Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Muziek
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-11-2003, 10:58
funest
funest is offline
grmbl et gaat erom hoe et gebracht word

daarom:
Citaat:
door ieders strot proberen te rammen
verder wil ik je wijzen op dat interview en luister es wat thom er zelf over zegt
Advertentie
Oud 26-11-2003, 11:04
NERD
NERD is offline
Citaat:
thunderboll schreef op 26-11-2003 @ 11:35:
SORRY??????????? Volgens mij heb jij de teksten van Radiohead NOG NOOIT begrepen; anders had je deze post wel achterwege gelaten.....jammer, heeeeeeel jammer....
Quote van Thom Yorke eerder dit jaar:

We hebben gewoon een popplaat gemaakt. Vandaar ook, benadrukt Thom, dat we de nieuwe cd - ondanks z'n politieke lading - vooral niet als een statement of manifest moten zien. Oke, ik kijk naar de wereld om me heen en laat me meesleuren, maar het gaat nergens heen. Ik geef geen antwoorden, geen clues, geen oplossingen. Ik ventileer m'n emoties. Je moet tijdens het luisteren denken: laat die Yorke maar lekker zaniken, laat ie zich maar lekker afrukken, het gaat toch om de muziek [lacht]. Als ik zelf naar muziek luister, let ik ook niet op de tekst. Ik kick op geluiden, op muzikale vondsten, op het klankbeeld. Fuck de zanger. Ik geloof niet in boodschappen. Niet meer. Ik geloof ook niet meer in het samengaan van boodschap en kunst. Kunst appeleert aan het oermenselijke gevoel voor esthetiek. Een boodschap, zeker een politieke, is een stoorzender. Zeker als de boodschap de kiem is geweest waaruit de muziek is ontstaan. Dan slaat het helemaal dood. Kunst en dialectiek verdragen elkaar slecht. Luister gerust naar mijn stem, mijn emoties, mijn zangmelodieen, mar negeer mijn woorden. Dat is de enige boodschap die ik heb.

bron: OOR nr. 11 - 31 mei 2003

En laat ik het hier nu volledig mee eens zijn. En als je goed leest weet je ook precies waarin het verschil zit tussen de muziek van Asian Dub Foundation en Radiohead. Of heb ik het weer niet begrepen
Oud 26-11-2003, 11:10
Verwijderd
Citaat:
AM schreef op 26-11-2003 @ 11:58:
grmbl et gaat erom hoe et gebracht word

daarom:

verder wil ik je wijzen op dat interview en luister es wat thom er zelf over zegt
Dat interview had ik opgenomen en dezelfde avond nog gekeken. Domme interviewer, zo mogelijk nog dommere vragen (tot het irritante aan toe), etc. Hail to the Thief is niet 'opgedragen' aan meneer Bush, neej, maar de (al eeuwenlange) egoistische/oorlogszuchtige/oliezuchtige manier van regeren van het westen (amerika e.a.) is wel duidelijk een belangrijke drijfveer achter het album (en Radiohead zelf)....correct me if I'm wrong, maar zo zie ik het....

Zo zijn er wel meer bands die de laatste tijd erg politiek getinte albums uitbrengen, Muse bijvoorbeeld......

Ennuh, ik hou niet alleen maar van politieke bands hoor Primus is bij mij nog altijd nummer 1
Oud 26-11-2003, 11:17
Verwijderd
Citaat:
NERD schreef op 26-11-2003 @ 12:04:
Quote van Thom Yorke eerder dit jaar:

