik VI mag geloven. Over Escudé weet ik niets, maar ik vind al die (buitenlandse) aankopen maar niets. Ik wil meer Ajax-jeugd.
Met citaat reageren
Oud 17-07-2003, 21:36
Some
Some is offline
nog niet helemaal akkoord maar als juve salas weg kon doen dan kon die gunyere (ofzo) komen naar juventus. En salas gaat geloof ik nu naar river plate
Met citaat reageren
Oud 17-07-2003, 23:48
ThE MaSTeR 2oo3
ronaldinho naar man.u
Met citaat reageren
Oud 18-07-2003, 08:42
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
ThE MaSTeR 2oo3 schreef op 18-07-2003 @ 00:48:
ronaldinho naar man.u