Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Om nu te zeggen dat dit live te ver gaat is onzin, ze hebben bij hun laatste tour in de VS ook shows gespeeld waar ze alle tracks van het album speelde, soms iets langer dan op het album en soms een extra lang jam op het eind. Ik zal ze weer zien in de melkweg en ik ben benieuwd wat ik daar voorgeschoteld zal krijgen.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Heb ze op lowlands gezien, ze speelden veel te hard ik stond nog redelijk ver weg maar ik kreeg een misselijk gevoel van de bas... verder was het pure ongeinspireerde semi-muzikale bagger. Geen touw aan vast te knopen, de drummer kan nog geen 4 maten achter elkaar aan houden, de gitaar jengelde en "solode" overal door heen, en de zanger was meer bezig met leuke dansjes dan met zingen ( ja af en toe een vage gil of kreet)...
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Als je gladde, perfect ingestudeerde en perfect gestructureerde muziek wil luisteren dan moet je idd niet naar een TMV show gaan. Smartass.
|
naja...t verhaaltje achter volta is wel koel...maar komop...das toch geen muziek waar je iets mee kan..as in...dansen ofzo...wat een onsamenhangend gedoe...
als je dan iets experimenteels wil maken, doe het dan, maar zorg wel dattet luisterbaar blijft zoals mr bungle ofzo....
|
Stelletje fuckin morons zijn t die hier over structuur liggen te huilen. Structuur is juist de reden dat ATDI uit elkaar ging. Ik vond t optreden meesterlijk. Had graag wat meer nummers gezien. En zeggen dat die drummer geen 4 maten achter elkaar aan kan houden is gewoon pure stupiditeit. Dan heb je duidelijk geen kaas gegeten van muziek. Doe me een plezier en ga verkondigen dat lagwagon of afi zo geniaal waren.....focus je daar maar op.
||
Citaat:
lagwagon en afi gaven geweldige shows weg op Pukkelpop. Evenals Mars Volta. Maar strafcorner is idd wel erg stompzinnig bezig. Die drummer van Mars Volta komt volgens mij uit de jazz hoek, zo te horen op het concert. En je had zoiets kunnen verwachten, maar ze weten dondersgoed wat ze doen. Dan heb je idd (zoals David zei) niet veel verstand van muziek.
Laatst gewijzigd op 03-09-2003 om 12:28. |
![]() |
||
Citaat:
Ik hoef helemaal geen gladde perfect ingestudeerde muziek te horen erg zwak trouwens om het zo naar het andere uiterste om te gooien... Ik verwacht echter wel enige structuur in muziek, dit was gewoon pure rommel.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 03-09-2003 om 14:39. |
![]() |
|
Zwakke reply dat je moet alles niet zo serieus nemen. Maak een comment op een drummer die ergens over gaat. Deze drummer is fenomenaal. Daar durf ik m'n hand voor in t vuur te steken. En structuur schmuctuur. Tis maar wat jij structuur vind he.....
|
Recensie van Mars volta concert in Hamburg eergisteren.
In het Duits. Ze speelden zonder voorprogramma omdat ze dat graag wilden ![]() Dus je kunt in de Melkweg een erg lang Mars Volta concert verwachten. http://www.purerock.de/cgi-bin/ikonb...=ST&f=31&t=221 Als ik het zo lees was het concert ongeveer hetzelfde als op Lowlands en Pukkelpop. Een lange brei van liedjes achter elkaar. Waarbij liedjes al teveel gezegd is. Solo's. Ik las net ook een review van een concert in April waar ze wel gewoon veel liedjes spelen. Ook van de Tremulant EP. En er was ook wat meer hardcore. Dus vond je het concert op Lowlands en Pukkelpop slaapverwekkend,het concert in de Melkweg zal op ongeveer dezelfde toon worden voortgezet. Laatst gewijzigd op 04-09-2003 om 15:31. |
![]() |
|
en op www.3voor12.nl die van lowlands
|
![]() |
||
Citaat:
Wat trouwens ook nog de verkeerde titel heeft. |
![]() |
||
Citaat:
nirvana+fanaat=nirvanaat wat dus wil zeggen dat je heel erg van nirvana houdt, en dan maak je er één woord van en dat gebruik je dan als nickname. grappig! |
![]() |
|
|