We hebben gewoon een popplaat gemaakt. Vandaar ook, benadrukt Thom, dat we de nieuwe cd - ondanks z'n politieke lading - vooral niet als een statement of manifest moten zien. Oke, ik kijk naar de wereld om me heen en laat me meesleuren, maar het gaat nergens heen. Ik geef geen antwoorden, geen clues, geen oplossingen. Ik ventileer m'n emoties. Je moet tijdens het luisteren denken: laat die Yorke maar lekker zaniken, laat ie zich maar lekker afrukken, het gaat toch om de muziek [lacht]. Als ik zelf naar muziek luister, let ik ook niet op de tekst. Ik kick op geluiden, op muzikale vondsten, op het klankbeeld. Fuck de zanger. Ik geloof niet in boodschappen. Niet meer. Ik geloof ook niet meer in het samengaan van boodschap en kunst. Kunst appeleert aan het oermenselijke gevoel voor esthetiek. Een boodschap, zeker een politieke, is een stoorzender. Zeker als de boodschap de kiem is geweest waaruit de muziek is ontstaan. Dan slaat het helemaal dood. Kunst en dialectiek verdragen elkaar slecht. Luister gerust naar mijn stem, mijn emoties, mijn zangmelodieen, mar negeer mijn woorden. Dat is de enige boodschap die ik heb.

bron: OOR nr. 11 - 31 mei 2003

En laat ik het hier nu volledig mee eens zijn. En als je goed leest weet je ook precies waarin het verschil zit tussen de muziek van Asian Dub Foundation en Radiohead. Of heb ik het weer niet begrepen
En die info haal je uit de Oor? Oor, dat blad met die fantastische journalisten .....

Dat doet er natuurlijk niet toe, maar als je je album 'Hail to the thief' noemt, je teksten behoorlijk politiek klinken/zijn, dan wordt een opmerking als 'negeer mijn woorden' natuurlijk wel een beetje dubbelzinnig/ironisch/sarcastisch....

Natuurlijk mag jij best van alleen de muziek houden, die is ook erg goed, maar ontken ajb niet dat Radiohead een politieke lading heeft. ADB was misschien iets 'enthousiaster' in het uitdragen van een boodschap (live), (dat vind ik niet erg), maar qua denkbeeld/politieke 'kleur' liggen de twee bands niet heel ver van elkaar vandaan, IMHO...
Oud 26-11-2003, 11:24
NERD
NERD is offline
Ik behoor tot de mensen die als het op boodschappen aankomt zich tot de supermarkt beperken. Probeer het ook eens, het werkt heel bevrijdend.
Oud 26-11-2003, 11:45
Verwijderd
Jij bent van het type 'kop-in-de-grond-steken, dan hoef ik me ook nergens druk om te maken'..? Werkt misschien bevrijdend, maar is niet echt een sociale oplossing, vind je niet?
Oud 26-11-2003, 11:49
Nighttime Bird
Nighttime Bird is offline
Citaat:
SORRY??????????? Volgens mij heb jij de teksten van Radiohead NOG NOOIT begrepen; anders had je deze post wel achterwege gelaten.....jammer, heeeeeeel jammer....ook zo lekker denigrerend tegenover de Palestijnse situatie...
Gast, hij heeft het niet eens over Radiohead.

Citaat:

Het klopt dat niet alle teksten van Radiohead politiek bedoeld zijn, maar je kan niet ontkennen dat (linkse) politiek een belangrijk onderdeel vormt van de nummers van Radiohead....als dat je nog niet opgevallen was, vraag ik me af wat je bij dat concert te zoeken had....
Citaat:
NERD schreef op 20-11-2003 @ 20:18:
Ik ga naar een concert voor goede muziek(...)
En met hem vele anderen kan ik je vertellen.
Oud 26-11-2003, 11:57
Verwijderd
Citaat:
Nighttime Bird schreef op 26-11-2003 @ 12:49:
Gast, hij heeft het niet eens over Radiohead.

En met hem vele anderen kan ik je vertellen.
Gozer(!), het ging er bij mij om dat zowel Radiohead als ADB een politieke lading kennen en als je daar niet van houdt, dan vind ik het inderdaad een beetje raar dat je naar een concert van Radiohead gaat (niet onbegrijpelijk, want ik weet ook wel dat de muziek fantastisch is )

M.a.w. als je je stoort aan de manier waarop ADB op het podium staat (ik vind dat juist energiek overkomen), begrijp ik niet dat je je nooit gestoord hebt aan de teksten van radiohead en de niet altijd a-politieke (let op: dubbele ontkenning ) uitspraken en teksten van bandleden/radiohead, that's all....

