Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-08-2003, 16:39
owlbeer
owlbeer is offline
Citaat:
N00dles schreef op 15-08-2003 @ 17:34:
Getinte huid, bruine ogen, zwart haar, klein postuur. Puur gegokt aan de hand van je nickname
ziet er volgens mij uit als een kip
Oud 15-08-2003, 16:40
Verwijderd
noodles :een beetje een doorsnee man , niets speciaals , gewone kleren gemiddeld in de meeste dingen , probeerrt wel soms grappig uit de hoek te komen
Oud 15-08-2003, 16:42
Nefiāth
Nefiāth is offline
Citaat:
N00dles schreef op 15-08-2003 @ 17:34:
Getinte huid, bruine ogen, zwart haar, klein postuur. Puur gegokt aan de hand van je nickname
hahaha nee een ding heb je goed. Ik ben zo bleek als de pest, heb donkerblond haar, blauw-grijze ogen, en heb idd een klein postuur.

Jij hebt grote bruine ogen, 1.73, slank, donkerblond/bruin haar, beetje halflang en hebt iets alternatiefs over je heen
Oud 15-08-2003, 16:44
Dminor
Dminor is offline
Citaat:
Nefiāth schreef op 15-08-2003 @ 17:27:
jongen met bruin korthaar, vrolijke bruine ogen, normaal postuur, niet verschrikkelijk lang 1.75.
Ik geloof dat ik mijn avatar maar eens op de rekbank ga leggen.
Oud 15-08-2003, 16:44
Nefiāth
Nefiāth is offline
Citaat:
Arachnea schreef op 15-08-2003 @ 17:40:
noodles :een beetje een doorsnee man , niets speciaals , gewone kleren gemiddeld in de meeste dingen , probeerrt wel soms grappig uit de hoek te komen
ik moet sneller reageren , jij bent vrij klein, hebt donkerbruin haar, bruine ogen, en ziet er ook landers uit qua kleding en interresses.
Oud 15-08-2003, 16:45
owlbeer
owlbeer is offline
Citaat:
Nefiāth schreef op 15-08-2003 @ 17:42:
hahaha nee een ding heb je goed. Ik ben zo bleek als de pest, heb donkerblond haar, blauw-grijze ogen, en heb idd een klein postuur.

Jij hebt grote bruine ogen, 1.73, slank, donkerblond/bruin haar, beetje halflang en hebt iets alternatiefs over je heen
jij en arachnea hadden leuke omschrijving van mij. Het klopt wel redelijk

Ik wil je wel beschrijven maar dat hebbie nu zelf al gedaan.
Oud 15-08-2003, 16:51
Nefiāth
Nefiāth is offline
Citaat:
owlbeer schreef op 15-08-2003 @ 17:45:
jij en arachnea hadden leuke omschrijving van mij. Het klopt wel redelijk

Ik wil je wel beschrijven maar dat hebbie nu zelf al gedaan.
jeuj ik ben gewoon goed , best een leuk topic
Oud 15-08-2003, 16:56
Verwijderd
haha , nefiath , volgens mij heb je gewoon jezelf genomen als beschrijveing van mij ???
hoe dan ook , ik lijk totaal niet op wat je zegt
Oud 15-08-2003, 16:59
Nefiāth
Nefiāth is offline
Citaat:
Arachnea schreef op 15-08-2003 @ 17:56:
haha , nefiath , volgens mij heb je gewoon jezelf genomen als beschrijveing van mij ???
hoe dan ook , ik lijk totaal niet op wat je zegt
Hmmm nee hoor, je naam komt een beetje alternatief over. Nou beschrijf jezelf dan eens .
Oud 15-08-2003, 17:03
Verwijderd
wel da van die eigen smaak enzo is wel zeer zeker juist , alternatief jah als je dat zo noemen wil mag dat

