Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Je voelt je echt goed omdat je nog nooit gezoend hebt, de berusting erin is heerlijk. Maarja, dan zoen je wél een keer ![]() |
![]() |
||
Citaat:
11 is niet veel als je alles hier leest. en heb ik gezegd dat ik knap ben? ik kan t me niet herinneren, en dan nog: kunnen alleen knappe mensen zoenen? das ook nieuw voor mij. maak jij eerst maar is een fotoboek aan en oordeel dan zelf pas. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Weten die mensen eigenlijk wel wat ze hun kroost aandoen met hun gebemoei? Al die keren al dat mjn vader mijn sjans effe kwam verpesten door me op twaalf uur te komen halen....werkelijk: kielhalen is nog te goed voor ze. En mooi niet buiten met een draaiende motor om klokslag 12 verschijnen, nee om kwart voor twaalf naar binnen komen en uitgebreid commentaar leveren op alle aanwezigen... * gaat nog dood bij de herinnering*
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]()
||||
Citaat:
Citaat:
De knappe meisjes hoeven geen moeite te doen voor jongen, een goede uitstralling en ze lopen al achter je aan. De niet zo knappe meisjes lopen vaak achter de jongens aan, ik heb hier wel eens last van(ik weet niet wat vaak is, maar volgens mij heb ik dat best vaak) en dat is best irritant, want dan moet je ze afwijzen en krijg je medelijden en voel ik me daarom weer schuldig. Want je hoort wel eens mensen zeggen over degene die op uiterlijk beoordelen zijn triest, als het om een relatie gaat wil je toch wel een aantrekkelijk iemand of ligt dat nou aan mij? En wie zegt dat ik op uiterlijk beoordeel, ik vind het innerlijk belangrijker en de uitstralling ook maar onaantrekkelijk dat wil ik niet. Ps: Ik weet niet of ik knap ben. Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Niet iedereen heeft van die high moral standards, er zijn ook mensen die gewoon lol willen hebben. Ondergetekende is daar ook één van. Niet dat ik elk weekend met een andere meid in bed lig, maar zo ontzettend scrupuleus doen over zoenen vind ik wel een béétje overdreven. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
ik heb nu 1,5 maand met Steve, maar als het nu uit zo gaan hebben we toch echt een relatie gehad hoor. We hebben beiden gevoeldens voor elkaar, die we beiden erkennen. ( ![]() ![]() dus waarom zou je het dan geen relatie mogen noemen..... ![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
het hangt er een beetje vanaf wat je persoonlijkheid is. En of je het leuk vindt om te versieren Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Eeeeehm da had ik laatst geteld, ik spring best vet uit de boot, het waren er geloof ik 43, 44 of 54
![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
ik kom tot 12*.....
in 3 jaar tijd ongeveer. Maar weet je, soms is het gewoon leuk om met iemand te zoenen, maar dan moet je het wel metteen zeggen, anders gaan mensen verwachtingen scheppen en dat i niet eerlijk. Volgende week laatste schoolfeest, gaat er vast 1 bij komen ![]() *waarvan ik weet, alcohol weetjewel ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Ontopic: 2 mensen, mijn exvriendje (11 maanden) en mijn huidige vriend (4 maand and counting) ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|