![]() |
||
![]() |
Citaat:
Pil en 1x perjaar tandartscontrole uit ziekenfondspakket? Voor een half jaar pil betaal je 30 euro, wat ongeveer is wat ik elke week aan bier uitgeef. 1 weekendje niet stappen en je kunt dus niet meer zwanger worden. En wat is het grotere probleem: 30 euro opsparen of zwanger worden (lijkt me ook niet echt leuk op je 17e). Oja: volgens mij blijft de pil tot et 21e levensjaar gewoon op kosten van de overheid.
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Wat de belastingbetaler weer meer geld kost.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Mensen die stoppen met de pil omdat die te duur wordt, worden niet ongewenst zwanger. Ze stoppen welbewust met de pil. Mensen die die afweging maken, zullen eerder zichzelf in de schulden steken dan de vloed maar door de dijk laten komen en zwanger te worden. Dat doe je gewoon niet, je raakt niet zwanger omdat je de pil niet wilt of kunt betalen. |
![]() |
||
Citaat:
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
Natuurlijk wil ze die zwangerschap niet, maar als je gaan neuken zonder voorbehoedsmiddelen omdat je die te duur vindt, dan aanvaard je naar mijn mening wel willens en wetens de aanmerkelijke kans dat je zwanger raakt. Zoals ik al zei, er zijn andere middelen om voorbehoedsmiddelen te verkrijgen. Zomaar seks hebben zonder pil en dan klagen dat je ongewenst zwanger bent vind ik persoonlijk een slap excuus. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|