Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Muziek
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-01-2004, 16:33
Rollo Tomasi
Rollo Tomasi is offline
Beetje flauw ja, maar om die reden niet naar zo'n concert te gaan....

Als iemand een kneus in een "Red Kink FM" shirt ziet lopen, dikke kans dat ik dat ben.
Oud 30-01-2004, 21:03
Idioteque-je
Idioteque-je is offline
Hallo iedereen!!! op het moment dat ik dit mailtje schrijf zijn sommige van jullie nu aan het genieten van APC ......ik wil echt heeeel graag weten wat jullie ervan vonden...
en nogmaals..echt een naaiestreek dat ze ook niet gewoon ff gezellig naar amsterdam komen
Oud 30-01-2004, 21:12
Carn
Carn is offline
Citaat:
Idioteque-je schreef op 30-01-2004 @ 22:03:
..echt een naaiestreek dat ze ook niet gewoon ff gezellig naar amsterdam komen
Het is goedkoper voor de band als jij naar tilburg gaat
Oud 30-01-2004, 22:53
Bambikill
Bambikill is offline
Ik had er ook heel graag heengewild, niet voor APC, maar voor Auf Der Maur. Helaas was het al lang uitverkocht toen ik hoorde dat Auf Der Maur het voorprogramma was.
Met citaat reageren
Oud 31-01-2004, 09:10
zeep007
zeep007 is offline
ZOOOOO......

Ben net thuis sjeezzzz...

Maar het concert was geweeeelldddiigggg! Echt megasuperstraktofgaafkewl enzo etcc....

Leek wel veel op de show wat ze in ahoy ook gaven, muziek werd lekker strak gespeeld, licht enzo was ook gaaf. Melissa is een wijf met ballen en Hoe oud is maynard nou eigenlijk, hij begon al wat ozzy trekjes te vertonen...

en die bilspleet... beeldig ...

Nou ja, ik ga nu echt hard slapen, uiteindelijk ben ik beland op het station in utrecht, daar hadden ze gewoon koffie! yeah, maar nu ben ik brak. Nadere reacties volgen wel ofzo.
Met citaat reageren
Oud 31-01-2004, 10:44
Verwijderd
damn wat een geweldig concert, ik vond melissa auf der maur een beetje langdradig en snel vervelen, maar ik vond apc geweldig , enorm geniaal. Ook waren alle intermezzo's leuk onder de nummers, op een gegeven moment ging james iha een nummer van de backstreet boys zingen en vlak daarvoor ging jeordie een nummer over james z'n jeans zingen. Maar vond het wel een naaistreek dat je niet mocht roken in de zaak omdat "de band"dit niet wou , later vertelde iemand van de 013 me dat alleen maynard dit wou. Ook was de merch belachelijk duur; een polsbandje voor 12 terwijl die bij de cd stand gratis bij de lim edition dvd kwam.

In het kort een geweldige avond, en wat een geniale muzikanten

Gekochte merch: Dvd single "the outsider", vinyl van 13th step
Met citaat reageren
Oud 31-01-2004, 10:48
IEMOW-KOR
IEMOW-KOR is offline
Citaat:
Sigúr schreef op 31-01-2004 @ 11:44:
damn wat een geweldig concert, ik vond melissa auf der maur een beetje langdradig en snel vervelen, maar ik vond apc geweldig , enorm geniaal. Ook waren alle intermezzo's leuk onder de nummers, op een gegeven moment ging james iha een nummer van de backstreet boys zingen en vlak daarvoor ging jeordie een nummer over james z'n jeans zingen. Maar vond het wel een naaistreek dat je niet mocht roken in de zaak omdat "de band"dit niet wou , later vertelde iemand van de 013 me dat alleen maynard dit wou. Ook was de merch belachelijk duur; een polsbandje voor 12 terwijl die bij de cd stand gratis bij de lim edition dvd kwam.

Gekochte merch: Dvd single "the outsider", vinyl van 13th step
Ik hoop dat ze in meer zalen een rookverbod gaan invoeren. Het is precies hetzelfde als de trein. Nog erger zelfs.

In de Leuvenhallen was de merch ook enorm duur. Wel jammer opzich.
Had Melissa coole merch?
Oud 31-01-2004, 10:50
Verwijderd
Citaat:
IEMOW-KOR schreef op 31-01-2004 @ 11:48:
Ik hoop dat ze in meer zalen een rookverbod gaan invoeren. Het is precies hetzelfde als de trein. Nog erger zelfs.

