Advertentie | |
|
![]() |
|
ZOOOOO......
Ben net thuis ![]() Maar het concert was geweeeelldddiigggg! Echt megasuperstraktofgaafkewl enzo etcc.... ![]() ![]() ![]() ![]() Leek wel veel op de show wat ze in ahoy ook gaven, muziek werd lekker strak gespeeld, licht enzo was ook gaaf. Melissa is een wijf met ballen ![]() ![]() en die bilspleet... beeldig ... ![]() Nou ja, ik ga nu echt hard slapen, uiteindelijk ben ik beland op het station in utrecht, daar hadden ze gewoon koffie! yeah, maar nu ben ik brak. Nadere reacties volgen wel ofzo. |
![]() |
|
Verwijderd
|
damn wat een geweldig concert, ik vond melissa auf der maur een beetje langdradig en snel vervelen, maar ik vond apc geweldig , enorm geniaal. Ook waren alle intermezzo's leuk onder de nummers, op een gegeven moment ging james iha een nummer van de backstreet boys zingen en vlak daarvoor ging jeordie een nummer over james z'n jeans zingen. Maar vond het wel een naaistreek dat je niet mocht roken in de zaak omdat "de band"dit niet wou , later vertelde iemand van de 013 me dat alleen maynard dit wou. Ook was de merch belachelijk duur; een polsbandje voor 12 terwijl die bij de cd stand gratis bij de lim edition dvd kwam.
In het kort een geweldige avond, en wat een geniale muzikanten Gekochte merch: Dvd single "the outsider", vinyl van 13th step |
![]() |
||
Citaat:
In de Leuvenhallen was de merch ook enorm duur. Wel jammer opzich. Had Melissa coole merch?
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
ik vond als enige concert tegenvallen.
ik vond band ongeinspireerd, geen band gevoel uitstralen, soms vet uit de maat. Ik vind voor dat geld mag je meer krijgen dan een uitgedachte rock show met goeie liedjes. Howerdell stond ook veel te hard, en de mix klonk als allemaal losse onderdelen geen mooi geheel. auf der maur, liedjes op plaat wel okay, live bleef het niet overreind. dankzij mix en kwaliteit nummers.
||
Citaat:
Maar...Ik heb n leuke avond gehad ![]()
|
Touringcar candybar - trashed groupiegirl
This night my world_ Ik vond het geweldig. Het concert was mooimooi, zweverig en tegelijkertijd zo keihard en .. raak. Dwars. Krachtig. En ze hebben 3 Libras gespeeld - wat alles, alles goedmaakt. Ik vond t echt heel goed. Maar na het concert werd het nog beter. (.....) Oja, - en dat was mijn BH_. |
![]() |
|
Ik vond het niet tegenvallen. OKey, ze maakte miss. een paar foutjes, maar hee, daar laat ik mijn avond niet door verpesten.
Ik let niet tijden een concert continu op de technische dingetjes, laat mij maar gewoon lekker genieten zonder die ass te zijn vol met kritiek. Maar meningen verschillen. En zoveel verschilde deze show niet van Rotterdam, dus om te zeggen dat je "het gevoel "er niet van kon krijgen... ![]() En BH's zijn duur, die kan je beter aanhouden ![]() Nu ben ik toch wer de trut, jeej. @ Sigur: wat heb jij nou gedaan 's nachts? |
![]() |
||
Citaat:
![]() Het was geweldig ![]() ![]() Heb je me nog gezien? ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
maar als je een ukie van 1.69 hebt zien lopen met een prachtig nieuw APC trui ![]() duidelijk he! ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Ik heb gelezen dat deze Dvd uitkomt in Nl. vanaf 2 feb in gelimiteerde oplage. Bron weet ik niet meer; was ergens op i-net. en anders had je maar bij het concert moeten zijn ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
wat zijn sommige mensen hier toch mierenneukers..
![]() maar los daarvan, het was een ontzettend goed concert en ik heb er in ieder geval niets op aan te merken. Ik kan de keuzes van de band respecteren dat er geen opnames/foto's en dergelijke gemaakt mochten worden. En dat er niet gerookt mocht worden vond ik eigenlijk wel fijn, de lucht was lekker fris, en niet zo 'broeierig'. Plus, ik kan het vanuit Maynards oogpunt ook begrijpen,dag in dag uit in sigarettenrook optreden gaat op ten duur ook ten koste van je stem. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() thnx iig ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
|
Na een hoop moeite toch nog binnengekomen.
![]() Het geluid was inderdaad, zoals machina82 al zei, niet echt een geheel, beetje rommelig en niet goed op elkaar afgestemd. Maar verder was het gewoon toch erg geweldig. Alhoewel ik ook het gevoel van Rotterdam miste.
|
Ik vond het een prachtconcert
![]() Ik vind dat Billy Howerdel een beetje ondergewaardeerd wordt; hij heeft immers de muziek in eerste instantie geschreven, al zijn de songs nog wel wat veranderd in opnameproces en door invloed van MJK etc. De muziek vind ik toch wel iets belangrijker dan de teksten van MJK. En het gaat toch in de media vooral over MJK en de nieuwe bandleden, al ligt dat wel voor de hand. Toch wilde ik Billy even extra aandacht geven zo ![]() De punten van kritiek wat betreft de foutjes en het geluid vind ik terecht. Ik ben het echter niet helemaal eens met de punten over ongeinspireerdheid en dat 'gevoel' als toen in Rotterdam. Hoe komt het dat ik dat helemaal niet zo heb ervaren? Dat zal misschien te maken hebben met het feit dat het geen vaste band is. Tja het kan altijd nog wel wat 'spontaner' en gevoeliger ofzo, maar ik vond het zo ook prima. Ze waren vrij talkative en richtten zich aardig op het publiek. is En over Rotterdam: ik denk dat de meeste van ons die bij beide shows waren toen nog zo overdonderd waren van het nieuwe album en van de live kracht van de songs en de vernieuwde line-up, dat dit vanzelf ook een meer bijzonder gevoel oplevert dan later in de 013. Jammer dat APC zeer waarschijnlijk ook nog zomerfestivals gaat doen; dan wil ik ze eigenlijk toch wel weer zien ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
ik dacht juist dat mjk in de zomer weer met tool ging opnemen (althans dat zei billy laatst in een interview) verder ben ik het helemaal eens met wat je zei ![]() Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Jij was voer aan het halen op het moment dat wij ons zelf stonden te verkopen min of meer
||
Citaat:
![]() Voor het verkopen ben ik jullie eeuwig dankbaar. ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
goed ik houd op met zeuren, I'll get over it ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() Anyway. Dan draag ik wel een wit shirtje met een kort spijkkerrokje en cowboylaarsjes. ![]() ![]() je t'aime. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
dood of te ver of wip snoodaard | 113 | 30-01-2005 14:06 | |
Muziek |
Jaarlijstjes concerten Verwijderd | 63 | 03-01-2005 12:23 | |
Muziek |
Showlist. Verwijderd | 96 | 18-01-2004 16:50 | |
Muziek |
beste concert funkypunk | 83 | 08-12-2003 20:54 | |
Muziek |
Waarom is * in godsnaam nog niet doorgebroken hier? a new noise | 111 | 08-01-2003 10:31 | |
Muziek |
Welke cd heb jij 'grijsgedraaid'... Shah of Blah | 74 | 14-08-2002 18:45 |