Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-09-2003, 19:57
Verwijderd
Citaat:
Fade of Light schreef op 23-09-2003 @ 20:36:
Kijk en dat is nou zo gruwelijk triest! JE kunt niet eens kleren dragen, die je misschien wel mooi vindt, zonder eerst een onderzoek te doen naar welke groepen zoiets misschien dragen en of jij daar wel geassocieerd mee wilt worden. Zo triest is het tegenwoordig met de maatschappij en jouw verhaal geeft dat aan...

Respect aan de mensen die dragen wat ze mooi vinden ipv mensen die iets dragen om ergens bij te horen. Merkneukertjes...
Beste Post Van Deze Pagina
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-09-2003, 19:58
Pan Am
Pan Am is offline
Ik vind het gewoon zo verschrikkelijk naïef om maar te denken dat je alles kunt doen zonder dat mensen kritiek op je mogen hebben.
Met citaat reageren
Oud 23-09-2003, 20:04
Pan Am
Pan Am is offline
Citaat:
eXo schreef op 23-09-2003 @ 20:57:
Beste Post Van Deze Pagina
Het is een waardeloze post. eXo, geef toe; als jij iemand in een Nazi-kostuum door de stad ziet lopen denk je ook niet; Goh, die man zal wel van de kleur legergroen houden. En van adelaars. En wat een leuk klein snorretje onder zijn neus! OK, extreem geval, maar kleding roept nu eenmaal associaties op. En dat geblaat over Lonsdaledragers geeft alleen maar aan dat ook Lonsdaledragers tot een groepje willen horen.
En dat voorbeeld dat ik geef koppel ik niet meteen aan Lonsdale, voor ik daar weer commentaar op krijg.
Met citaat reageren
Oud 23-09-2003, 20:04
Prea|K
Prea|K is offline
Citaat:
Noé schreef op 23-09-2003 @ 20:49:
Hoezo tegenstrijdig?
Je accepteert die "kutskaters" met hun "kut kleertjes"?

Als het je echt niet boeit had je heel veel energie kunnen besparen door er niet op in te gaan.
Iemand een klootzak vinden maar hem toch accepteren zoals hij is, zijn 2 verschillende dingen.
Met citaat reageren
Oud 23-09-2003, 20:06
Pan Am
Pan Am is offline
Citaat:
Prea|K schreef op 23-09-2003 @ 21:04:
Iemand een klootzak vinden maar hem toch accepteren zoals hij is, zijn 2 verschillende dingen.
Eeehm, nee, dat is het niet. Iemand een klootzak vinden en hem NIET accepteren en iemand een klootzak vinden en hem WEL accepteren zijn 2 verschillenden dingen.
Met citaat reageren
Oud 23-09-2003, 20:10
Prea|K
Prea|K is offline
Citaat:
ADHD schreef op 23-09-2003 @ 20:52:
Geef eens de definitie van een ECHTE Lonsdaledrager? Wat zijn zijn ideeën, principes? In wat voor huis woont hij? Met wat voor mensen gaat hij om? Wat voor werk doet hij?

Juist, het is belachelijk om te spreken van ECHTE Lonsdaledragers. Zoals jij het stelt gaat het dus wel degelijk om een statement uitdragen via het dragen van Lonsdale. Je draagt het niet omdat je het mooi vindt. Maar om tot de groep van ECHTE Lonsdaledragers te horen.
Wie was er triest zei je?
Een echte Lonsdale drager is iemand die lonsdale kleding draagt omdat hij/zij het mooi/lekker vindt om zich erin te kleden en het dus graag draagt, niks de politieke ideeen erachter of bij een groep willen horen, dat noem ik geen echte lonsdale drager.

p.s dit forum hapert best wel erg bij mij, alles wat ik typ is 2 seconden vertraging ( heb ik op geen ander forum), zeer irritant als je veel moet reageren. ;p
Met citaat reageren
Oud 23-09-2003, 20:11
Verwijderd
Vind ik niet. Waar trek je die grens? Omdat er toevallig een stel mensen zijn die er (domme) nazistische gedachten op nahouden Londsdale kleding dragen? Wat dan? Als 'n kinderverkrachter toevallig Luis Votton kleertjes heeft zijn alle LV dragers dan gelijk kinderverkrachters? Kijk 'ns wat verder, niet iedereen met 'n bomber is militaristisch, niet iedereen met dreads is links.

Waarom zou je met Londsdale kleding meer bij 'n groep willen horen dan met andere kleding?
Met citaat reageren
Oud 23-09-2003, 20:11
Prea|K
Prea|K is offline
Citaat:
ADHD schreef op 23-09-2003 @ 21:06:
Eeehm, nee, dat is het niet. Iemand een klootzak vinden en hem NIET accepteren en iemand een klootzak vinden en hem WEL accepteren zijn 2 verschillenden dingen.
Ik duidde dus op de kleding. Word je niet moe van jezelf?
Met citaat reageren
Oud 23-09-2003, 20:16
Verwijderd
Het gaat ook een beetje om het totaalplaatje. Kijk als je nou inderdaad zo'n truitje hebt, én 'n bomber met nederlandse vlag, én zwarte legerkisten met witte veters, én 'n marinierscoupé.. mmsja okay dan zou ik wel zeggen van hier associeer je wat bij.

Maar als je zum beispiel Original Misfit van hier neemt die ziet er verder helemaal niet als zoéén uit (behalve dan korte kapsel )
Met citaat reageren
Oud 23-09-2003, 20:18
Verwijderd
Citaat:
Prea|K schreef op 23-09-2003 @ 21:10:
Een echte Lonsdale drager is iemand die lonsdale kleding draagt omdat hij/zij het mooi/lekker vindt om zich erin te kleden en het dus graag draagt, niks de politieke ideeen erachter of bij een groep willen horen, dat noem ik geen echte lonsdale drager.
Wat is dat dan? Een neppe lonsdale drager?
Met citaat reageren
Oud 23-09-2003, 20:21
Pan Am
Pan Am is offline
Citaat:
eXo schreef op 23-09-2003 @ 21:11:
Vind ik niet. Waar trek je die grens? Omdat er toevallig een stel mensen zijn die er (domme) nazistische gedachten op nahouden Londsdale kleding dragen? Wat dan? Als 'n kinderverkrachter toevallig Luis Votton kleertjes heeft zijn alle LV dragers dan gelijk kinderverkrachters? Kijk 'ns wat verder, niet iedereen met 'n bomber is militaristisch, niet iedereen met dreads is links.

Waarom zou je met Londsdale kleding meer bij 'n groep willen horen dan met andere kleding?
Het is niet allemaal 'toevallig'. Het draait om conformeren. En als je dat niet kunt moet je vooral lekker zelf de kleding dragen die je leuk vindt, maar ook dealen met de consequences. En dat kunnen bepaalde mensen niet.
Met citaat reageren
Oud 23-09-2003, 20:23
Pan Am
Pan Am is offline
Citaat:
Prea|K schreef op 23-09-2003 @ 21:11:
Ik duidde dus op de kleding. Word je niet moe van jezelf?
Man, je weet zelf niet eens wat je bedoelt. Vergelijkingen maken is niet je sterkste punt, dat blijkt maar weer.
Met citaat reageren
Oud 23-09-2003, 20:28
Prea|K
Prea|K is offline
Citaat:
ADHD schreef op 23-09-2003 @ 21:23:
Man, je weet zelf niet eens wat je bedoelt. Vergelijkingen maken is niet je sterkste punt, dat blijkt maar weer.
Jij zit er gewoon op te geilen volgens mij om me te pakken als ik iets niet duidelijk genoeg uitleg voor je, ben je ito ofzo. Je weet wat ik bedoel maar jij kan er dan zo lekker op ingaan, mierenneukerij heet zoiets.
Met citaat reageren
Oud 23-09-2003, 20:32
Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
ADHD schreef op 23-09-2003 @ 21:04:
Het is een waardeloze post. eXo, geef toe; als jij iemand in een Nazi-kostuum door de stad ziet lopen denk je ook niet; Goh, die man zal wel van de kleur legergroen houden. En van adelaars. En wat een leuk klein snorretje onder zijn neus! OK, extreem geval, maar kleding roept nu eenmaal associaties op. En dat geblaat over Lonsdaledragers geeft alleen maar aan dat ook Lonsdaledragers tot een groepje willen horen.
En dat voorbeeld dat ik geef koppel ik niet meteen aan Lonsdale, voor ik daar weer commentaar op krijg.
als ik vind dat kindjes rotjes mogen afsteken, impliceert dat toch niet dat ze elkaar neer mogen nuken...