maar ik ben nogal groot (1.73) voor mijn leeftijd , heb tamelijk lang blond haar , eum ben nu nogal bruin door mijn vele vakanties ahja heb wel bruine ogen (das een punt;p) en draag kleurige kleding enzo en eumm ..... kzal es proberen een foto te posten
Oud 15-08-2003, 17:06
Verwijderd
Citaat:
owlbeer schreef op 15-08-2003 @ 17:39:
ziet er volgens mij uit als een kip
Ben alleen niet geel
Oud 15-08-2003, 17:11
Inf3sted Funk
Inf3sted Funk is offline
ziet er volgens mij uit als een ultrahippe chinees
Oud 16-08-2003, 13:12
Knutselsmurfie
Knutselsmurfie is offline
Citaat:
Inf3sted Funk schreef op 15-08-2003 @ 18:11:
ziet er volgens mij uit als een ultrahippe chinees
Ik typ maar wat in me opkomt als ik jouw nick en sig lees
Punk
Donker haar + ogen
Groot
Stoer
Breed

Zoiets?
Oud 16-08-2003, 13:16
Verwijderd
volgens mij ben jij blauw en klein

Oud 16-08-2003, 13:46
kiek
kiek is offline
Citaat:
punxnotdead schreef op 15-08-2003 @ 14:55:
bruin halflang haar
lichtbruine ogen
1.64
af en toe vrolijk
hehe nog fout ook! Mn ogen zijn donkerbruin
Oud 16-08-2003, 13:55
owlbeer
owlbeer is offline
Citaat:
kiek schreef op 16-08-2003 @ 14:46:
hehe nog fout ook! Mn ogen zijn donkerbruin
Ff denken, Kiek is volgens mij:

Donkerblond
Jong
Vrolijk, dus lacht veel
dun en springerig
groenige ogen

ja, zoiets is het wel
Oud 16-08-2003, 14:00
kiek
kiek is offline
Citaat:
owlbeer schreef op 16-08-2003 @ 14:55:
Ff denken, Kiek is volgens mij:

Donkerblond
Jong
Vrolijk, dus lacht veel
dun en springerig
groenige ogen

ja, zoiets is het wel
Perfect! Alleen jong klopt niet natuurlijk

[edit]
nou moet ik natuurlijk wat over jouw uiterlijk zeggen, hier komtie:

Laatst gewijzigd op 16-08-2003 om 14:36.
Oud 16-08-2003, 14:12
owlbeer
owlbeer is offline
Citaat:
kiek schreef op 16-08-2003 @ 15:00:
Perfect! Alleen jong klopt niet natuurlijk

[edit]
nou moet ik natuurlijk wat over jouw uiterlijk zeggen, hier komtie:

wauw, ik ben goed

jij zit er best wel naast als ik eerlijk moet zijn. Hetgene waar ik nog het meest over val is mijn lengte! Hallo denk je dat ik een dwerg ben ofsow!! Ik ben 19 jaar en gewoon "normaal" 1m86 lang!!!
Oud 16-08-2003, 14:34
kiek
kiek is offline
Citaat:
owlbeer schreef op 16-08-2003 @ 15:12:
wauw, ik ben goed

jij zit er best wel naast als ik eerlijk moet zijn. Hetgene waar ik nog het meest over val is mijn lengte! Hallo denk je dat ik een dwerg ben ofsow!! Ik ben 19 jaar en gewoon "normaal" 1m86 lang!!!
Aha! *wijst naar eerdere post van Nefiāth* En toen klopte het nog wel! hoewel...nu ik teruglees twijfel ik of die wel over jou ging

[edit]
ja, dit is em! hehe
owlbeer: lichtblond haar
fel blauwe ogen
slank
lang 1.86ofzo.
best grote vriendenclub, gaat redelijk normaal gekleed,
en heeft ook wel diepgaande interesses, beetje een denker.

