Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() En dat voorbeeld dat ik geef koppel ik niet meteen aan Lonsdale, voor ik daar weer commentaar op krijg. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
p.s dit forum hapert best wel erg bij mij, alles wat ik typ is 2 seconden vertraging ( heb ik op geen ander forum), zeer irritant als je veel moet reageren. ;p |
![]() |
|
Verwijderd
|
Vind ik niet. Waar trek je die grens? Omdat er toevallig een stel mensen zijn die er (domme) nazistische gedachten op nahouden Londsdale kleding dragen? Wat dan? Als 'n kinderverkrachter toevallig Luis Votton kleertjes heeft zijn alle LV dragers dan gelijk kinderverkrachters? Kijk 'ns wat verder, niet iedereen met 'n bomber is militaristisch, niet iedereen met dreads is links.
Waarom zou je met Londsdale kleding meer bij 'n groep willen horen dan met andere kleding? |
![]() |
|
Verwijderd
|
Het gaat ook een beetje om het totaalplaatje. Kijk als je nou inderdaad zo'n truitje hebt, én 'n bomber met nederlandse vlag, én zwarte legerkisten met witte veters, én 'n marinierscoupé.. mmsja okay dan zou ik wel zeggen van hier associeer je wat bij.
Maar als je zum beispiel Original Misfit van hier neemt die ziet er verder helemaal niet als zoéén uit (behalve dan korte kapsel ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Als ik zeg dat je een nederlandse vlag mag ophangen aan je huis, zeg ik toch niet dat je een vlag met hakenkruis op mag hangen? Er is een grens, en die ligt niet bij een merk dat je gewoon mooi kan vinden. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Trouwens, ik heb nooit gezegd dat mensen je in een hokje duwen. Je hebt gewoon alle schijn tegen je. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Je weet toch immers alles al in te vullen voor me, waarom ik lonsdale draag? En dit topic begint aardig te zakken, ik kap dus nu ook met reageren op voor mij niet interressante berichten (o.a eindeloze quotes zoals deze) |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Gezellig, de nationale hokjesdiscussie komt weer terug?
Op de één of andere manier wil iedereen altijd ergens bijhoren, maar wanneer deze groep negatief in het daglicht komt mag men niet iedereen over één kam scheren. Dit laatste zou inderdaad wel zeer politiek correct zijn, maar zo werkt het natuurlijk in de realiteit niet of nauwelijks. Ik ben zelf regelmatig op feesten geweest en verbaas me er elke keer weer over het type mensen wat je er tegenkomt. Bij elk feest zou ik toch zweren zo’n 33.000 keer hetzelfde mannetje met die kale kop, kisten en die Lonsdale trui te zijn tegengekomen. Kleding zegt niet zozeer iets over jezelf, maar wel over de groep waarbij je wilt horen en gabber heeft nu eenmaal die naam over zichzelf afgeroepen. Op zich niets mis mee als je jezelf daarmee wilt associëren, al vind ik dat soort mensen bijzonder bekrompen, maar als je jezelf er niet mee wilt associëren moet je die kleren ook niet aantrekken. Pas als je 45 bent, vader bent van twee kinderen en op zaterdagochtend vroeg gaat opstaan om in de tuin te werken ga je kleren dragen die je lekker vind zitten. Als je tussen de 16 en de 25 bent draag je geen kleren omdat je ze lekker vind zitten, daarmee wil je laten zien wie of wat je bent. Zo loop ik zelf ook mee met een bepaalde trend en dan ligt het aan de achterstalligheid van de Nederlandse bevolking dat ze waarschijnlijk nog niet kunnen plaatsen welke trend dat is. Het is gewoon zo simpel dat men niet iedereen apart bekijkt en geef mensen eens ongelijk. Als ik een groepje van die hip-hop ventjes zie lopen heb ik ook direct mijn oordeel klaar, net zoals ze over mij een oordeel klaar zullen hebben. Niet juist, wel makkelijk. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ah vette trui in de winkel, oh er staat op de voorkant een middelgroot teken van londsdale op. Mja het teken is niet lelijk en de trui is sowieso verder mooi. Ik koop het. En volgens jouw hypothese, wil ik nu ineens bij een groep horen... Erg Erg frappant. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Je kunt natuurlijk op zoek zijn naar Lonsdale (omdat je geassocieerd wil worden met de gabberscène) en dan ineens een hele mooie trui vinden. Maar iedereen is merk-minded en wil zich ergens mee associëren. Overigens denk ik wel dat er een heleboel gabbers zijn die niets met racisme te maken hebben, maar wél Lonsdale dragen. Het gaat mij om de link tussen Lonsdale en gabber en de link tussen kleding en groepen. |
![]() |
|
om nog een voorbeeld te geven:
Ik ben een zwerver en ik heb het koud omdat de zomer alweer voorbij is. Iemand geeft me een jas hoera!O wacht hij is van lonsdale....laat maar?????Haha
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Naïviteit, uitgaan van het goede in de mens, denken dat mensen je nemen zoals je bent, denken dat je mensen kunt vertrouwen, geloven in onvoorwaardelijke liefde. Er zijn zoveel zonden… |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Mijn vriend & zijn vrienden.. Piccola | 93 | 27-09-2002 19:40 |