Als ik zeg dat je een nederlandse vlag mag ophangen aan je huis, zeg ik toch niet dat je een vlag met hakenkruis op mag hangen?

Er is een grens, en die ligt niet bij een merk dat je gewoon mooi kan vinden.
Met citaat reageren
Oud 23-09-2003, 20:40
Verwijderd
Ik kan mezelf niet zo goed bewoorden vandaag (vandaag?) dus ik kom hier misschien later nog op terug. Wel blijf ik het onzin vinden om bepaalde kleding wel of niet te gaan dragen omdat je dan door 'n stel closeminded mensen in 'n hokje wordt geduwd.
Met citaat reageren
Oud 23-09-2003, 20:40
Pan Am
Pan Am is offline
Citaat:
Prea|K schreef op 23-09-2003 @ 21:28:
Jij zit er gewoon op te geilen volgens mij om me te pakken als ik iets niet duidelijk genoeg uitleg voor je, ben je ito ofzo. Je weet wat ik bedoel maar jij kan er dan zo lekker op ingaan, mierenneukerij heet zoiets.
In discussies moet alles duidelijk zijn. En zoniet, dan is een goede discussie niet mogelijk.
Met citaat reageren
Oud 23-09-2003, 20:43
Pan Am
Pan Am is offline
Citaat:
eXo schreef op 23-09-2003 @ 21:40:
Ik kan mezelf niet zo goed bewoorden vandaag (vandaag?) dus ik kom hier misschien later nog op terug. Wel blijf ik het onzin vinden om bepaalde kleding wel of niet te gaan dragen omdat je dan door 'n stel closeminded mensen in 'n hokje wordt geduwd.
Ja, krijgen we de hokjesdiscussie weer
Trouwens, ik heb nooit gezegd dat mensen je in een hokje duwen. Je hebt gewoon alle schijn tegen je.
Met citaat reageren
Oud 23-09-2003, 20:44
Prea|K
Prea|K is offline
Citaat:
ADHD schreef op 23-09-2003 @ 21:43:
Trouwens, ik heb nooit gezegd dat mensen je in een hokje duwen. Je hebt gewoon alle schijn tegen je.
Lol! Hoor wie het zegt? Wie probeert er nu al de hele dag duidelijk temaken dat Lonsdale voor racisten is? JIJ TOCH? Oh sorry nu kruipt die terug.
Met citaat reageren
Oud 23-09-2003, 20:45
Pan Am
Pan Am is offline
Citaat:
Fade of Light schreef op 23-09-2003 @ 21:32:
als ik vind dat kindjes rotjes mogen afsteken, impliceert dat toch niet dat ze elkaar neer mogen nuken...

Als ik zeg dat je een nederlandse vlag mag ophangen aan je huis, zeg ik toch niet dat je een vlag met hakenkruis op mag hangen?