In de Leuvenhallen was de merch ook enorm duur. Wel jammer opzich.
Had Melissa coole merch?
ja ik vond de merch van melissa wel nice, was ook minder duur als die van apc (geloof ik )
Met citaat reageren
Oud 31-01-2004, 11:27
machina82
machina82 is offline
ik vond als enige concert tegenvallen.

ik vond band ongeinspireerd, geen band gevoel uitstralen, soms vet uit de maat. Ik vind voor dat geld mag je meer krijgen dan een uitgedachte rock show met goeie liedjes. Howerdell stond ook veel te hard, en de mix klonk als allemaal losse onderdelen geen mooi geheel.

auf der maur, liedjes op plaat wel okay, live bleef het niet overreind. dankzij mix en kwaliteit nummers.
Oud 31-01-2004, 14:31
Systematica
Systematica is offline
Citaat:
machina82 schreef op 31-01-2004 @ 12:27:
ik vond als enige concert tegenvallen.

ik vond band ongeinspireerd, geen band gevoel uitstralen, soms vet uit de maat. Ik vind voor dat geld mag je meer krijgen dan een uitgedachte rock show met goeie liedjes. Howerdell stond ook veel te hard, en de mix klonk als allemaal losse onderdelen geen mooi geheel.

Ik deel mijn mening met je! Jeordie zag er vet verveeld uit, Maynard stond als enige tekeer te gaan, en ik kreeg NIET het gevoel wat ik wel kreeg in Rotterdam...Toen sneed het me doormidden.

Maar...Ik heb n leuke avond gehad
Oud 31-01-2004, 15:10
blushingbride
blushingbride is offline
Touringcar candybar - trashed groupiegirl
This night my world_

Ik vond het geweldig. Het concert was mooimooi, zweverig en tegelijkertijd zo keihard en .. raak. Dwars. Krachtig. En ze hebben 3 Libras gespeeld - wat alles, alles goedmaakt. Ik vond t echt heel goed. Maar na het concert werd het nog beter. (.....)

Oja, - en dat was mijn BH_.
Met citaat reageren
Oud 31-01-2004, 15:33
IEMOW-KOR
IEMOW-KOR is offline
Hmm ik had ze in Leuven gezien en als ik zo Machina82's verhaal hoor had ik dit conert kunnen missen.
Oud 31-01-2004, 15:43
Verwijderd
Citaat:
Nancywhore_ schreef op 31-01-2004 @ 16:10:

Oja, - en dat was mijn BH_.
o ja dan vind ik je een domme doos
Met citaat reageren
Oud 31-01-2004, 16:21
zeep007
zeep007 is offline
Ik vond het niet tegenvallen. OKey, ze maakte miss. een paar foutjes, maar hee, daar laat ik mijn avond niet door verpesten.

Ik let niet tijden een concert continu op de technische dingetjes, laat mij maar gewoon lekker genieten zonder die ass te zijn vol met kritiek. Maar meningen verschillen.

En zoveel verschilde deze show niet van Rotterdam, dus om te zeggen dat je "het gevoel "er niet van kon krijgen...

En BH's zijn duur, die kan je beter aanhouden

Nu ben ik toch wer de trut, jeej.

@ Sigur: wat heb jij nou gedaan 's nachts?
Met citaat reageren
Oud 31-01-2004, 17:50
Verwijderd

godver!
Met citaat reageren
Oud 31-01-2004, 18:54
blushingbride
blushingbride is offline
Citaat:
Sigúr schreef op 31-01-2004 @ 16:43:
o ja dan vind ik je een domme doos
Want?
Met citaat reageren
Oud 31-01-2004, 18:55
blushingbride
blushingbride is offline
Weet toevallig iemand of er legale video-opnamen gemaakt zijn van het APC concert? En of er überhaupt opnamen gemaakt zijn/worden van deze tour? Zoja.. waar??
Met citaat reageren
Oud 31-01-2004, 19:05
SanderThomas
SanderThomas is offline
Citaat:
zeep007 schreef op 31-01-2004 @ 17:21:

