Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
serieuze on topic reply: toen ik twee dagen geleden een kaartje kocht zeiden ze dat er 'nog genoeg kaarten waren' dus ik denk dan ook niet, dat het uitverkocht is.
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Killtraitors en deadstop helaas gemist (lang leve de ns) Malkovich was erg strak..wat een energie ..moet ik nodig vaker gaan zien. Give Up The ghost was ook heel erg geslaagd...beetje jammer dat bij een nummer als Bluem toch wel wat details wegvielen..maar al met al erg gaaf..ook heel energiek. Lag het nou aan mij of zat GUTG nog te wachten om een toegift te doen maar wilde het publiek gewoon niet meewerken? Al met al toffe avond gehad. Veel forumkids gezien weer. |
![]() |
|
Deadstop-Geniale band. Duidelijk niet geschikt voor een zaal als deze.
Killtraitors- Doet me niets. Malkovich- Een van de , zoniet beste, bands van Europa. Goede show. Huge is een geweldige frontman. Rest speelt strak en goed. GUTG- Jammer dat de bassist er niet was. Gitaar minder was zeker een gemis. Redelijk solide set desondanks nog. Ondanks zaadgeluid de hele avond. Komt helaas niet in de buurt bij eerdere shows. But oh well ![]()
|
dead stop, cool. zaal te groot. tijdje niet gezien, ik blijf het tof vinden.
KT. ALTIJD technische problemen, steven was goed bij stem. Malkovich, idd de band van de avond. Zoals 'iemand' (vooruit laat ik geen namen noemen ![]() GUTG, toch vind ik ze elke tour iets minder worden, maar mij kon het zeker nog wel boeien. Toch merk ik weer dat ik die oude nummers 10x meer trek dan het spul van de nieuwe plaat. En tja tim met die peuk he... De 'pit' vond ik maar irritant, maar goed ik ga hier niet de elitaire kid uithangen. Maar moshen kan ik daardoor niet. en het blijft een HC show toch... monolo is best knap ![]()
|
Deadstop: niet echt originele hardcoreband ofzo. Wel een vette minor threat cover, lekker meegeblerd. Leipe gasten in het publiek trouwens die op je springen.
Killtraitor: ook een beetje een dertien in een dozijn hardcoreband. niet slecht, though. Malkovich: Ik vond ze serieus een vettere show geven dan give up the ghost zelf. Ik vind hun eigen inbreng aan hardcore erg koel. Ik ga misschien proberen deze band te boeken voor mn 8ballfest. Give up the ghost: Ze waren live minder goed dan ik had verwacht. De drummer was wel erg goed, though. Desalniettemin wel een stevige show.. hoewel ik malkovich dus beter vond. Ik was met bas (escapism) die allemaal forummers zag. Ikzelf herkende er eigenlijk bar weinig, Misschien ligt het aan mij. Deadnation was jij die gast met die blauw/witte pet?
|
deadstop: wat een schijtband (zal wel komen omdast ik geen hardcore kid ben ofzo
![]() kill traitors bracht iig wat meer afwisseling malkovich vond ik echt supersupervet GUTG viel me enigzins tegen, howel de performance wel vet was
||
Citaat:
![]() ontopic : malkovich <3
|
het was een leuke avond al met al.
![]() dead stop gemist, brand in de tunnel bij blaak dus vertraging, erg jammer. killtraitors, hmm, niet heel boeiend, maar jammer dat ze wat problemen haddden natuurlijk. malkovich was vet, originele inbreng, toffe uitstraling, erg coole band. Give up the ghost was ook erg cool, maar ik denk dat ik malkovich stiekum nog net wat leuker vond hoewel ik me tijdens gutg meer vermaakt heb. hehe, volgens mij een aantal forumers wel herkent, op een gegeven moment was er wel een groepje die een beetje samen stonden, ik denk dat ik blij ben dat ik nog nooit een foto heb gepost . ![]() |
![]() |
|
Deadstop - Gemist, wat ik toch best wel kut vond.
Killtraiters - Ze hadden wel wat, maar weet niet precies wat. Malkovich - Energiek, was alleen niet echt in de stemming. AN - kort, krachtig en sfeerloos, al ben ik toch blij dat ik ze eindelijk een keer gezien heb. Viel me weer op dat een groot gedeelte van het 'hc-publiek' een enorm imago probleem heeft. Veel naar elkaar kijken en bekritiseren wat de sfeer wederom niet veel goed deed.
||
Citaat:
of uiterlijke kenmerken (ik bekijk altijd shirts, sorry ![]() nee serieus...
|
Deadstop: best aardig, maar klotegeluid
Killtraitor: vrij aardig. Korte nummers, alleen begon het een beetje te vervelen Malkovich: viel me tegen. Ik vond het live iets minder, het is idd echt een girl-swingband. Het was wel aardig, maar ik had een ander optreden verwcaht Give up the ghost: Tja, een cool optreden, alleen die zanger is een lelijke lul, vond het erop lijken dat hij totaal geen zin had om op te treden en hij vergat zijn teksten. DIe pit was aardig, maar niet super ofzo, ik kreeg wel direct een enorme mep in mijn ballen, en op een of andere manier lijkt het alsof mijn lies compleet uitgescheurd is (ietwat overdreven), maar wel ok. Veel forummers ja. Ach ja, dat krijg je toch, heb die n sync escapism niet gezien overigens.
|
GUTG...
Kwam het door het publiek? Kwam het door de (sfeerloze) Melkweg? Kwam het omdat die coole bassist er uit is? Kwam het doordat de stem van Wes gaar klonk? Kwam het doordat de band totaal niks uitstraalde? Kwam het doordat ze maar 1 gitarist hadden? Ik weet het niet, maar het was echt een GARE KUT SHOW. Twee positieve punten: - dead stop - het nasum shirt van (ik meen) A New Nose (?)
|
Dude ik zeg ook niet daar door kwam, ik geef mogelijkheden waar het aan zou kunnen liggen want ik weet ook niet wat het was, ik weet alleen dat ik in tijden niet zo'n gare kutshow gezien heb! En geloof me, ik vond die band altijd echt supervet.
||
Citaat:
Tekstenbij bijvoorbeeld 'Bluem' zong hij regelrecht verkeerde shit. En ik ergerde me aan zijn 'nouja het moet maar' uitstraling. Of dat moet aan mij gelegen hebben, ik was ook moe. Verder: Enema Abortion, je overdrijft de shit wel hoor.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
(waarderingstopic) The Suicide File DeadNation | 98 | 07-06-2006 08:30 | |
Muziek |
welke liedjes op jou mp3? Jochem12 | 94 | 23-02-2005 12:12 | |
Muziek |
Dump de playlist mmuddy | 83 | 17-06-2004 00:06 | |
Muziek |
Nieuw Malkovich nummer DeadNation | 66 | 07-06-2004 19:02 | |
Muziek |
ma 28 Juni Give up the ghost ectect Freggol | 26 | 25-05-2004 15:38 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 |