Er is een grens, en die ligt niet bij een merk dat je gewoon mooi kan vinden.
Wat wil je daar nu in godsnaam mee zeggen? Ik zie het verband tussen rotjes en neuken ECHT niet hoor. Maar verbaas me. Maak het eens duidelijk!
Met citaat reageren
Oud 23-09-2003, 20:53
Pan Am
Pan Am is offline
Citaat:
Prea|K schreef op 23-09-2003 @ 21:44:
Lol! Hoor wie het zegt? Wie probeert er nu al de hele dag duidelijk temaken dat Lonsdale voor racisten is? JIJ TOCH? Oh sorry nu kruipt die terug.
Nee. Ik heb nooit gezegd dat Lonsdale voor racisten is. Lees mijn replies nog maar eens terug, ik heb dat nooit gezegd. Geef maar eens een quote van mij waarin ik expliciet zeg: Ik vind Lonsdale voor racisten. En er meteen vanuit gaan dat je discussie partner terug kruipt zonder zijn repliek af te wachten is heel onverstandig. Zo win je een discussie nooit natuurlijk.
Met citaat reageren
Taeke
Taeke is offline
Citaat:
ADHD schreef op 23-09-2003 @ 21:45:
Wat wil je daar nu in godsnaam mee zeggen? Ik zie het verband tussen rotjes en neuken ECHT niet hoor. Maar verbaas me. Maak het eens duidelijk!
nuken is niet neuken, maar "opblazen"
Verwijderd
Citaat:
ADHD schreef op 23-09-2003 @ 21:43:
Ja sorry maar daar is ie inderdaad weer. Sinds wanneer komt racisme tot uiting in je keuze van kleding(merk?) You are what you wear, is misschien waar, maar tot op zekere hoogte. Probeer dan misschien 'ns wat verder te kijken dan stereotypes.
Met citaat reageren
Oud 23-09-2003, 20:54
Verwijderd
Citaat:
Taeke schreef op 23-09-2003 @ 21:53:
Haha
Met citaat reageren
Oud 23-09-2003, 20:58
Pan Am
Pan Am is offline
Citaat:
Ik dacht dat het een type-fout was! Me and my sick mind
Met citaat reageren
Oud 23-09-2003, 20:58
Verwijderd
A dirty mind is a joy forever
Met citaat reageren
Oud 23-09-2003, 20:59
Pan Am
Pan Am is offline
Citaat:
eXo schreef op 23-09-2003 @ 21:58:
A dirty mind is a joy forever
Precies!
Met citaat reageren
Oud 23-09-2003, 21:03
Suziewafel
Suziewafel is offline
Nee, maar had ik in groep acht wel een 'Aussi' trainingspak
Oud 23-09-2003, 21:08
Prea|K
Prea|K is offline
Citaat:
ADHD schreef op 23-09-2003 @ 21:53:
Nee. Ik heb nooit gezegd dat Lonsdale voor racisten is. Lees mijn replies nog maar eens terug, ik heb dat nooit gezegd. Geef maar eens een quote van mij waarin ik expliciet zeg: Ik vind Lonsdale voor racisten. En er meteen vanuit gaan dat je discussie partner terug kruipt zonder zijn repliek af te wachten is heel onverstandig. Zo win je een discussie nooit natuurlijk.
Win je een discussie nooit, ik wil hier helemaal niks winnen! Dat jij je prettig voelt als je denkt dat je iemand te pakken hebt, wat je in dit hele topic nog geen een keer hebt gedaan dat is jouw probleem. Nee jij brengt het alleen anders, je uiteindelijke bedoeling blijft; lonsdale draag je niet omdat je het mooi vindt maar omdat je er dan bij hoort.

Je weet toch immers alles al in te vullen voor me, waarom ik lonsdale draag? En dit topic begint aardig te zakken, ik kap dus nu ook met reageren op voor mij niet interressante berichten (o.a eindeloze quotes zoals deze)
Met citaat reageren
Oud 23-09-2003, 21:08
Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
hehe

en daarbij ken ik de constructie "iemand neer neuken" ook niet
Met citaat reageren
Oud 23-09-2003, 21:19
Pan Am
Pan Am is offline
Citaat:
Prea|K schreef op 23-09-2003 @ 22:08:
Win je een discussie nooit, ik wil hier helemaal niks winnen! Dat jij je prettig voelt als je denkt dat je iemand te pakken hebt, wat je in dit hele topic nog geen een keer hebt gedaan dat is jouw probleem. Nee jij brengt het alleen anders, je uiteindelijke bedoeling blijft; lonsdale draag je niet omdat je het mooi vindt maar omdat je er dan bij hoort.