Neemt niet weg dat ik vind dat iedereen een keertje naar Radiohead moet gaan, ongeacht politieke kleur of smaak of afwezigheid van deze...
Oud 26-11-2003, 11:58
NERD
NERD is offline
Citaat:
thunderboll schreef op 26-11-2003 @ 12:17:
En die info haal je uit de Oor? Oor, dat blad met die fantastische journalisten .....
Vind je dit nu niet een beetje kinderachtig van jezelf? Als Thom Yorke eens iets zegt wat je niet welvoeglijk is ligt het ineens aan de journalisten van OOR. Ik heb in de daaropvolgende weken nergens een rectificatie mogen aanschouwen over een verkeerd geciteerde Thom Yorke.
Oud 26-11-2003, 12:00
NERD
NERD is offline
Citaat:
thunderboll schreef op 26-11-2003 @ 12:45:
Jij bent van het type 'kop-in-de-grond-steken, dan hoef ik me ook nergens druk om te maken'..? Werkt misschien bevrijdend, maar is niet echt een sociale oplossing, vind je niet?
Zoals de grote filosoof David Byrne reeds zei: "They say compassion is a virtue. But I don't have the time."
Oud 26-11-2003, 12:13
Mr T
Mr T is offline
Het boeit mij dus echt niet wat een band voor een boodschap heeft, ik vind muziek daar niet echt het geschikte medium voor. Als ik daar iets over wil horen dan ga ik wel een politiek debat op tv volgen. Tis natuurlijk wel interessant welke mening (bijv) radiohead heeft, maar om me daar nou iets van aan te trekken vind ik nou ook weer een beetje te. Dan moet mr Thom de politiek maar ingaan. En dat willen we niet omdat hij muziek moet blijven want daar gaat het natuurlijk om he
Oud 26-11-2003, 12:14
Verwijderd
Citaat:
NERD schreef op 26-11-2003 @ 12:58:
Vind je dit nu niet een beetje kinderachtig van jezelf? Als Thom Yorke eens iets zegt wat je niet welvoeglijk is ligt het ineens aan de journalisten van OOR. Ik heb in de daaropvolgende weken nergens een rectificatie mogen aanschouwen over een verkeerd geciteerde Thom Yorke.
Kinderachtig misschien wel, maar mn punt was dat (a) de journalisten van Oor regelmatig zaken in de persoonlijke sfeer (dingen als 'hoe zie ik er uit', 'hoe 'brak' was ik tijdens het interview') belangrijker vinden dan nuttige vragen stellen aan de geinterviewde (dit is mede de reden waarom ik mijn lidmaatschap opgezegd heb),

maar vooral (b) dat die opmerking van Thom (dat je de teksten van Radiohead moet negeren) waarschijnlijk ironisch bedoeld was (althans, zoals ik Thom's woorden inschat), m.a.w. de teksten zijn juist ook heel belangrijk..... best logisch als je de teksten eens probeert te begrijpen.....

Ze hebben niet de illusie dat ze met hun nummers zaken kunnen veranderen (alhoewel anderen dat wel degelijk gelukt is, U2(Bono), Rage against the Machine, maar dan meestal door persoonlijke inzet voor zaken en niet door de nummers), maar je maakt mij niet wijs dat ze helemaal geen 'boodschap' willen uitdragen (aan die mensen die daar ontvankelijk voor zijn); als zanger/band wil je altijd een boodschap uitdragen (in het rock-genre iig, niet de Marco Borsato's of Andre Hazes' )

Laatst gewijzigd op 26-11-2003 om 12:19.
Oud 26-11-2003, 12:15
Mr T
Mr T is offline
dat interview was idd brak en vrij inhoudsloos
Oud 26-11-2003, 12:16
NERD
NERD is offline
Citaat:
Mr.Beefy schreef op 26-11-2003 @ 13:13:
Het boeit mij dus echt niet wat een band voor een boodschap heeft, ik vind muziek daar niet echt het geschikte medium voor. Als ik daar iets over wil horen dan ga ik wel een politiek debat op tv volgen. Tis natuurlijk wel interessant welke mening (bijv) radiohead heeft, maar om me daar nou iets van aan te trekken vind ik nou ook weer een beetje te. Dan moet mr Thom de politiek maar ingaan. En dat willen we niet omdat hij muziek moet blijven want daar gaat het natuurlijk om he
Oud 26-11-2003, 12:31
Nighttime Bird
Nighttime Bird is offline
Citaat:
thunderboll schreef op 26-11-2003 @ 12:57:
Gozer(!), het ging er bij mij om dat zowel Radiohead als ADB een politieke lading kennen en als je daar niet van houdt, dan vind ik het inderdaad een beetje raar dat je naar een concert van Radiohead gaat (niet onbegrijpelijk, want ik weet ook wel dat de muziek fantastisch is )
Ja, wat is je standpunt nou..? Een beetje raar of toch eigenlijk wel begrijpelijk..?

Haal je kop eens uit de grond, ik kan je vertellen dat zowat iedereen van het publiek bij Radiohead komt voor de fantastische muziek, niet om politieke praatjes aan te moeten horen.

Citaat:
thunderboll schreef op 26-11-2003 @ 12:57:

M.a.w. als je je stoort aan de manier waarop ADB op het podium staat (ik vind dat juist energiek overkomen), begrijp ik niet dat je je nooit gestoord hebt aan de teksten van radiohead en de niet altijd a-politieke (let op: dubbele ontkenning ) uitspraken en teksten van bandleden/radiohead, that's all....
Je ziet toch zelf ook wel dat Radiohead dat live stukken minder tot eigenlijk helemaal niet uitdrukt.
Ik heb tijdens het optreden van Radiohead echt helemaal niks meegemaakt dat ook maar iets te maken had met politiek.
Oud 26-11-2003, 12:34
Mr T
Mr T is offline
Citaat:
Nighttime Bird schreef op 26-11-2003 @ 13:31:

Ik heb tijdens het optreden van Radiohead echt helemaal niks meegemaakt dat ook maar iets te maken had met politiek.
het enige was dat adf iets over mothafucka Buuuuuuuuuuuuuuush zei

lullig voor die moeder
Oud 26-11-2003, 12:42
NERD
NERD is offline
Citaat:
Thom nodigde iedereen uit om de volgende dag naar Londen te komen. Daarmee doelde hij op de geplande anti-Bush demonstraties. Ik ben toch maar niet gegaan
Oud 26-11-2003, 12:47
Verwijderd
Citaat:
Ja, wat is je standpunt nou..? Een beetje raar of toch eigenlijk wel begrijpelijk..?

Haal je kop eens uit de grond, ik kan je vertellen dat zowat iedereen van het publiek bij Radiohead komt voor de fantastische muziek, niet om politieke praatjes aan te moeten horen.

Je ziet toch zelf ook wel dat Radiohead dat live stukken minder tot eigenlijk helemaal niet uitdrukt.
Inderdaad dus die oproep om naar de demonstratie te gaan, en daarnaast: een groot deel van de teksten van de nummers zijn aardig politiek getint, die teksten zingt Thom ook live en daarmee drukken ze dus een bepaald (politiek) standpunt uit, ja.... als je dat gemist hebt, vind ik het jammer voor jou, maar dan heb je alleen naar de muziek geluisterd, maar daardoor wel weer een fantastische avond gehad (neem ik aan)

Misschien is de muziek gewoon iets TE geniaal om door iedereen begrepen te worden
Oud 26-11-2003, 12:49
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik luister ook nooit naar teksten. Het gaat mij om het geluid, wat de zanger te melden heeft boeit me vrij weinig. Het hele politieke gedoe doet mij ook niks, maar dat betekend niet dat ik daarom niet naar een radiohead concert zou mogen gaan of dat ik geen
echte fan ben of whatever. Niet iedereen is het zelfde en niet iedereen houd van iets om dezelfde redenen...
Geen reden om meteen zo verheven te doen

Trouwens ook heel fout, net pas beginnen met forummen en meteen al een grote mond en NERD aanvallen. Dat pik ik niet. Lief zijn tegen NERD!
Oud 26-11-2003, 12:55
Mr T
Mr T is offline
Citaat:
thunderboll schreef op 26-11-2003 @ 13:47:

Misschien is de muziek gewoon iets TE geniaal om door iedereen begrepen te worden
iedereen heeft toch een andere interpretatie van hun muziek, dus das gewoon onzin wat je zegt. Wie weet heeft F. Bauer en Co ook achterliggende gedachten die zo doordacht zijn dat alleen oude omaatjes ze snappen. Niet dus. Het geldt voor de meeste muziek toch dat de luisteraars horen wat ze willen horen, en daarom snap ik die kul nooit zo goed over de 'genialiteit' van teksten. Bij Radiohead zijn ze vast en zeker goed, maar ik vind de muziek die ze 'creeren' veel beter en stukken belangrijker dan wat ze nou precies zingen en/of bedoelen. Je gaat er toch zeker niet naar luisteren om er achter te komen welke kijk ze op bepaalde zaken hebben? Het kan best zo zijn dat ze hun muziek gebruiken om bepaalde zaken in de aandacht te gooien, maar dat weegt voor mij lang niet zwaar mee als de originaliteit van de muziek zelf. ofzo
Oud 26-11-2003, 12:57
Verwijderd
Citaat:
Noekie schreef op 26-11-2003 @ 13:49:
Ik luister ook nooit naar teksten. Het gaat mij om het geluid, wat de zanger te melden heeft boeit me vrij weinig. Het hele politieke gedoe doet mij ook niks, maar dat betekend niet dat ik daarom niet naar een radiohead concert zou mogen gaan of dat ik geen
echte fan ben of whatever. Niet iedereen is het zelfde en niet iedereen houd van iets om dezelfde redenen...
Geen reden om meteen zo verheven te doen

Trouwens ook heel fout, net pas beginnen met forummen en meteen al een grote mond en NERD aanvallen. Dat pik ik niet. Lief zijn tegen NERD!
Ik zeg NERGENS dat iemand niet naar dat concert zou mogen gaan of dat iemand geen 'echte fan'(wtf is dat?) zou zijn. Ik werd boos op NERD omdat zijn opmerking over ADF nogal kwetsend was tegenover de Palestijns-Israelische questie. Daarnaast begreep ik dus niet waarom hij zich zo aan ADF kon storen, terwijl hij zich niet aan Radiohead stoort (zie boven). Ik begrijp dat nog steeds niet helemaal maar dat doet er niet zoveel toe...

Ben net pas begonnen met forummen omdat ik voor het concert graag wilde weten wat de setlist ook alweer was (escapism had me een link gegeven) en toen ik later terugkwam en weer wilde zoeken op 'Radiohead' moest ik dus eerst aanmelden etc etc In eerste instantie was het niet zozeer mn bedoeling om te gaan posten, maar sommige posts lokken gewoon een reply uit (beetje zoals al mijn posts ook )
Oud 26-11-2003, 13:05
Verwijderd
Citaat:
Mr.Beefy schreef op 26-11-2003 @ 13:55:
iedereen heeft toch een andere interpretatie van hun muziek, dus das gewoon onzin wat je zegt. Wie weet heeft F. Bauer en Co ook achterliggende gedachten die zo doordacht zijn dat alleen oude omaatjes ze snappen. Niet dus. Het geldt voor de meeste muziek toch dat de luisteraars horen wat ze willen horen, en daarom snap ik die kul nooit zo goed over de 'genialiteit' van teksten. Bij Radiohead zijn ze vast en zeker goed, maar ik vind de muziek die ze 'creeren' veel beter en stukken belangrijker dan wat ze nou precies zingen en/of bedoelen. Je gaat er toch zeker niet naar luisteren om er achter te komen welke kijk ze op bepaalde zaken hebben? Het kan best zo zijn dat ze hun muziek gebruiken om bepaalde zaken in de aandacht te gooien, maar dat weegt voor mij lang niet zwaar mee als de originaliteit van de muziek zelf. ofzo
Pfff, wat een drukte om een uitspraak die volgens mij vrij duidelijk niet helemaal serieus bedoeld was (vandaar de smiley).... dat ik Radiohead geniaal vind vanwege tekst EN muziek, zegt niet dat anderen dat ook moeten vinden.... ieder zn eigen mening....

Zo hebben sommige mensen die naar muziek luisteren meer 'oor' voor wat er gezongen wordt dan anderen, ieder z'n ding.....
Oud 26-11-2003, 13:13
Mr T
Mr T is offline
Citaat:
thunderboll schreef op 26-11-2003 @ 14:05:
Pfff, wat een drukte om een uitspraak die volgens mij vrij duidelijk niet helemaal serieus bedoeld was (vandaar de smiley).... dat ik Radiohead geniaal vind vanwege tekst EN muziek, zegt niet dat anderen dat ook moeten vinden.... ieder zn eigen mening....

Zo hebben sommige mensen die naar muziek luisteren meer 'oor' voor wat er gezongen wordt dan anderen, ieder z'n ding.....
klopt, maar ik vind het kut naar hun muziek luisteren als je steeds op de tekst aan het letten bent. (mening)
Oud 26-11-2003, 13:29
Verwijderd
Citaat:
Mr.Beefy schreef op 26-11-2003 @ 14:13:
klopt, maar ik vind het kut naar hun muziek luisteren als je steeds op de tekst aan het letten bent. (mening)
Ik let niet op de tekst op zich; het overkomt je gewoon, net als de muziek zelf.... het overkomt je en voert je mee naar een totaal andere wereld, het brengt je in een afgezwakte vorm van trance, zo je wilt, althans, zo ervaar ik dat

(ik was dan ook die ene persoon in die recensie die heftig op de muziek aan het dansen (naja, dansen ) was, ik stond namelijk naast een nogal chagrijnige, oude man (volgens mij journalist ) die daar helemaal niks van moest hebben (wat DOE je dan bij een concert? Ga dan in ieder geval een stuk naar achteren staan...))

Laatst gewijzigd op 26-11-2003 om 13:38.
Oud 26-11-2003, 14:10
Escapism
Escapism is offline
gaap
Oud 26-11-2003, 14:47
Mr T
Mr T is offline
Citaat:
Escapism schreef op 26-11-2003 @ 15:10:
gaap
trusten neh
Oud 26-11-2003, 20:19
Dolby Surreal
Dolby Surreal is offline
Citaat:
Escapism schreef op 26-11-2003 @ 15:10:
gaap
dat dacht ik.
waarom kan niemand het hier ooit eens eens zijn? (oh help, hier word ik natuurlijk weer voor afgemaakt, nou, ga je gang)
Oud 26-11-2003, 22:49
Verwijderd
Stelletje zeikerds zijn jullie toch.
Oud 26-11-2003, 23:33
cottoncandy
cottoncandy is offline
thunderboll, loop je zelf niet zo op te fokken om niets en mensen zo stomzinnig te beoordelen.

godverdomme, wat een inhoudloos gezeik. leve s.com
Oud 27-11-2003, 09:10
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Thanks MetalliCat, sorry voor de late reactie, maar zit nou niet echt vaak achter internet.

O ja wat een zinloze discusie over muziek of teks, ik luister eigelijk nooit nooit naar teksten, alleen als ik de muziek letterlijk uit mijn hoofd ken, maar ik ben eigelijk wel jaloers op mensen die naar radiohead kunnen luisteren, van de muziek kunnen genieten, en de tekst verstaan en begrijpen, maar om me er nou druk om te maken, vaak kun je uit de muziek al halen waar de muziek over gaat. b.v lithium van nirvana, nog nooit op de tekst gelet, maar is behoorlijk duidelijk uit de muziek dat hij dood wil, maja voor de rest geen hol aan, die nirvana, DUS
Oud 27-11-2003, 20:15
Maurice
Maurice is offline
om 2130 op xfm.
Oud 27-11-2003, 20:18
rodina
rodina is offline
*beetje late reactie*

Was enorm gaaf, rustig publiek, maar dat was niet echt vervelend.

Karma police

Werchter was anders, maar ja dat is dat festival sfeertje

Jammer, niets van Pablo Honey, geen just, maar ja je kan niet alles hebben .

Volgende keer weer.
Oud 27-11-2003, 22:57
noruas
noruas is offline
Citaat:
morris schreef op 27-11-2003 @ 21:15:
om 2130 op xfm.
Like Spinning Plates & Follow Me Around

waarom speelden ze die nou niet in Arnhem
Oud 30-11-2003, 13:49
NERD
NERD is offline
Ik heb helaas nog geen online mp3tjes van het Gelredome concert kunnen ontdekken maar wel van de show daarvoor in Parijs:

http://shakanico.free.fr/

Gedeelte van de bestanden zijn .eb-files, na het downloaden dien je dit te veranderen in .mp3
Oud 01-12-2003, 20:28
Sultan_of_Swing
Sultan_of_Swing is offline
Gister Radiohead op MTV Live, heb helaas niet alles gezien (denk ik). Ik zette em om ongeveer 22.20 aan, toen was there there bezig. Heeft iemand misschien alles gezien?
Oud 01-12-2003, 21:08
Verwijderd
Citaat:
Sultan_of_Swing schreef op 01-12-2003 @ 21:28:
Gister Radiohead op MTV Live, heb helaas niet alles gezien (denk ik). Ik zette em om ongeveer 22.20 aan, toen was there there bezig. Heeft iemand misschien alles gezien?
Aargh.
Oud 01-12-2003, 21:19
Paniccore
Paniccore is offline
Citaat:
Sultan_of_Swing schreef op 01-12-2003 @ 21:28:
There There is het begin.
En dit concert is trouwens zo irritant gefilmt en gemonteerd dat het niet leuk is om te kijken.
Oud 02-12-2003, 09:38
cherry scented
cherry scented is offline
Citaat:
Paranoid Android schreef op 01-12-2003 @ 22:19:
There There is het begin.
En dit concert is trouwens zo irritant gefilmt en gemonteerd dat het niet leuk is om te kijken.
ik heb het ook vanaf there there gezien, ergerde me heel erg aan de manier van filmen. weet iemand waar/wanneer dit was opgenomen?
Oud 02-12-2003, 10:08
Verwijderd
helaas, de foto's die ik heb gemaakt zijn niet erg duidelijk geworden en allemaal hetzelfde (Zo vanaf de tribune):

Oud 02-12-2003, 10:21
Verwijderd
Hehe lekker duidelijk idd, die laatste is wel leuk, zonde van het hoofd
Oud 02-12-2003, 11:41
Verwijderd
Citaat:
freakjuh schreef op 02-12-2003 @ 11:21:
Hehe lekker duidelijk idd, die laatste is wel leuk, zonde van het hoofd
haha jah, maar goed je ziet in ieder geval wel uh..dat er veel mensen staanplaatsen hadden
Oud 02-12-2003, 16:05
noruas
noruas is offline
Iemand die Street Spirit cover van The Darkness gehoord?
Oud 02-12-2003, 16:07
Paniccore
Paniccore is offline
Citaat:
QQQQQ schreef op 02-12-2003 @ 17:05:
Bagger met een grote B
Oud 02-12-2003, 16:11
Escapism
Escapism is offline
Citaat:
QQQQQ schreef op 02-12-2003 @ 17:05:
ik heb em niet geoord. ik ben benieuwd weat gaat overwinnen: de angst of de nieuwsgierigheid
Oud 02-12-2003, 16:13
Paniccore
Paniccore is offline
Citaat:
Escapism schreef op 02-12-2003 @ 17:11:
ik heb em niet geoord. ik ben benieuwd weat gaat overwinnen: de angst of de nieuwsgierigheid
ik hoop dat bij jou de angst het overwint
Oud 02-12-2003, 16:13
NERD
NERD is offline
Citaat:
Escapism schreef op 02-12-2003 @ 17:11:
Ik ben nieuwsgierig, The Darkness is
Oud 02-12-2003, 16:16
Paniccore
Paniccore is offline
The Darkness - Street Spirit

op eigen risico dan maar

Laatst gewijzigd op 02-12-2003 om 16:20.
Oud 02-12-2003, 16:19
Escapism
Escapism is offline
Citaat:
Paranoid Android schreef op 02-12-2003 @ 17:16:
The Darkness - Street Spirit

op eigen risico dan maar
ja als je het zo makkelijk maakt...

ff downen
Oud 02-12-2003, 16:20
Paniccore
Paniccore is offline