/eens mee

Het was geweldig en ook gezellig enzo
Heb je me nog gezien?
Oud 31-01-2004, 19:19
zeep007
zeep007 is offline
ik heb echt goed gekeken enzo, want ik wou immers die slaapplaats .
Maar volgens mij heb ik je niet gezien. Ofwel? veel mensen met lang haar... Was een mooi publiek.
Met citaat reageren
Oud 31-01-2004, 19:31
SanderThomas
SanderThomas is offline
Citaat:
zeep007 schreef op 31-01-2004 @ 20:19:
ik heb echt goed gekeken enzo, want ik wou immers die slaapplaats .
Maar volgens mij heb ik je niet gezien. Ofwel? veel mensen met lang haar... Was een mooi publiek.
Ik weet et niet. Ik zou niet weten hoe jij er uit ziet...
Oud 31-01-2004, 19:43
zeep007
zeep007 is offline
Citaat:
SanderThomas schreef op 31-01-2004 @ 20:31:
Ik weet et niet. Ik zou niet weten hoe jij er uit ziet...
Ik ben A-digitalie, ik niet weten hoe ik een foto hier krijg... erg he.
maar als je een ukie van 1.69 hebt zien lopen met een prachtig nieuw APC trui een vage gestreept met vlekken broek, kisten en zwart lang haar hebt zien lopen, was ik dat.

duidelijk he!
Met citaat reageren
Oud 31-01-2004, 21:53
Verwijderd
Cool concert. Paar kippenvelmomenten...o.a. bij de Vanishing intro en The Package, beiden geweldig uitgevoerd. Sfeervolle lichtshow. Verder gewoon genoten van de hele setlist.
Met citaat reageren
Oud 01-02-2004, 21:34
kandyrat
kandyrat is offline
Citaat:
Sigúr schreef op 31-01-2004 @ 11:44:
de lim edition dvd

ik ben jaloers... ANYWAY een limited edition dvd???? kan iemand me hier meer over vertellen...??? ....
Oud 01-02-2004, 22:18
zeep007
zeep007 is offline
Citaat:
kandyrat schreef op 01-02-2004 @ 22:34:
ik ben jaloers... ANYWAY een limited edition dvd???? kan iemand me hier meer over vertellen...??? ....
De Dvd single van The outsider met een videoclip Weak and Powerless. Die was 3, 50 met gratis polsbandje.

Ik heb gelezen dat deze Dvd uitkomt in Nl. vanaf 2 feb in gelimiteerde oplage. Bron weet ik niet meer; was ergens op i-net.

en anders had je maar bij het concert moeten zijn
Met citaat reageren
Oud 02-02-2004, 04:42
IEMOW-KOR
IEMOW-KOR is offline
Citaat:
zeep007 schreef op 01-02-2004 @ 23:18:
De Dvd single van The outsider met een videoclip Weak and Powerless. Die was 3, 50 met gratis polsbandje.

Ik heb gelezen dat deze Dvd uitkomt in Nl. vanaf 2 feb in gelimiteerde oplage. Bron weet ik niet meer; was ergens op i-net.

Lag in de Plato voor 2 euro dacht ik.
Oud 02-02-2004, 10:07
Verwijderd
wat zijn sommige mensen hier toch mierenneukers..

maar los daarvan, het was een ontzettend goed concert en ik heb er in ieder geval niets op aan te merken.
Ik kan de keuzes van de band respecteren dat er geen opnames/foto's en dergelijke gemaakt mochten worden. En dat er niet gerookt mocht worden vond ik eigenlijk wel fijn, de lucht was lekker fris, en niet zo 'broeierig'.
Plus, ik kan het vanuit Maynards oogpunt ook begrijpen,dag in dag uit in sigarettenrook optreden gaat op ten duur ook ten koste van je stem.
Met citaat reageren
Oud 02-02-2004, 10:14
Systematica
Systematica is offline
Citaat:
zeep007 schreef op 31-01-2004 @ 17:21:

En zoveel verschilde deze show niet van Rotterdam, dus om te zeggen dat je "het gevoel "er niet van kon krijgen...

Nu ben ik toch wer de trut, jeej.

"het gevoel"?? Het gaat hier toch niet van een fucking stijve krijgen ofzo?! Het raakte me gewoon minder. En wat betreft die technische foutjes: ik hoorde er geen. Ik ben geen muzieknerd.
Oud 02-02-2004, 11:07
SanderThomas
SanderThomas is offline
Citaat:
Systematica schreef op 02-02-2004 @ 11:14:
"het gevoel"?? Het gaat hier toch niet van een fucking stijve krijgen ofzo?! Het raakte me gewoon minder. En wat betreft die technische foutjes: ik hoorde er geen. Ik ben geen muzieknerd.
Nou, met name Jeordie zat er wel erg vaak naast hoor
Oud 02-02-2004, 11:44
kandyrat
kandyrat is offline
Citaat:
zeep007 schreef op 01-02-2004 @ 23:18:

lol ja joh, alle kaarten waren in 1 x uitverkocht, en ik moest juist die dag werken dat ze begonnen met de verkoop, en eigenlijk wist ik die dag ook niet dat ze begonnen met de verkoop.... (ja ik loop erg achter )