Je weet toch immers alles al in te vullen voor me, waarom ik lonsdale draag? En dit topic begint aardig te zakken, ik kap dus nu ook met reageren op voor mij niet interressante berichten (o.a eindeloze quotes zoals deze)
Het feit dat jij denkt dat ik na jouw reply 'terugkruip' geeft alleen maar aan dat JIJ denkt dat het in deze discussie om punten scoren draait.
Met citaat reageren
Oud 23-09-2003, 21:29
Verwijderd
Pff Prea|K je retardedheid is wel genoeg bewezen nu
Met citaat reageren
Oud 23-09-2003, 21:43
Prea|K
Prea|K is offline
Citaat:
eXo schreef op 23-09-2003 @ 22:29:
Pff Prea|K je retardedheid is wel genoeg bewezen nu
Tis niet voor niks Phrea|K. ( die naam was al bezet vandaar prea|k voor sommige die het niet snappen.
Met citaat reageren
Oud 24-09-2003, 10:46
AGH
AGH is offline
Gezellig, de nationale hokjesdiscussie komt weer terug?
Op de één of andere manier wil iedereen altijd ergens bijhoren, maar wanneer deze groep negatief in het daglicht komt mag men niet iedereen over één kam scheren.
Dit laatste zou inderdaad wel zeer politiek correct zijn, maar zo werkt het natuurlijk in de realiteit niet of nauwelijks.
Ik ben zelf regelmatig op feesten geweest en verbaas me er elke keer weer over het type mensen wat je er tegenkomt.
Bij elk feest zou ik toch zweren zo’n 33.000 keer hetzelfde mannetje met die kale kop, kisten en die Lonsdale trui te zijn tegengekomen.
Kleding zegt niet zozeer iets over jezelf, maar wel over de groep waarbij je wilt horen en gabber heeft nu eenmaal die naam over zichzelf afgeroepen.
Op zich niets mis mee als je jezelf daarmee wilt associëren, al vind ik dat soort mensen bijzonder bekrompen, maar als je jezelf er niet mee wilt associëren moet je die kleren ook niet aantrekken.
Pas als je 45 bent, vader bent van twee kinderen en op zaterdagochtend vroeg gaat opstaan om in de tuin te werken ga je kleren dragen die je lekker vind zitten.
Als je tussen de 16 en de 25 bent draag je geen kleren omdat je ze lekker vind zitten, daarmee wil je laten zien wie of wat je bent.
Zo loop ik zelf ook mee met een bepaalde trend en dan ligt het aan de achterstalligheid van de Nederlandse bevolking dat ze waarschijnlijk nog niet kunnen plaatsen welke trend dat is.

Het is gewoon zo simpel dat men niet iedereen apart bekijkt en geef mensen eens ongelijk.
Als ik een groepje van die hip-hop ventjes zie lopen heb ik ook direct mijn oordeel klaar, net zoals ze over mij een oordeel klaar zullen hebben.
Niet juist, wel makkelijk.
Met citaat reageren
Oud 24-09-2003, 11:40
Verwijderd
Citaat:
CokemanLalalala schreef op 05-09-2003 @ 21:56:
In Spanje is het een aantal jaar geleden bekend geworden, liepen paar jaar geleden spaanse gasten in ID&T longsleeves en hoorde wel eens wat oude knallers uit auto's.
Italie komt ook aardig wat vandaan en worden ook hele grote feesten gehouden, momenteel 2e land denk ik zo wat gabber betreft.
Ook komen er hele vliegtuigen vol met bijvoorbeeld Zwitsers op feesten als Thunderdome in Nederland af en werd er eens een Masters in Tsjechie gehouden ofzo als ik me niet vergis.
afgelopen zomer heb ik op mallorca een zwitserse gabber ontmoet die naar gabberfeesten in nederland ging
Met citaat reageren
Oud 24-09-2003, 16:28
Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
AGH schreef op 24-09-2003 @ 11:46:
Kleding zegt niet zozeer iets over jezelf, maar wel over de groep waarbij je wilt horen en gabber heeft nu eenmaal die naam over zichzelf afgeroepen.
Voorbeeld, volgens jouw hypothese:

Ah vette trui in de winkel, oh er staat op de voorkant een middelgroot teken van londsdale op. Mja het teken is niet lelijk en de trui is sowieso verder mooi. Ik koop het. En volgens jouw hypothese, wil ik nu ineens bij een groep horen... Erg Erg frappant.
Met citaat reageren
Oud 25-09-2003, 18:43
Hooligirl
Hooligirl is offline
Citaat:
Noé schreef op 23-09-2003 @ 19:32:
Oh puh-lease, waarom kleed je je met Lonsdale als gabber? Waarom geen nike, adidas, ralph lauren etc? Die maken ook truien en polo's met een groot logo erop dus je maakt mij echt niet wijs dat je je alleen met Lonsdale naar gabbermuziek kleed.
Ik draag net zo goed nike en adidas als ik lonsdale draag. En als jij niet gelooft dat ik geen racist ben maar toch lonsdale draag omdat dat gabber kleding is, dan vind ik dat erg zielig voor je PUNT.
Oud 28-09-2003, 22:58
attrib
attrib is offline
ik heb er wat op los gehakt die jaren ja.
vettte aussies en cavello's dragen en een uber bomberjack.

