Advertentie | |
|
![]() |
|
Leuven
open dag morgen shoppen IKEA zin in herkansing mwa moet ik er nu van denken Daantje toch zielig voor je hoe kan ik je helpen loop niet van me weg ik wil je helpen! waarom kan ik dat dan niet afwachten dan maar en hopen op een mazzeltje
||
Verwijderd
|
Citaat:
*doet auto na en remt ![]() goed ![]() vanmiddag was dus erg gezellig ![]() bedden opgemaakt ![]() zin in morgen!!! ![]() mama is jarig morgen ![]() word ze alweer 50 ![]() is toch best oud ![]() hm.. sms mjah, lief ontroerd door liedje pijn in schouders gaat bij mama zeuren om massage *grinnik* vanavond gaan we champagne drinken ja, ik ben gelukkig ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() werk hoeveel? gezellig leuke cadeautjes klok en portemoneetje ![]() M jarig joepie stappen minder last van m'n mond paradise_in_me LJ naam hierboven dus ![]() zin in het maken
|
Leuven
infodag leuke stad Belgie trekt me wel leuke mensen sociaal tis gewoon leuk maar toch die twijfel IKEA was gezellig eten was leuk moe zere voetjes msn tv kijken slapen.....
|
Verwijderd
|
moe
vreemd om half 2 's nachts fijne dag vandaag heel gezellig ![]() het viel me alles mee *glimlacht* warme handen koude handen *glimlacht nog breder* ik weet het niet Dick hier eindelijk slecht *waarom*zien*zoveel*mensen*er*zo*slecht*uit*als*ze*ziek*zijn? ik ben gelukkig, maar ook verdrietig tegelijk.. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Psychologie evaluatie topic Verwijderd | 281 | 10-05-2004 22:47 | |
Psychologie |
Het grote steekwoordentopic #9!!! Quiana | 271 | 23-10-2003 13:42 | |
Psychologie |
Het grote steekwoordentopic # 5 Quiana | 500 | 15-06-2003 15:42 | |