Laatst gewijzigd op 16-08-2003 om 14:36.
Oud 16-08-2003, 17:03
Wiltine
Wiltine is offline
kiek:
hm, ik ken je niet, zie je nu voor het eerst, nieuw?
ehm.. ik denk: korte coupe, kleur maakt niet uit, type stoer, draagt stoere kleren, houdt van gym en andere sporten, maar ook van de talen. is spontaan en maakt snel vrienden, heeft alleen wel een paar mensen waar ze ab-so-luut niet mee op kan schieten. Is absoluut niet de populairste in de klas, maar iedereen mag d'r wel.
zo, en? goed? of zit ik d'r helemaal naast??
Oud 16-08-2003, 17:17
Otis
Otis is offline
Wiltine is een blond 14jarige meisje , zoals er velen zijn.Ze houdt van justin timberlake en de sugababes ( ) en koopt haar kleding bij de coolcat.Wiltine valt niet super op in de menigte maar heeft wel gewoon haar vrienden...

Zo Goed????
Oud 16-08-2003, 17:23
Spydogez
Spydogez is offline
Freaky-GMC: donkerblonde stekels, blauwe ogen, heeft altijd wel zijn woordje klaar, maar zal niemand met opzet kwetsen. Kleding:....(hmz da's moeilijk) niet super modern, maar ook niet ouderwets. Gaat gedeeltelijk met de mode mee, maar wil niet helemaal opgaan in de menigte.

??
Oud 16-08-2003, 17:24
wizzard
wizzard is offline
bruin haar bruine ogen best goed figuur.zet zich af tegen de massa beetje apart maar wel leuk voorkeur muziek gaat niet uit naar de hitparades(weer dat tegen strijdige wat haar dus wel vormt ze zou mij wel opvallen als ik haar zou zien lopen en ben denk niet de enige volgens mij krijgt ze veel aandacht van jongens.omdat ze gewoon iets uitstraalt

ik hoop dat ik er niet te ver naast zit
Oud 16-08-2003, 17:24
Spydogez
Spydogez is offline
Citaat:
Spydogez schreef op 16-08-2003 @ 18:23:
Freaky-GMC: donkerblonde stekels, blauwe ogen, heeft altijd wel zijn woordje klaar, maar zal niemand met opzet kwetsen. Kleding:....(hmz da's moeilijk) niet super modern, maar ook niet ouderwets. Gaat gedeeltelijk met de mode mee, maar wil niet helemaal opgaan in de menigte.

??

Hahaha, whoops... echt weer zo'n blunder voor mij: k dacht dat je een jongen was... SORRY!!
Oud 16-08-2003, 17:25
Wiltine
Wiltine is offline
hmm, niet echt. ik ben bruin, niet fan van iets of iemand, gewoon mezelf, en ik heb nog nooit kleren gekocht bij coolcat

ehm, freakyGMC:

je hebt lang, donker haar, draagt het meestal los, lichte ogen, en een knap gezicht. niet echt populair ofzo, gewoon een paar vrienden waar je wel eens mee optrekt, maar je bent liever alleen, een beetje een droomster...
heel erg fan van iemand, je hele kamer hangt vol posters, en verder ziet ie er gezellig uit. Al ben je graag alleen, toch heb je geen hekel aan feestjes oid, en maakt makkelijk contact, maar je blijft op de vlakte, zo goed?
Oud 16-08-2003, 17:25
Spydogez
Spydogez is offline
Citaat:
wizzard of os schreef op 16-08-2003 @ 18:24:
bruin haar bruine ogen best goed figuur.zet zich af tegen de massa beetje apart maar wel leuk voorkeur muziek gaat niet uit naar de hitparades(weer dat tegen strijdige wat haar dus wel vormt ze zou mij wel opvallen als ik haar zou zien lopen en ben denk niet de enige volgens mij krijgt ze veel aandacht van jongens.omdat ze gewoon iets uitstraalt

ik hoop dat ik er niet te ver naast zit

Ja qua karakter zit het wel goed, maar ik heb blauwe ogen. Maakt niet uit. Ik voel me gevleid
Oud 16-08-2003, 17:27
Otis
Otis is offline
mwaahh...het uiterlijk klopt alleen bruine ogen..en verder ik ben juist graag ''onder de mensen''! ben een echte socializer geen dromer...hehehe en ik blijf niet op de vlakte, ben meestal best wel duidelijk aanwezig enzo
Oud 16-08-2003, 17:28
wizzard
wizzard is offline
Citaat:
Spydogez schreef op 16-08-2003 @ 18:25:
Ja qua karakter zit het wel goed, maar ik heb blauwe ogen. Maakt niet uit. Ik voel me gevleid
*geeft zichzelf schouder klopje*
Oud 16-08-2003, 17:32
Spydogez
Spydogez is offline
Citaat:
wizzard of os schreef op 16-08-2003 @ 18:28:
*geeft zichzelf schouder klopje*
Zal ik jou eens proberen dan:

Wizzard of os zou ik denk ik een mooie jongen noemen. Knappe jongens zijn er namelijk al zoveel, en aan knappe jongens kun je niet zien of ze inhoud hebben.
Mooie jongens daarentegen, heb een gezicht dat spreekt zonder iets te zeggen. Je kunt uitdrukkingen maken met je gezicht die je meteen begrijpt. Je hebt een lieve lach, donkere ogen, en licht haar (k zal er wel naast zitten).

Daarnaast zul je een heel goed maatje zijn voor mensen die je niet bezeiken. Doen ze dat wel, dan schenk jij ook geen aandacht meer aan hun.

En??
Oud 16-08-2003, 17:33
Wiltine
Wiltine is offline
hm, lastig als er een paar tegelijk reageren

ehm, spydoges:

18 jaar, en vol energie, blond haar, gewone lengte, probeerd er van alles mee uit, is geen type voor een vast kapsel. is erg populair, vooral onder de jongens, sommige vinden haar verwaand. Verder heel spontaan, en aardig voor iedereen. Is moeilijk om te doorgronden, want je houdt je op de oppervlakte, en je hebt oppervlakkige vriendinnen. Je hebt nooit een goede verkering gehad, wel een paar 'vriendjes'. Verder zie je er erg modern uit,

goed??
Oud 16-08-2003, 17:36
dromerig elfje
dromerig elfje is offline
Wiltine...

- draagt niet echt heel opvallende kleren
- heeft veel vriendinnen
- houdt van dingetjes als diddle
- ze heeft een vriendschapsketting om haar hals
- heeft bruin/blond haar
- fietst op een omafiets

Klopt er iets van?
Oud 16-08-2003, 17:38
Spydogez
Spydogez is offline
Citaat:
Wiltine schreef op 16-08-2003 @ 18:33:
hm, lastig als er een paar tegelijk reageren

ehm, spydoges:

18 jaar, en vol energie, blond haar, gewone lengte, probeerd er van alles mee uit, is geen type voor een vast kapsel. is erg populair, vooral onder de jongens, sommige vinden haar verwaand. Verder heel spontaan, en aardig voor iedereen. Is moeilijk om te doorgronden, want je houdt je op de oppervlakte, en je hebt oppervlakkige vriendinnen. Je hebt nooit een goede verkering gehad, wel een paar 'vriendjes'. Verder zie je er erg modern uit,

goed??
Gedeeltelijk... ik ben niet blond, heb nu toch al een tijdje een vast kapsel (t begint me wel te vervelen ), ben niet erg populair, de mensen weten vaak maar half hoe ik ben, maar verwaand..? nee, dat is nog nooit tegen me gezegd, en zover ik weet, niet óver me gezegd. En ik heb nu eindelijk goede verkering, daarin zat je wel goed. En ik heb 3 echte goede vriendinnen, oppervlakkige vriendinnen noem ik geen vriendinnnen.

Wiltine: donker haar, donkere ogen. Is heel trouw aan haar vriendje als ze die heeft. Koopt vaak dingetjes voor hem. Je bent wel het type voor een vaste relatie op jonge leeftijd, je hebt een vaste groep vriendinnen, waar je ook mee gaat stadten. Je bent redelijk voorspelbaar, en daardoor weet je omgeving precies wat ze aan je hebben.
Oud 16-08-2003, 17:41
Wiltine
Wiltine is offline
eh, best wel!
vriendschapsketting had ik op de lagere school en ik heb geen oma fiets, dus ongeveer klopt het wel

ehm, dromerig elfje:
op je naam af te gaan ben je een dromerig type, ik kan je leeftijd niet raden, maar ik schat jong, 12-15 jaar. gewoon haar, beetje saai misschien, kort bruin oid. gewone, niet te opvallende kleren en een lief gezicht, een paar goede vriendinnen en je valt niet op in de menigte. verder ben je een beetje onzeker in contact maken, maar als je eenmaal vrienden bent ben je heel rustig en evenwichtig, je hebt nog nooit een knallende ruzie gehad

goed???
Oud 16-08-2003, 17:42
wizzard
wizzard is offline
[QUOTE]Spydogez schreef op 16-08-2003 @ 18:32:
[B]Zal ik jou eens proberen dan:

Wizzard of os zou ik denk ik een mooie jongen noemen. Knappe jongens zijn er namelijk al zoveel, en aan knappe jongens kun je niet zien of ze inhoud hebben.
Mooie jongens daarentegen, heb een gezicht dat spreekt zonder iets te zeggen. Je kunt uitdrukkingen maken met je gezicht die je meteen begrijpt

KLOPT DIT IS ME VAKER VERTELD

Je hebt een lieve lach, donkere ogen, en licht haar (k zal er wel naast zitten).

DONKERE OGEN KLOPT

LIEVE LACH OOK (SCHAAMTE MAG JE NIET OVER JEZELF ZEGEN )

MAAR HEB IK OOK AL VAKER GEHOORT

Daarnaast zul je een heel goed maatje zijn voor mensen die je niet bezeiken. Doen ze dat wel, dan schenk jij ook geen aandacht meer aan hun.

En??

DIT IS DENK IK DE BESTE VAN ALLEMAAL
WOW WAT HEB JIJ DIT GOED.MENSEN KRIJGEN VAN MIJ NET ZOVEEL RESPECT EN LIEFDE ALS IK VAN ZE ONTVANG EN IN SOMMIGE GEVALLEN MEER + HEB EEN HEKEL AAN ZEIKERS
Oud 16-08-2003, 17:44
Spydogez
Spydogez is offline
[QUOTE]wizzard of os schreef op 16-08-2003 @ 18:42:
[B]
Citaat:
Spydogez schreef op 16-08-2003 @ 18:32:

DIT IS DENK IK DE BESTE VAN ALLEMAAL
WOW WAT HEB JIJ DIT GOED.MENSEN KRIJGEN VAN MIJ NET ZOVEEL RESPECT EN LIEFDE ALS IK VAN ZE ONTVANG EN IN SOMMIGE GEVALLEN MEER + HEB EEN HEKEL AAN ZEIKERS
Ik hoop niet dat ik onder die zeikerds val... MSN?
Oud 16-08-2003, 17:51
wizzard
wizzard is offline
Citaat:
Spydogez schreef op 16-08-2003 @ 18:44:

nee jij bent wel een lief meisje
Oud 16-08-2003, 17:54
wizzard
wizzard is offline
Citaat:
Spydogez schreef op 16-08-2003 @ 18:44:
is goed weet alleen niet hoe heb het wel
Oud 16-08-2003, 17:55
Spydogez
Spydogez is offline
Citaat:
wizzard of os schreef op 16-08-2003 @ 18:54:
is goed weet alleen niet hoe heb het wel
Heb je hotmail?
Stuur me anders maar een prive berichtje. k Stuur jou er ook wel een.
Oud 16-08-2003, 18:27
kiek
kiek is offline
Citaat:
Wiltine schreef op 16-08-2003 @ 18:03:
kiek:
ehm.. ik denk: korte coupe, kleur maakt niet uit, type stoer, draagt stoere kleren, houdt van gym en andere sporten, maar ook van de talen. is spontaan en maakt snel vrienden, heeft alleen wel een paar mensen waar ze ab-so-luut niet mee op kan schieten. Is absoluut niet de populairste in de klas, maar iedereen mag d'r wel.
juh...beetje goed.