ik hoorde er helemaal bij,
en ik was groot fan van charly lownoise & mental theo.
(met sommige liedjes nog steeds wel )
Oud 30-09-2003, 17:45
AGH
AGH is offline
Citaat:
Fade of Light schreef op 24-09-2003 @ 17:28:
Voorbeeld, volgens jouw hypothese:

Ah vette trui in de winkel, oh er staat op de voorkant een middelgroot teken van londsdale op. Mja het teken is niet lelijk en de trui is sowieso verder mooi. Ik koop het. En volgens jouw hypothese, wil ik nu ineens bij een groep horen... Erg Erg frappant.
Tenzij je niet weet wat Lonsdale is inderdaad wel ja.
Je kunt natuurlijk op zoek zijn naar Lonsdale (omdat je geassocieerd wil worden met de gabberscène) en dan ineens een hele mooie trui vinden.
Maar iedereen is merk-minded en wil zich ergens mee associëren.
Overigens denk ik wel dat er een heleboel gabbers zijn die niets met racisme te maken hebben, maar wél Lonsdale dragen.
Het gaat mij om de link tussen Lonsdale en gabber en de link tussen kleding en groepen.
Met citaat reageren
Oud 30-09-2003, 17:54
Marshall
Marshall is offline
technisch gezien kun je geen mooie trui van lonsdale vinden

maar het was een hypothese dus mag je technisch gezien ook geen ongelijk geven...
Met citaat reageren
Oud 30-09-2003, 20:06
Verwijderd
ja officieel wel, maar technisch niet
Met citaat reageren
Oud 01-10-2003, 10:52
OriginalMisfit
OriginalMisfit is offline
om nog een voorbeeld te geven:
Ik ben een zwerver en ik heb het koud omdat de zomer alweer voorbij is. Iemand geeft me een jas hoera!O wacht hij is van lonsdale....laat maar?????Haha
Oud 01-10-2003, 12:49
S
S is offline
Ik sta dagelijks nog te hakken met mijn Max'jes en mijn Aussie.
Met citaat reageren
Oud 01-10-2003, 17:09
StijnSpoortNiet
StijnSpoortNiet is offline
- ik luisterde niet naar hardcore
- ik hakte niet
- ik had geen aussi's etc etc.
- ik had al mijn haar nog

conclusie:
kben niet geclassificeerd als ooit-gabber-geweest-zijnde.
Oud 01-10-2003, 17:48
Verwijderd
'daar is gabbertje' en thunderdome is zo'n beetje het enige wat ik ooit mee heb gekregen vroeger, nu daarentegen ga ik steeds meer met gabbertjes om, niet dat ik er ook steeds meer zo ga uitzien...integendeel totaal tegenovergestelde...
Met citaat reageren
Oud 01-10-2003, 18:52
ellaversa
ellaversa is offline
bekrompen mensen hier
Met citaat reageren
Oud 01-10-2003, 21:29
Verwijderd
gelukkig zijn er nog mensen zoals jij
Met citaat reageren
Oud 01-10-2003, 21:30
alibabwe
alibabwe is offline
wtf zijn dr nog gabbers?

hehe soms zie je wel van die enkelingen rond lopen in een australian of een cavello.

echt excellent die mensen.

ben t ook ff geweest hehe

thunderdome 3 tm 8 ofzo nog hier liggen.
Met citaat reageren
Oud 01-10-2003, 21:34
Verwijderd
zijn er nog gabbers??? zijn er nog gabbers? ut stikt hier van de gabbers, al zijn het vooral skinheads nu...maar toch...
Met citaat reageren
Oud 02-10-2003, 17:15
AGH
AGH is offline
Citaat:
Marshall schreef op 30-09-2003 @ 18:54:
technisch gezien kun je geen mooie trui van lonsdale vinden

maar het was een hypothese dus mag je technisch gezien ook geen ongelijk geven...
Dat is niet leuk zeggen. Er zijn een heleboel mensen die LONSDALE een heel mooi merk vinden.
Met citaat reageren
Oud 02-10-2003, 17:18
AGH
AGH is offline
Citaat:
ellaversa schreef op 01-10-2003 @ 19:52:
bekrompen mensen hier
Ach ja, bekrompen.
Naïviteit, uitgaan van het goede in de mens, denken dat mensen je nemen zoals je bent, denken dat je mensen kunt vertrouwen, geloven in onvoorwaardelijke liefde.
Er zijn zoveel zonden…
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten