Advertentie | |
|
![]() |
|
locht nummer 11!!
![]() ![]() sorry dat ik lang nie meer heb gereageerd maar ik had t druk me school (hoe kan t ook anders). wanneer spelen we onze eerste match? want ik heb wel eens zin om een balletje te trappen, ik bedoel met andere mensen de hele dag na de wedstrijd in de kantine te gaan zitten!!
|||
Citaat:
Citaat:
Die doen gewoon mee tegen de jongens mocht er wat gebeuren in de toekomst ![]() Dan zouden het aantal vrouwen wat hier op Sport komt nog lang niet genoeg zijn voor 1 elftal.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
[B]Positie: rechts half/rechter spits
Leeftijd: 21 Team: geen, vroeger 6 jaar gespeeld Club: geen, momenteel voetbal ik op straat Welke klasse speelt je team: n.v.t Sterke punten (qua voetbal dus): Technisch, goede voorzet Slechte punten: snelheid ![]() Met welke profvoetballer kun je worden vergeleken, qua speelstijl: goeie vraag...
|
Verwijderd
|
ik ook ff invullen dan
![]() Positie: rechtsback / linksback in de serieuse tijd.. nou overal ![]() Leeftijd: 19 Team: bierelftal vroeger 14 jaar serieus gespeeld Club: Baronie, Breda Welke klasse speelt je team: 5de ofzo? Sterke punten (qua voetbal dus): Hard, fanatiek, redelijke opbouw, koppen, hard schot Slechte punten: soms te hard, opgefokt Met welke profvoetballer kun je worden vergeleken, qua speelstijl: Paul Gasgoine ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
Positie: spits
Leeftijd: 18 Team: A2/ A3 Club: GDA, Loosduinen Welke klasse speelt je team: 4e Sterke punten (qua voetbal dus): snelheid, schot en koppen. Slechte punten: te weinig oog voor medespelers Met welke profvoetballer kun je worden vergeleken, qua speelstijl: Roy Makaay
||
Citaat:
|
![]() |
|
Eventjes opnieuw invullen heurr
Positie: Rechtsback Leeftijd: 14 Team: C3 Club: Waterwijk Welke klasse speelt je team: 2e Sterke punten (qua voetbal dus): Koppen, inzicht Slechte punten: Tackles, 1e meters en schoten vanaf de 2e lijn Met welke profvoetballer kun je worden vergeleken, qua speelstijl: Escude? |
![]() |
|
|