Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-01-2004, 12:49
Screaming Slave
Screaming Slave is offline
Citaat:
Cytherea schreef op 16-01-2004 @ 19:21:
heb je daar niets aan overgehouden? je kunt toch ook doof worden enzo? (niet dat ik nieuwsgierig ben ofzo hoor )
mijn oudere broer had het vóór mij gehad (en de dokter zei toen "nou, u kunt gerust zijn, in ieder geval zal dit u hierna niet nog een keer overkomen" o.i.d. en het gebeurde dus toch ook bij bij - mijn broer is er idd (vrij ernstig) slechthorend van geworden. ik heb nergens last van, afaik, gelukkig.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-01-2004, 13:08
Verwijderd
Citaat:
Screaming Slave schreef op 17-01-2004 @ 13:49:
mijn oudere broer had het vóór mij gehad (en de dokter zei toen "nou, u kunt gerust zijn, in ieder geval zal dit u hierna niet nog een keer overkomen" o.i.d. en het gebeurde dus toch ook bij bij - mijn broer is er idd (vrij ernstig) slechthorend van geworden. ik heb nergens last van, afaik, gelukkig.
Dan heb jij wel geluk zeg.. maar die dokters weten ook niet alles hoor, zoiets hadden ze niet eens mogen zeggen volgens mij..
Met citaat reageren
Oud 17-01-2004, 13:12
Screaming Slave
Screaming Slave is offline
Citaat:
Cytherea schreef op 17-01-2004 @ 14:08:
Dan heb jij wel geluk zeg.. maar die dokters weten ook niet alles hoor, zoiets hadden ze niet eens mogen zeggen volgens mij..
nouja, het is ook wel een nogal grote statistische abnormaliteit hoor.
Met citaat reageren
Oud 17-01-2004, 13:14
Dr Nilz
Dr Nilz is offline
ik had een keer tijdens een vage spring-maneuvre in de grond getrapt. Toen was mijn teennagel los, en zat er allemaal bloed aan m;n sok enzo. Nou ja pleister erop enzo, maar ik kon helemaal niet meer lopen. Ik ging wel naar school toe met krukken, maar op een gegeven moment kon ik geen schoen meer aan en kon ik die voet ook niet meer bewegen. Toen ging ik naar mijn buurman toe, die is een beetje physiotherapeut, die zei "ow, je had hier al veel eerder mee moeten komen, hij is zwaar gekneusd enzo". Toen moest ik in de rolstoel door het huis, maar op een gegeven moment liep er een hele rode streep van m'n teen door m'n voet heen. Toen ik daarmee naar de dokter was, bleek er een infectie bij gekomen te zijn, die een bijna ondragelijke pijn veroorzaakte. Daardoor kon ik ook niet meer slapen 's nachts, en dokter moest de nagel erafknippen. Toen plakte hij een pleister met verband recht op de teen zonder nagel . Een dag later moest die pleister er weer af, maar wat bleek: die was samen met het verband vastgegroeid in het vlees. Auw auw auw, dat moest helemaal los geweekt/gerukt worden, en die pijn wens je je ergste vijand niet toe! Nou ja, een half jaar later had ik weer iets wat je een nagel kunt noemen erop, maar toch, dit is denk ik wel het ergste.

Wat een verhaal, langste wat ik ooit getypt heb!

Laatst gewijzigd op 17-01-2004 om 13:17.
Met citaat reageren
Oud 17-01-2004, 13:17
Verwijderd
Citaat:
Screaming Slave schreef op 17-01-2004 @ 14:12:
nouja, het is ook wel een nogal grote statistische abnormaliteit hoor.
maar dan mogen ze nog steeds niets uitsluiten.. vind ik... ik zou ze aanklagen
Met citaat reageren
Oud 17-01-2004, 13:22
langejongen
langejongen is offline
Toen ik klein was van een commode gevallen en sleutelbeen gebroken. Heb 1 keer een gat in m'n fiks gat in m'n been gehad door een kapotte fietstrapper waar ik inviel. Ik merkte er niks van tot ik m'n broekspijp omhoog deed. Verder heb ik m'n enkels al vaak verzwikt wat geen lekker gevoel is. Ik kan zo nog wel even doorgaan.

Laatst gewijzigd op 17-01-2004 om 13:24.
Met citaat reageren
Oud 17-01-2004, 13:25
frozenfountain
frozenfountain is offline
Citaat:
nilsholgersson schreef op 17-01-2004 @ 14:14:
ik had een keer tijdens een vage spring-maneuvre in de grond getrapt. Toen was mijn teennagel los, en zat er allemaal bloed aan m;n sok enzo. Nou ja pleister erop enzo, maar ik kon helemaal niet meer lopen. Ik ging wel naar school toe met krukken, maar op een gegeven moment kon ik geen schoen meer aan en kon ik die voet ook niet meer bewegen. Toen ging ik naar mijn buurman toe, die is een beetje physiotherapeut, die zei "ow, je had hier al veel eerder mee moeten komen, hij is zwaar gekneusd enzo". Toen moest ik in de rolstoel door het huis, maar op een gegeven moment liep er een hele rode streep van m'n teen door m'n voet heen. Toen ik daarmee naar de dokter was, bleek er een infectie bij gekomen te zijn, die een bijna ondragelijke pijn veroorzaakte. Daardoor kon ik ook niet meer slapen 's nachts, en dokter moest de nagel erafknippen. Toen plakte hij een pleister met verband recht op de teen zonder nagel . Een dag later moest die pleister er weer af, maar wat bleek: die was samen met het verband vastgegroeid in het vlees. Auw auw auw, dat moest helemaal los geweekt/gerukt worden, en die pijn wens je je ergste vijand niet toe! Nou ja, een half jaar later had ik weer iets wat je een nagel kunt noemen erop, maar toch, dit is denk ik wel het ergste.

Wat een verhaal, langste wat ik ooit getypt heb!
Met citaat reageren
Oud 17-01-2004, 13:26
Dr Nilz
Dr Nilz is offline
ik was ook een keer bijna-dood
toen had ik een ballon met een ijzeren staaf eraan van de tandarts gekregen, en zocht ik een mooi plekje op m'n kamer om 'm neer te zetten. Wat deed ik: ik stopte de ijzeren staaf helemaal in het stopcontact, omdat ik niet snapte dat daar stroom opstond. Blijkbaar ben ik gesaved doordat ik óf aan de ballon pakte, niet aan de stok zelf (de ballon is van rubber ofzo) óf dat je geen schok krijgt als je maar in 1 gat zit te kloten.
Met citaat reageren
Oud 17-01-2004, 13:26
Dr Nilz
Dr Nilz is offline
Citaat:
frozenfountain schreef op 17-01-2004 @ 14:25:
zielug bennik he
Met citaat reageren
Oud 17-01-2004, 13:27
frozenfountain
frozenfountain is offline
Citaat:
nilsholgersson schreef op 17-01-2004 @ 14:26:
zielug bennik he
arme nils
Met citaat reageren
Oud 17-01-2004, 13:33
FoxyRoxy
FoxyRoxy is offline
Citaat:
zielug bennik he
overdrijven is ook een vak..
Met citaat reageren
Oud 17-01-2004, 13:42
Guissie
Guissie is offline
Gebroken scheenbeen, heb 7 weken in het gips gezeten , ben nu net weer begonnen met sporten
Met citaat reageren
Oud 17-01-2004, 13:44
Guissie
Guissie is offline
Citaat:
zielug bennik he
k hoop voor je dat je het volhoudt.......
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten