Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar ik hoor het nog wel dan. |
![]() |
|
Verwijderd
|
- 't schiet niet op he?
- lief zijn is ook een kunst - sociaal zijn is ook een kunst - morgen uitreiking. sta ik voor lul. - moe - parkpop= leuk - het schiet niet op he? de toekomst. - mja, soms wel, soms niet. Dan weer wel, dan weer niet. - Stomme alto's. kijk mij anders zijn! en ze blaten net als andere schapen. - moeder, ik voel mij niet meer thuis in mijn wereld. - Volwassen worden. 13 jaar geleden was ik 5. Dus dat schiet wel op. - mooi. zit er nog ergens schot in. |
![]() |
|
- morgen laatste dagje school
- lekker niets herkansen - ik hoop dat mn leesdossier goed is - afscheid nemen van klasgenoten die ik volgend jaar niet meer zie ![]() - vrijdag naar rotterdam - bikini shoppen morgen ![]() - blij, blij, blij - zin in vakantie - waarom doet ie nou zo ![]() - moet mooi weer blijven
|
vakantie!!!
bios! ![]() in de steek gelaten maakt niet uit ik ben vrolijk ![]() vissen eten geven dorst moe m'n cavia niemand online verdrietig vrolijk morgen schoolfeest morgen punten ophalen
|
|