thnx iig
Oud 02-02-2004, 13:33
Verwijderd
dvd heb ik vorige week gezien bij de plato in den haag
Met citaat reageren
Oud 02-02-2004, 14:57
SanderThomas
SanderThomas is offline
Citaat:
kandyrat schreef op 02-02-2004 @ 12:44:
lol ja joh, alle kaarten waren in 1 x uitverkocht, en ik moest
Ik heb pas heel laat mijn kaarten gekocht. Toen het al lang uitverkocht was....
Oud 02-02-2004, 15:00
zeep007
zeep007 is offline
ik heb gewoon op de bewuste dag mn wekker gezet en met veel moeite naar het postkantoor gefietst, waar ik nog even door 40 phil Collins fans ben geterroriseerd.

Met citaat reageren
Oud 02-02-2004, 15:39
kandyrat
kandyrat is offline
Citaat:
SanderThomas schreef op 02-02-2004 @ 15:57:
Ik heb pas heel laat mijn kaarten gekocht. Toen het al lang uitverkocht was....
ohja? en waar en hoeveelheb je betaald daarvoor als ik vragen mag? ... (ja ik pijnig mezelf hier even mee hehe)
Oud 02-02-2004, 17:33
Verwijderd
Citaat:
zeep007 schreef op 02-02-2004 @ 16:00:
ik heb gewoon op de bewuste dag mn wekker gezet en met veel moeite naar het postkantoor gefietst, waar ik nog even door 40 phil Collins fans ben geterroriseerd.

klinkt bekend
Met citaat reageren
Oud 02-02-2004, 23:40
Nighttime Bird
Nighttime Bird is offline
Na een hoop moeite toch nog binnengekomen. Iemand hier die ook lastig gevallen is door mij in mijn heilige kruistocht naar een kaartje..?

Het geluid was inderdaad, zoals machina82 al zei, niet echt een geheel, beetje rommelig en niet goed op elkaar afgestemd.

Maar verder was het gewoon toch erg geweldig.
Alhoewel ik ook het gevoel van Rotterdam miste.
Oud 03-02-2004, 00:06
Vark
Vark is offline
Ik vond het een prachtconcert Wat een energie wekken die nummers op.

Ik vind dat Billy Howerdel een beetje ondergewaardeerd wordt; hij heeft immers de muziek in eerste instantie geschreven, al zijn de songs nog wel wat veranderd in opnameproces en door invloed van MJK etc. De muziek vind ik toch wel iets belangrijker dan de teksten van MJK. En het gaat toch in de media vooral over MJK en de nieuwe bandleden, al ligt dat wel voor de hand. Toch wilde ik Billy even extra aandacht geven zo

De punten van kritiek wat betreft de foutjes en het geluid vind ik terecht. Ik ben het echter niet helemaal eens met de punten over ongeinspireerdheid en dat 'gevoel' als toen in Rotterdam. Hoe komt het dat ik dat helemaal niet zo heb ervaren? Dat zal misschien te maken hebben met het feit dat het geen vaste band is. Tja het kan altijd nog wel wat 'spontaner' en gevoeliger ofzo, maar ik vond het zo ook prima. Ze waren vrij talkative en richtten zich aardig op het publiek. is En over Rotterdam: ik denk dat de meeste van ons die bij beide shows waren toen nog zo overdonderd waren van het nieuwe album en van de live kracht van de songs en de vernieuwde line-up, dat dit vanzelf ook een meer bijzonder gevoel oplevert dan later in de 013.

Jammer dat APC zeer waarschijnlijk ook nog zomerfestivals gaat doen; dan wil ik ze eigenlijk toch wel weer zien
Met citaat reageren
Oud 03-02-2004, 00:21
Verwijderd
Citaat:
Vark schreef op 03-02-2004 @ 01:06:

Jammer dat APC zeer waarschijnlijk ook nog zomerfestivals gaat doen; dan wil ik ze eigenlijk toch wel weer zien

ik dacht juist dat mjk in de zomer weer met tool ging opnemen (althans dat zei billy laatst in een interview) verder ben ik het helemaal eens met wat je zei

Citaat:
Nighttime Bird schreef op 03-02-2004 @ 25:01:

Iemand hier die ook lastig gevallen is door mij in mijn heilige kruistocht naar een kaartje..?
Ja , misschien wel zijn iig wel een paar lui komen vragen of ik nog een kaartje over had
Met citaat reageren
Oud 03-02-2004, 11:23
Nighttime Bird
Citaat:
Vark schreef op 03-02-2004 @ 01:06:

Ik ben het echter niet helemaal eens met de punten over ongeinspireerdheid en dat 'gevoel' als toen in Rotterdam. Hoe komt het dat ik dat helemaal niet zo heb ervaren?
Ik bedoelde mijn eigen gevoel erbij. Totaal subjectief dus.
Oud 03-02-2004, 11:30
Systematica
Systematica is offline
Citaat:
Nighttime Bird schreef op 03-02-2004 @ 00:40:
Na een hoop moeite toch nog binnengekomen. Iemand hier die ook lastig gevallen is door mij in mijn heilige kruistocht naar een kaartje..?

Het geluid was inderdaad, zoals machina82 al zei, niet echt een geheel, beetje rommelig en niet goed op elkaar afgestemd.

Maar verder was het gewoon toch erg geweldig.
Alhoewel ik ook het gevoel van Rotterdam miste.
Doe toch niet zo grappig joh
Jij was voer aan het halen op het moment dat wij ons zelf stonden te verkopen min of meer
Oud 03-02-2004, 12:02
Nighttime Bird
Citaat:
Systematica schreef op 03-02-2004 @ 12:30:
Doe toch niet zo grappig joh
Jij was voer aan het halen op het moment dat wij ons zelf stonden te verkopen min of meer
En als ik niet zo eigenwijs was geweest was dat (eten halen) ook nog eens voor niks geweest. Tss.

Voor het verkopen ben ik jullie eeuwig dankbaar.
Oud 03-02-2004, 13:04
SanderThomas
SanderThomas is offline
Citaat:
kandyrat schreef op 02-02-2004 @ 16:39:
ohja? en waar en hoeveelheb je betaald daarvoor als ik vragen mag? ... (ja ik pijnig mezelf hier even mee hehe)
107 euro voor 2 kaarten.
Oud 03-02-2004, 13:14
kandyrat
kandyrat is offline
Citaat:
SanderThomas schreef op 03-02-2004 @ 14:04:
107 euro voor 2 kaarten.
ah 53.50 per stuk dus.. tja ik had wel op marktplaats gekeken maar als ik 50 bood, bood iemand anders weer 60 etc..... noem me krenterig maar ik ga daar niet boven zitten..

goed ik houd op met zeuren, I'll get over it ... ( ) =)
Oud 03-02-2004, 17:56
zeep007
zeep007 is offline
Citaat:
Nighttime Bird schreef op 03-02-2004 @ 00:40:
Ja...
Met citaat reageren
Oud 05-02-2004, 22:19
blushingbride
blushingbride is offline
Citaat:
Nighttime Bird schreef op 03-02-2004 @ 13:02:
En als ik niet zo eigenwijs was geweest was dat (eten halen) ook nog eens voor niks geweest. Tss.

Voor het verkopen ben ik jullie eeuwig dankbaar.
Haha.
Goedzo, zo hoort het ook! :-)
Volgende keer mag jij een panty aan
Met citaat reageren
Oud 05-02-2004, 23:01
Systematica
Systematica is offline
Citaat:
Nancywhore_ schreef op 05-02-2004 @ 23:19:
Haha.
Goedzo, zo hoort het ook! :-)
Volgende keer mag jij een panty aan
En een doorsichtig, dun, roze doorschijnend jurkje

hahahahaha
Oud 05-02-2004, 23:05
blushingbride
blushingbride is offline
Citaat:
Systematica schreef op 06-02-2004 @ 00:01:
En een doorsichtig, dun, roze doorschijnend jurkje

hahahahaha
Haha godverdomme dat kan ik dus nooit meer aan naar een concert want dan herkent iedereen me

Anyway. Dan draag ik wel een wit shirtje met een kort spijkkerrokje en cowboylaarsjes. haha
je t'aime.
Met citaat reageren
Oud 05-02-2004, 23:09
Systematica
Systematica is offline
Citaat:
Nancywhore_ schreef op 06-02-2004 @ 00:05:
Haha godverdomme dat kan ik dus nooit meer aan naar een concert want dan herkent iedereen me

Anyway. Dan draag ik wel een wit shirtje met een kort spijkkerrokje en cowboylaarsjes. haha
je t'aime.
je vergeet de jarratels
Oud 05-02-2004, 23:15
blushingbride
blushingbride is offline
Citaat:
Systematica schreef op 06-02-2004 @ 00:09:
je vergeet de jarratels
Sexy motherfcker
Met citaat reageren
Oud 05-02-2004, 23:16
Systematica