fouten:
-ik heb geen korte coupe, maar stijl, halflang donkerbruin haar
-ik ben niet zo stoer
-kleren zijn af en toe stoer...maar meestal niet
-ik hou wel van gym, maar van andere sporten valt wel mee
-talen vond ik leuk, maar nu niet echt meer

goed:
-ben wel spontaan maak ook wel veel vrienden en heb ook wel een paar mensen waar ik ab-so-luut niet mee kan opschieten (waar hįįl je dat vandaan? uit mijn vorige 3 posts??)
-ik ben niet de populairste nee (die is er denk ik niet) maar volgens mij ben ik wel gemogen ja
-(ik post niet zo vaak op De Kantine nee, meestal op F&T.)
Oud 16-08-2003, 23:37
owlbeer
owlbeer is offline
Citaat:
Wiltine schreef op 16-08-2003 @ 18:03:
kiek:
Hoor haar met ur nieuw, jij bent zelf nog geen half jaar lid, en ga me nou niet vertellen dat je eerst iemand anders was want dat ben je niet!!!!
Oud 17-08-2003, 11:25
Verwijderd
Citaat:
Megadeth schreef op 10-08-2003 @ 21:07:
Pff best moeilijk.. maar goed :

Lengte : 1,70
Haarkleur : Donkerblond
Hobby's : Computeren, uitgaan

En verder tja.. moeilijk
Wow, je zit er erg naast.. sorry
Oud 17-08-2003, 11:26
telluriet
telluriet is offline
Citaat:
Milk schreef op 17-08-2003 @ 12:25:
Wow, je zit er erg naast.. sorry
lengte: 1.76 meter
haarkleur: zwart
kleur ogen: bruin
hobby's: melk

zoiets?
Oud 17-08-2003, 11:28
Verwijderd
Citaat:
telluriet schreef op 17-08-2003 @ 12:26:
lengte: 1.76 meter
haarkleur: zwart
kleur ogen: bruin
hobby's: melk

zoiets?
Wederom geen prijzen te vergeven...
Oud 17-08-2003, 11:30
telluriet
telluriet is offline
Citaat:
Milk schreef op 17-08-2003 @ 12:28:
Wederom geen prijzen te vergeven...
nou:

lengte: 1.81 meter
haarkleur: lichtblond
kleur ogen: blauw

geen flauw idee verder
Oud 17-08-2003, 14:22
Verwijderd
telluriet
gothic ?? owkee in de veronderstelling van wel
zwarte gothic kleren tamelijk lang donkerbruin(krullend) haar
nogal groot, paar piercings , .... is wel vriendelijk , leuke gast , ...

(juist ??
Oud 17-08-2003, 15:27
telluriet
telluriet is offline
Citaat:
Arachnea schreef op 17-08-2003 @ 15:22:
telluriet
gothic ?? owkee in de veronderstelling van wel
zwarte gothic kleren tamelijk lang donkerbruin(krullend) haar
nogal groot, paar piercings , .... is wel vriendelijk , leuke gast , ...

(juist ??
Nee sorry, ik ben geen gothic
Ik draag ook geen zwarte gothic kleren

Wat mijn haar betreft: Het is halflang donkerblond en inderdaad krullend (ik spaar voor lang haar, maar het gaat zo langzaam he )

Ik ben inderdaad best groot, 1,87 meter.
Geen piercings

En ja, vriendelijk en leuk, dat ga ik niet over mezelf zeggen.

Opzich wel een redelijk kloppende beschrijving dus
Oud 17-08-2003, 15:28
Irina
Irina is offline
halflang, donkerblond, krullend haar en 1,87 meter groot, geen piercings
Oud 17-08-2003, 15:30
telluriet
telluriet is offline
Citaat:
Irina schreef op 17-08-2003 @ 16:28:
halflang, donkerblond, krullend haar en 1,87 meter groot, geen piercings
hehe